Kažin, o negali įstumti atgal? Ar čia neįsistums, reikia kelt būtinai?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pietinis aplinkkelis (1000-mečio gatvė)
Collapse
X
-
/\ Na, čia taip paprasta nebus, nes principe reikia visiškai atrišti perdangą nuo atramų ir kitoje pusėje, kiek suprantu. Plius žinant kokia technika reikalinga pakelti tokią konstrukciją. Tai gaunasi kaip viaduko perstatymas. Ir dar greičiausiai teks kažkaip riboti eismą darbų metu, kas sukels nepatogumų vairuotojams. Nebent dirbs naktį, bet vėl naktinis tarifas...
To savivarčio vertė ir draudimas gali būti tik lašas jūroje palyginus su visom sąnaudom, kurių čia gali reikėti.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Na, čia taip paprasta nebus, nes principe reikia visiškai atrišti perdangą nuo atramų ir kitoje pusėje, kiek suprantu. Plius žinant kokia technika reikalinga pakelti tokią konstrukciją. Tai gaunasi kaip viaduko perstatymas. Ir dar greičiausiai teks kažkaip riboti eismą darbų metu, kas sukels nepatogumų vairuotojams. Nebent dirbs naktį, bet vėl naktinis tarifas...
To savivarčio vertė ir draudimas gali būti tik lašas jūroje palyginus su visom sąnaudom, kurių čia gali reikėti.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąKelininkai sąnaudas skaičiuot moka - paskaičiuos kaip reikia. Jei pasakė, kad bus brangu - vadinas taip ir bus. Ar reikia, kad būtų pigu?Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąO aš ką sakau, kad bus pigu? Seno chlamo vertė yra , ko gero, keliolika kartų mažesnė už padarytus nuostolius.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąKažkas iš valdininkų iškart po įvykio pasakė, kad bus brangu - lūkesčių formavimas yra teisingas reikalasKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Na, čia taip paprasta nebus, nes principe reikia visiškai atrišti perdangą nuo atramų ir kitoje pusėje, kiek suprantu. Plius žinant kokia technika reikalinga pakelti tokią konstrukciją. Tai gaunasi kaip viaduko perstatymas. Ir dar greičiausiai teks kažkaip riboti eismą darbų metu, kas sukels nepatogumų vairuotojams. Nebent dirbs naktį, bet vėl naktinis tarifas...
To savivarčio vertė ir draudimas gali būti tik lašas jūroje palyginus su visom sąnaudom, kurių čia gali reikėti.
Palyginimui: pėsčiųjų viaduko per Laisvės pr. pastatymo kaina 2006 metais buvo 3.4 mln litųPaskutinis taisė mskapss; 2015.01.30, 11:32.
Comment
-
Kai ikrito A1 tiltas per Neri ties Mega buvo du interviu ta pacia diena, su firmos vadovu ir su tilta projektavusiu inzinieriu pensininku. Spekit, kuris sake, kad remontas bus paprastas (pakelt su domkratais ir pritvirtint), o kuris, kad remontas bus ilgas, sudetingas ir brangus ?As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąKai ikrito A1 tiltas per Neri ties Mega buvo du interviu ta pacia diena, su firmos vadovu ir su tilta projektavusiu inzinieriu pensininku. Spekit, kuris sake, kad remontas bus paprastas (pakelt su domkratais ir pritvirtint), o kuris, kad remontas bus ilgas, sudetingas ir brangus ?
Comment
-
Galima ir su domkratais atstatyti į vietą ir su kranu pakelti. Bėda visai ne tame ir tai neturėtų kainuoti labai daug lyginant su kitais darbais. Esmė tame, kad gali būti sugadinti deformaciniai pjūviai ir atraminiai guoliai, kurie sąlyginai brangios konstrukcijos. Neturiu šalia kainų jokių, bet maždaug iš lubų galiu pasakyti, kad deformacinio pjūvio metras kainuoja apie 725 eurus (grubiai būtų turbūt 6 metrai), atraminis guolis jeigu tai plieninis sferinis - apie 1500 eurų (viso būtų 4 vnt.). Čia tik pačių dalių kainos neįskaičiuojant jų pakeitimo. Reiktų nuardyti tilto pradžią ir pabaigą (po 80 cm ties deformaciniu pjūviu). Na ir dar smulkmenų visokių, kaip 4 turėklų sekcijos, gal apšvietimo laidai nutraukti ir pan. Aišku įmanomas ir super pigus remonto variantas jei paaiškėtų, kad atraminiai guoliai tinkami naudoti (nutraukti tik jų tvirtinimai prie plieninės sijos), o deformaciniams pjūviams tik išlupta tarpinė guma ir užtektų tik ją pakeisti, bei nieko nereiktų ardyti. Gal net tie patys turėklai gali būti atnaujinti ir panaudoti vėl
Čia slidus reikalas iš tikro, viskas priklauso nuo to kokio lygio pažeidimai, todėl palaukim geriau oficialios informacijos.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKažin, o negali įstumti atgal? Ar čia neįsistums, reikia kelt būtinai?
Comment
-
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=67201396
Vilniaus miesto savivaldybė paaiškino, kad tiltas deformavosi ne savaime, o po šiemet sausio 19 d. įvykusios avarijos, kai savivartis kliudė viaduką.
"Smūgis buvo toks, kad krovininė dalis nulūžo nuo sunkvežimio ir liko stovėti įsirėmusi į viaduką, o mašina sustojo tik už keliasdešimties metrų", - komentavo Vilniaus savivaldybės viešųjų ryšių skyriaus vyriausioji specialistė Inga Simanonytė.
Vilniaus miesto savivaldybė po avarijos planavo viaduką uždaryti, nurodė ji.
„Tačiau po atliktos išsamios tilto ekspertizės buvo nustatyta, kad pavojaus jis nekelia, nes tik pasislinko guoliai ir pažeistos termoizoliacinės siūlės. Kadangi tiltas apdraustas, šiuo metu rengiama remonto sąmata ir šie pažeidimai bus sutvarkyti“, - komentavo ji.
Comment
-
Dabar yra tema [VLN] Pietinis Vilniaus aplinkkelis (1000-mečio gatvė)
Geriau rašyti kaip yra oficialiai: Tūkstantmečio gatvė, o tas pavadinimas pietinis aplinkkelis jau numiręs pavadinimas ten ir turėtų būti naudojamas tik čia (A19 ir 106 keliai)Paskutinis taisė Romas; 2015.05.04, 21:39. Priežastis: Kopija iš temos A19/ 106 Tikrasis Vilniaus pietinis aplinkkelisNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
Comment