Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pietinis aplinkkelis (1000-mečio gatvė)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė fastas Rodyti pranešimą
    estakada šio aplinkkelio akcentas. Rugsėjo menesi jau turetu buti nudažyta visa estakada.Va tada bus gražu.
    Kokia spalva dažys?

    Comment


      vilniaus estakada

      Parašė deep'as Rodyti pranešimą
      Kokia spalva dažys?
      kaip ir visa estakada. Estakada is apačios bus apšviečiama 400 lepu. Gražiausia bus nakti. Pažadu.

      Comment


        Parašė fastas Rodyti pranešimą
        kaip ir visa estakada. Estakada is apačios bus apšviečiama 400 lepu. Gražiausia bus nakti. Pažadu.
        tai turite omenije raudona?
        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

        Comment


          Parašė kaskas Rodyti pranešimą
          tai turite omenije raudona?
          tikrai taip bus kaip ir visas tiltas

          Comment


            Parašė fastas Rodyti pranešimą
            tikrai taip bus kaip ir visas tiltas
            Mačiau dažo kolonas violetine spalva, tokia pačia kaip estakada virš Geležinio Vilko gatvės ir jei dar tos metalinės konstrukcijos bus raudonos tai vaizdas bus pakankamai bjaurus. Geriau išvis būtų palikti pliką betoną, o metalines konstrukcijas nudažyti kokia nors iš aplinkos neišsiskiriančia spalva.

            Geras pavyzdys estakada prie spaudos rūmų, blogas - geltonai violetinė virš GV gatvės.

            Nesuprantu, kam reikalingi šitie margumynai, kuriuos taip mėgsta ko gero tik lenkai ir baltarusiai?

            Comment


              Laura Čyžiūtė, "Vilniaus diena"
              2008 liepos mėn. 29 d. 00:00
              Sostinės Miesto plėtros komitetas ieškojo kriminalo

              Baigiamas pietinis greitkelis

              Per išvyką politikai susipažino su dviem projektais: baigiamu tiesti pietiniu aplinkkeliu ir viaduku ties Laisvės prospektu, Ukmergės ir Ateities gatvėmis. Pietinį aplinkkelį statančios bendrovės „Fegda“ direktorius Arvydas Gribulis nudžiugino politikus pristatydamas, kad darbai kruta sparčiau, nei planuota. Šių metų spalį ketinama dalį aplinkkelio atverti, taip sumažinant spūstis link oro uosto.

              „Taip projektas bus tarsi iš dalies priduotas. Visiškai pietinį aplinkkelį baigti ketiname iki lapkričio pabaigos. Kadangi darbai baigiami anksčiau, sutaupėme apie 6 mln. litų. Už juos galėtume pastatyti nuovažas nuo aplinkkelio, tačiau jos būtų už objekto raudonųjų linijų. Tam mums reikia savivaldybės leidimo“, – tikino A.Gribulis.

              Apie 267,6 mln. litų vertinamas pietinis aplinkkelis prasideda nuo Žirnių gatvės ir tęsiasi iki Vandentiekio gatvės. Aplinkkelio ilgis – 3 km. Objektas pradėtas statyti 2006 m. rugsėjį, kai Vilniui vadovavo liberalcentristai. Tąkart planuota pietinę greitkelio atkarpą baigti iki 2009 m. kovo
              http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=17874000

              Comment


                Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                Mačiau dažo kolonas violetine spalva, tokia pačia kaip estakada virš Geležinio Vilko gatvės ir jei dar tos metalinės konstrukcijos bus raudonos tai vaizdas bus pakankamai bjaurus. Geriau išvis būtų palikti pliką betoną, o metalines konstrukcijas nudažyti kokia nors iš aplinkos neišsiskiriančia spalva.

                Geras pavyzdys estakada prie spaudos rūmų, blogas - geltonai violetinė virš GV gatvės.

                Nesuprantu, kam reikalingi šitie margumynai, kuriuos taip mėgsta ko gero tik lenkai ir baltarusiai?
                Echm, echm, negražu taip apie lenkus ir baltarusius...
                Be to čia jau skonio reikalas. Man asmeniškai labai patinka Vilnius-Kaunas kelyje oranžiniai viadukai.
                Bet koks geras išsiskiriančių spalvų derinys, manau, tik suteiks gyvumo ir žaismingumo, o tos "aplinkos spalvos" dažniausiai apsiriboja pilka ir aprūkusia žalia. Nu argi tai gražu? Galų gale tai išvirsta į vientisą slogią spalvinę gamą, kuri yra totaliai nuobodi ir į kurią niekas nenori žiūrėti.
                Žinau, suabejosit mano skoniu, bet pasakysiu, geriau "rožinė su svarovskio kristalais" estakada, nei kad pilka .

                Comment




                  Comment


                    geros nuotraukos

                    Comment


                      Foto 2007.08.22:



                      gera gyventi gerai

                      Comment


                        Naujoji estakada – po asfalto apklotu

                        Ant statomos estakados virš Savanorių prospekto transporto žiedo įsitaisė kelininkai. Jie ėmė lieti asfaltą.

                        Kol kas tai – tik apatinė asfalto dalis.

                        Visą estakadą planuojama išasfaltuoti iki lapkričio.

                        Artimiausiu metu dar laukia ir Laisvės prospekto prie estakados asfaltavimo darbai. Čia bus liejamas jau viršutinis asfalto sluoksnis.

                        Bendrovės „Fegda“ vyriausiasis projektų vadovas Romas Katilauskas vylėsi, jog pastarieji asfaltavimo darbai nepridarys daug nepatogumų vilniečiams, nes bus atliekami naktimis.

                        Jie vyks kitą savaitgalį, rugpjūčio 8-10 dienomis.

                        Kai vyks darbai, bus stabdomas transporto eismas šia Laisvės prospekto dalimi.

                        Statoma estakada virš Savanorių prospekto transporto žiedo bus 380 metrų ilgio.

                        Ji bus Vilniaus pietinio aplinkkelio grandis tarp Žirnių gatvės ir Lazdynų tilto.

                        Šiame aplinkkelyje statoma ir daugiau didelių statinių: septyniasdešimt penkių metrų ilgio viadukas virš Naugarduko gatvės, 1,6 metro skersmens tunelis lietaus nuotekoms Savanorių prospekto transporto žiede, trisdešimties metrų ilgio tunelis po geležinkeliu.

                        lrytas.lt
                        gera gyventi gerai

                        Comment


                          Parašė Kema Rodyti pranešimą
                          Ant statomos estakados virš Savanorių prospekto transporto žiedo įsitaisė kelininkai. Jie ėmė lieti asfaltą.

                          Kol kas tai – tik apatinė asfalto dalis.

                          Visą estakadą planuojama išasfaltuoti iki lapkričio.
                          Tris mėnesius klos asfaltą Na ir tempai

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Tris mėnesius klos asfaltą Na ir tempai
                            Taigi straipsnis tik reklama. Iš tikrųjų, kaip mačiau, dar tiktai dengia hidroizoliacija viaduka, iki asfaltavimo toloka.

                            Comment


                              Toje nuotraukoje iš viršaus gan aiškiai matosi atstumas tarp kolonų, kur įtaisyta ferminė konstrukcija. Tarpas kaip tik tokio dydžio, kad tarp eismo juostų galėjo būt tvarkingai ir subtiliai pastatyta dar viena kolona. Šia tema jau buvo šnekėta, bet gal dabar jau yra žinoma konstruktorių/architektų fiks idėja kabinti tą metalinę kerėplą? Ji aišku viaduko kaina turėjo padidinti.

                              1. variantas. Ties ta konstrukcija būtinybė daryti viaduko deformacinę siūlę, ar slankiojantį sujungimą, kad nebūtų tokia ilga vientisa metalinė konstrukcija dėl temperatūrinių deformacijų. Bet panašu, kad ten viskas suvirinta į vieną gabalą.

                              2. variantas. gal tą konstrukcija reikalinga, kad suteiktų kokio nors mistiško stabilumo visam kitam estakados ilgiui?

                              3. variantas. Išsigando, kad mūsų lenktyninkai sugebės kiaurai per apsaugines tvoreles numušti koloną? Bet kodėl neišsigąsdavo ties kitais viadukais?

                              4. variantas. Dėl gražumo. Pagalvojo, kad bus per monotoniškas viadukas, reikia jam uždėti "akcentą" %)

                              5. variantas. Sutrukdė žemėje esančios komunikacijos. Nusprendė, kad porą metrų pastūmėti komunikacijas į šoną bus brangiau, nei pagaminti, atvežti ir iškelti milžiniškas konstrukcijas

                              Comment


                                O man tos konstrukcijos pradžioje labai nepatiko, o dabar negaliu atsižiūrėt kaip gražu!
                                http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                Comment


                                  Tai jos tik dėl grožio?

                                  Nors grožis abejotinas kai sukištos į duobę ir kabo kažkur žemai.

                                  Comment


                                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                    Tai jos tik dėl grožio?

                                    Nors grožis abejotinas kai sukištos į duobę ir kabo kažkur žemai.
                                    Aišku, kad ne dėl grožio, santvara į apačią yra efektyviau šiuo atveju.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Aišku, kad ne dėl grožio, santvara į apačią yra efektyviau šiuo atveju.
                                      Mmm, o jei panašią konstrukciją atbulai užkėlus į viršų efektyvumas būtų mažesnis? gautųsi panašiai tokia konstrukcija kaip Senojo Nemenčinės tilto
                                      Foto iš http://www.miestai.net/forumas/showp...0&postcount=76

                                      Comment


                                        Na, jei ta santvara tik dėl grožio, tada šitas statinys nebus pirmas atvejis VIlniuje. Karaliaus Mindaugo tilto šoninės (atsišakojančios) atramos taip pat neatlieka jokio darbo .
                                        N N N

                                        Comment


                                          Parašė LBP Rodyti pranešimą
                                          Na, jei ta santvara tik dėl grožio, tada šitas statinys nebus pirmas atvejis VIlniuje. Karaliaus Mindaugo tilto šoninės (atsišakojančios) atramos taip pat neatlieka jokio darbo .
                                          Be abejo, ji ne tik dėl grožio ir ji atlieka savo darbą. Klausimas, ar nebuvo galima padaryti kažką žmoniškesnio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X