Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na nelabai ir pardavinėja, daugiau nei 5 pavaros yra egzotika/retenybė lengvajam automobiliui.
    Gal nepasakok, nes nesigaudai.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Dar geriau ne ieškot egzpertų, o paskaityt viešai prieinamą informaciją apie Masiulio ir MGB bylą.
      Apie MGB bylą reikės pasiskaityti dar kartą ir prisiminti, bet kiek pamenu, teismas Masiulį išteisino, o tai man yra svaresnis argumentas nei kažkokios interpretacijos. Nes surprise - gyvename teisinėje valstybėje ir paskutinis argumentas ginčuose yra teismas, o ne "čia juk akivaizdu" ir "man atrodo". Bet kokiu atveju, jei tai būtų ne pavienis o sisteminis reiškinys, tikrai nebūtų sudėtinga surasti apie tai pasisakančių užsienio šaltinių. Nes originalus teiginys buvo kad jei ne korupcija, tai turėtumėm idealius kelius, kas man skamba kaip visiškas absurdas, ypač turint omenyje mūsų klimatą (keliai laiko iki 10 metų), o paskutiniais metais iš biudžeto infrastruktūrai yra skiriama špyga taukuota. Anksčiau turėjau susirašęs skaičius, gaila dabar neatgaminu.

      Comment


        Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

        Apie MGB bylą reikės pasiskaityti dar kartą ir prisiminti, bet kiek pamenu, teismas Masiulį išteisino, o tai man yra svaresnis argumentas nei kažkokios interpretacijos. Nes surprise - gyvename teisinėje valstybėje ir paskutinis argumentas ginčuose yra teismas, o ne "čia juk akivaizdu" ir "man atrodo". Bet kokiu atveju, jei tai būtų ne pavienis o sisteminis reiškinys, tikrai nebūtų sudėtinga surasti apie tai pasisakančių užsienio šaltinių. Nes originalus teiginys buvo kad jei ne korupcija, tai turėtumėm idealius kelius, kas man skamba kaip visiškas absurdas, ypač turint omenyje mūsų klimatą (keliai laiko iki 10 metų), o paskutiniais metais iš biudžeto infrastruktūrai yra skiriama špyga taukuota. Anksčiau turėjau susirašęs skaičius, gaila dabar neatgaminu.
        Kiek pamenu ir teismas pasakė, kad panašu į korupciją, bet pagal egzistuojančią teismų praktiką bausti nesigauna. Nes dėka senų sprendimų yra labai aukšta kartelė norint įrodyti korupciją ir už tai nubausti.

        Kaip veikia mūsų teismai turim sočiai pavyzdžių. Pradedant Gulbinėlių geto žemgrobiais ir avarija tarp Varėnos ir Alytaus kai nukentėjusiai žuvusiosios mamai bandė pripaišyt kaltę.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Kiek pamenu ir teismas pasakė, kad panašu į korupciją, bet pagal egzistuojančią teismų praktiką bausti nesigauna. Nes dėka senų sprendimų yra labai aukšta kartelė norint įrodyti korupciją ir už tai nubausti.

          Kaip veikia mūsų teismai turim sočiai pavyzdžių. Pradedant Gulbinėlių geto žemgrobiais ir avarija tarp Varėnos ir Alytaus kai nukentėjusiai žuvusiosios mamai bandė pripaišyt kaltę.
          aš tikrai nesu pasiruošęs dabar diskutuoti MGB klausimu, nes banaliai neprisimenu. Nenoriu pasirodyti kaip naivuolis, ignoruojantis faktus (turėdamas laiko atsišviežinsiu žinias), bet dar kartą - situacija dėl MGB niekaip neįtakoja to, dėl ko prisikabinau prie geriečio teiginio. To, kad keliams Lietuvoje metai iš metų yra skiriama nepakankamai lėšų, o ir tie nemaža dalimi išleidžiami niekam nereikalingų žvyrkelių asfaltavimui. Gaila, dabar neprisimenu skaičių (paskutinį kartą diskutavau tuo klausimu gal prieš pusantrų metų), tai nenoriu metrikas traukti iš lempos. Bet prisimenu išvadas, kurios atrodė labai liūdnai, netgi lyginant su artimiausiais kaimynais. Su tais skaičiais turėti idealius kelius yra banaliai naivu.
          Ką pavyko ant greičio surasti, tai susisiekimo ministro interviu, kuriame jis tą patvirtina: https://www.delfi.lt/verslas/transpo...-akis-92580951

          Comment


            Apie pavaras toliau kalbama temoje Automobiliai.

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Apie pavaras toliau kalbama temoje Automobiliai.
              Kažkur reikėtų perkelti ir nuo temos nušokusią diskusiją apie MGB ir "otkatus".

              Comment


                Perkelta į Korupcijos temą, čia palikta tik kas susiję su keliais.

                Comment


                  Dar vienas straipsnis apie dviejų parlamentarų iniciatyvą, kad Kelių direkcija pagaliau dirbtų savo darbą tvarkydama kelius, o ne vien statytų radarus su vieninteliu tikslu - pastatyti kuo daugiau radarų.

                  Dar daugiau greičio matuoklių ar geresnė kelių kokybė
                  TV3.lt 2023.08.30
                  Lietuvos keliuose iki 2024-ųjų metų planuojama įrengti dar daugiau greičio matuoklių – 6 momentinio ir 54 vidutinio greičio matavimo sistemas.
                  Tačiau tokie planai viešojoje erdvėje sukėlė pasipiktinimo bangą – esą matuokliai įrengiami ne ten, kur reikia, o kelių tvarkymui neskiriamas reikiamas dėmesys. Todėl parlamentarai griebėsi veiksmų ir žada iš esmės pakeisti tvarką, kaip galėtų būti įrengiami greičio matavimo prietaisai Lietuvos keliuose.

                  https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...itaip-n1254848

                  Comment


                    „Matuoklizacija“ – be sveiko proto? | KaunoDiena.lt

                    Sutartį su rangovu netrukus teko koreguoti motyvuojant, kad brango statybų kainos. Už kameras, projektavimą ir įrengimą, preliminariais skaičiavimais, bendrovei mažiausiai gali būti sumokėta 2,9 mln. eurų.

                    Comment


                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                      „Matuoklizacija“ – be sveiko proto? | KaunoDiena.lt

                      Sutartį su rangovu netrukus teko koreguoti motyvuojant, kad brango statybų kainos. Už kameras, projektavimą ir įrengimą, preliminariais skaičiavimais, bendrovei mažiausiai gali būti sumokėta 2,9 mln. eurų.
                      "matuoklei pigeu"

                      Comment


                        Kažkur girdėta firma.
                        Kelių direkcijos skelbtą konkursą automobilių klasės ir numerių atpažinimo įrangos bei automobilių numerių atpažinimo vaizdo kamerų įrengimo darbams laimėjo įmonė „Fima“. Sutartį su rangovu netrukus teko koreguoti motyvuojant, kad brango statybų kainos. Už kameras, projektavimą ir įrengimą, preliminariais skaičiavimais, bendrovei mažiausiai gali būti sumokėta 2,9 mln. eurų.

                        https://kauno.diena.lt/naujienos/kla...-proto-1137689
                        Viešai skelbiami apibendrinti duomenys apie laimėtų konkursų skaičių ir TOP 5 pirkėjus - iš kurių du (LAKD ir VMS) darė apyvartą su matuokliais



                        https://rekvizitai.vz.lt/imone/fima/konkursai/?year=all

                        Įdomu, kiek uždirbta pinigų vien iš matuoklių, kuriuos stato LAKD ir savivaldybės.

                        LAKD toliau ketina leisti pinigus radarams
                        2023 m. AB Lietuvos automobilių kelių direkcija planuoja skirti 13,5 mln. eurų inžinerinių saugaus eismo priemonių įrengimui, o tai dvigubai daugiau nei praėjusiais metais. 2022 m. inžinerinių saugaus eismo priemonių plėtrai panaudota kiek daugiau nei 6 mln.

                        https://lakd.lt/naujienos/ab-lietuvo...i-daugiau-lesu

                        Comment


                          Kadangi paskutiniu metu nemažai važinėjau tiek A1, tiek A2, galiu daryti išvadą, kad vidutinio ghreičio matuokliai daro kone stebuklus dėl vairuotojų kultūros ir elgesio kelyje. Tiek A1, tiek A2 paprastai važiuoju 125-130km/h, pats visada važiuoju tvarkingai, pagal taisykles (neskaitant +5km/h lenkimo metu), bet visas experience ir kitų vairuotojų elgesys A1 ir A2 kaip diena ir naktis. Jei A1 labai dažnai koks marozas atšvilpia 150km/h+ ir ima mirksėti ilgosiomis, tai A2 nieko panašaus nebūna, o važiuojančių daugiau 130-135km/h praktiškai nebūna.
                          Bus labai įdomu palyginti situaciją pačiame A1, kai bus paleisti vidutinio greičio matuokliai, su atkarpomis, kur jų nebus.
                          Paskutinis taisė John; 2023.08.30, 20:21.

                          Comment


                            Galutinai esu įsitikinęs, kad dėl greičio matuoklių myža tik etatiniai skraidytojai ir bando pūsti dūmus su visokiais whatabout'izmais.
                            Visas A1-A2 dėl manęs galėtų būti padengtas matuokliais.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Kadangi paskutiniu metu nemažai važinėjau tiek A1, tiek A2, galiu daryti išvadą, kad vidutinio ghreičio matuokliai daro kone stebuklus dėl vairuotojų kultūros ir elgesio kelyje. Tiek A1, tiek A2 paprastai važiuoju 125-130km/h, pats visada važiuoju tvarkingai, pagal taisykles (neskaitant +5km/h lenkimo metu), bet visas experience ir kitų vairuotojų elgesys A1 ir A2 kaip diena ir naktis. Jei A1 labai dažnai koks marozas atšvilpia 150km/h+ ir ima mirksėti ilgosiomis, tai A2 nieko panašaus nebūna, o važiuojančių daugiau 130-135km/h praktiškai nebūna.
                              Bus labai įdomu palyginti situaciją pačiame A1, kai bus paleisti vidutinio greičio matuokliai, su atkarpomis, kur jų nebus.
                              Kad A2 visą gyvenimą nebūdavo lenktynininkų, daugelis iki radarų taip pat važiuodavo lėtai ir didelio eismo intensyvumo, net po ilgųjų savaitgalių į Vilniaus pusę.

                              Comment


                                Vaikų saugumas – ne svarbiausia? Perėjas dažo patys mokyklų atstovai, kelininkai prisipažino turintys problemų

                                Kauno rajone esantį Akademijos miestelį, kelininkai, rodosi, šiek tiek pamiršo. Nors Rugsėjo 1-oji – jau šią savaitę, pėsčiųjų perėjos netoli mokyklos beveik nesimato, ženklinimas ant asfalto dangos beveik nusitrynęs. Vietiniai įsitikinę – dėl tokių perėjų nelaimė gali tykoti bet kurią akimirką – juk netrukus čia žingsniuos daugybė vaikų.

                                https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...blemu-28170225
                                LAKD atsakymas tipinis:

                                LAKD Vyriausioji komunikacijos vadybininkė Eglė Nemanytė teigė, kad horizontalus ženklinimas valstybinės reikšmės keliuose pagal galiojančias ženklinimo darbų sutartis yra atnaujinamas kiekvienais metais. Visgi pripažino: šiemet išties šiek tiek vėluojama.
                                „Kadangi 2023 m. baigėsi ankstesnių horizontalaus ženklinimo sutarčių galiojimo terminas, o paskelbto naujo valstybinės reikšmės kelių horizontalaus ženklinimo atnaujinimo ir įrengimo darbų viešojo pirkimo konkurso procedūros užtruko, sutartys buvo sudarytos ir įsigaliojo vėliau, nei planuota, todėl darbų atlikimas šiek tiek vėluoja. Šiuo metu horizontalaus ženklinimo atnaujinimo užsakymai pateikti rangovams ir artimiausiu metu bus įvykdyti“, – pabrėžė E.Nemanytė.
                                Artimiausias metas - ruduo. Tuoj prasidės lietūs, už poros mėnesių šalnos. Pats metas pradėti dažyti juostas keliuose...

                                Ir aišku topinė atmazkė:

                                Ji pridūrė, kad visi eismo dalyviai turi laikytis Kelių eismo taisyklių (KET). Jose nurodyta, kad „Eismo dalyviai privalo vadovautis jiems skirtais kelio ženklais“. „Dalyvaudami eisme, eismo dalyviai turi būti atidūs ir dėmesingi – stebėti eismo aplinką, kelio ženklus“, – sakė E.Nemanytė.
                                LAKD 3 metus nesugeba įrengti greitėjimo/lėtėjimo juostų A5/Kalvarijos g. sankryžoj - atsakymas: vairuotojai privalo laikytis KET. Aišku privalo. O LAKD privalo palaikyti kelius tinkamom eismui būklės. Tarp kitko, nereikia toli ieškoti visiškai išblukusių kelio ženklų, nusitrynusio gulinčių policininkų žymėjimo, miestuose - kelio ženklų, užžėlusių medžių šakom...

                                Comment


                                  Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                                  Galutinai esu įsitikinęs, kad dėl greičio matuoklių myža tik etatiniai skraidytojai ir bando pūsti dūmus su visokiais whatabout'izmais.
                                  Visas A1-A2 dėl manęs galėtų būti padengtas matuokliais.
                                  Žiūrėk, kad tik nebūtum aptaškytas tų geltonų lašų Ar čia daliai suvokimo sutrikimai? Jei prieš nesąmoningą jų atkarpų parinkimą - esi skraiduolis, jei prieš prioritetinio eiliškumo nebuvimą - skraiduolis. Kas su galva negerai?
                                  Jei sutiksi, kad tuo pat metu įrengtume kelis sektorinius ir tikrai pavojingose atkarpose, tada tiek jau tos pasidenk ir tas magistrales, jei ten pavojingiausi keliai Lietuvoje.

                                  P.s. A1-A2 naudojuosi minimaliai, todėl nesu suinteresuotas, kad radarai man ten maišytų. Kaip tik norėčiau poros jų ten kur važiuoju kasdien. Su pagarba "etatinis skraidytojas"

                                  Comment


                                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                    Jei sutiksi, kad tuo pat metu įrengtume kelis sektorinius ir tikrai pavojingose atkarpose, tada tiek jau tos pasidenk ir tas magistrales, jei ten pavojingiausi keliai Lietuvoje.
                                    O kurios yra tikrai pavojingos atkarpos, kuriose dar nėra įrengta greičio matuoklių?

                                    Comment


                                      O jūs suprantat, kad galima būti ir už durnelių, važiuojančių 150, pažabojimą, ir už kelių būklės gerinimą vienu metu?

                                      Comment


                                        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                        O kurios yra tikrai pavojingos atkarpos, kuriose dar nėra įrengta greičio matuoklių?
                                        Daug nesiplečiant pvz. Utena-Ukmergė nearti arimai, bet kuris miestelis palei didesnio srauto kelius. Nes jei sugebame laukuose 1,5km sektorinį įkalt, tai gal sugebėtume ir atkarpoje per miestelį.

                                        Kur logika? Pvz. Utena-Ukmergė. Tranzitinis kelias. Numatytas naujas radaras, atkarpa 2 km šalia 2 įvažiavimų į Šventupę. Sektorinis pasibaigia ties Vidiškių miesteliu. Kodėl jis ten pasibaigia? Nes pagal tokią logiką visi lakūnai gyvena Vidiškių gyvenvietėje ir galės išvengt sektorinio. O visas tranzitinis srautas juk ne lakūnai dzin, kad per gyvenvietę mina bet kaip.

                                        Comment


                                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                                          O jūs suprantat, kad galima būti ir už durnelių, važiuojančių 150, pažabojimą, ir už kelių būklės gerinimą vienu metu?
                                          "Ereliai" "argumentuodami" įsivaizduoja, jog valstybės valdomos įmonės ir įstaigos, su dešimtimis-šimtais darbuotojų vienu metu gali užsiimti tik vienu darbu/projektu ir ne daugiau. Visas LAKD gali TIK KELIUS REMONTUOTI, ir absoliučiai niekam kitam negali skirti dėmesio.

                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                          Žiūrėk, kad tik nebūtum aptaškytas tų geltonų lašų Ar čia daliai suvokimo sutrikimai? Jei prieš nesąmoningą jų atkarpų parinkimą - esi skraiduolis, jei prieš prioritetinio eiliškumo nebuvimą - skraiduolis.
                                          Jei sutiksi, kad tuo pat metu įrengtume kelis sektorinius ir tikrai pavojingose atkarpose, tada tiek jau tos pasidenk ir tas magistrales, jei ten pavojingiausi keliai Lietuvoje.
                                          O iš kur ta fiksacija ir reikalavimas vertinti "pavojingas" atkarpas? Tai greičio ribojimas galioja ir yra taikytinas tik pasirinktinose atkarpose? O, tipo, kur "saugu", galima lėkti, kiek nori? Man atrodo, įstatymai galioja visuose keliuose vienodai, ar ne?
                                          Eilinis atsikalbinėjimas žmogaus, kuris įsivaizduoja esąs aukščiau įstatymų. Ačiū už patarimą, pasistengsiu nepagauti geltonų lašų /s

                                          Man toks "dežavu", berods atsimenu prieš ~20 metų, gal prieš 25 metus, panašios nesąmonės buvo kalbama apie "naujus" reikalavimus segėti saugos diržus. Dabar pamatai archyvinius reportažus ir tuometinių vairuotojų "argumentus", tai tiesiog gėdą už kitą asmenį pajauti. Lygiai tas pats bus ir su šiųmetiniais išvartymais ir atsikalbinėjimais, kaip neva negerai, kad bandoma užtikrinti greičio kontrolę.
                                          Paskutinis taisė Riedutis; 2023.08.31, 14:56.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X