Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
L812 – „Google“ žemėlapiai prasilenkimas su šiukšliaveže ant 90 tikrai nebūtų saugu.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Hooksieler Str. – „Google“ žemėlapiai
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąVokietijoje ribojama tik kai aiškiai matoma dėl ko toks ribojimas.
22 Хоокзилер штрассе – „Google“ žemėlapiai
Komentuoti:
-
Visame ženklinime kai statomas įspėjamasis ženklas apie riboto matumomi posukį, vingį (Nr. 113 ir 114) ir ženklas 30 km/h, dingsta logika. Tam įspėjamasis ženklas ir reikalingas, kad įspėtų jog yra vingis ir vairuotojas galėtų pasirinkti greitį pagal savo transporto priemonę, kelio sąlygas, kuris būtų saugus. Ir tai nebūtinai yra 30 km/h, nes tokiu greičiu vietose, kurios matomos Romo nuotraukose, reikėtų važiuoti nebent esant plikledžiui. Bet tam ir yra vairuotojas, kuris gali ir turi atsižvelgti į aplinkines sąlygas ir pasirinkti tinkamą greitį. Kažkaip kol buvo žvyrkelis, ten buvo gerai važiuoti 70 km/h (faktas, kad tokiu greičiu nevažiavo niekas ir visi pristabdydavo), bet dabr visiems kaip kokiems robotams reikia kiekvienoje atkarpoje nurodyti kokiu greičiu važiuoti.
Reikia nepamiršti, kad eismo saugumo požiūriu kelio ruože ar kelyje yra svarbus greičio ribojimų tolygumas. Jeigu kas keliasdešimt metrų greičio ribojimas keičiasi, tai elementariai psichologiškai vairuotojas į tuos ribojimus spjauna ir ima nebereguoti, nes tiesiog būna perkraunamas informacija. Nes žiūrint į ženklus ir pastoviai pagal spidometrą kaitalioti greitį, nukreipia dėmesi nuo svarbiausio - žiūrėti į kelią. Vingyje greitį pasirenki ne pagal spidometrą, o tiesiog pagal radiusą, kokiu gali tą posūkį įveikti.
Dar keistesnė logika yra sakyti, kad ženklų reikia, nes atlėks koks budulis, kuris tų ženklų nepaisys. Tai kam tie ribojimai, jei jų nepaisys ne tik budulis su kokiu kibiru, bet ir 80 proc. važiuojančiu tuo keliu.
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Vokietijoje dažnai taip ribojama.Paskutinis taisė sleader; 2024.03.19, 12:44.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Tu net nebandyk aiškinti tokiems, jie geriau žino, jie užsienio matę
Patys sukelia foto su posūkiais, šalia namų, nuokalnėm, įkalnėm ir panašiai ir stebisi. Jie niekaip nesupras, kad kartais ženklą reikia pastatyti ir dėl lietuvio mentaliteto, nes jei kažkas įvyks jis sakys, gi ženklo tai nebuvo...Taip gaunasi, kad iki šiol naiviai tikėjau, kad ribojimo ženklai statomi įspėti apie pavojingas vietas kelyje. O pasirodo gi dėl "lietuvio mentaliteto"? Juk dar ne visos nuokalnės, įkalnės ženklu pažymėtos. Ties kiekvienu vienkiemu po ženklą pėstieji nepastatyta.
Ar dėl Z kartos dar nepradėjom 55, 65, 75, 85 ribojančių ženklų statyt?
Kai kokį dviračio taką aptarinėjant, tai tarkim skandinaviški, olandiški pavyzdžiai tai oj kaip į trasą eina ir tinka. O remtis ženklų praktika, čia jau tabu?
30315 – „Google“ žemėlapiai Ar čeko "giliukai" už taviškius kietesni, ar jo mentalitetas kažkuo kitoks?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Tu net nebandyk aiškinti tokiems, jie geriau žino, jie užsienio matę
Patys sukelia foto su posūkiais, šalia namų, nuokalnėm, įkalnėm ir panašiai ir stebisi. Jie niekaip nesupras, kad kartais ženklą reikia pastatyti ir dėl lietuvio mentaliteto, nes jei kažkas įvyks jis sakys, gi ženklo tai nebuvo...
Kol buvo žvyrkelis, greitis buvo 70km/h (iki 2007m - 90km/h). Kai atsirado asfaltas, eismo saugumas kelyje ženkliai suprastėjo, todėl reikėjo prismaigstyti 40 ar 30 ženklų...Paskutinis taisė goolfietis; 2024.03.19, 10:57.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Tu net nebandyk aiškinti tokiems, jie geriau žino, jie užsienio matę
Patys sukelia foto su posūkiais, šalia namų, nuokalnėm, įkalnėm ir panašiai ir stebisi. Jie niekaip nesupras, kad kartais ženklą reikia pastatyti ir dėl lietuvio mentaliteto, nes jei kažkas įvyks jis sakys, gi ženklo tai nebuvo...
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Vokietijoje dažnai taip ribojama.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąIšties, naujai išasfaltuotuose žvyrkeliuose yra ženklų ir visokių kalniukų perteklius
Nutiesus žvyrkelyje asfaltą padidėja greičiai, tačiau kartais prarandamas saikas
Čia greičio ribojimo ženklai 8 kilometrų ruože
Apibendrinant:
Iš 8 greičio ribojamų ženklų keturiose vietose, t.y., tiesiose ar didelio posūkio spindulio atkarpose, ribojimas iki 60-70 km/ val. Gal pakaktų kokio vieno greičio ribojimo ženklo. Ten pakanka įspėti, jei pavojinga lenkti, o greičio ribojimai daug kur pertekliniai .
Ten, kur greitis yra ribojamas iki 30-50 km/val. galima be jokių nuostolių eismo saugumui pridėti 10-20 km/val.
Komentuoti:
-
Na tokiuose posūkiuose gal ir yra logikos riboti greitį. Man asmeniškai patinka prasilėkti tokiais ant 90 (ten kur legalu), mano keleiviams - nelabaiBlogesniu oru tikrai galėtum išskristi arba liuobti į barjerą.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPrašom paaiškinti, kokia prasmė tiesiame lygiame kelyje negyvenamoje vietovėje greitį riboti iki 70 km/h.
Komentuoti:
-
is nuotrauku akivaizdziai matosi, kad prastas matomumas. Diena gal ir nieko, bet nakti kai islenda koks beprotis su supuvusiu bemsu ant posukio ar is nuokalnes jokio dziaugsmo
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Galbūt tuose ruožuose yra kalvų, kurios riboja matomumą ir yra nereglamentinių išilginių nuolydžių ar vertikalių kreivių (plačiau: KTR 1.01:2008 "Automobilių keliai")? Sunku vertinti, kai mesimato viso kelio ar jo išilginio pjūvio.
Patys sukelia foto su posūkiais, šalia namų, nuokalnėm, įkalnėm ir panašiai ir stebisi. Jie niekaip nesupras, kad kartais ženklą reikia pastatyti ir dėl lietuvio mentaliteto, nes jei kažkas įvyks jis sakys, gi ženklo tai nebuvo...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPrašom paaiškinti, kokia prasmė tiesiame lygiame kelyje negyvenamoje vietovėje greitį riboti iki 70 km/h.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąJo, jo pritariu galėtų visur ten būti 130km/h.
Lietuvoje greitis paprastuose keliuose yra 90 km/h (nors Estijoje, Vokietijoje ar Rumunijje - iki 100 km/val.),
Pasakos apie 130 km/h yra tamstos išsigalvojimas.
Prašom paaiškinti, kokia prasmė tiesiame lygiame kelyje negyvenamoje vietovėje greitį riboti iki 70 km/h.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Jo, jo pritariu galėtų visur ten būti 130km/h. Svarbu aš ten negyvenu ir mano vaikai ne.✌️
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKaip tipinis idiotizmo pvz. galėtų būti rajoninis kelias Nr. 4532 (Vilkyškiai - Griežpelkiai). Tai neseniai buvęs žvyrkelis, kuriame anksčiau nebuvo kažkokių išskirtinių greičio ribojimų, o standartinis žvyrkelių - 70 km/h. Dabar jį išasfaltavus, kelias pasidarė super pavojingu, todėl ties kiekvienu posūkiu, vingiu stovi greitį ribojantys ženklai. Ir tie ženklai ne kokie 70 km/h, o šiame kelyje yra visa puokštė leistinų greičių: 90 km/h, 70 km/h, 60 km/h, 50 km/h ir netgi 30 km/h. Važiuoji ir po antro kelio vingio nebekreipi dėmesio į greičio ribojimo ženklus, nes jie susmaigstyti vos ne kas 50 metrų.
O čia elementari sisteminė problema, kai projektams atliekamas eismo saugumo auditas. Auditoriai stropūs ir skrupulingai išskaičiuoja greitį, kokiu tą posūkį galima įveikti
Tik problema, kad posūkį, ties kuriuo stovi ženklas 30 km/h, kažkaip be jokių problemų gali 90 km/h greičiu įveikti.
Nutiesus žvyrkelyje asfaltą padidėja greičiai, tačiau kartais prarandamas saikas
Čia greičio ribojimo ženklai 8 kilometrų ruože
Nr. 4532 Vilkyškiai - Oplankys - Griežpelkiai (Pagėgių sav. ir Tauragės rajonas)
Foto 2023.08
1. Išvažiavimas iš Vilkyškių. 60 km/val.
2. Lenkti gal ir pavojingam; bet kam tiesioje atkarpoje riboti greitį iki 70 km. val.
3. Įvažiavimas į Tauragės rajoną. Kam šitaip riboti greitį įkalnėje?
4. Įkalnėje ribojimasi ki 50 km/val. - OK, gal ten apačioje koks posūkis
5. Čia ribojiamas net iki 30 50 km/val.
6. Tiesi atkarpa, galim ir lenkti. Bet greitis kažkodėl ribojamas iki 70 km/ val
7. Kažkur toliau matosi posūkis (kokioje Čekijoje tai būtų tiesusis ruožas). Tebūnie 50 km/val.
8. Ir vėl tiesut tiesutėle atkarpa
Bingo!!!. Vėl teisingai atspėjote - 70 km/ h
Apibendrinant:
Iš 8 greičio ribojamų ženklų keturiose vietose, t.y., tiesiose ar didelio posūkio spindulio atkarpose, ribojimas iki 60-70 km/ val. Gal pakaktų kokio vieno greičio ribojimo ženklo. Ten pakanka įspėti, jei pavojinga lenkti, o greičio ribojimai daug kur pertekliniai .
Ten, kur greitis yra ribojamas iki 30-50 km/val. galima be jokių nuostolių eismo saugumui pridėti 10-20 km/val.Paskutinis taisė Romas; 2024.03.18, 22:07.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKaip tipinis idiotizmo pvz. galėtų būti rajoninis kelias Nr. 4532 (Vilkyškiai - Griežpelkiai). Tai neseniai buvęs žvyrkelis, kuriame anksčiau nebuvo kažkokių išskirtinių greičio ribojimų, o standartinis žvyrkelių - 70 km/h. Dabar jį išasfaltavus, kelias pasidarė super pavojingu, todėl ties kiekvienu posūkiu, vingiu stovi greitį ribojantys ženklai. Ir tie ženklai ne kokie 70 km/h, o šiame kelyje yra visa puokštė leistinų greičių: 90 km/h, 70 km/h, 60 km/h, 50 km/h ir netgi 30 km/h. Važiuoji ir po antro kelio vingio nebekreipi dėmesio į greičio ribojimo ženklus, nes jie susmaigstyti vos ne kas 50 metrų.
O čia elementari sisteminė problema, kai projektams atliekamas eismo saugumo auditas. Auditoriai stropūs ir skrupulingai išskaičiuoja greitį, kokiu tą posūkį galima įveiktiTik problema, kad posūkį, ties kuriuo stovi ženklas 30 km/h, kažkaip be jokių problemų gali 90 km/h greičiu įveikti.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąEilinį kartą grįžus iš vakarų vėl tenka mėnesį nervintis Lietuvos keliuose.
Kaip tipinis idiotizmo pvz. galėtų būti rajoninis kelias Nr. 4532 (Vilkyškiai - Griežpelkiai). Tai neseniai buvęs žvyrkelis, kuriame anksčiau nebuvo kažkokių išskirtinių greičio ribojimų, o standartinis žvyrkelių - 70 km/h. Dabar jį išasfaltavus, kelias pasidarė super pavojingu, todėl ties kiekvienu posūkiu, vingiu stovi greitį ribojantys ženklai. Ir tie ženklai ne kokie 70 km/h, o šiame kelyje yra visa puokštė leistinų greičių: 90 km/h, 70 km/h, 60 km/h, 50 km/h ir netgi 30 km/h. Važiuoji ir po antro kelio vingio nebekreipi dėmesio į greičio ribojimo ženklus, nes jie susmaigstyti vos ne kas 50 metrų.
O čia elementari sisteminė problema, kai projektams atliekamas eismo saugumo auditas. Auditoriai stropūs ir skrupulingai išskaičiuoja greitį, kokiu tą posūkį galima įveiktiTik problema, kad posūkį, ties kuriuo stovi ženklas 30 km/h, kažkaip be jokių problemų gali 90 km/h greičiu įveikti.
- 8 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: