Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Na taip, yra toliau paaiškinimas dėl ko ribojamas ir įspėjimas:
    Hooksieler Str. – „Google“ žemėlapiai
    Kiek esu vežiotas tame regione - ten visi keliai, kurie nėra autobanai, tokie. Keliai lygūs kaip stalas, posūkių beveik nėra ir visur 70.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Vokiečių žinios silpnokos nors ir mokiausi.. bet tolimesniame ženkle po šauktuku yra paminėti kelkraščiai. Pravažiavus keliu matosi, kad vietomis žolė iki pat asfalto, vietomis jos nėra palei kraštą. Spėčiau, kad ribojimas dėl kelio pločio ir ir rato "nulipimo' nuo asfalto.
    L812 – „Google“ žemėlapiai prasilenkimas su šiukšliaveže ant 90 tikrai nebūtų saugu.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Na taip, yra toliau paaiškinimas dėl ko ribojamas ir įspėjimas:
    Hooksieler Str. – „Google“ žemėlapiai

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Vokietijoje ribojama tik kai aiškiai matoma dėl ko toks ribojimas.
    Nu:
    22 Хоокзилер штрассе – „Google“ žemėlapiai

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Visame ženklinime kai statomas įspėjamasis ženklas apie riboto matumomi posukį, vingį (Nr. 113 ir 114) ir ženklas 30 km/h, dingsta logika. Tam įspėjamasis ženklas ir reikalingas, kad įspėtų jog yra vingis ir vairuotojas galėtų pasirinkti greitį pagal savo transporto priemonę, kelio sąlygas, kuris būtų saugus. Ir tai nebūtinai yra 30 km/h, nes tokiu greičiu vietose, kurios matomos Romo nuotraukose, reikėtų važiuoti nebent esant plikledžiui. Bet tam ir yra vairuotojas, kuris gali ir turi atsižvelgti į aplinkines sąlygas ir pasirinkti tinkamą greitį. Kažkaip kol buvo žvyrkelis, ten buvo gerai važiuoti 70 km/h (faktas, kad tokiu greičiu nevažiavo niekas ir visi pristabdydavo), bet dabr visiems kaip kokiems robotams reikia kiekvienoje atkarpoje nurodyti kokiu greičiu važiuoti.
    Reikia nepamiršti, kad eismo saugumo požiūriu kelio ruože ar kelyje yra svarbus greičio ribojimų tolygumas. Jeigu kas keliasdešimt metrų greičio ribojimas keičiasi, tai elementariai psichologiškai vairuotojas į tuos ribojimus spjauna ir ima nebereguoti, nes tiesiog būna perkraunamas informacija. Nes žiūrint į ženklus ir pastoviai pagal spidometrą kaitalioti greitį, nukreipia dėmesi nuo svarbiausio - žiūrėti į kelią. Vingyje greitį pasirenki ne pagal spidometrą, o tiesiog pagal radiusą, kokiu gali tą posūkį įveikti.

    Dar keistesnė logika yra sakyti, kad ženklų reikia, nes atlėks koks budulis, kuris tų ženklų nepaisys. Tai kam tie ribojimai, jei jų nepaisys ne tik budulis su kokiu kibiru, bet ir 80 proc. važiuojančiu tuo keliu.

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Vokietijoje dažnai taip ribojama.
    Vokietijoje ribojama tik kai aiškiai matoma dėl ko toks ribojimas. Jeigu ribojama iki 70, tai arba sankryža, arba kelio vingis. Bet nei vienoje sveika logika besivadovaujančioje šalyje nemačiau tokio ribojimų algoritmo: 90>70>60>70>50>30>70>40>90 ir pan.
    Paskutinis taisė sleader; 2024.03.19, 12:44.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Tu net nebandyk aiškinti tokiems, jie geriau žino, jie užsienio matę

    ​​​​​​Patys sukelia foto su posūkiais, šalia namų, nuokalnėm, įkalnėm ir panašiai ir stebisi. Jie niekaip nesupras, kad kartais ženklą reikia pastatyti ir dėl lietuvio mentaliteto, nes jei kažkas įvyks jis sakys, gi ženklo tai nebuvo...
    Taip gaunasi, kad iki šiol naiviai tikėjau, kad ribojimo ženklai statomi įspėti apie pavojingas vietas kelyje. O pasirodo gi dėl "lietuvio mentaliteto"? Juk dar ne visos nuokalnės, įkalnės ženklu pažymėtos. Ties kiekvienu vienkiemu po ženklą pėstieji nepastatyta.
    Ar dėl Z kartos dar nepradėjom 55, 65, 75, 85 ribojančių ženklų statyt?

    Kai kokį dviračio taką aptarinėjant, tai tarkim skandinaviški, olandiški pavyzdžiai tai oj kaip į trasą eina ir tinka. O remtis ženklų praktika, čia jau tabu?

    30315 – „Google“ žemėlapiai Ar čeko "giliukai" už taviškius kietesni, ar jo mentalitetas kažkuo kitoks?

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Tu net nebandyk aiškinti tokiems, jie geriau žino, jie užsienio matę

    ​​​​​​Patys sukelia foto su posūkiais, šalia namų, nuokalnėm, įkalnėm ir panašiai ir stebisi. Jie niekaip nesupras, kad kartais ženklą reikia pastatyti ir dėl lietuvio mentaliteto, nes jei kažkas įvyks jis sakys, gi ženklo tai nebuvo...
    AAA!!! Kažkas drįso pasakyti, kad greičio ribojimo ženklai galbūt pertekliniai!!!

    Kol buvo žvyrkelis, greitis buvo 70km/h (iki 2007m - 90km/h). Kai atsirado asfaltas, eismo saugumas kelyje ženkliai suprastėjo, todėl reikėjo prismaigstyti 40 ar 30 ženklų...
    Attached Files
    Paskutinis taisė goolfietis; 2024.03.19, 10:57.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Tu net nebandyk aiškinti tokiems, jie geriau žino, jie užsienio matę

    ​​​​​​Patys sukelia foto su posūkiais, šalia namų, nuokalnėm, įkalnėm ir panašiai ir stebisi. Jie niekaip nesupras, kad kartais ženklą reikia pastatyti ir dėl lietuvio mentaliteto, nes jei kažkas įvyks jis sakys, gi ženklo tai nebuvo...
    Nuo perteklinių kelio ženklų ir atsiranda mentalitetas. Kad nereikia sava galva galvot, matau posūkį, jei netyčia ženklo nėra - vertint vaizdelio sava galva nereikia.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Vokietijoje dažnai taip ribojama.
    Gal skirtinguose kampuose kitaip. Kiek teko pavažinėt po visokias dievų užmirštas šiknaskyles Vokietijoje - daug mažiau kelio ženklų. Greit teko keist lietuvišką logiką, kad visus posūkius galima išiminėt užmiestyje leistinu greičiu ir dar praignoruojant pusę ribojančių ženklų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Išties, naujai išasfaltuotuose žvyrkeliuose yra ženklų ir visokių kalniukų perteklius
    Nutiesus žvyrkelyje asfaltą padidėja greičiai, tačiau kartais prarandamas saikas

    Čia greičio ribojimo ženklai 8 kilometrų ruože

    Apibendrinant:
    Iš 8 greičio ribojamų ženklų keturiose vietose, t.y., tiesiose ar didelio posūkio spindulio atkarpose, ribojimas iki 60-70 km/ val. Gal pakaktų kokio vieno greičio ribojimo ženklo. Ten pakanka įspėti, jei pavojinga lenkti, o greičio ribojimai daug kur pertekliniai .
    Ten, kur greitis yra ribojamas iki 30-50 km/val. galima be jokių nuostolių eismo saugumui pridėti 10-20 km/val.
    Bet čia visur matosi tiek pats kelias labai siauras, tiek vigiuotas/kalvotas. Tikrai ne platus tiesus, kad nereiktų ribojimų kaip tarkim čia:

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Na tokiuose posūkiuose gal ir yra logikos riboti greitį. Man asmeniškai patinka prasilėkti tokiais ant 90 (ten kur legalu), mano keleiviams - nelabai Blogesniu oru tikrai galėtum išskristi arba liuobti į barjerą.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Prašom paaiškinti, kokia prasmė tiesiame lygiame kelyje negyvenamoje vietovėje greitį riboti iki 70 km/h.
    Vokietijoje dažnai taip ribojama.

    Komentuoti:


  • ALV77
    replied
    is nuotrauku akivaizdziai matosi, kad prastas matomumas. Diena gal ir nieko, bet nakti kai islenda koks beprotis su supuvusiu bemsu ant posukio ar is nuokalnes jokio dziaugsmo

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Galbūt tuose ruožuose yra kalvų, kurios riboja matomumą ir yra nereglamentinių išilginių nuolydžių ar vertikalių kreivių (plačiau: KTR 1.01:2008 "Automobilių keliai")? Sunku vertinti, kai mesimato viso kelio ar jo išilginio pjūvio.
    Tu net nebandyk aiškinti tokiems, jie geriau žino, jie užsienio matę

    ​​​​​​Patys sukelia foto su posūkiais, šalia namų, nuokalnėm, įkalnėm ir panašiai ir stebisi. Jie niekaip nesupras, kad kartais ženklą reikia pastatyti ir dėl lietuvio mentaliteto, nes jei kažkas įvyks jis sakys, gi ženklo tai nebuvo...

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Prašom paaiškinti, kokia prasmė tiesiame lygiame kelyje negyvenamoje vietovėje greitį riboti iki 70 km/h.
    Galbūt tuose ruožuose yra kalvų, kurios riboja matomumą ir yra nereglamentinių išilginių nuolydžių ar vertikalių kreivių (plačiau: KTR 1.01:2008 "Automobilių keliai")? Sunku vertinti, kai mesimato viso kelio ar jo išilginio pjūvio.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Jo, jo pritariu galėtų visur ten būti 130km/h.
    Nereikia fantazuoti mosikuojant tuščiais buteliais.
    Lietuvoje greitis paprastuose keliuose yra 90 km/h (nors Estijoje, Vokietijoje ar Rumunijje - iki 100 km/val.),
    Pasakos apie 130 km/h yra tamstos išsigalvojimas.

    Prašom paaiškinti, kokia prasmė tiesiame lygiame kelyje negyvenamoje vietovėje greitį riboti iki 70 km/h.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Jo, jo pritariu galėtų visur ten būti 130km/h. Svarbu aš ten negyvenu ir mano vaikai ne. ✌️

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kaip tipinis idiotizmo pvz. galėtų būti rajoninis kelias Nr. 4532 (Vilkyškiai - Griežpelkiai). Tai neseniai buvęs žvyrkelis, kuriame anksčiau nebuvo kažkokių išskirtinių greičio ribojimų, o standartinis žvyrkelių - 70 km/h. Dabar jį išasfaltavus, kelias pasidarė super pavojingu, todėl ties kiekvienu posūkiu, vingiu stovi greitį ribojantys ženklai. Ir tie ženklai ne kokie 70 km/h, o šiame kelyje yra visa puokštė leistinų greičių: 90 km/h, 70 km/h, 60 km/h, 50 km/h ir netgi 30 km/h. Važiuoji ir po antro kelio vingio nebekreipi dėmesio į greičio ribojimo ženklus, nes jie susmaigstyti vos ne kas 50 metrų.

    O čia elementari sisteminė problema, kai projektams atliekamas eismo saugumo auditas. Auditoriai stropūs ir skrupulingai išskaičiuoja greitį, kokiu tą posūkį galima įveikti
    Tik problema, kad posūkį, ties kuriuo stovi ženklas 30 km/h, kažkaip be jokių problemų gali 90 km/h greičiu įveikti.
    Išties, naujai išasfaltuotuose žvyrkeliuose yra ženklų ir visokių kalniukų perteklius
    Nutiesus žvyrkelyje asfaltą padidėja greičiai, tačiau kartais prarandamas saikas

    Čia greičio ribojimo ženklai 8 kilometrų ruože
    Nr. 4532 Vilkyškiai - Oplankys - Griežpelkiai (Pagėgių sav. ir Tauragės rajonas)
    Foto 2023.08
    1. Išvažiavimas iš Vilkyškių. 60 km/val.


    2. Lenkti gal ir pavojingam; bet kam tiesioje atkarpoje riboti greitį iki 70 km. val.


    3. Įvažiavimas į Tauragės rajoną. Kam šitaip riboti greitį įkalnėje?


    4. Įkalnėje ribojimasi ki 50 km/val. - OK, gal ten apačioje koks posūkis


    5. Čia ribojiamas net iki 30 50 km/val.


    6. Tiesi atkarpa, galim ir lenkti. Bet greitis kažkodėl ribojamas iki 70 km/ val


    7. Kažkur toliau matosi posūkis (kokioje Čekijoje tai būtų tiesusis ruožas). Tebūnie 50 km/val.


    8. Ir vėl tiesut tiesutėle atkarpa
    Bingo!!!. Vėl teisingai atspėjote - 70 km/ h


    Apibendrinant:
    Iš 8 greičio ribojamų ženklų keturiose vietose, t.y., tiesiose ar didelio posūkio spindulio atkarpose, ribojimas iki 60-70 km/ val. Gal pakaktų kokio vieno greičio ribojimo ženklo. Ten pakanka įspėti, jei pavojinga lenkti, o greičio ribojimai daug kur pertekliniai .
    Ten, kur greitis yra ribojamas iki 30-50 km/val. galima be jokių nuostolių eismo saugumui pridėti 10-20 km/val.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.03.18, 22:07.

    Komentuoti:


  • matucha123
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kaip tipinis idiotizmo pvz. galėtų būti rajoninis kelias Nr. 4532 (Vilkyškiai - Griežpelkiai). Tai neseniai buvęs žvyrkelis, kuriame anksčiau nebuvo kažkokių išskirtinių greičio ribojimų, o standartinis žvyrkelių - 70 km/h. Dabar jį išasfaltavus, kelias pasidarė super pavojingu, todėl ties kiekvienu posūkiu, vingiu stovi greitį ribojantys ženklai. Ir tie ženklai ne kokie 70 km/h, o šiame kelyje yra visa puokštė leistinų greičių: 90 km/h, 70 km/h, 60 km/h, 50 km/h ir netgi 30 km/h. Važiuoji ir po antro kelio vingio nebekreipi dėmesio į greičio ribojimo ženklus, nes jie susmaigstyti vos ne kas 50 metrų.
    O čia elementari sisteminė problema, kai projektams atliekamas eismo saugumo auditas. Auditoriai stropūs ir skrupulingai išskaičiuoja greitį, kokiu tą posūkį galima įveikti Tik problema, kad posūkį, ties kuriuo stovi ženklas 30 km/h, kažkaip be jokių problemų gali 90 km/h greičiu įveikti.
    Man gerai įsiminė rajoninis kelias Nr. 2801 (Alanta - Girsteitiškis), kurį išasfaltavus visame kelyje įsigaliojo 50 km/h ribojimas, su nemažai sumažėjimų iki 40 km/h, kaikur net tiesiosiose: https://www.google.com/maps/@55.3149...8192?entry=tts

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Eilinį kartą grįžus iš vakarų vėl tenka mėnesį nervintis Lietuvos keliuose.
    Čia mėnesį gali nervintis, jei pastoviai tokiais keliais su absurdiškais ribojimais nevažinėji.

    Kaip tipinis idiotizmo pvz. galėtų būti rajoninis kelias Nr. 4532 (Vilkyškiai - Griežpelkiai). Tai neseniai buvęs žvyrkelis, kuriame anksčiau nebuvo kažkokių išskirtinių greičio ribojimų, o standartinis žvyrkelių - 70 km/h. Dabar jį išasfaltavus, kelias pasidarė super pavojingu, todėl ties kiekvienu posūkiu, vingiu stovi greitį ribojantys ženklai. Ir tie ženklai ne kokie 70 km/h, o šiame kelyje yra visa puokštė leistinų greičių: 90 km/h, 70 km/h, 60 km/h, 50 km/h ir netgi 30 km/h. Važiuoji ir po antro kelio vingio nebekreipi dėmesio į greičio ribojimo ženklus, nes jie susmaigstyti vos ne kas 50 metrų.
    O čia elementari sisteminė problema, kai projektams atliekamas eismo saugumo auditas. Auditoriai stropūs ir skrupulingai išskaičiuoja greitį, kokiu tą posūkį galima įveikti Tik problema, kad posūkį, ties kuriuo stovi ženklas 30 km/h, kažkaip be jokių problemų gali 90 km/h greičiu įveikti.

    Komentuoti:

Working...
X