Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pradedamas gatvės kapitalinis remontas. Galėtų išvažiavimas į Savanorių pr. būt padarytas vienpusis panašiai kaip Miško ir Griunvaldo gatvių išvažiavimai į Vytauto prospektą. Išsispręstų eismo organizavimas Savanorių pr. kur nėra vietos kairiesiems posūkiams.
    Click image for larger version  Name:	kaunas yra kaunas.jpg Views:	0 Size:	42,9 kB ID:	2205959
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.06.17, 11:10.

    Comment


      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
      Pradedamas gatvės kapitalinis remontas. Galėtų išvažiavimas į Savanorių pr. būt padarytas vienpusis panašiai kaip Miško ir Griunvaldo gatvių išvažiavimai į Vytauto prospektą. Išsispręstų eismo organizavimas Savanorių pr. kur nėra vietos kairiesiems posūkiams.
      Click image for larger version Name:	kaunas yra kaunas.jpg Views:	0 Size:	42,9 kB ID:	2205959
      Kad normaliai viskas konkrečiai toje vietoje tiek išvažiuojant, tiek įvažiuojant į Geležinio vilko g. Jeigu būtų padaryta kaip siūlote, visi ten gyvenantys žmonės važiuotų lėto eismo Pakraščio g., kuri vienoje pusėje apstatyta automobiliais ir prasilenkti tikrai sunku. Galima būtų nebent kairiąją Savanorių pr. juostą Vilniaus kryptimi skirti tik posūkiui į kairę prieš sankryžą ir srauto įsiliejimui po jos. Savanorių pr. be vienos juostos tikrai išgyventų.

      Comment


        Parašė eigh Rodyti pranešimą

        Kad normaliai viskas konkrečiai toje vietoje tiek išvažiuojant, tiek įvažiuojant į Geležinio vilko g. Jeigu būtų padaryta kaip siūlote, visi ten gyvenantys žmonės važiuotų lėto eismo Pakraščio g., kuri vienoje pusėje apstatyta automobiliais ir prasilenkti tikrai sunku. Galima būtų nebent kairiąją Savanorių pr. juostą Vilniaus kryptimi skirti tik posūkiui į kairę prieš sankryžą ir srauto įsiliejimui po jos. Savanorių pr. be vienos juostos tikrai išgyventų.
        Ok, pats panagrinėjęs vietą pajaučiau, kad nėra lengvo sprendimo.

        Iš esmės kur trišalės sankryžos Savanorių pr. tarp Aklųjų ir Muravos sankryžų turėtų turėt kairiuosius posūkius arba posūkį apriboti.

        Ties Hyper Maxima, Mituvos gatve, problema kažkuria dalimi išsisprendė, bet toliau važiuojant viskas palikta po senovei. Keturšalėms sankryžoms nereikia atskirų kairiųjų posūkių (ties Ortopediniu, ties SAVAS), bet į Gaižiūnų g., McDonalds, Pakraščio g., Kalniečių turgų, Gelež. Vilko g., Dubingių g. reikalingi kairieji posūkiai.

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

          Ok, pats panagrinėjęs vietą pajaučiau, kad nėra lengvo sprendimo.

          Iš esmės kur trišalės sankryžos Savanorių pr. tarp Aklųjų ir Muravos sankryžų turėtų turėt kairiuosius posūkius arba posūkį apriboti.

          Ties Hyper Maxima, Mituvos gatve, problema kažkuria dalimi išsisprendė, bet toliau važiuojant viskas palikta po senovei. Keturšalėms sankryžoms nereikia atskirų kairiųjų posūkių (ties Ortopediniu, ties SAVAS), bet į Gaižiūnų g., McDonalds, Pakraščio g., Kalniečių turgų, Gelež. Vilko g., Dubingių g. reikalingi kairieji posūkiai.
          Taip, kaip ir visos plačios ne greito eismo miesto gatvės Savanorių pr. yra bardakėlis. Paprastasis būdas - nupiešti atskirus kairiuosius posūkius. Civilizuotas ir saugesnis (a.k.a. politinė savižudybė) - viduryje sukurti žaliąją juostą ir į ją įkomponuoti kairiuosius posūkius, nes kairiausia juosta bet kokiu atveju būtų de facto nebenaudojama.

          Comment


            Parašė eigh Rodyti pranešimą

            Taip, kaip ir visos plačios ne greito eismo miesto gatvės Savanorių pr. yra bardakėlis. Paprastasis būdas - nupiešti atskirus kairiuosius posūkius. Civilizuotas ir saugesnis (a.k.a. politinė savižudybė) - viduryje sukurti žaliąją juostą ir į ją įkomponuoti kairiuosius posūkius, nes kairiausia juosta bet kokiu atveju būtų de facto nebenaudojama.
            Pažiūrėjau kad Gaižiūnų gatvei atsirastų vietos kairiam posūkiui panašiai kaip buvo padaryta Mituvos gatvei. Realiai įrengti naują šviesoforinę sankryžą vietoje esamo bardakėlio su pėsčiųjų šviesoforu.

            Sudėtingiausia atkarpa turbūt tarp Ortopedinio (S. Žukausko) ir Muravos sankryžos. Ten įrengti atskirą kairį posūkį galima tik trečios juostos sąskaita. Gali tekti atsisveikinti su A juosta tarp Žukausko g. ir Kovo 11-osios g. Muravos kryptimi. Iš kitos pusės, nemanau kad tai būtų politinė savižudybė vėl panaikint A juostą, nes ji savo funkciją labai ribotai atlieka (jei iš vis atlieka). Problema būtų stotelės.
            Tada įrengti kairiuos posūkius į McDonalds, Pakraščio g., Kalniečių turgų (nes ten žiauriai daug sukančių), Geležinio Vilko g., Dubingių g. Prie progos posūkis į Lukšio g. jau irgi galėtų būt išskirta atskira 3 juosta tik į kairę, nes pagr. eismas vyksta 2 juostom.

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

              Ok, pats panagrinėjęs vietą pajaučiau, kad nėra lengvo sprendimo.

              Iš esmės kur trišalės sankryžos Savanorių pr. tarp Aklųjų ir Muravos sankryžų turėtų turėt kairiuosius posūkius arba posūkį apriboti.

              Ties Hyper Maxima, Mituvos gatve, problema kažkuria dalimi išsisprendė, bet toliau važiuojant viskas palikta po senovei. Keturšalėms sankryžoms nereikia atskirų kairiųjų posūkių (ties Ortopediniu, ties SAVAS), bet į Gaižiūnų g., McDonalds, Pakraščio g., Kalniečių turgų, Gelež. Vilko g., Dubingių g. reikalingi kairieji posūkiai.
              Savanorių pr. yra B kategorijos gatvė, tai sankryžos turėtų būti ne dažniau nei kas 600 metrų. O ne jūsų siūlomi kairiniai posūkiai kas 200 metrų.

              Comment


                Savanorių pr. kairiniai posūkiai tarp Savo ir Muravos yra didelė bėda. Ypač nusukimas į Geležinio Vilko g.
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  Parašė stasaitis Rodyti pranešimą

                  Savanorių pr. yra B kategorijos gatvė, tai sankryžos turėtų būti ne dažniau nei kas 600 metrų. O ne jūsų siūlomi kairiniai posūkiai kas 200 metrų.
                  Ten turėtų būti žalia veja per vidurį. Išspręstų n problemų netgi pačios aplinkos jaukumo, visiškai apribotų draudžiamus kairiuosius posūkius. Sankryžos irgi kas 600 m galėtų būti, gerai mąstai.
                  Realiam gyvenime, Lietuva manau giliai širdy nuoširdžiai mėgsta JAV labiau nei Vokietiją ar į ją panašias šalis Atitinkamai ir gyvenam.

                  Kairius posūkius siūlau kaip kažkokį tarpinį kompromisą kur bent jau pasinaikintų visiškas bardakas, bet gatvė bendrai jaukesnė netampa, tik šiek tiek tvarkingiau organizuoja bent jau kaip Estijoje :O

                  Comment


                    Parašė stasaitis Rodyti pranešimą

                    Savanorių pr. yra B kategorijos gatvė, tai sankryžos turėtų būti ne dažniau nei kas 600 metrų. O ne jūsų siūlomi kairiniai posūkiai kas 200 metrų.
                    Biški ne į temą, bet įdomu, koks yra minimalus atstumas tarp pesčiųjių perėjų?

                    Comment


                      Parašė ne robotas Rodyti pranešimą

                      Biški ne į temą, bet įdomu, koks yra minimalus atstumas tarp pesčiųjių perėjų?
                      Yra.
                      https://e-seimas.lrs.lt/rs/actualedi...06/YBJLnkhvTv/

                      Comment


                        Gedimino g. pietiniame gale tarp 2 perėjų yra 21 m atstumas.

                        Comment

                        Working...
                        X