Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
- 3 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Kad normaliai viskas konkrečiai toje vietoje tiek išvažiuojant, tiek įvažiuojant į Geležinio vilko g. Jeigu būtų padaryta kaip siūlote, visi ten gyvenantys žmonės važiuotų lėto eismo Pakraščio g., kuri vienoje pusėje apstatyta automobiliais ir prasilenkti tikrai sunku. Galima būtų nebent kairiąją Savanorių pr. juostą Vilniaus kryptimi skirti tik posūkiui į kairę prieš sankryžą ir srauto įsiliejimui po jos. Savanorių pr. be vienos juostos tikrai išgyventų.
Iš esmės kur trišalės sankryžos Savanorių pr. tarp Aklųjų ir Muravos sankryžų turėtų turėt kairiuosius posūkius arba posūkį apriboti.
Ties Hyper Maxima, Mituvos gatve, problema kažkuria dalimi išsisprendė, bet toliau važiuojant viskas palikta po senovei. Keturšalėms sankryžoms nereikia atskirų kairiųjų posūkių (ties Ortopediniu, ties SAVAS), bet į Gaižiūnų g., McDonalds, Pakraščio g., Kalniečių turgų, Gelež. Vilko g., Dubingių g. reikalingi kairieji posūkiai.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Ok, pats panagrinėjęs vietą pajaučiau, kad nėra lengvo sprendimo.
Iš esmės kur trišalės sankryžos Savanorių pr. tarp Aklųjų ir Muravos sankryžų turėtų turėt kairiuosius posūkius arba posūkį apriboti.
Ties Hyper Maxima, Mituvos gatve, problema kažkuria dalimi išsisprendė, bet toliau važiuojant viskas palikta po senovei. Keturšalėms sankryžoms nereikia atskirų kairiųjų posūkių (ties Ortopediniu, ties SAVAS), bet į Gaižiūnų g., McDonalds, Pakraščio g., Kalniečių turgų, Gelež. Vilko g., Dubingių g. reikalingi kairieji posūkiai.
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Taip, kaip ir visos plačios ne greito eismo miesto gatvės Savanorių pr. yra bardakėlis. Paprastasis būdas - nupiešti atskirus kairiuosius posūkius. Civilizuotas ir saugesnis (a.k.a. politinė savižudybė) - viduryje sukurti žaliąją juostą ir į ją įkomponuoti kairiuosius posūkius, nes kairiausia juosta bet kokiu atveju būtų de facto nebenaudojama.
Sudėtingiausia atkarpa turbūt tarp Ortopedinio (S. Žukausko) ir Muravos sankryžos. Ten įrengti atskirą kairį posūkį galima tik trečios juostos sąskaita. Gali tekti atsisveikinti su A juosta tarp Žukausko g. ir Kovo 11-osios g. Muravos kryptimi. Iš kitos pusės, nemanau kad tai būtų politinė savižudybė vėl panaikint A juostą, nes ji savo funkciją labai ribotai atlieka (jei iš vis atlieka). Problema būtų stotelės.
Tada įrengti kairiuos posūkius į McDonalds, Pakraščio g., Kalniečių turgų (nes ten žiauriai daug sukančių), Geležinio Vilko g., Dubingių g. Prie progos posūkis į Lukšio g. jau irgi galėtų būt išskirta atskira 3 juosta tik į kairę, nes pagr. eismas vyksta 2 juostom.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Ok, pats panagrinėjęs vietą pajaučiau, kad nėra lengvo sprendimo.
Iš esmės kur trišalės sankryžos Savanorių pr. tarp Aklųjų ir Muravos sankryžų turėtų turėt kairiuosius posūkius arba posūkį apriboti.
Ties Hyper Maxima, Mituvos gatve, problema kažkuria dalimi išsisprendė, bet toliau važiuojant viskas palikta po senovei. Keturšalėms sankryžoms nereikia atskirų kairiųjų posūkių (ties Ortopediniu, ties SAVAS), bet į Gaižiūnų g., McDonalds, Pakraščio g., Kalniečių turgų, Gelež. Vilko g., Dubingių g. reikalingi kairieji posūkiai.
Comment
Comment