Vienintelė įdomesnę alternatyvą kokią įsivaizduoju tiltui per Nerį tai biškį utopinis aukštas pėsčiųjų ir dviratininkų tiltas, kuris beveik kaip koks Lyduvėnų tiltas kirstų Neries slėnį už labai aukštai. Gana tinkama vieta pėstiesiems ir dviratininkams susisiekti tarp Eigulių ir Šilainių nenusileidžiant ir nekylant į kalną. Daugiau tokių alternatyvų įdomesnių neįsivaizduoju.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
Ir Neries krantines g. pratesimas matosi link Paneriu g.?
Informacija patikima 100 proc., ne iš antrinių šaltinių. Tik vat sudvejojau jau po pokalbio ar negali būt, kad sugalvos ne pagal planą, o tik iki Jonavos g. daryt. Bet kuriuo atveju - labai ankstyva stadija, bet valia yra. Kitas variantas, įsivertinus kainas, gali toj stadijoj ir nebe prioritetas pasirodyti.
PoDV, Ž. Šančiuose palei krantinę irgi rami aplinka susiklosčiusi ir etc., bet nėra didelis argumentas, kaip žinia.
Comment
-
Parašė Cezaris Rodyti pranešimąPoDV, Ž. Šančiuose palei krantinę irgi rami aplinka susiklosčiusi ir etc., bet nėra didelis argumentas, kaip žinia.
Ž. Šančių krantinės problema, kad ten vos ne Juozapavičiaus pr. alternatyvą nori daryt, kad kirst kampą, nereiktų prie šviesoforų stovėti. Užtektų tiesiog aplinkos sutvarkymo, dviračių tako praplatinimo, gal kokį akligatvinį privažiavimą prie būsimo pliažo sutvarkyt ir viskas.
Kol kas panašu, kad protestai gali veikti, nes darbai taip ir nepajudėjo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė karolis1993 Rodyti pranešimąŠnekant apie Kauno gatves,tai gerai visai būtų atnaujinti Šiaurės pr, bent jau stotelėse, nes provėžos tai tragiškos. Nejaugi miesto tvarkymo skyrius nemato šitos problemos?
Aišku perspektyvoje tą Šiaurės pr. (o ir Pramonės pr.) tikrai reiktų rekonstruoti į normalesnę gatvę. Gal dar neatsisakys tos tramvajaus idėjos.
Comment
-
Parašė Cezaris Rodyti pranešimą
Turime teisingą atsakymą!
Iš esmės - du tiltai per Nerį tarp Varnių g. ir Meškinio tilto (A1). Prie žemėlapio kartu nesėdėjau, bet pagal detalųjį pakankamai aišku, kad automobilių turėtų būt šis (Žeimenos g. ir Baltų pr.)
Kiek supratau pėsčiųjų ir dviračių dar tikslins vietą. Sakyčiau keistoka būtų, jeigu paliktų tokią, kokia DP nupaišyta.
Bet kuriuo atveju - netikėtos naujienos. Galvojau Žeimenos-Baltų - tolimos ateities galimybė.
Paskutinis taisė mindau; 2025.05.21, 18:24.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mindau Rodyti pranešimą
Na kažkas neįtikėtino, pažymėtose vietose 2023-2024m išduoti bent 4 naujų vienbučių gyvenamųjų namų SLD ir realiai jos šiuo metu vyksta. Leidimai pasileido po to, kai savivaldybė neužsitikrino tilto Neries kr.-Jonavos g. statybos kelių direkcijos lėšomis kai buvo rekonstruojami A1 tiltai per Nerį. Negana to stovi naujas prekybos centras, kelias, lygiagretus Neriai, patektų ant spaudiminės linijos, kas negali būti. Upės apsaugos zonos ir t.t.
Comment
-
Tiesiog Jonavos-Baltų tiltas būtų, aišku daug geriau nei yra dabar, bet vis tiek reikėtų sukiotis (Eiguliai - Jonavos - naujasis tiltas). Be to, iš pietų pusės atvažiuojantys automobiliai ir taip gali sukti į Varnių g. ir taip pasiekti Šilainius. Žeimenos g. tęsinys, man atrodo, būtų tikslingesnė jungtis.
Juk aš suprantu, kad tas Žeimenos tiltas ir būtų virš Jonavos gatvės (t. y. jos nekirstų?)
Comment
-
Parašė Effka Rodyti pranešimąGal čia tas tiltas gimė vystant tramvajaus idėją? Būtų puiki jungtis tramvajui iki Šilainių.
Comment
-
Parašė Effka Rodyti pranešimąGal čia tas tiltas gimė vystant tramvajaus idėją? Būtų puiki jungtis tramvajui iki Šilainių.Paskutinis taisė Sklansky; 2025.05.22, 10:27.
Comment
-
Parašė Vaidosius Rodyti pranešimąPasirodo remontuojama Dujotiekio gatvė. Kam? Pilna Kaune neasfaltuotų gatvių, o čia ima tvarkyti normalią gatvę.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
Comment
Comment