Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dėl VT, tai isivaizduočiau ten kokį maršrutą Ringaudai/Akademija-Centras variantą. Man kažkaip keistai atrodo kelio statymas nuo niekur į niekur, ta prasme viaduką virš Julinavos g. paliks "geresniem" laikam ar kaip? Nekalbant apie visą mazgą su aplinkkeliu.

    Dėl humanizavimo tai sakyčiau žiūrima į perspektyvą, juk kažkada aplips gatvę komerciniai pastatai ir pati suburbija. Geriau nei po 10 metų apie rekonstrukciją pradėt galvot

    Comment


      Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
      Europos pr. tęsinio detalusis planas > Rastriniai brėžiniai
      Ačiū už nuorodą.
      Labai gerai, kai laukuose, ties Kauno miesto ir rajono riba, bus nutiestas dar vienas išvažiavimas iš miesto.

      Detalusis planas apima ne visą Europos prospekto trasą


      Lieka nedetalizuoti sankirtos su A5 Kauno Vakariniu aplinkkeliu sprendiniai - gal tai įeis į A5 rekonstrukcijos detalųjį planavimą

      https://tpdr.planuojustatau.lt/map/m...pdId=203073023

      Kauno m. bendrojo plano fragmentas
      Kelais yra už Marvelės upelio, toliau nuo Kauno m gyvenamųjų namų. Tik vienoje vietoje priartėjama prie gyvenamųjų namų kvartalo Kviečių - Hagos - Juodelynės g.

      https://www.kaunas.lt/wp-content/upl...a_M-25-000.jpg

      Šiuo metu išvažiavimas į Šakių pusę yra itin apgailėtinas.
      Europos prospekto tąsa galės būti "Ringaudų pietiniu aplinkkeliu" - kaip pavaizduota Kauno rajono bendrajame plane.

      https://www.krs.lt/media/5686/file2536.jpg

      Comment


        Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
        Europos pr. tęsinio detalusis planas > Rastriniai brėžiniai
        Kirstukas Dar kartą ačiū už pasidalinimą TPID brėžiniais
        Turiu klausimą, kur surasti numerį, kad būtų tiesioginė nuoroda į projektą. Kai žiūri brėžinius, rodomas bendras adresas: https://tpdr.planuojustatau.lt/map/main.html

        Minėto Europos g. tęsinio numeris yra T00095238 Dėl J. Bakanausko gatvės atkarpos nuo Marvelės upelio iki Vakarinio lanksto detaliojo plano keitimo
        Tuo tarpu adreso galūnėje yra numeris 203073023
        https://tpdr.planuojustatau.lt/map/m...pdId=203073023

        Dėkoju už paaiškinimą

        Comment


          Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
          Europos pr. tęsinio detalusis planas > Rastriniai brėžiniai
          Numatyta gigantiška magistralinė gatvė, vietomis skersai net 8 juostos. Sprendiniai tokie, sakykim, „įdomesni“. Bet bent jau numatyti dviračių takai abiejose pusėse.Click image for larger version

Name:	2025-04-15_15-39-57.png
Views:	1841
Size:	1,42 MB
ID:	2195723
          nu ziedas tai labai nice, užprogramuotos avarijos...

          Comment


            Dubliuojančios gatvelės galėtų būti vienpusio eismo ir prasidėt ne nuo žiedo, o atsišakoti už žiedo. Ir jose galėtų vykti VT eismas + parkingas, jei jo ten reikia.

            Comment


              Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

              nu ziedas tai labai nice, užprogramuotos avarijos...
              Kodėl? Aišku, išvažiavimų daug, bet neatrodo labai komplikuotas, ypač kai jungiamosiose gatvėse eismas, tikėtina, nebus intensyvus. Tik velniams išvažiavimuose į šiaurės ir pietų kelius dvi juostos, kurios tuoj pat pavirsta viena?

              Comment


                Ekspresas, bet jo viduryje pėsčiųjų perėjos? Tai nebus čia ekspresas. Tai kam 8 juostos?

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Kirstukas Dar kartą ačiū už pasidalinimą TPID brėžiniais
                  Turiu klausimą, kur surasti numerį, kad būtų tiesioginė nuoroda į projektą. Kai žiūri brėžinius, rodomas bendras adresas: https://tpdr.planuojustatau.lt/map/main.html
                  Paspaudžiant dešinį pelės mygtuką?

                  Comment


                    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                    Europos pr. tęsinio detalusis planas > Rastriniai brėžiniai
                    Numatyta gigantiška magistralinė gatvė, vietomis skersai net 8 juostos. Sprendiniai tokie, sakykim, „įdomesni“. Bet bent jau numatyti dviračių takai abiejose pusėse.Click image for larger version

Name:	2025-04-15_15-39-57.png
Views:	1841
Size:	1,42 MB
ID:	2195723
                    Biški primena į šį naują kelią Pjenchane 39°05'20.8"N 125°46'54.8"E . Gerai daro, kad mokinasi iš Šiaurės Korėjos, ten kamščių niekada nebūna .

                    Click image for larger version

Name:	gan platus kelias.png
Views:	1441
Size:	797,5 kB
ID:	2195831

                    Comment


                      Parašė eigh Rodyti pranešimą

                      Kodėl? Aišku, išvažiavimų daug, bet neatrodo labai komplikuotas, ypač kai jungiamosiose gatvėse eismas, tikėtina, nebus intensyvus. Tik velniams išvažiavimuose į šiaurės ir pietų kelius dvi juostos, kurios tuoj pat pavirsta viena?
                      Ten planuojama B kategorijos gatvė. Akivaizdžiai norima pagaminti šviežią teritoriją vystymui toje zonoje, klausimas ar pavyks ar ne.

                      Comment


                        Nereikalingas projektas. Užtektų ten paprastos gatvės 1+1, ir tai tikraiusiai pusę laiko tuščia būtų, plus kažkaip sudarant sujungimą iki Kėdainių tilto. Ką čia matau, tai dar vienas magistralinis aplinkelis, kuris tik išmestu milijonus skatinant suburbizaciją Ringauduose (ir ne tik), bei daugiau eismo, kamščių ir smarvės į stoties sankryžą / Tunelio g.
                        Priešingai nei kažkas sakė, sujungimas su Šakių kryptimi yra visiškai patenkinamas. O dėl to, kad ten susidaro šiokie tokie kamščiai piko metu dėl suburbinių automobilistų, nesudaro pagrindo tiesti dar vieną mega aplinkkelį, "ekspresovką" į centrą

                        Dar sunkiau suprasti šitą projektą, kuomet supranti jis veda į ir aplinkuj Kauno rajono savivaldybės teritorijas. Šitas projetas tik ateityje nusiubtų ateities gyventojus ir pinigus su jais į rajoną. Visiškas šūvis sau į koją
                        Paskutinis taisė Wintautas; 2025.04.16, 18:11.

                        Comment


                          Parašė eigh Rodyti pranešimą

                          Kodėl? Aišku, išvažiavimų daug, bet neatrodo labai komplikuotas, ypač kai jungiamosiose gatvėse eismas, tikėtina, nebus intensyvus. Tik velniams išvažiavimuose į šiaurės ir pietų kelius dvi juostos, kurios tuoj pat pavirsta viena?
                          taip jeigu eismas neintensyvus tai problemų nebus, bet jeigu suintensyvės tai problemos užprogramuotos nes tiesiog per daug srautų susikirtimų. Taip pat puikus pavyzdys kauno stiliaus projektavimo, kai yra N skirtingų tipų žiedų ir kiekvieną turi atsiminti iš kurios juostos kur važiuot galėsi, nes dalyje išvažiavimų gali važiuot žiedu pirma juosta, dalyje tave kreipia iš žiedo... Kažkokia mėsmalė.
                          Paskutinis taisė uzdvidesimt; 2025.04.20, 08:17.

                          Comment


                            Gyvenantys šalia/turintys verslus kalba, kad poros savaičių bėgyje uždarys tvarkymui Milikonių kalno įkalnę nuo Varnių g. iki viršaus? Gal kas daugiau žinot kažką?

                            Comment


                              Parašė Auwris Rodyti pranešimą
                              Gyvenantys šalia/turintys verslus kalba, kad poros savaičių bėgyje uždarys tvarkymui Milikonių kalno įkalnę nuo Varnių g. iki viršaus? Gal kas daugiau žinot kažką?
                              Tai nieko kažko slapto: https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/02/...-medzius-foto/

                              Comment


                                Kas liečia Europos pr. tęsinį link Via Baltica esu linkęs palaikyti projektą, nes tiesiog nėra jokio normalesnio pietvakarinio išvažiavimo iš miesto. Užnemunės g. yra vienintelis normalus vakarinis išvažiavimas, bet ir tas daugiau Ringaudams ar net Jurbarko krypčiai labiau skirtas. Taip pat galvoju, kad padėtų nukrauti srautą nuo Aleksoto Kalvarijos gatvės.

                                Vakarinės miesto dalies gatvių tinklo užbaigimas labai padėtų mažinti tranzitą per Centrą. Pvz. Raudondvario pl., Varnių g. ir statomo Santakos automobilių tilto jungtis nukrausianti srautus nuo Vilijampolės. Galbūt šiaurės vakarinė alternatyva Prūsų gatve vietoje neplatinamos Milikonių kalno gatvės.
                                Paskutinis taisė PoDV; 2025.04.29, 15:05.

                                Comment


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                  Vakarinės miesto dalies gatvių tinklo užbaigimas labai padėtų mažinti tranzitą per Centrą. Pvz. Raudondvario pl., Varnių g. ir statomo Santakos automobilių tilto jungtis nukrausianti srautus nuo Vilijampolės.
                                  Tas greitkelis nieko nenukraus, o tik papildomai apkraus, nes bus dar labiau patrauklu kibirais užtvindyti miestą

                                  Comment


                                    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
                                    Tas greitkelis nieko nenukraus, o tik papildomai apkraus, nes bus dar labiau patrauklu kibirais užtvindyti miestą
                                    Akivaizdžiai tranzitinis Europos pr. užsibaigia tiesiog laukuose ir fūros priverstos važiuoti kažkokiu vingiuotu kaimo keliuku, per patį Žemės ūkio akademijos centrą. Kad ir kaip bežiūrėtum, neužbaigtas gatvių tinklas, reikia tvarkyti. Tai gerai tiek aplink Veiverių g. gyvenantiems žmonėms, tiek ir teoriškai nukraus stoties link keliaujantį srautą nuo Minkovskių gatvės, kuri tampa vis labiau gyvenamąja.

                                    Atsiranda miestą juosiantis žiedas (Šiaurės - Pramonės - Baršausko - Europos), nukraunamas srautas nuo Marvelės sankryžos.

                                    Principe, nutiesus pietrytinį aplinkkelį, Europos pr. tęsinį ir Kėdainių g. tiltą per Nemuną - miesto gatvių tinklas bus daugiau mažiau baigtas. Didžiausia problema taps Šilainiai, neturintys tiek normalaus susisiekimo su Raudondvario pr. ir Varnių g., bet čia jau nerealu tokius projektus būtų įgyvendinti.

                                    Comment


                                      Geriausias variantas tai būtų dar tarpukariu svarstytas tunelis Gertrūdos g. ir Birštono g.

                                      Comment


                                        Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
                                        Geriausias variantas tai būtų dar tarpukariu svarstytas tunelis Gertrūdos g. ir Birštono g.
                                        Manau, kad geriausias variantas būtų normali gatvė/tunelis Kėdainių tiltas - Šilainiai ir jūsų minėtų gatvių humanizacija, bet, kaip ir rašiau anksčiau, nerealu, kaip ir tunelis po senamiesčiu.

                                        Comment


                                          Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
                                          Geriausias variantas tai būtų dar tarpukariu svarstytas tunelis Gertrūdos g. ir Birštono g.
                                          Anksčiau man atrodė wow idėja turėt transporto tunelį Kaune, bet šiuo metu esu už tai, kad srautai sumažėtų Birštono g. ir Gimnazijos g., taptų gatvė labiau VT hub'u, o tranzitas būtų nukreiptas naujomis gatvėmis vadinamu Centro aplinkkeliu. Jokių tunelių rausti nereikia, pati teritorija yra jautri, daug istorinių pastatų. Reikia sutvarkyti visumą, t. y. gatvių tinklą šioje miesto pusėje.
                                          Susitvarkius su tranzitu Centro patrauklumas turėtų pakilti dėl sumažėjusio triukšmo ir užterštumo. Žmonės reikalingas vietas pasieks pėsčiomis jaukiomis gatvėmis, o dar geriau kad iš nenutolusių rajonų (t. y. Ringaudai, Romainiai, Vaišvydava nesiskaito) būtų galimybė labai greitai atvykti VT.

                                          Pvz. beveik visos Naujamiesčio gatvės nėra tranzitinės (išskyrus nutolusias Vytauto pr. ir K. M. pr.) tai Laisvės alėja ir apylinkės šiuo metu gyvos kaip niekad, o Senamiestis po pandemijų ir remontų sunkiai atsigauna (jei iš vis atsigauna), nes už keliasdešimt metrų iš beveik visų pusių apsuptas magistralių (Kaunas-Klaipėda žymiam mažesnis eismas nei tose gatvėse).
                                          Paskutinis taisė PoDV; 2025.04.30, 12:42.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X