Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
    Toli gražu ne. Niekas dabartinių neraus, o toms suplanuotoms vizijom per anksti, nes reikia laukti galutinio sprendimo dėl tramvajaus ir suprojektuoti.
    Perasfaltuos važiuojamą dalį? Gal. Bet ten ir taip jis visai +/- pakankamai lygus.

    Pats sąrašas logikos daug neturi, mano nuomone. Kaip Birželio 23-iosios ar Sukilelių auščiau Linkuvos nesuprasiu. Taip pat yra nemažai katastrofiškos būklės rajono gatvelių, tačiau kažkodėl sąrašo viršūje daugybė pakenčiamų/normalių gatvių,
    Taip pat visiškai sąraše visiškai neatsižvelgiama į šaligatvio būkles, šaligatviai toliau merdėja daugybę gatvių ir niekas nesiruošia, pvz., rekonstruoti Varnių g., Vydūno al. arba iš esmės beveik visų Žaliakalnio gatvių šaligatvių.
    Tai kaip tik Birželio 23-iosios gatves tragiskas saligatvis. Dar gerai ten butu dvirtaki - is savanoriu prospektu rodos kaskokios galimybes posukiui i ten liko numatytos...

    Comment


      Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

      Tai kaip tik Birželio 23-iosios gatves tragiskas saligatvis. Dar gerai ten butu dvirtaki - is savanoriu prospektu rodos kaskokios galimybes posukiui i ten liko numatytos...
      Tai ten ir tragiškas, bet kitų tragiškų šaligatvių gatvių vieta arba nebuvimas sąraše duoda žinoti, kad tai tik sutapimas.

      Comment


        Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
        Toli gražu ne. Niekas dabartinių neraus, o toms suplanuotoms vizijom per anksti, nes reikia laukti galutinio sprendimo dėl tramvajaus ir suprojektuoti.
        Perasfaltuos važiuojamą dalį? Gal. Bet ten ir taip jis visai +/- pakankamai lygus.

        .
        TAi kur tie 6mln eis jei nei šaligatviams nei galimai gatvei?

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą

          TAi kur tie 6mln eis jei nei šaligatviams nei galimai gatvei?
          Niekas nenusprendė, kad jie kažkur eis. Čia tik teoriškai kažką beleką paišosi biurokratai. Praeitais metais irgi buvo toks sąrašiukas, bet nelabai išsipildė jis.

          Comment


            Pavyzdžiui Ryšių g. Praeitam sąraše buvo 85 vietoje, bet nespėta jos suremontuoti. Naujajame sąraše jau 115 vietoje. ???? Pašilės g buvo 77 vietoje, bet ją spėjo patvarkyti vieną iš paskutiniųjų praeitam sezone. Tad ryšių gatvės eilė buvo likusi maždaug 10. O dabar vėl į naują eilę iš naujo?
            LIETUVA - MAKEDONIJA 110 : 102

            Comment


              Lietuvos didmiesčiuose gaunasi durna situacija, kad vietoj statant po pilnus rajonus ( mažesniam plote pastatoma pilna infrastrukūra, ir teritorija yra pilnai užstatyta, kaip Olandijoje arba Lietuvoje Sovietmečiu ), miestai auga chaotiškai, namai statomi vidury laukų, ir gaunasi labai daug teritorijų, kur pusiau ūkiai ir pusiau namai. Dėl to miestai labai išsiplečia ir dažnai infrastruktūra reikia tiesti labai ilgiem atstumam, bet tie plotai yra nepilnai apgyvendinti, reiškiantis mažiau mokėsčių, tad mažiau lėsų viską apmokėti, įskaitant kelius.
              Click image for larger version  Name:	UrbanSprawl1.png Views:	0 Size:	2,25 MB ID:	2189394

              Comment


                Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
                Lietuvos didmiesčiuose gaunasi durna situacija, kad vietoj statant po pilnus rajonus ( mažesniam plote pastatoma pilna infrastrukūra, ir teritorija yra pilnai užstatyta, kaip Olandijoje arba Lietuvoje Sovietmečiu ), miestai auga chaotiškai, namai statomi vidury laukų, ir gaunasi labai daug teritorijų, kur pusiau ūkiai ir pusiau namai. Dėl to miestai labai išsiplečia ir dažnai infrastruktūra reikia tiesti labai ilgiem atstumam, bet tie plotai yra nepilnai apgyvendinti, reiškiantis mažiau mokėsčių, tad mažiau lėsų viską apmokėti, įskaitant kelius.
                Teko skaityti jog Amerikoje situacija nusiritusi iki tokio durnumo kad nebegali nestatyti, nes naujų kvartalų sumetami pinigai padengia senesnių kvartalų infrastruktūros priežiūrą, nes iš savęs laikytis nebegali.

                Comment


                  Savivaldos lygmenyje viešasis sektorius yra silpnas, tiek personalo, tiek finansine prasme, o teritorijų planavimas daug metų buvo iš esmės privatizuotas. Todėl ir turime ką turime.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Jau sakyčiau seno gero laukinio kapitalizmo palikimas, nes viskas tada ir prasidėjo. Posovietinė shock therapy pagimdė Romainius

                    Realiai turėjom iki SSRS žlugimo tą centralizuotą planavimą, galėjom pasiimti dividendus, bet dėl visų tų žlugimų ir permainų, gavom kažkokį JAV modelį tik su mažiau pinigų, nes nemažai tų priemiesčių keliukų neišasfaltuota, išsidraikę tie keliukai belekaip.

                    Comment


                      Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
                      Toli gražu ne. Niekas dabartinių neraus, o toms suplanuotoms vizijom per anksti, nes reikia laukti galutinio sprendimo dėl tramvajaus ir suprojektuoti.
                      Perasfaltuos važiuojamą dalį? Gal. Bet ten ir taip jis visai +/- pakankamai lygus.

                      Pats sąrašas logikos daug neturi, mano nuomone. Kaip Birželio 23-iosios ar Sukilelių auščiau Linkuvos nesuprasiu. Taip pat yra nemažai katastrofiškos būklės rajono gatvelių, tačiau kažkodėl sąrašo viršūje daugybė pakenčiamų/normalių gatvių,
                      Taip pat visiškai sąraše visiškai neatsižvelgiama į šaligatvio būkles, šaligatviai toliau merdėja daugybę gatvių ir niekas nesiruošia, pvz., rekonstruoti Varnių g., Vydūno al. arba iš esmės beveik visų Žaliakalnio gatvių šaligatvių.
                      Birželio 23-osios g. ir Sukilėlių pr. būtų svarbios gatvės Eigulių gyventojams dviračių/pėsčiomis patogiau pasiekt Ąžuolyną. Birželio 23-osios g. iš vis gan dažnai matau dviratininkus ant šaligatvių.
                      Sukilėlių pr. irgi svarbi, nes nemaži pėsčiųjų srautai, o šaligatviai tragiški. Kelio dangos kaip ir pakenčiamos būklės, nes tvarkė gal prieš 15-20 m. (o ne prieš 40 m. kaip kai kurios Kauno gatvės iki didžiųjų remontų).

                      Pramonės pr. beje prioritetiniame sąraše, nes ten tikrai dangą reikia keisti, nes didžiuliai srautai, o tvarkė tik su kažkokiu remixeriu kad laikyt max 10 metų. Provežos tikrai padidėjusios, o per tas provežas pats kelias jau plyšta. Šaligatviai kaip ir ok, o tvarkys nebent jei ties tramvajų kokiais 2035 m.

                      K. M. pr. tvarkymui poreikio tikrai nėra, nebent iš tikrųjų pritaikytų kaip miesto centro gatvę, t. y. naujas tiltas tarp Centro ir Lampėdžių jau yra pastatytas, Minkovksių g. išplatinta, o K. M. pr. sumažinamas juostų skaičius, padidintas plotas pėstiesiems ir dviratininkams kaip priklauso Centrui.
                      Paskutinis taisė PoDV; 2025.03.18, 15:17.

                      Comment


                        pilnu tempu ruošiamasi Brastos g. - Kėdainių tilto žiedo statybai: skutamas asfaltas, išmontuojami šviestuvai, dirba geodezininkai.
                        Paskutinis taisė Kauno Kaukas; 2025.03.31, 15:20.

                        Comment


                          Brastos gatvėje ties viešojo transporto sustojimais šalia ofiso šiandien įrengti perėjos ženklai

                          Comment


                            Montuoja laikinus laiptus prie netvarkyto geležinkelio tilto, matomai prasidės ne tik laiptų, bet ir viso tilto rekonstrukcija.

                            Click image for larger version

Name:	IMG_3035.jpeg
Views:	738
Size:	3,87 MB
ID:	2195616

                            Comment


                              Kauno taryba pritarė 45 sklypų paėmimui planuojant tiesti Europos prospekto tęsinį
                              <...>Kaip nurodoma aiškinamajame rašte, sausį patvirtintame detaliajame plane projektuojamas apie 19,8 ha ploto žemės sklypas, skirtas apie 2,3 km ilgio Europos prospekto tęsiniui nuo Marvelės upelio iki Vakarinio aplinkkelio.

                              Planuojama keturių eismo juostų gatvė su jungiamaisiais keliais, viešojo transporto stotelėmis, pėsčiųjų ir dviračių takais, želdynų juostomis, projektuojant žiedines sankryžas su Briuselio ir Juodelynės gatvėmis.

                              Tam visuomenės poreikiams numatoma paimti 45 fiziniams ir juridiniams asmenims priklausančius žemės sklypus ar jų dalis, iš viso – apie 17,2 ha ploto.<...>

                              <...>Remiantis analize, pratęsus Europos prospektą, Kauno savivaldybės administracija patirtų sąnaudas, kurios 2025–2059 metais sudarytų apie 33,3 mln. eurų.

                              Comment


                                Europos pr. tęsinio detalusis planas > Rastriniai brėžiniai
                                Numatyta gigantiška magistralinė gatvė, vietomis skersai net 8 juostos. Sprendiniai tokie, sakykim, „įdomesni“. Bet bent jau numatyti dviračių takai abiejose pusėse.Click image for larger version

Name:	2025-04-15_15-39-57.png
Views:	985
Size:	1,42 MB
ID:	2195723
                                Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                                Comment


                                  Man kažkaip nesuprantama kodėl autobusų stotelės yra planuojamos ant vidurinių dviejų juostų kelių o ne ant išorinių, "vietinio eismo" keliukų.Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250415_182305.png
Views:	455
Size:	773,4 kB
ID:	2195741

                                  Tos perėjos irgi ne per draugiškiausios pėstiesiems atrodo.

                                  Comment


                                    Nepankamai juostų .
                                    Paskutinis taisė ne robotas; 2025.04.15, 21:23.

                                    Comment


                                      Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
                                      Nepankamai juostų .
                                      Man tai labiau Astana primena negu Europos miestą.
                                      Astanoje irgi taip daro…

                                      Comment


                                        Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                                        Man kažkaip nesuprantama kodėl autobusų stotelės yra planuojamos ant vidurinių dviejų juostų kelių o ne ant išorinių, "vietinio eismo" keliukų.Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250415_182305.png
Views:	455
Size:	773,4 kB
ID:	2195741

                                        Tos perėjos irgi ne per draugiškiausios pėstiesiems atrodo.
                                        perejos?
                                        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                        - George W. Bush President of the USA

                                        Comment


                                          Gal aš kažko nesuprantu, bet kam vidury laukų reikia humanizuotos gatvės? Juk tai ekspresas centras-aplinkkelis, kurį greičiausiai aptvers sienomis ir naujakuriams bus skirtos vidinės gatvelės.

                                          Nelabai suprantu kam ten ir autobuso stotelė reikalinga. Tarpmiesčiui/priemiesčiui? Miesto VT ten nelabai yra kur važiuoti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X