Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    P.S. priminkit, Lenkijos greitkeliais ir magistralėm nuo lapkričio 1d irgi krenta leistinas greitis žiemos periodui ?

    Comment


      Parašė alga Rodyti pranešimą
      Tai būtent, kad ne ženkliai ilgiau, ir ne plius keletas valandų. Kai keliolika valandų droži autobanais, pirmas ar paskutines tris pravažiuoti lėtesniais, vaizdingesniais keliais, su mažesniu triukšmu, tam sugaišt tik 15 minučių ilgiau, ir dar sutaupyt ~6€ ant degalų ir CO2 kaltės jausmo, visai svarstytinas variantas. Nesakau, kad visada visiems optimalus, bet ir ne atmestinas.
      Tikrai ne 15 min. važiuojant per miestelius, daug posūkių ir pan. Plius dar gali koks lekiantis beprotis atsitrenkti ar briedis išlėkti į kelią, nes maršrutas pro miškingas vietas.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Tikrai ne 15 min. važiuojant per miestelius, daug posūkių ir pan. Plius dar gali koks lekiantis beprotis atsitrenkti ar briedis išlėkti į kelią, nes maršrutas pro miškingas vietas.
        Šiai dienai spėju lekiantys bepročiai didesnė tikimybė autostradoje. Lenkiška eismo kultūra autostradose gan įdomi.

        Comment


          Pernai išasfaltuotas kelias RK5259 Sudervė - Maišiagala (Vilniaus r.)
          Atsirado tiesus maršrutas iš vakarinių Vilniaus priemiesčių ar Karveliškių kapinių į autostradą A2, o dviratininkams - puikus pasivažinėjimo kelias vaizdingomis kalvotomis vietomis.

          Tačiau blogai, kad liko neišasfaltuotas 6 km ilgio rajoninis kelias Nr. 5221 Paąžuoliai - Dūkštos
          Tai būtų greičiausias kelias iki Dūkštų ir toliau link Vilniaus- Kauno autostrados ties Vieviu.

          Nebereikėtų imituoti krašto kelio Nr.171 "rekonstrukcijos".
          Buvęs tranzitinis kelias šiaurinis iš Vilniaus į Kauną per pusantro dešimtmečio buvo aplink užstatytas ir išsmaigstytas "pilveliais" bei pavirto vidine kvartalo gatve, kur vidutinis greitis retai kada viršija 40-50 km/h.
          Jei būtų alternatyvi trasas į Dūkštas, tuomet KK171 liktų paminklu žmonių egoizmui ir laukinei Vilniaus priemesčių plėtrai be jokio plano.
          Jau ir dabar važiuoti į Sudervę - Dūkštas greičiau važiuoti ne KK171 Avižieniai -Sudervė, o nuo A2 15-o km (Galinės /Putiniškių sankryžos prie "Transekspedicijos sandėlių) pasukti į kelią RK5237 (jis išasfaltuotas apie 2008 -2009 metus ), po to sukti RK 5229 į Sudervę ir toliau tiesiai KK 171 į Dūkštas.

          Dabar nuo Galinės iki Dūkštų greičiausias (ir ilgiausias) maršrutas yra A2 ir KK108 per Maišiagalą 15 minučių ir atstumas 19,8 km.
          Kiti du maršrutai užima 16 minučių:
          - 16,3 km per Sudervę RK5237- RK5259 - KK171
          - 14,4 km per Brinkiškes- Babrukiškes RK5237- RK5259 - KK171 (iš jų 6 km žvyrkelio)
          Maršrutas KK171 Avižieniai - Sudervė nera nagrinėjamas, nes tai visiškai neprognozuojams dalykas - užtenka vieno "vėžlio", kad susidarytų dviratininko greičiu judanti kolona

          www.mapy.cz

          Atsiradus Vakariniam aplinkkeliui ir kiek padidinus įsijungimą iš Vakarinio aplinkkelio kažkuriam laikui buvo sumažėjęs poreikis važiuoti Kauno link "per viršų" (per Dūkštas).
          Tačiau lieka problemiška vieta Gariūnuose, kur vietoj normalios 2 juostų įvažos Kauno link į A1 buvo pastatytas "LIDL" prekybos centras ir liko chaotiški įvažiavimai į turgų be jokių lėtėjimo juostų. Liko ir Gairiūnų gatvės šviesoforas, kurio tokios svarbos tranzitiniuose keliuose neturėtų būti.

          Jei kam nors tenka važiuoti per Dūkštas, kokį maršrutą renkatės - per Maišiagalą ar per Sudervę?
          Paskutinis taisė Romas; 2024.11.10, 23:23. Priežastis: Žemėlapis

          Comment


            Apylankų problemos dėl tilto per Salanto upę, esančio kelyje Nr. 226 Kartena - Salantai.
            Apylankos per keliu Nr. 2318 Leliūnai-Juodupėnai-Erlėnai neparuoštos sunkiojo transporto srautui.
            Atrodo, eisimo ribojimai svoriui bei auk62iui išliks ilgam.
            ​​
            www.mapy.cz

            LNK / Diena. lt 2025.01.28
            Žmones įkaitais pavertė užstrigusi tilto rekonstrukcija
            Salantuose (Kretingos r.) ir apylinkėse nuo vasaros kyla problemų dėl uždaryto tilto [KK226 per Salanto upę]. Dideli automobiliai juo važiuoti negali, nes jis yra nesaugus.
            Todėl sunkiasvorės transporto priemonės nukreipiamos per Juodupėnų kaimą, kurio gyventojai dėl sunkiasvorių ir jų išmauroto kelio nebeapsikenčia. Jie nesupranta, kodėl kaimo kelias iš pradžių nebuvo sutvirtintas, jei planuota juo nukreipti apylanką. Salantiškiams neramu ir dėl verslų, kurie praranda klientus.
            „Via Lietuva“ gerų žinių žmonėms dėl tilto neturi.

            Nuo praėjusios vasaros per Salantus negali važiuoti jokie didesni automobiliai – tiltas apribotas pagal svorį ir aukštį.
            ​​​​​

            ​​​​​

            „Tiltas yra nesaugus. Jis pakankamai saugus lengvosioms transporto priemonėms, bet nesaugus didesnėms. Tai ekspertų išvados, ir „Via Lietuva“ laikosi šių rekomendacijų“, – teigė Salantų seniūnė Jolanta Ažondenienė.

            Labiausiai nukentėjo Juodupėnų kaimo gyventojai, nes per jų kaimą dabar eina apylanka.
            ​​

            „Mes nesakome, kad Salantai turi kentėti, kad sunkvežimiai važiuotų jų keliais. Bet reikia dalintis. Dalis turėtų važiuoti čia, dalis – kitur. Ir reikėjo sutvarkyti mūsų kelią, kaip sutvarkė lanką per durpyną. Dabar bus taip, kad šį kelią visiškai pribaigs“, – piktinosi Juodupėnų gyventojas Jurgis Stanius.
            Dabar per kaimą nukreipiamos visos sunkiasvorės mašinos. Gyventojai teigia, kad per dieną šiuo keliu pravažiuoja apie 200–300 sunkvežimių. Tiek mašinų kaimo kelią taip išmauroja, kad žmonėms iš namų sunku išvažiuoti. O pagalbos nesulaukia.
            „Rašiau laiškus ir į ministeriją, ir prezidentui, bet visi atsakomybę permetė AB „Via Lietuva“. Ji atsiuntė atsakymą, kad kelias pravažiuojamas. Taip, sunkiasvorėms pravažiuojamas, o kaip su lengvaisiais? Jei neturi keturių varančiųjų ratų, gali užklimpti“, – skundėsi gyventojas Valdas

            Imbarės seniūnas Antanas Turauskis sako, kad šis kelias jau anksčiau buvo prastos būklės, o dabar dėl sunkiasvorių transporto priemonių padėtis dar labiau pablogėjo.
            „Užpernai buvo gabenamas sunkiasvoris krovinys per Lietuvą į Mažeikius („Orlen Lietuva“ pusantro tūkstančio tonų sveriantis reaktorius, – red. past.). Toje vietoje, kur dabar didžiausios problemos, danga liko nesustiprinta. Kai nukreipė sunkiasvores mašinas, atsirado provėžos, nes nėra tinkamo pagrindo“, – aiškino seniūnas.
            (...)
            Gyventojai įsitikinę, kad tilto uždarymas galėjo būti geriau suplanuotas.
            „Turėjo normaliai kelią sutvarkyti, o tik tada uždaryti tiltą, kad žmonėms nebūtų tokių nepatogumų“, – teigė Juodupėnų gyventojas.
            Salantiškiai situaciją, kai judėjimas tiltu apribotas, o jo remontas vis dar nepradėtas, laiko absurdiška. Jie baiminasi, kad remontas gali prasidėti tik po daugelio metų.

            „Šių metų pabaigoje planuojamas tilto per Salantą projektavimo viešasis pirkimas, kuriam sėkmingai pasibaigus, projektavimo darbai galėtų būti atlikti per artėjančius metus. Vis dėlto, atsižvelgiant į finansavimo tendencijas šalies keliams ir tiltams, šio tilto remonto darbai galėtų būti inicijuoti 2028 metais“, – LNK žinioms atsakė „Via Lietuva“.
            Juodupėnų gyventojai baiminasi, kad per tiek metų kelias pro jų kaimą taps visiškai nepravažiuojamas.

            https://lnk.lt/straipsniai/lietuvoje...rukcija/296174
            https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...ukcija-1209450

            Comment


              Parašė LinS Rodyti pranešimą
              Per tą tiltą vasara turėjau bėdų pravažiuoti su dviračiais ant stogo... Teko išlipus "šluotą" kilstelt, kad dviračių vairų nenubalnot...
              Išankstinis ispėjimas prieš apylanką yra tik dėl ribojamo svorio, o apie ribojamą aukštį nėra užsimenama.
              Nors lengvajam transportui (su dviračiais) galima bandyti apvažiuoti Padvaralio gatve (RK2320 Salantai – Erlėnai)

              Įdomu, kaip KK169 ir KK226 sankryžoje kitoje Salantų pusėje įspėjama apie ribojimus ant tilto ir apie apylanką

              Comment


                Pradėjus A14 rekonstrukciją 21-39 km (nuo kelio KK108 iki Vilniaus / Molėtų rajonų ribos yra 3 šviesoforiniai ruožai
                21.50 ~22.90 km - itin bjaurus ruožas nuo sankryžos su keliu KK108 Maišiagala - Nemenčinė iki medelyno (?), gal posūkio į Purnuškes prieš 23 km
                28.40 – 30.34 km nuo sankryžos su RK5207 Nemenčinė - Paberžė iki "Kvistijos" degalinės
                37.19 – 39.20 km nuo Visalaukės sankryžos su RK2812 Paberžė - Dubingiai iki asfalto ties Vilniaus / Molėtų rajonų riba

                Žemėlapio pagrindas iš https://eismoinfo.lt/#!/

                Kolegų įspūdžiai ir įžvalgos:
                Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                Pirmas šviesoforas (ten kur baigiasi rekonstruota atkarpa nuo Vilniaus) tikras pragaras. Ties juo susijungia 3 juostos (2 nuo Vilniaus ir 1 nuo viaduko). Lenda visi naglai.
                Likę 2 šviesoforai kaip ir ok, nes dažniausiai pirmasis praleidžia tiek, kad kitur visi irgi pravaziuojam. Blogiausiu atveju reikia laukti 7-8 minutes.
                Parašė pwxaz Rodyti pranešimą
                Nuotraukos Nuo Vilniaus ties 39km, bendrai buvo ilga kelionė nuo Vilniaus iki 40km užtrukau daugiau kaip valandą
                Ilgiausiai teko laukti ties Pikeliškių tilto šviesofore, viso atkarpoje lyg 3 šviesoforai , rekomenduoju rinktis sena Molėtų pl
                Parašė Gintarinis Rodyti pranešimą
                Taip, ypač vakare į Vilnių bus siaubelio, jei šviesoforų intervalai nekeičiami bus.
                Pravažiuojamų ruožų danga baisi, duobės didėja akyse.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Pradėjus A14 rekonstrukciją 21-39 km (nuo kelio KK108 iki Vilniaus / Molėtų rajonų ribos yra 3 šviesoforiniai ruožai

                  Antras šviesoforas tikrai turi rimtų problemų su ciklais. Bet žiūrint bendrai, tai šiais laikais tokiame kelyje apskritai turėtų būti reguliuotojai (bent jau piko valandomis ir vasaros savaitgaliais) arba išmanesnė sistema su davikliais ir pan. Vakar teko kone valandą stovėti prie raudono su vos keletu kita kryptimi pravažiavusių automobilių.

                  Comment


                    Dabar aplenkiant švesoforus rekontruojamoje "betonkėje" lieka alternatyva KK172 senasis Molėtų plentas
                    Važiuojant senuoju Molėtų plentu teks pasikratyti per Paberžės 7 ar 8 greičio mažinimo ir pakabų gadinimo kalnelius.

                    Dabar važiuojant A14 nuo HBH restrorano iki Molėtų (A14 / KK173 ties Molėtų "Maxima") nurodomi tolke atstumai ir laikai
                    maps.google ir mapy.cz: 46 km, 34 min

                    Galimi variantai važiuojant iš Vilniaus iki A14 / KK173 ties Molėtų "Maxima" (nusukant į KK172 senąjį Molėtų plentą iš karto už HBH ties Raudondvariu)
                    1) Pasukti Paberžėje į žvyrkelį RK2812 link Visalaukės-Dubinkių : maps.google 49,8 km, 41 min,
                    2) Pasukti Giedraičiuose į RK2809 link Rudokų - Dubingių : maps.google 53,2 km, 41 min,
                    3) Pasukti Kazokuose į RK2809 link Bijutiškio - Dubingių : maps.google 52,6 km, 43 min,
                    4) Pasukti Luokesoje į RK2815 link Luokesos - Jaurų : maps.google 54,4 km, 43 min,
                    5) Niekur nesukti ir prieš Molėtus važiuoti Molėtų pietiniu aplinkkeliu RK2826 link "Maximos: maps.google 54,2 km, 46 min,
                    Maps. google


                    Mapy.cz


                    Labai blogai, kad LAKD pastaraisiais smarkiai sumažėjo sumažėjo mąstančių kelininkų, kurie rūpintųsi alternatyviais maršrutais ir eismo pralaidumu rekonstrukcijų metu.
                    Nebuvo pasinaudota 2008 - 2009 m. gerąja praktika, kai prieš rekonstruojant A9 Šiauliai - Radviliškis į 2 * 2 juostų kelią buvo rekonstruotas kelias KK150 Šiauliai - Pakruojis.

                    Dabar KK172 yra pavargęs ir ypač nudrožtas nuo Glitiškių iki Pustiltos - Akmenos - Maseliškių starovierų regiono ties Vilniaus - Molėtų rajonų riba.
                    Tiltas ties Pustilta. GSW foto 2024.05

                    https://www.google.com/maps/@55.0382...oASAFQAw%3D%3D

                    Sunku įsivaizduoti, į ką pavirs KK172 senasis Molėtų plentas, jei juo nebus draudžiama važiuoti sunkiajam transportui.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą

                      Sunku įsivaizduoti, į ką pavirs KK172 senasis Molėtų plentas, jei juo nebus draudžiama važiuoti sunkiajam transportui. ​
                      Jei "betonkę" atnaujins per metus, gal ir nieko tokio senąjį Molėtų plentą "damušti", o tada rekonstruoti, nes tikėtina, kad iškart darant vistiek tokiems srautams nepritaikys, reikėtų vėl iš naujo tvarkyti. Aišku, metus bus nepatogumų

                      Comment


                        Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                        Jei "betonkę" atnaujins per metus, gal ir nieko tokio senąjį Molėtų plentą "damušti", o tada rekonstruoti, nes tikėtina, kad iškart darant vistiek tokiems srautams nepritaikys, reikėtų vėl iš naujo tvarkyti.
                        Kol kas nesigirdi kad kas nors išvis galvojo apie KK172
                        LAKD vietoje aš senąjį kelią "damuščiau" ir bandyčiau atiduoti į rajonų savivaldybių balansą.

                        Per daug nenutolstant nuo maršrutų temos norisi palinkėti nepamesti ratų važinėjant per Paberžės kalnelius ir Glitiškių-Giedraičių ruožo duobes.

                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                        Šiandien taip pat teko važiuoti iki Utenos. Ties kiekvienu šviesoforu teko palaukti minimum 6 min.
                        Grįžau pro Ukmergę. Tai remonto metu į Uteną vienareikšmiškai geriau ir greičiau važiuoti pro Ukmergę.
                        Kad į Uteną geriau važiuoti per Ukmergę, rodė pernai metų kolegų patirtis.

                        Tačiau kaip važiuojant į Molėtus aplenkti rekonstruojamą atkarpą tarp tarp KK108 ir Vilniaus - Molėtų r. ribos ir ieškant aplinkkelių išvengti labai prasto KK172 ruožo tarp Paberžės ir Giedraičių, sunku sugalvoti.
                        Per Širvintas ar Ukmergę gaunasi per didelis kampas

                        Comment


                          LRT.lt 2025.04.04
                          Įspėja vykstančius keliu Vilnius–Utena: užvirė nauji darbai, vairuotojų laukia nepatogumai
                          Kelyje Vilnius–Utena šiuo metu yra likę 42,8 km senojo betoninio kelio, kuris bus rekonstruojamas šį atstumą suskirsčius į 5 ruožus. Darbai jau prasidėjo 5,5 km ilgio ruože nuo Nemenčinėlės iki Pociūnų (I ruožas) ir 6,9 km ilgio ruože nuo Pociūnų iki Vainiškių (II ruožas), kur ardoma magistralės danga.
                          Artimiausiu metu darbus planuojama pradėti ir likusiose kelio atkarpose.

                          Vykstant darbams minėtuose ruožuose, vairuotojai raginami rinktis vieną iš 3 mūsų parengtų alternatyvių kelionės maršrutų.

                          Pirmasis maršrutas: Vilnius - A2- Ukmergė - KK115 - Molėtai
                          Važiuojant iš Vilniaus rinktis Ukmergės kryptį keliu Nr. A2 Vilnius-Panevėžys, toliau Molėtų kryptį keliu Nr. 115 Ukmergė–Molėtai.
                          Važiuojant iš Molėtų rinktis Ukmergės kryptį keliu Nr. 115 Ukmergė –Molėtai, toliau Vilniaus kryptį keliu Nr. A2 Vilnius–Panevėžys.

                          Antrasis maršrutas: Vilnius - A14- Raudondvaris - KK72 - Molėtai
                          Važiuojant iš Vilniaus rinktis Paberžės kryptį keliu Nr. 172 Raudondvaris–Giedraičiai–Molėtai.
                          Važiuojant iš Molėtų rinktis Giedraičių kryptį keliu Nr. 172 Raudondvaris–Giedraičiai–Molėtai.

                          Trečiasis maršrutas: Vilnius - KK102 - pabradė - KK172 - Molėtai
                          Važiuojant iš Vilniaus rinktis Nemenčinės kryptį keliu Nr. 102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai, toliau Pabradės kryptį. Pabradėje rinktis Molėtų kryptį keliu Nr. 173 Molėtai–Pabradė.
                          Važiuojant iš Molėtų rinktis Pabradės kryptį keliu Nr. 173 Molėtai–Pabradė, Pabradėje rinktis Vilniaus kryptį keliu Nr. 102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai.

                          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...VNDBXIkXlu76iN
                          Tie filadelfijai ar patys bandė važiuoti savo siūlomais maršrutais?
                          Reikėtų paieškoti labiau idiotiško "parengto maršruto Nr.3" pusiau rekonstruotu - siauru, vingiuotu ir vietomis net pavojingu - keliu Nr.173 Pabradė - Joniškis - Molėtai







                          Daugiau nuotraukų - temoje [173] Molėtai - Joniškis - Pabradė

                          Comment


                            Vis dėlto net du "alternatyvius maršrutus" per Pabradę 173 keliu siūlo ne filadelfijai (tie tik panaudojo CopyPaste technologiją), o LAKD specialistai.
                            Įdomu ar "lakdiečių" PiaRščikai patys išbandė tas siūlomas alternatyvas.
                            Turbūt nelabai.

                            Maršrutas Nr. 3 rekonstruojamu keliu KK102 iki Nemenčinės ir siauru vingiuotu keliu KK173 Pabradė - Molėtai, švelnia tariant, yra nesąmonė.
                            Parašė pwxaz Rodyti pranešimą
                            Nuo Vilniaus ties 39km,bendrai buvo ilga kelionė nuo Vilniaus iki 40km užtrukau daugiau kaip valandą
                            Ilgiausiai teko laukti ties Pikeliškių tilto šviesofore, viso atkarpoje lyg 3 šviesoforai , rekomenduoju rinktis sena Molėtų pl
                            Įdomu kokio ilgio kamštis prieš pirmąjį šviesoforą ties KK108 - ar įmanoma be kliūčių pasukti į Nemenčinės pusę. Jei ten yra padorus kamštis, tai maršrutas Nr. 4 yra visiškas klaidinimas.

                            "Via Lietuva" 2025.04.04
                            Kelyje Vilnius–Utena vyksta intensyvūs darbai: „Via Lietuva“ ragina planuoti kelionę ir rinktis kitus maršrutus
                            Darbai jau prasidėjo 5,5 km ilgio ruože nuo Nemenčinėlės iki Pociūnų (I ruožas) ir 6,9 km ilgio ruože nuo Pociūnų iki Vainiškių (II ruožas), kur ardoma magistralės danga.Artimiausiu metu darbus planuojama pradėti ir likusiose kelio atkarpose.  Vykstant darbams minėtuose ruožuose, vairuotojus raginame rinktis vieną iš 3 mūsų parengtų alternatyvių kelionės maršrutų.

                            https://vialietuva.lt/naujienos/kely...itus-marsrutus
                            Paskutinis taisė Romas; 2025.04.08, 22:03.

                            Comment


                              Dar vienas remontas apylankų paieškoms - A1 87,335 km, Krunos tilto rekonstrukcija.
                              Tik šioje vietoje yra "butelio kakliukas" ir gerų variantų tiesiog nėra.

                              Delfi.lt 2025.04.08
                              Pagrindinėje šalies magistralėje dėl remonto darbų įvedami eismo pokyčiai
                              %sibėgėja Kauno ir Kaišiadorių rajonuose esančio tilto per Kruną rekonstravimo darbai. Dėl to jau nuo šeštadienio eismas šioje automagistralės Vilnius–Kaunas–Klaipėda atkarpoje bus perorganizuotas. Eismo pakeitimo darbai turėtų būti įvykdyti nuo šeštadienio ryto iki 16 val.
                              Visi eismo dalyviai įspėjami, kad jau nuo trečiadienio iki penktadienio, nuo 7 ryto iki 15 val., bus atliekami paruošiamieji darbai, todėl gali formuotis spūstys. Šiomis dienomis, dienos metu, laikinai bus uždaryta antroji magistralės eismo juosta Kauno kryptimi. Tuo metu nuo šeštadienio ryto Kauno kryptimi eismas bus kreipiamas dviem juostomis laikinu tiltu, o Vilniaus kryptimi eismas bus kreipiamas viena puse esamu tiltu. (...)

                              128 metrų ilgio modulinis tiltas yra ilgiausias istorijoje laikinasis tiltas, kada nors pastatytas Lietuvoje. Amerikiečių gamintojo surenkama tilto konstrukcija buvo išnuomota ir atgabenta į Lietuvą specialiai šiam rekonstrukcijos projektui iš Lenkijos. Baigus Krunos tilto rekonstravimo darbus, laikinasis tiltas bus išardytas ir pašalintas. (...)

                              Planuojama, jog Krunos tilto rekonstrukcija bus baigta iki 2027-ųjų pabaigos. (...)

                              https://www.delfi.lt/auto/eismo-puls...ciai-120100180
                              Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                              jo, šiandien apie 10 valandą buvo 3,6 km ilgio kamštukas Kauno kryptimi.
                              Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                              Penktadienį kaip tik ryte teks važiuot. Įdomu kokios alternatyvos davažiuot nuo Vilniaus pusės tarkim iki Megos
                              Parašė booraz Rodyti pranešimą
                              Šito ir aš nesuprantu, kaip gali leisti via lietuva taip ilgai uždaryti magistralinio kelio dalį. Kosmosas.
                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                              Jei anksti važiuosit iki 7:00, tai gal dar prašoksit, bet vėliau tai turbūt nuo Rumšiškių stovės visi

                              Comment


                                Jei kamštis Kauno link siekia 3,6 km ar net 6 km iki Rumšiškių, tai numeris su apylanka per Karčiupį nepavyks
                                Tiesiai autostrada iki Neveronių posūkio buvo 1 km, važiavimo trukmė 2 minutės, aplink - 3,4 km, 6 minutės


                                Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                                Kažkas FB įdėjęs:
                                Šitas variantas įdomus. Tiesiai iki Neveronių sankryžos buvo 10 km, važiavimo trukmė 5 minučių, aplink - 15,5 km, 18 minučių.
                                Tik neaišku, kokia miško keliukų būklė nuo Pravieniškių iki Neveronių (~8 km)
                                Paskutinis taisė Romas; 2025.04.09, 08:28.

                                Comment


                                  LRT.lt 2025.04.08
                                  Pasibaigusį „Klebonfestą“ pakeis spūstys kitur? Vairuotojus supykdė situacija prie Krunos
                                  Kovo viduryje „Via Lietuva“ pranešė, kad kelininkai imasi prasčiausiu šalyje tituluojamo tilto per Kruną remonto. Kad eismas automagistralėje tarp Vilniaus ir Kauno vyktų sklandžiau, čia numatytas laikinas tiltas. Visgi vairuotojai praėjusios savaitės pabaigoje kelininkus ėmė keikti, mat, nepaisant pažadų, ties Krunos tiltu dėl vykdomų darbų susiformavo milžiniškos spūstys. (...)
                                  Praėjusį penktadienį važiuojantieji automagistrale iš Vilniaus į Kauną susidūrė su nepatogumais. Ties Krunos tiltu vairuotojus pasitiko eismo ribojimai ir plušanti kelininkų technika. Dėl to nusidriekė kilometrinės grūstys, vairuotojai buvo priversti laukti.
                                  „Viskas vyko net ne rytinio ar vakarinio piko metu, o per pačius pietus. Vykau darbo reikalais į Kauną, tikrai nesitikėjau kažko panašaus, bet dar gerokai iki tilto pasitiko spūstis. Tikrai sugaišau keliasdešimt minučių, kol pravažiavau remonto vietą“, – kalbėjo su nepatogumais susidūręs vairuotojas Justas.

                                  Apie penktadienio nepatogumus vairuotojams feisbuke prabilo ir daugiau internautų, kai ėmė plisti vaizdo medžiaga su nusidriekusia transporto spūstimi. Žmonės nuogąstavo, kad dar net ne vasara, kai pajūrio link automobilių srautai išauga, o spūstys ties Krunos tiltu jau formuojasi eilinę dieną.
                                  „Vilniečiams reikia pratintis, cirkai bus didesni liepos mėnesį“, – rašė vienas vairuotojas. „Matėme, kaip tik važiavome, tai grįžome kitais keliais. Liūdnas vaizdas, ypač, kai skubus reikalas“, – antrino kita vairuotoja.
                                  Internautai jau ėmė dalintis ir nauja grotažyme „#krunafest“, kuri yra asociacija į vadinamąjį „Klebonfestą“, kai dėl vykdomų Kleboniškio tilto rekonstrukcijos darbų ties Kaunu automagistralėje pernai kone kasdien formuodavosi didžiulės spūstys (...)

                                  Visgi artimiausiomis dienomis vairuotojams nepatogumų bus ir daugiau. Kaip nurodė „Via Lietuva“, jau nuo artėjančio šeštadienio eismas ties Krunos tiltu bus perorganizuotas. Eismo pakeitimo darbai turėtų būti įvykdyti nuo šeštadienio ryto iki 16 val.
                                  „Visi eismo dalyviai įspėjami, kad jau nuo trečiadienio iki penktadienio, nuo 7 ryto iki 15 val., bus atliekami paruošiamieji darbai, todėl gali formuotis spūstys."

                                  https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ja-prie-krunos
                                  Sprendžiant iš straipsnio ir LAKD pažadų, tikrieji kamščiai dar tik prasidės - nuo trečiadienio ar nuo penktadienio.
                                  Negi į Kauną teks važiuoti per Prienus ar Jonavą...

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    LRT.lt 2025.04.08
                                    Pasibaigusį „Klebonfestą“ pakeis spūstys kitur? Vairuotojus supykdė situacija prie Krunos


                                    Sprendžiant iš straipsnio ir LAKD pažadų, tikrieji kamščiai dar tik prasidės - nuo trečiadienio ar nuo penktadienio.
                                    Negi į Kauną teks važiuoti per Prienus ar Jonavą...
                                    Sprendžiant iš straipsnio, tai nuo šeštadienio turėtų nebelikti problemos, o iki penktadienio dar bus vykdomi paruošiamieji darbai, kurių metu gali būti apribojimų iki vienos eismo juostos ir tai kels problemų.
                                    Kuo daugiau važiuojančių į Kauną per Prienus ar Jonavą, tuo kitiems geriau

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      LRT.lt 2025.04.08

                                      Negi į Kauną teks važiuoti per Prienus ar Jonavą...
                                      Vakare kamščių nebuvo, bet maršrutas per Jonavą buvo svarstomas, turint galvoje nemokamą EV stotelę Jonavoje.

                                      -

                                      Comment


                                        Šiuo metu kelyje A5 "Via Baltica" Kaunas - Kalvarija - (Varšuva) vyksta autostrados statyba nuo Kalvarijos iki Lenkijos sienos.
                                        Nustebino Google žemėlapiai - į Lenkijos pusę pusę jie nukreipia ne tiesiu keliu, o žvyrkeliais bei siaurais asfaltuotais keliukais per Sangrūdą ar Mockavą ir Punską


                                        Tuo tarpu į Lietuvos pusę rodomas maršrutas tiesiu keliu


                                        Eismo sąlygos sudėtingos žiedukuose ir ypač tamsiu metu, tačiau "fūrų" srautas važiuoja normaliai.
                                        Praėjusią savaitę 6 km remontuojamą ruožą nuo sienos įveikėme per 9 minutes, o kitur eismo sąlygos yra įprastos.

                                        Paieškojau nuotraukų jautresniems vairuojantiems
                                        Foto 2025.04






                                        Dalis apylankų eina statoma autostrada ir jos jungiamaisiais keliais


                                        Nepaisant tam tikrų laikinų nepatogumų žiedukuose kol kas nėra jokio poreikio keisti važiavimo įpročių

                                        Comment


                                          Rytoj prasidės naujų maršrutų paieškos šalia Žaliojo ir Mindaugo tiltų.
                                          Antra paieškų fazė bus kitą savaitę, kai pasibaigs vaikų atostogos.

                                          Beje, nuo Mindaugo tilto apylanka nurodyta Rinktinės - Šeimyniškių - Kalvarijų gatvėmis.
                                          Ar bus leidžiama prieš Žaliąjį tiltą ties VT stotele sukti dešinėn į Upės gatvę?


                                          Vilniaus m. savivaldybė 2025.04.17
                                          Laikini eismo ribojimai Vilniaus Žvejų gatvėje
                                          Rekonstruojant susidėvėjusius šilumos tiekimo tinklus, esančius po Žvejų g., nuo balandžio 23 d. iki birželio 27 d. Žvejų gatvės atkarpoje tarp Žaliojo tilto ir pastato adresu A. Juozapavičiaus g. 9A bus draudžiamas transporto priemonių eismas.

                                          Laikinų eismo ribojimų metu Upės gatvėje prie Upės–Kalvarijų–Žvejų gatvių sankryžos antra eismo juosta, kuria įprastai eismas vyksta tiesiai (į Žvejų g.), bus skirta posūkiui į kairę (į Kalvarijų g.).


                                          https://vilnius.lt/naujienos/laikini...-zveju-gatveje
                                          https://www.alfa.lt/vilnius/du-menes...daryta/352974/
                                          Paskutinis taisė Romas; 2025.04.22, 17:50. Priežastis: Pridėta apie apylanką link Upės gatvės

                                          Comment

                                          Working...
                                          X