Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Važiuojant konkrečiai į Lenkijos pusę geriau nurodyti kitą punktą, o ne pačią Marijampolę.
    Palyginau variantus nuo Vilniaus iki Puskelnių mazgo (Marijampolės aplinkkleio pradžia) - nuo čia bus pradėta tiesti autostrada A5.

    Siūloma važiuoti A1 ir A5 Kauno aplinkkeliais per IX forto (Sargėnų) mazgą.

    Važiuojantiems A16 siūloma važiuoti nuo Prienų link A5 keliu KK189 per Šilavotą.
    Tai irgi variantas, nors kelio A16 atkarpa nuo Prienų iki Marijampolės (40 km) yra tiesi ir gana greita .

    Man dabar važiuojant link sienos labiausiai patinka maršrutas A16, Marijampolėje sukti į vasaros g. ir toliau KK 201 iki Kalvarijos

    Kažkodėl nėra siūlomas maršrutas KK139 Pietvakariniu Kauno aplinkkeliu - reikia nustatyti rankomis
    Šis maršruutas 7 km trumpesnis ir vos 1-3 minutėmis ilgiau užtrunka nei per X fortą (t.y. paklaidos rėmuose).


    Šiemet rugsėjį grįžau iš Lenkijos vakare.
    Važiavimas tiesiai tuščiu keliu KK139 buvo kur malonesnis ir net greitesnis nei būtų buvęs važiavimas aplink vakariniu aplinkkeliu su "Via Balticoje" "fūrų" srautu.


    Įdomu, kokius maršrutus važiuodami link Lenkijos sienos renkasi kiti kolegos.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
      Daug labiau nei laikas pasijaus, kad nebereiks važiuot tamsoj per miškelius su stirnom ir bilekur lenkiančiais kamikadzėm. Ir gadintis nervus pastrigus už fūrų kolonos.
      O kuo tau fūros gadina nervus? Gi lietuvoje vis tiek visos be ribotuvo ir važiuoja min 90.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        O kuo tau fūros gadina nervus? Gi lietuvoje vis tiek visos be ribotuvo ir važiuoja min 90.
        Viabaltikoj būna su zapadine specifikacija ir neviršyja. Priedo lėtai bėgėjasi po visokių susiaurinimų, žiedukų, traktorių lenkimo ir t.t.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Viabaltikoj būna su zapadine specifikacija ir neviršyja. Priedo lėtai bėgėjasi po visokių susiaurinimų, žiedukų, traktorių lenkimo ir t.t.
          Tai gerai, mažiau kuro su vartosi neakseleruodamas be reikalo.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Tai gerai, mažiau kuro su vartosi neakseleruodamas be reikalo.
            Autostradoj 90km/h be jokių stabdymų ties žiedukais ir miesteliais bus dar mažiau kuro vartojama.

            Comment


              Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
              Magistraliniame kelyje A1 numatomi eismo pokyčiai
              (Kauno savivaldybė per facebook.com)

              Nuo lapkričio 21 d. iki kitų metų sausio 9 d. dėl remonto laikinai neliks nuvažiavimo į Jonavos gatvę iš magistralinio A1 kelio palei Kleboniškio mišką. Eismas bus nukreiptas apylanka per viaduką prekybos centro „Mega“ link. Išvažiavimas iš Jonavos g. ribojamas nebus.

              Dėl rekonstrukcijos tuo pačiu uždaromas ir vidurinis A. Meškinio tiltas per Nerį. Darbų metu eismas pajūrio link bus nukreiptas per naująjį šiaurinį tiltą.
              Planuojama, kad po atnaujinimo vidurinis tiltas bus skirtas tik tranzitiniam judėjimui.
              Porą kartų kartus perskaičiau, bet nelabai nesupratau, kąip reikės nusukti iš Vilniaus į Kauno Jonavos gatvę.
              Posūkis prieš Nerį bus uždarytas, tai turbūt reikės sukti garbės ratą iki Megos ir grįžus sukti į Jonavos gatvę )jei nuovaža nebus uždaryta).
              Turbūt, kaip įprasta dės nieko nesakančius ženjlus "Apylanka", o ne geltonus ženkjlus su krypties nuorodą "Jonavos g."

              Negi sunku buvo įdėti kokią nors eismo pakeitimų schemą.
              Pranešime į dėtas gražus Klebonišklio tiltų paveiksliukas, Bandau ant jo paišyti.


              Beje, pats skelbimas tik per feisbūką apie eismo pakeitimus, ypač tokioje judrioje vietoje, yra nesusipratimas..
              Gerai, kad kažkas tą žinutę pradubliavo:
              https://m.diena.lt/naujienos/kaunas/...kyciai-1103265
              https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/11/...ltas-per-neri/
              Paskutinis taisė Romas; 2022.11.21, 19:38.

              Comment


                Kelių direkcija šiandien, kai buvo prasidėjo drabai įdėjo ne titin aiškią schemutę apie eismo pokyčius A1 teis Kleboniškio tiltu

                LAKD 2022.11.21
                Eismo pokyčiai vykdant A. Meškinio tilto rekonstrukciją Kaune
                VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija (toliau – Kelių direkcija) informuoja, kad įgyvendinant magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože nuo 99,03 iki 100,47 km esančio vidurinio A. Meškinio (Kleboniškio) tilto per Nerį rekonstravimo darbus, nuo šių metų lapkričio 21 d. bus ribojamas eismas: į Vilnių eismas vyks kairiuoju tiltu, dviem juostom, kurios bus susiaurintos. Į Klaipėdą eismas vyks naujuoju tiltu, dviem nesusiaurintomis eismo juostomis.


                Taip pat iki kitų metų sausio 9 d. bus uždarytas nusukimas į Jonavos gatvę. Vairuotojams siūloma rinktis alternatyvius maršrutus – važiuoti link Megos, apsisukti ir tuomet sukti Jonavos gatvės link arba rinktis Panerių gatvę. Visus eismo dalyvius prašome būti atidžiais bei vadovautis informaciniais kelio ženklais. Daugiau informacijos apie eismo sąlygas ir pokyčius interneto svetainėje www.eismoinfo.lt. (...)

                https://lakd.lt/naujienos/eismo-poky...trukcija-kaune

                Comment


                  Vievio - Paparčių viaduko - Balcerikškių pervažos trikampyje yra ir blogų, ir gerų naujienų.
                  Dabar ten vienu metu rekonstruojama Paparčių viadukas KK221- RK4717 ir Balceriškių pervaža KK108. apie apylankų variantus rašyta ansktesniuose šios temos puslapiuose.


                  Vasarą išbandžiau Vievio apylankas per staybininkų gatvę.
                  Ten nuorodų beveik nėra, dieną dar pakenčiama, po ranka turint dvi navigacijos porgramėles.Tačiau kai per Vėlines važiavau vakare, atrodo pažįstamu keliu, tai apylankų nuorodų trūkumas labai pasijautė. Porą kartų teko tikslinti vietą ar nenuvažiavau į šoną.
                  Aišku, galima to išvengti važiuojant keliu link Kazokiškių sąvartyno - prisidėtų apie 3-+4 kilometrus
                  Maršrutas iš Dūkštų (KK108) link Kauno dabar atrodo taip:

                  Comment


                    Bloga naujiena - dar teks pasivažinėti apylankomis dėl pervažos ir viaduko rekonstrukcijų

                    LRT.lt 2022.11.13
                    Dėl Paparčių viaduko rekonstrukcijos kenčiantys Vievio gyventojai dar palauks: žadėtas pervažos atidarymas nukeltas pusmečiui
                    Kol bus atverti Vievio Paparčių viadukas ir geležinkelio pervaža, gyventojams dar teks palaukti – šiuo metu eismas organizuojamas aplinkiniais keliais.
                    Kaip LRT.lt komentavo Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) atstovas Saulius Jansonas, pagal sutartį Vievio Paparčių viaduko rekonstrukcijos darbus planuojama užbaigti kitų metų birželio 21 d.(...)
                    „Vievio miesto ar Vievio apylinkių gyventojams ir kitiems eismo dalyviams eismas kreipiamas apylanka magistraliniu keliu A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda, krašto keliais Nr. 107 Trakai–Vievis ir Nr. 108 Vievis–Maišiagala–Nemenčinė bei Vievio miesto gatvėmis. Vairuotojus kviečiame vadovautis informacija, esančia vietoje įrengtuose informaciniuose stenduose apie eismo ribojimus ir maršrutų pasikeitimus, ir kelio ženklais. Naujausia informacija apie eismo pokyčius taip pat pateikiama ir www.eismoinfo.lt interneto svetainėje“, – sakė pašnekovas.
                    (...)
                    „LTG Infra“ kelių projektų vadovas Vytautas Tilinskas LRT.lt sakė, kad šiuo metu vykdomi geležinkelio pervažos rangos darbai šiaurinėje geležinkelio pusėje.

                    „Tuo pačiu metu yra įrengiamas laikinasis vienos juostos automobilių kelias pietinėje pusėje – šalia A1 kelio. Įrengus ir atidarius laikinąjį kelią, rangos darbai bus pradėti ir pietinėje geležinkelio pusėje. Planuojama, kad visi pervažos rekonstrukcijos fiziniai darbai bus baigti kitų metų III ketvirtį“, – kalbėjo pašnekovas.
                    Visgi pirminis planas pasirašius rangos darbų sutartį buvo darbus užbaigti iki šių metų pabaigos.
                    „Korekcijas įgyvendinimo plane nulėmė užtrukusios derybos su svarbiomis institucijomis ir partneriais. Atsakingai planuojame savo darbus ir siekiame, kad gyventojai dėl vykdomų tunelio įrengimo darbų patirtų kuo mažiau nepatogumų“, – komentavo V. Tilinskas.

                    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ltas-pusmeciui

                    Gera naujiena - šiek tiek sutrumpės apylankos, kai bus leista naudotis jungiamaisias kelias šalia Paparčių viaduko.

                    LRT.lt 2022.12.06
                    Vievio (Paparčių) viaduko prieigose vėl bus leidžiamas eismas
                    Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja, kad nuo šių metų gruodžio 15 d. ryto bus leidžiamas eismas valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 39,110 km Paparčių (Vievio) viaduko prieigose esančiais jungiamaisiais keliais ir naujai įrengtomis žiedinėmis sankryžomis, rašoma pranešime žiniasklaidai.

                    Atkreipiamas dėmesys, kad naujai pastatytu viaduku eismas dar bus ribojamas dėl nebaigtų darbų, kuriuos vykdyti neleidžia žiemiškos oro sąlygos. Šiuo metu dar yra neatlikti viršutinio asfalto sluoksnio ant viaduko perdangos ir prieigose, šalitilčio įrengimo darbai ir kt.

                    Taip pat viadukas negali būti pradėtas eksploatuoti neatlikus statinio ir dinaminio bandymų, kurie galimi tik įrengus pilną nuolatinę apkrovą ir esant ne žemesnei nei + 5 °C oro temperatūrai

                    Kelių direkcijos su rangovu sudaryta sutartis dėl valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 39,110 km esančios skirtingų lygių sankryžos (Paparčių viaduko) ir aplinkinių kelių rekonstravimo įsigaliojo 2021 m. spalio 21 d. Sutarties vertė – 10,495 mln. eurų su PVM.

                    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...dziamas-eismas
                    Straipsnyje rašoma, kad pernai kažkada įsigaliojo rangos sutartis.
                    Šiaip toje firmoje nedirbantiems tai visiškai neįdomu - žmonėms aktualesnė informacija, kada baigsis darbai ir nepatogumai..
                    Paskutinis taisė Romas; 2023.01.08, 20:42.

                    Comment


                      Labai žavus buvo vakar dienos informavimas apie dėl sniego uždarytą eismą keliuose ir siūlymą "rinktis kitus maršrutus",
                      Kartais tų "kitų maršrutų" tiesiog nėra - kaip, pvz. sunkiajam transportui į Lenkiją nėra jokio kito kelio, išskyrus A5 "Via Baltica"
                      .
                      Dėl blogų oro sąlygų uždaroma Kirtimų gatvė
                      Pareigūnai praneša, kad dėl blogų oro sąlygų ir susidariusių vilkikų kamščių uždaromas eismas Kirtimų gatvės atkarpoje tarp Lentvario g. ir Vaidotų gyvenvietės. Uždarius gatvę Vilniaus apskr. policija transporto priemonių vairuotojams pataria rinktis kitus vykimo maršrutus.

                      https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=92006995
                      Uždarytas eismas pagrindiniu keliu iš Lietuvos į Lenkiją: formuojasi didžiulės spūstys
                      Dėl blogų oro sąlygų Lenkijos Respublikos pasienyje yra uždarytas eismas A5 kelyje, feisbuke pranešė Marijampolės apskrities vyriausiasis policijos komisariatas
                      „Dėl to eismas A5 kelyje, važiuojant iš Lietuvos į Lenkijos Respublikos pusę, taip pat uždarytas, formuojasi spūstys. Šiuo metu sunkiasvorių ir lengvųjų automobilių eilė siekia Kalvarijos sav., Kalvarijos miesto ribas. Vairuotojams, vykstantiems „Via Baltica“ keliu, prašome pasirinkti kitą kelią.

                      https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...ustys-25469858
                      Paskutinis taisė Romas; 2022.12.13, 15:34.

                      Comment


                        Jau ir Google žemėlapiai prieš savaitę (o gal ir anksčiau) pradėjo rodyti maršrutus per Mykolo Lietuvio gatvę.
                        Anksčiau (spalio pradžioje) net nuo Santariškių žiedo iki M.Lietuvio - Ukmergės g. sankryžos (4,3 km) buvo rodomas maršrutas per Ateities gatvę (5,9 km).


                        Dabar nuo Jeruzalės - Kalvarijų - Ateities g. sankryžos (prie Rimi) iki Mykolo Lietuvio - Ukmergės g. - Vakarinio aplinkkelio mazgo rodomas maršutas pirmiausiai per Mykolo Lietuvio gatvę.
                        Atstumas panašus (5,3-5,4 km), tačiau važiuojant M Lietuvio gatvės maršrutu beveik nereikia sukiotis ir yra tik 5 šviesoforai, o važiuojant Ateities gatve su visais pėsčiųjų šviesoforais jų suskaičiavau net 15

                        https://www.google.com/maps/dir/54.7...a=!4m2!4m1!3e0

                        Comment


                          15 min.lt 2023.01.34
                          Informacija apie apgriuvusį tiltą Kėdainiuose
                          „Eismas uždarytas iš abiejų pusių, viena pusė užtverta STOP juostom, kita pusė užpilta žvyru. Dabar bandoma sustabdyti besiveržiančius per tiltą mėginti eiti pėsčiuosius.(...)
                          Kadangi šiuo metu Kėdainiuose remontuojamas kitas, Vilainių tiltas (kelyje Nr. 229), antradienio rytą griuvęs tiltas pastaruoju metu buvo pagrindinis mieste. Juo kiekvieną dieną naudodavosi didelis srautas automobilių. (,,,)
                          Dėl konstrukcijos pažeidimo uždarytas tiltas yra dalis kelio Nr. 1906 Aukštutiniai Kaniūkai–Babtai–Labūnava–Kėdainiai, tarp 44,37 ir 44,44 km.
                          Eismas laikinai kreipiamas apylanka krašto keliu Nr. 144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva.

                          https://www.15min.lt/naujiena/aktual...mas-56-2002180
                          Dabar nuo Kėdainių centre sugriuvusio tilto vienos pusės iki kitos bus virš 10 km lankstas (apie 15 min papildomo laiko ), o važiuojant nuo Vilainių tilto į kitą Nevėžio pusę - papildomi 13 km ir 18-20 papildomų minučių.

                          Apylankos schema.
                          Pasirodo. Vilainių tiltas kelyje KK229 uždarytas jau virš metų ir jo rekonstrukcija užtruks iki 2023 m birželio pabaigos

                          Žemėlapio pagrindas iš LAKD puslapio "Vykdomi darbai valstybės reikšmės keliuose"
                          https://gis.ktvis.lt/webappbuilder/apps/71/

                          Comment


                            Dar viena pseudorekomendacija "rinktis alternatyvius maršrutus" ar "aplinkinius kelius " be jokių konkrečių nuorodų.

                            Diena.lt 2023.02.03
                            Eismo pokyčiai Jonavos gatvėje ties Kleboniškio mišku
                            Kitą savaitę laikinai bus ribojamas eismas Jonavos g. Pokyčiai bus įvesti ruože ties Kleboniškio tiltu.
                            „Kleboniškio [A. Miškinio] vidurinio tilto rekonstrukciją pradėjusi AB Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja – artėja eismo pokyčiai Jonavos gatvėje, ties Kleboniškio mišku“, – perspėja Kauno miesto savivaldybė.
                            Nurodoma, kad nuo vasario 8 d. po griaunamu viaduku eismo juostų skaičius bus perpus sumažintas: nuo keturių iki dviejų – po vieną abejomis kryptimis.
                            Darbai vyksta ir virš tilto Islandijos plente.
                            „Vairuotojų prašome išlikti budriais, stebėti kelio ženklus, o esant galimybei – susiplanuoti kelionę su laiko atsarga ar rinktis alternatyvius maršrutus. Tai ypač aktualu rytinio ir vakarinio piko metu“, – atkreipė dėmesį savivaldybės atstovai.

                            https://m.diena.lt/naujienos/kaunas/...-misku-1112705

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Dar viena pseudorekomendacija "rinktis alternatyvius maršrutus" ar "aplinkinius kelius " be jokių konkrečių nuorodų.
                              Straipsnis skirtas kauniečiams. Kaune iš viso yra 3 tiltai, tai alternatyvūs maršrutai ir taip aiškūs, o jei ne vietinis, naudojiesi Google Maps arba Waze.
                              Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                              Comment


                                Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                                Straipsnis skirtas kauniečiams.
                                Tokio argumento šiais laikais nesitikėjau.
                                Kaune važinėja ne tik kauniečiai (kol kas).
                                Beje, straipsnis buvo paskelbtas ir kitose diena.lt versijoje ir galbūt ir kitose žiniasklaidos priemonėse.
                                Jei pranešim užsimenama apie alternatyvius maršrutus", tai juos ir privaloma nurodyti.

                                Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                                Kaune iš viso yra 3 tiltai, tai alternatyvūs maršrutai ir taip aiškūs, o jei ne vietinis, naudojiesi Google Maps arba Waze.
                                Gal tuomet Kaune išvis nereikia jokių krypčių nuorodų
                                Nes "vietiniai žino", o svetimi tegul naudajasi Google Maps arba Waze.

                                Comment


                                  RK 2008 Vilainiai - Šventybrastis - Krekenava
                                  Šeštadienį išbandžiau kairiojo Nevėžio kranto trasą.

                                  2020 m. pabaigoje ar jau 2021 metais išasfaltuotas visas RK 2008 Vilainiai - Šventybrastis - Krekenava
                                  Dabar atsirado dar vienas kelias nuo Panevėžio iki Kėdainių

                                  Nustebino, koks lygus ir tiesus kelias ir kad jame visai nemažas automobilių eismas


                                  Arčiau Kėdainių, prieš kelis dešimtmečius asfaltuotuose ruožuose jau yra lopų.
                                  Bet ten nėra provėžų kaip "Via Balticoje"


                                  Tas kelias trumpesni nuo vakarinio Panevėžio pakraščio iki Kėdainių pramoninio rajono kairiajame Nevėžio krante

                                  Šis kelias sukelia kur kas mažiau streso nei "Via Baltica" A8, nes:
                                  - nuo Krekenavos iki Vilainių beveik nėra gyvenviečių, kur rubojamas greitis
                                  - nėra fūrų
                                  - nėra provėžų
                                  - mažesnės degalų sąnaudos
                                  - last but not least nėra "gulinčių policininkų" ir radarų

                                  Palyginau, kaip google ir mapy.cz žemėlapiai rodo kelionės laiką nuo Panevėžio aplinkelio žiedinės sankryžos A17-KK195 (ties IKI baze) iki Kėdainių pietinės Pelednagių žiedinės sankryžos KK144 - RK 1906)
                                  www.mapy.cz duoda panašius laikus:


                                  Google žemėlapiai duoda 5 minučių pranašumą važiuojant per Krekenavą KK195-RK2008, bet vis tiek pirmiau rekomenduoja važiuoti A8 paskui "fūrų" uodegas pro Ramygalą
                                  Realybėje tas atotrūkis turėtų būti 2-3 kartus didesnis


                                  Tiesa, po to, kai praėjusią savaitę sugriuvo Kėdainių tiltas, planuojant maršrutą į Kėdainius reikia pasitikrinti, kuriame Nevėžio krante yra kelionės tikslas.
                                  Iš Panevėžio į dešiniame krante esančią Kėdainių dalį geriau važiuti 195 keliu per Krekenavą - Surviliškį.

                                  Dar pažiūrėjau ar kelią RK2008 galima panaudoti važiuojant nuo Kauno link Panevėžio.
                                  Peržiūrėjau kelis variantus važiuojant nuo tos pačios žiedinės sankryžos A17-KK195 (ties IKI baze) iki Aristavėklės mazgo (A8-KK229) į rytus nuo Kėdainio
                                  Google žemėlapiais duoda tokius rezultatus:
                                  Važiuojant A8-A17 per Krekenavą -Truskavą 54,0 km, 42 min
                                  Važiuojant KK195-RK3008-A17 per Krekenavą -Truskavą 55,5 km 45 min
                                  Važiuojant KK195-RK2008-KK229 per Krekenavą -Vilainius 52,6 km, 40 min Realybėje skirtumas turėtų būti žymai didesnis kelio per Krekenavą naudai - juk nereikia pristabdyti tokiose gyvenvietėse kaip Ramygala ar Barklainiai

                                  Vadinasi, važiuojant iš Kauno, pvz. link Rygos galima pabandyti nusukti Aristavoje į KK229 ir minti nestabdant RK2008 -KK195 keliu iki pat Panevėžio aplinkkelio.

                                  Comment


                                    Pridėjau žemėlapyje kelių numerius

                                    Eismoinfo.lt 2023.02.08, papildyta 02.09
                                    Uždarytas Ariogalos tiltas per Dubysą
                                    Uždaromas eismas per valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 196 Ariogala–Raseiniai–Kryžkalnis 13,46 km esantį tiltą per Dubysą.
                                    Eismas kreipiamas apylanka rajoniniu keliu Nr. 1907 Vilkija–Čekiškė–Ariogala, magistraliniu keliu A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda, rajoniniu keliu Nr. 3547 privažiuojamasis kelias prie Butkiškės nuo kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda, rajoniniu keliu Nr. 1708 Padubysys–Vozbutai–Butkiškė-Putriai, rajoniniu keliu Nr. 3513 Padubysys–Juodaičiai–Griciai, rajoniniu keliu Nr. 3527 Didžiuliai–Stanioniai


                                    https://eismoinfo.lt/#!/
                                    https://www.raseiniai.lt/naujienos/p...V2n1IQgKgnxdnY

                                    Comment


                                      KK196. Ariogalos tilto apylanka
                                      Ten su apylankomis ne mažiau rimti reikalai nei Kėdainiuose
                                      Google žemėlapiai rodo kitokius maršrutus nei Esmoinfo,lt

                                      Tarp abiejų taškų - vos apie 200 metrų
                                      Apylanka iš kairiojo kranto į dešinįjį (pagal laikrodžio rodyklę) "tik" 22 km, nukertant kampą link Didžiulių


                                      Apylanka iš dešiniojo kranto į kairįjį - 28 km (prieš laikrodžio rodyklę) važiuojant per Verėduvą - Rasčius

                                      Comment


                                        Kauno miesto savivaldybė: (facebook.com)
                                        Dėl nuvirtusios demontuojamo A. Meškinio tilto dalies uždarius eismą Panerių gatve po tiltais, magistrale A1 eismas vyksta įprasta tvarka.

                                        Vairuotojų prašome iš anksto planuotis keliones ir rinktis alternatyvius maršrutus. Vykstantiems į Lapes ar iš jų, rekomenduojama keliauti pro Šilainius ar PLC „Mega“ – Vytėnų, Sargėnų ir Domeikavos kryptimis.

                                        21-ojo maršruto autobusas stos visose įprastinėse stotelėse, išskyrus „Šiaurinio aplinkkelio tilto“ sustojimą. Vykstantieji viešuoju transportu turėtų įvertinti, kad kelionė gali užtrukti ilgiau.

                                        Click image for larger version

Name:	330991102_613524790603803_6502906541777306114_n.jpg?_nc_cat=105&ccb=1-7&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=bfQiMI0bNbsAX-mdOi4&_nc_ht=scontent.fvno5-1.fna&oh=00_AfBGxTyK-mlWi5ZLDrDWasSEgRX-ZdVdfx74qAR-qDR2cA&oe=63F24791.jpg
Views:	339
Size:	206,3 kB
ID:	2030581
                                        Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                                        Comment


                                          Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                                          Neaišku,kodėl iš Panerių gatvės neleidžiama sukti į tiltą Vilniaus kryptimi
                                          Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                                          Nuėjau pats apžiūrėti tos nuvirtusios dalies.
                                          Kažkodėl uždarytas užvažiavimas link Vilniaus iš Panerių g., kai kurie vairuotojai važiuoja prieš eismą (raudona rodyklė)
                                          Dar viena eismo schema iš Kauno rajono puslapio.
                                          Pakeistas autobusų maršrutas važiuojantis pro Panerių gatvę į Lapes - Batėgalą


                                          https://www.krs.lt/savivaldybe/nauji...uoju-marsrutu/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X