Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
    Bet vistiek šitas garažas yra klaida, sakykit ka norit. Upės krantinė atkirsta neaišku kiek metu. Kodėl negalėtu kaźkaip kooperuotis su savivaldybe ir įrengt parkinga po KM prospektu? Tuo pačiu siaurinant jį. Be to Akropolis kiek atsimenu kainavo 320mln. LT.
    Kai state Akropoli upes Kaune buvo visiskai uzmirstos, sala apleista, skirta suniukam pavedzioti ir nepilnameciams pasislepus alkoholi pavartoti. Tas atsigrezimas i upes prasidejo tik pries kokius gerus 5is metus.

    Tais laikais kazka kisti po zeme vardan priejimo prie upes... baikit. Niekas net stiklu, kurie turejo buti ant akropolio garazu ir gan esmingai keisti jo vaizda nesugebejo sudeti arba issireikalauti, kad juos sudetu.

    Comment


      Parašė evil Rodyti pranešimą
      Na taip, savivaldybė neturi kur pinigų dėt tai galėtų akropoliui įrengti požeminį garažą... O šiaip jei jau kliedim, tai gal tiesiog visą Karaliaus Mindaugo pr. po žeme pakišam?
      Ir dar pastatykim kosmodromą kur nors šalia

      Comment


        Labai populiarus nebūsiu, bet tas garažas man visai vaizdo negadina, netgi visai rimtesnio svorio prideda miestui.

        Comment


          Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
          Bet vistiek šitas garažas yra klaida, sakykit ka norit. Upės krantinė atkirsta neaišku kiek metu. Kodėl negalėtu kaźkaip kooperuotis su savivaldybe ir įrengt parkinga po KM prospektu? Tuo pačiu siaurinant jį. Be to Akropolis kiek atsimenu kainavo 320mln. LT.
          Zmones baikit tas fantazijas Kiek ten aukstu parkingo? 4 atrodo ;/ jus pabandykit tiek po zeme pakist kai salia Nemunas teka Tas parkingas kainuos daugiau uz visa akropoli ))))) ir tai bus amzina problema kas ji valdys. Statinys yra esamas, veikia, niekas jo negriaus del kazkokiu ideju "daugiau upes ar zoles" ar dar kazko daugiau mistinio nei realaus. Miestas tikrai turi daug vietu, kur reikia infrastruktura gerint kritines bukles, o ne uzsiimti kazkokiais mistiniais projektais ir idejomis del keliu kvadratu prie upes Bukit realistai. Kaip ir sakiau, Kaunas ne Dubajus nebent po Akro parkingu didziulis naftos telkinys butu surastas

          Comment


            Lyg nemačiau kad kažkur būtų paminėta:
            Urbanistinės galimybių studijos parengimo paslaugų pirkimas.
            II.1.4)
            Trumpas aprašymas
            Perkamos dešiniosios Nemuno krantinės nuo M. K. Čiurlionio tilto iki Vytauto Didžiojo tilto ir besiribojančių teritorijų – Karaliaus Mindaugo pr., bei Nemuno salos, urbanistinės galimybių studijos parengimo paslaugos, atitinkančios sutarties priede (techninėje specifikacijoje) nurodytus reikalavimus.
            Techninėje specifikacijoje esantys dokumentai (neįtraukiant 2004, 2005 ir 2011 metų):
            1. Žemosios Fredos kvartalo išsivystymo galimybių studija (2022) (H. ir O Minkovskių g., alternatyva KMP)
            2. Urbanistinės kūrybinės dirbtuvės Naujamiesčio kodas (2020) (KMP humanizavimas, „Upių ir miesto draugystė“)
            3. Steigiamojo Seimo aikštės ir gretimų teritorijų urbanistinio vystymo galimybių studija (2017) (Gimnazijos-Šv. Gertrūdos g.)
            4. Kauno DJMP (2019)
            Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.01.21, 14:37.
            Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

            Comment


              Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
              Bet vistiek šitas garažas yra klaida, sakykit ka norit. Upės krantinė atkirsta neaišku kiek metu. Kodėl negalėtu kaźkaip kooperuotis su savivaldybe ir įrengt parkinga po KM prospektu? Tuo pačiu siaurinant jį. Be to Akropolis kiek atsimenu kainavo 320mln. LT.
              Atvirkščiai, jis jungia krantinę. Vat prospektas tai tikrai atkerta. Dėl to turėtų būti kuo daugiau pastatų virš prospekto ir po prospektu, kurie testųsi iki krantinės, bet čia galima tik pasvajot.

              Comment


                08:45min

                https://www.youtube.com/watch?v=jAOfeK3z3e0

                Comment


                  Neblogai. Pasirodo, ne vien mes čia forume ta tema diskutuojam. Gal reikalai ims judėti greičiau, nei tikimės. KMP (taip pat ir Birštono g.) yra Kauno piktžaizdė, kurią reikia kažkaip tvarkyti.

                  Comment


                    Teko neseniai prasieiti KMP, vėl buvo stipriai priminta jog KMP šaligatvis yra depresūchiška šiknaskylė. O gaila.

                    Comment


                      Nu va, gal kažkoks bent minimalus šito urbanistinio rando gydymas bus pradėtas.

                      Comment


                        Istrauka is Jeff Speck knygos 'Vaikstomas miestas'

                        Click image for larger version

Name:	IMG_0327.jpeg
Views:	1280
Size:	1,57 MB
ID:	2085946

                        https://www.pegasas.lt/vaikstomas-mi...SAAEgI2H_D_BwE

                        Comment


                          Štai, prašom, Prospekto ateitis. Iš interneto platybių. Nežinau, ar čia simuliacija, ar iš tikro:

                          Click image for larger version  Name:	Duseldorfas.jpg Views:	0 Size:	198,3 kB ID:	2095353

                          Comment


                            Parašė Knope Rodyti pranešimą
                            Štai, prašom, Prospekto ateitis. Iš interneto platybių. Nežinau, ar čia simuliacija, ar iš tikro:
                            Vis daugiau ir labiau apmokestinamas stovėjimas, gal po kokių 10 m. ir sulauksime kažko panašaus. Dabar bent jau suoliukai atsirado prie Nemuno.

                            Comment


                              Parašė Knope Rodyti pranešimą
                              Nežinau, ar čia simuliacija, ar iš tikro:
                              Tikra, visas kelias pakištas po žeme (galima pabūti tuneliuose su streetview).
                              https://www.google.lt/maps/@51.22621...!1e3?entry=ttu
                              Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                              Comment


                                Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

                                Tikra, visas kelias pakištas po žeme (galima pabūti tuneliuose su streetview).
                                https://www.google.lt/maps/@51.22621...!1e3?entry=ttu
                                Tai paneigei mitą, kad apnaikino gatvę ten (buvo dėta šita foto ir seniau). Ji tiesog pakišta po žeme tapo.

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                  Tai paneigei mitą, kad apnaikino gatvę ten (buvo dėta šita foto ir seniau). Ji tiesog pakišta po žeme tapo.
                                  gatves tenais niekada ir nebuvo. Buvo autostrada

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                    Tai paneigei mitą, kad apnaikino gatvę ten (buvo dėta šita foto ir seniau). Ji tiesog pakišta po žeme tapo.
                                    Ir visokie tuneliai ir estakados irgi nieko gero, nes užkemša aplinkines gatves, bei jų ypač sunku atsikratyti. Jei jau pastato, tai ta magistralė jau tikrai stovės 100 metų miesto centre, nes niekas griauti per daug gaila. Nors ir miestą pataro patrauklesnį ir tuo pačiu patogų vairuotojam trumpajam laike, ilgajam laike tai užkonservuoja mašinų mieste būvimą. Toks tas prakeiksmas.

                                    Comment


                                      Gintaro Balčyčio teigimu, Kaunas yra pavyzdys miesto, kur dėl neaiškios priežasties niekaip neatsiranda gyvenimas prie upės. Miestiečiai, matyt, neturi nei įpročio, nei intereso eiti prie vandens, nors, atrodo, tam yra visos sąlygos: prie upės išsidėsčiusi centrinė miesto dalis, Nemuno sala, krantinėje nutiestas pėsčiųjų ir dviratininkų takas, netgi greta atsiradę prekybos centrai. „Tam neabejotinai labai didelę įtaką daro Karaliaus Mindaugo prospektas, kuris kaip greitkelis atskiria centrinę miesto dalį nuo upės. Man tai atrodo vienintelis paaiškinimas, kodėl miestiečiai neina į Nemuno salą“, – sako architektas.
                                      „Jeigu ne mes, tai ateities kartos Karaliaus Mindaugo gatvės problemą išspręs. Mano galva, susiaurinus ją iki normalios miesto gatvės, ji įgautų kitokią svarbą, o miestas – labai didelę reikšmę, nes atsirastų laisvos žemės“,
                                      ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/kauno-pakrantes-atviro...s-scenarijams/

                                      Comment


                                        Savivaldybės svetainėje yra paskelbta Karaliaus Mindaugo krantinių (išvystymo) studija:
                                        II dalis. Scenarijai
                                        Buvo nagrinėjami trys scenarijai, šiek tiek apie juos:

                                        1 scenarijus. Poilsis prie upės (10 p.)
                                        Išvada
                                        1 scenarijuje „Poilsis prie upės“ viešosios erdvės kokybė gerinama minimaliai, tiek kiek tai nepablogina esamo automobilių srauto pralaidumo.
                                        Scenarijus vertinamas labiau neigiamai, nes teritorija išliktų išskirtinai orientuota į didelio automobilių srauto tranzitą, kas neturėtų būti prioritetu miesto centro krantinės su C kategorijos gatve vystyme. Toks scenarijus taip pat neatliepia anksčiau užsibrėžtų miesto vystymo tikslų.
                                        Šiame vystymo scenarijuje nagrinėtas teritorijos pokyčių priemones rekomenduojama įgyvendinti tik kaip tarpinį teritorijos vystymo etapą.
                                        Teritorija labiausiai konvertuojama prie pat upės, gatvė susiaurinama iki 6 juostų ties Naujamiesčiu, 3 juostų ties Senamiesčiu, atsiranda dviračių takai gatvės lygyje (viršuje kranto).

                                        Gatvės skersiniai profiliai (18 p.)
                                        Click image for larger version

Name:	II-dalis_1-scenarijus_18.jpg
Views:	284
Size:	193,9 kB
ID:	2178874

                                        Erdvė prie M. K. Čiurlionio tilto (15 p.)
                                        Click image for larger version

Name:	II-dalis_1-scenarijus_15.jpg
Views:	284
Size:	197,3 kB
ID:	2178875


                                        2 scenarijus. Nemuno uostas (20 p.)
                                        Išvada
                                        2 scenarijuje „Nemuno uostas“ krantinė formuojama kaip stiprus traukos objektas. Grąžinama laivybos funkcija, krantinės potencialas išnaudojamas turizmo, poilsio, vandens pramogų reikmėms. Tuo pačiu sprendiniai apjungtų Nemuno krantinę, saloje bei kairiajame krante planuojamus traukos objektus, Senamiesčio ir Naujamiesčio viešąsias erdves, gatvių tinklą. Viešojo transporto organizavimas gatvėje kurtų patogią alternatyvą traukos objektų pasiekiamumui, o transporto srautų daromas neigiamas poveikis būtų reikšmingai sumažintas.
                                        Tačiau šis vystymo scenarijus atkarpoje tarp M.K.Čiurlionio ir S.Daukanto tiltų vertinamas kaip nepakankamai ambicingas. Šiame vystymo scenarijuje nėra sprendžiama miesto centrui nebūdingos, nereprezentatyvios ir pėstiesiems itin nepatrauklios aplinkos problema.
                                        Gatvė susiaurinama iki 6 juostų ties Naujamiesčiu (arba numatant A juostą, arba VT perkeliant į gatvės vidurį), 3 juostų ties Senamiesčiu, atsiranda dviračių takai gatvės lygyje (viršuje kranto). Greta Vytauto Didžiojo tilto numatomas naujas dviračių tiltas.

                                        Kai VT organizuojamas A juostose (22 p.)
                                        Gatvės skersiniai profiliai (32 p.)
                                        Click image for larger version

Name:	II-dalis_2-scenarijus_32.jpg
Views:	285
Size:	228,1 kB
ID:	2178876

                                        Naujamiesčio atkarpa (24 p.)

                                        Click image for larger version

Name:	II-dalis_2-scenarijus_24.jpg
Views:	285
Size:	241,2 kB
ID:	2178878

                                        Kai VT organizuojamas gatvės viduryje (26 p.)
                                        Gatvės skersiniai profiliai (33 p.)
                                        Click image for larger version

Name:	II-dalis_2-scenarijus_33.png
Views:	283
Size:	135,0 kB
ID:	2178877

                                        Naujamiesčio atkarpa (28 p.)
                                        Click image for larger version

Name:	II-dalis_2-scenarijus_28.jpg
Views:	285
Size:	231,5 kB
ID:	2178879


                                        3 scenarijus. Upių uostamiestis (36 p.)
                                        Išvada
                                        3 scenarijus „Upių uostamiestis“ esmingai pakeistų viešųjų erdvių kokybę atkarpoje tarp M.K.Čiurlionio tilto ir S.Daukanto tilto. Kompleksiškai vystant krantinės ir gatvės erdvę su gretimų teritorijų vystymu ir konversija, teritorija taptų unikalia vietove. Toks vystymo scenarijus išnaudotų teritorijos potencialą, sukurtų galimybes gyvenamųjų būstų, biurų, viešbučių, viešosios paskirties pastatų miesto centre vystymui, kas, savo ruožtu, gerintų viso miesto centro bei Nemuno prieigų patrauklumą.
                                        Tačiau šis scenarijus įtraukia itin laikui imlias priemones, todėl nemaža dalis vystymo sprendinių nėra tinkami kaip netolimos ateities vizija. Šis scenarijus taip pat reikalauja didelio kasdienių kelionių modalinio pasiskirstymo pokyčio, todėl yra priklausomas nuo bendro miesto infrastruktūros vystymo, gretimų infrastruktūros ir teritorijų vystymo projektų.
                                        Senamiesčio ir Naujamiesčio atkarpose viešos erdvės kokybė, jos funkcionalumas ir reprezentatyvumas esmingai nesiskirtų nuo antrojo vystymo scenarijumi pasiektų rezultatų.
                                        Ties Senamiesčiu lieka tik 2 juostos, ties Naujamiesčiu siaurinama iki 4 juostų. Esminis skirtumas matosi ties Akropolio teritorija, kur vietoje garažo atsiranda pastatai tarp gatvės ir upės. Kadangi Senamiesčio atkarpoje lieka tik dvi juostos, viena juosta per Vytauto didžiojo tiltą atiduodama dviračiams.

                                        Gatvės skersiniai profiliai (44 p.)
                                        Click image for larger version

Name:	II-dalis_3-scenarijus_44.jpg
Views:	284
Size:	122,3 kB
ID:	2178880

                                        Akropolio teritorija (40 p.)
                                        Click image for larger version

Name:	II-dalis_3-scenarijus_40.jpg
Views:	284
Size:	234,5 kB
ID:	2178881

                                        Konversinė teritorija (41 p.)
                                        Click image for larger version

Name:	II-dalis_3-scenarijus_41.jpg
Views:	282
Size:	208,1 kB
ID:	2178882

                                        Naujo užstatymo galimybės teritorija (45 p.)
                                        Click image for larger version

Name:	II-dalis_3-scenarijus_45.jpg
Views:	286
Size:	535,8 kB
ID:	2178883



                                        III dalis. Rekomendacijos

                                        Teritorijos suskirstymas atkarpomis (29 p.)
                                        Click image for larger version

Name:	III-dalis_atkarpos_29.png
Views:	287
Size:	913,6 kB
ID:	2178884

                                        Senamiesčio atkarpa (30 p.)
                                        nuo Vytauto didžiojo tilto iki Birštono gatvės
                                        Čia rekomenduojama sprendinius įgyvendinti pagal 3 scenarijų, paliekant 2 juostas, per Vytauto Didžiojo tiltą vieną juostą atiduodant dviračiams.

                                        Rekomenduojamų vystymo priemonių schema (32 p.)
                                        Click image for larger version

Name:	III-dalis_senamiestis_32.png
Views:	287
Size:	1,16 MB
ID:	2178885


                                        Naujamiesčio atkarpa (36 p.)
                                        nuo Birštono gatvės iki A. Mickevičiaus gatvės
                                        Šioje atkarpoje rekomenduojami sprendiniai pagal 2 scenarijų, organizuojant VT gatvės viduryje, automobiliams paliekant 4 juostas.

                                        Rekomenduojamų vystymo priemonių schema (38 p.)
                                        Click image for larger version

Name:	III-dalis-38_naujamiestis.png
Views:	289
Size:	2,19 MB
ID:	2178887


                                        Konversinė teritorija (42 p.)
                                        tarp A.Mickevičiaus gatvės tilto ir M.K.Čiurlionio tilto
                                        Šioje atkarpoje įgyvendinama pagal 2 scenarijaus sprendinius, analogiškai kaip ir Naujamiesčio atkarpoje. Siūloma sukurti šios teritorijos tolimesnės ateities viziją, studijoje pateikiamos vystymo galimybės aprašytos 3 vystymo scenarijuje.

                                        Rekomenduojamų vystymo priemonių schema (44 p.)
                                        Click image for larger version

Name:	III-dalis_konversine_44.png
Views:	290
Size:	4,41 MB
ID:	2178886
                                        Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                                        Comment


                                          Dar daugiau juostų negalėjo pripaišyti? Kažkaip per mažai atrodo...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X