Nepaisant noro išlaikyti mandagų bendravimą ir neskusti viešai, bet panašu, kad man kantrybė po truputį baigiasi. Klausimai iš https://tvarkaumiesta.lt dėl eismo organizavimo (artimesnės temos ten dėl VVT stotelių, A juostų ir šiaip visokių nusukimų nėra) patenka į Susisiekimo paslaugas, o ten panašu yra įgimta teksto suvokimo problema, gal būt netgi iki pat viršaus, CEO M.Gusarovienės.
1 klausimo esmė:
Atsakymas:
1 komentaras. Kas įžvelgs atsakymą dėl nesančios "kišenės" stotelei ir 2G stovėjimą ten kur jam nėra numatyta stovėti, gaus iš manęs prizą.
2 klausimas:
Atsakymas:
2 komentaras. Kas įžvelgs atsakyme paminėtus terminus papildoma juosta ir nusukimas, tas gaus iš manęs prizą.
Bendras komentaras apie Susiekimo paslaugas. Ar ten išskirtinai glušai susirinko, ar juos VMS ten padėjo, kad atsakinėtų į bile kokius klausimus copy/paste metodu? Jei užklausčiau apie NSO nusileidimo A juostas, tai jie irgi atsakytų tuo pačiu metodu?
1 klausimo esmė:
priešais Madą važiuojant stoties kryptimi, ji yra be "kišenės" pirmoje Laisvės pr. juostoje, taip pat kai nėra A juostos nuo Rygos gatvės iki Viršuliškių gatvės už MADOS.
Toje atkarpoje kiekvieną rytą formuojasi kamštis, kuriame stringa visuomeninis transportas, tame tarpe 2G.
Toje atkarpoje kiekvieną rytą formuojasi kamštis, kuriame stringa visuomeninis transportas, tame tarpe 2G.
dėkojame, kad kreipiatės Jums rūpimu klausimu ir teikiate konkrečius siūlymus viešojo transporto paslaugos gerinimui.
SĮ „Susisiekimo paslaugos“ Viešojo transporto organizavimo skyriaus specialistai vertino Jūsų siūlymą dėl A juostos nuo Rygos iki Viršuliškių gatvės įrengimo.
Šiuo metu Vilniaus m. įrengta 36,2 km viešojo transporto juostų ir jų plėtrą planuojama įgyvendinti toliau. Vertinant A juostų įrengimo poreikį, vertinamos greitųjų autobusų trasos, analizuojami konkrečių atkarpų keleivių srautai, bendras viešojo transporto priemonių srautas, atkarpos įveikimo laikas, įrengus A juostą, gatvių atkarpų infrastruktūros lygis ir kiti rodikliai.
Visa aktuali informacija, susijusi su viešojo transporto sistemos rodikliais, pateikta Vilniaus miesto savivaldybės atsakingiems specialistams. Toliau specialios modeliavimo programos pagalba duomenis sisteminami, bei A juostų įrengimo atkarpos suskirstomos pagal prioritetą. Taip pat svarbu paminėti, kad sudarant prioritetinį A juostų sąrašą, tikslinga užtikrinti jau esamų viešojo transporto juostų tęstinumą.
Norime atkreipti dėmesį, kad Vilniaus miesto darnaus judumo priemonių plane iki 2030 m. yra numatyta padidinti viešojo transporto priemonių greitį magistralinėse viešojo transporto ašyse, atitinkamai mažinti kelionės trukmę. Šis tikslas padalintas į du etapus: pirmiausia (I etapu) viešojo transporto juostų plėtra turi būti numatyta tose vietose, kur keleivių skaičius viena kryptimi yra didesnis nei 1000 kel./val. ir (ar) atliekamų reisų skaičius per valandą yra didesnis nei 20 kartų. II etapu – įrengti viešojo transporto juostas likusiose magistralinėse ašyse.
Jūsų siūlomos įrengti A juostos tarp Rygos ir Viršuliškių gatvių atkarpos ilgis apie 1 050 m. Vidutinis viešojo transporto keleivių skaičius per valandą rytinio piko metu yra 990 keleivių, vakarinio piko metu – 692 keleiviai. Viešojo transporto srautas rytinio piko metu yra 29 viešojo transporto priemonės per valandą, vakarinio piko metu tiek pat. Preliminariais skaičiavimais, įrengus A juostą Rygos–Viršuliškių stotelių atkarpoje, 2G maršruto autobusų keleiviai rytinio piko metu sutaupytų apie 0,7 min., o vakarinio piko metu – 1 min.
Palyginimui norime paminėti, jog greitųjų autobusų trasose yra atkarpų, kuriose keleivių skaičius rytinio piko metu siekia apie 3000 keleivių ir įrengus jose A juostas, viešojo transporto keleivių kelionės laikas sutrumpėtų nuo 2 iki 6 min.
Atsižvelgiant į aukščiau pateiktus duomenis, siūloma atkarpa yra aktuali, tačiau jos įgyvendinimas planuojamas ateityje. Pagal aukščiau minėta Vilniaus darnaus judumo planą, Rygos ir Viršuliškių stotelių atkarpoje įrengti A juostą numatyta iki 2030 m.
Dar kartą dėkojame, kad teikiate siūlymus. SĮ „Susisiekimo paslaugos“ nuolat laukia keleivių siūlymų dėl viešojo transporto paslaugos gerinimo, siekiant jį padaryti kuo patrauklesnį keleiviams.
SĮ „Susisiekimo paslaugos“ Viešojo transporto organizavimo skyriaus specialistai vertino Jūsų siūlymą dėl A juostos nuo Rygos iki Viršuliškių gatvės įrengimo.
Šiuo metu Vilniaus m. įrengta 36,2 km viešojo transporto juostų ir jų plėtrą planuojama įgyvendinti toliau. Vertinant A juostų įrengimo poreikį, vertinamos greitųjų autobusų trasos, analizuojami konkrečių atkarpų keleivių srautai, bendras viešojo transporto priemonių srautas, atkarpos įveikimo laikas, įrengus A juostą, gatvių atkarpų infrastruktūros lygis ir kiti rodikliai.
Visa aktuali informacija, susijusi su viešojo transporto sistemos rodikliais, pateikta Vilniaus miesto savivaldybės atsakingiems specialistams. Toliau specialios modeliavimo programos pagalba duomenis sisteminami, bei A juostų įrengimo atkarpos suskirstomos pagal prioritetą. Taip pat svarbu paminėti, kad sudarant prioritetinį A juostų sąrašą, tikslinga užtikrinti jau esamų viešojo transporto juostų tęstinumą.
Norime atkreipti dėmesį, kad Vilniaus miesto darnaus judumo priemonių plane iki 2030 m. yra numatyta padidinti viešojo transporto priemonių greitį magistralinėse viešojo transporto ašyse, atitinkamai mažinti kelionės trukmę. Šis tikslas padalintas į du etapus: pirmiausia (I etapu) viešojo transporto juostų plėtra turi būti numatyta tose vietose, kur keleivių skaičius viena kryptimi yra didesnis nei 1000 kel./val. ir (ar) atliekamų reisų skaičius per valandą yra didesnis nei 20 kartų. II etapu – įrengti viešojo transporto juostas likusiose magistralinėse ašyse.
Jūsų siūlomos įrengti A juostos tarp Rygos ir Viršuliškių gatvių atkarpos ilgis apie 1 050 m. Vidutinis viešojo transporto keleivių skaičius per valandą rytinio piko metu yra 990 keleivių, vakarinio piko metu – 692 keleiviai. Viešojo transporto srautas rytinio piko metu yra 29 viešojo transporto priemonės per valandą, vakarinio piko metu tiek pat. Preliminariais skaičiavimais, įrengus A juostą Rygos–Viršuliškių stotelių atkarpoje, 2G maršruto autobusų keleiviai rytinio piko metu sutaupytų apie 0,7 min., o vakarinio piko metu – 1 min.
Palyginimui norime paminėti, jog greitųjų autobusų trasose yra atkarpų, kuriose keleivių skaičius rytinio piko metu siekia apie 3000 keleivių ir įrengus jose A juostas, viešojo transporto keleivių kelionės laikas sutrumpėtų nuo 2 iki 6 min.
Atsižvelgiant į aukščiau pateiktus duomenis, siūloma atkarpa yra aktuali, tačiau jos įgyvendinimas planuojamas ateityje. Pagal aukščiau minėta Vilniaus darnaus judumo planą, Rygos ir Viršuliškių stotelių atkarpoje įrengti A juostą numatyta iki 2030 m.
Dar kartą dėkojame, kad teikiate siūlymus. SĮ „Susisiekimo paslaugos“ nuolat laukia keleivių siūlymų dėl viešojo transporto paslaugos gerinimo, siekiant jį padaryti kuo patrauklesnį keleiviams.
2 klausimas:
Važiuojant Gel. vilko (GV) gatve iš centro Baltupių kyptimi susidaro užsikišimas nusukime į Didlaukio/Baltupio sankryžą. Ten yra dvigubi šviesoforai, dalis srauto suka į IKI parduotuvę ir Baltupio g. 37-47 namus. Taip pat yra nemažas pėsčiųjų srautas. Dalis mašinų suka minėtoje sankryžoje į kairę, Circle K kolonėlės kryptimi ir sustabdo kitas mašinas, kurios važiuotų teisiai į Didlaukio gatvę ar į dešinę, link Baltupio 37-47.
Dažnai vakare darbo dienomis dėl užsikimšusios minėtos sąnkryžos automobiliai netelpa papildomoje GV juostoje už 60 km/h ženklo ir blokuoja pilnai pirmą GV juostą, taip ženkliai sumažindami GV pralaidumą bei formuodami kamščius iki Kazlausko gatvės.
Siūlyčiau prailginti esamą papildomą juostą ir įrengti vienpusį vienos juostos nusukimą iš Gel. vilko g. tiesiai į Baltupio g. ties Baltupio gatvės posūkiu šalia 43/45 namų. Pėsčiųjų ten nėra iš viso, yra galima sakyti akligatvis.
Šis patobulinimas galimas manyčiau tikrai su mažomis išlaidomis, bet ženkliai pagerintų eismo sąlygas GV, ypač vakare.
Greitį iki 60 km/h mažinančio ženklo perkėlimas ~100 metrų centro kryptimi nesukeltų tiesiogiai esminės įtakos GV eismui.
Dažnai vakare darbo dienomis dėl užsikimšusios minėtos sąnkryžos automobiliai netelpa papildomoje GV juostoje už 60 km/h ženklo ir blokuoja pilnai pirmą GV juostą, taip ženkliai sumažindami GV pralaidumą bei formuodami kamščius iki Kazlausko gatvės.
Siūlyčiau prailginti esamą papildomą juostą ir įrengti vienpusį vienos juostos nusukimą iš Gel. vilko g. tiesiai į Baltupio g. ties Baltupio gatvės posūkiu šalia 43/45 namų. Pėsčiųjų ten nėra iš viso, yra galima sakyti akligatvis.
Šis patobulinimas galimas manyčiau tikrai su mažomis išlaidomis, bet ženkliai pagerintų eismo sąlygas GV, ypač vakare.
Greitį iki 60 km/h mažinančio ženklo perkėlimas ~100 metrų centro kryptimi nesukeltų tiesiogiai esminės įtakos GV eismui.
Atsakydami į Jūsų pastebėjimus dėl šviesoforų veikimo informuojame, kad esamas eismo organizavimas pasirinktas įvertinus transporto ir pėsčiųjų eismo srautus. Piko metu, važiuojantiems G. Vilko g. bei sukantiems link Didlaukio g. (arba Baltupio g.) žalio signalo laikas dega kartu su G. Vilko g. (link Molėtų pl.) skirtu žalio šviesoforo signalu apie 48 proc. laiko (G. Vilko g. link Molėtų pl. žalio signalo vidutinis įjungimo laikas yra 81 s, sukantiems iš G. Vilko g. į Didlaukio g. (arba Baltupio g.) vidutiniškai 39 s, (šis laikas gali skirtis priklausomai nuo transporto priemonių srauto Didlaukio g., Baltupio g. bei pėsčiųjų srauto kertančio sankryžą (esant mažesniems srautams minėtose gatvėse bei nesant pėsčiųjų mygtukų nuspaudimo, žalio signalo laikas gali didėti) per 105 s ciklą (laiko tarpas, per kurį įjungiamas žalias šviesoforo signalas kiekvienai eismo krypčiai sankryžoje). Atkreipiame dėmesį, kad žalias šviesoforo signalas G. Vilko g.( link Molėtų pl.) įsijungia ciklo pradžioje, o išsukimui iš G. Vilko g. link Didlaukio g.(arba Baltupio g.) įsijungia ciklo viduryje. Būtina pažymėti, kad pakeitus žalio signalo išsukimui Iš G. Vilko g. pradžios laiką, (pavyzdžiui į ciklo pradžią ir įjungiant kartu su G. Vilko g.), pralaidumas sankryžoje nepasikeistų (pasikeistų tik automobilių sustojimo laikas cikle), o G. Vilko g. ir Baltupio g. perėjimas pėstiesiems prailgėtų iki 160 s, dėl to esamas eismo organizavimas šioje sankryžoje taikomas dėl didelio pėsčiųjų srauto šioje sankryžoje, įskaitant ir per įvažiavimą Jūsų minima Baltupio g. kryptimi link 37-47 pastatų.
Bendras komentaras apie Susiekimo paslaugas. Ar ten išskirtinai glušai susirinko, ar juos VMS ten padėjo, kad atsakinėtų į bile kokius klausimus copy/paste metodu? Jei užklausčiau apie NSO nusileidimo A juostas, tai jie irgi atsakytų tuo pačiu metodu?
Comment