Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Tvarkau miestą. Eismas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [VLN] Tvarkau miestą. Eismas

    Nepaisant noro išlaikyti mandagų bendravimą ir neskusti viešai, bet panašu, kad man kantrybė po truputį baigiasi. Klausimai iš https://tvarkaumiesta.lt dėl eismo organizavimo (artimesnės temos ten dėl VVT stotelių, A juostų ir šiaip visokių nusukimų nėra) patenka į Susisiekimo paslaugas, o ten panašu yra įgimta teksto suvokimo problema, gal būt netgi iki pat viršaus, CEO M.Gusarovienės.
    1 klausimo esmė:
    priešais Madą važiuojant stoties kryptimi, ji yra be "kišenės" pirmoje Laisvės pr. juostoje, taip pat kai nėra A juostos nuo Rygos gatvės iki Viršuliškių gatvės už MADOS.
    Toje atkarpoje kiekvieną rytą formuojasi kamštis, kuriame stringa visuomeninis transportas, tame tarpe 2G.
    Atsakymas:
    dėkojame, kad kreipiatės Jums rūpimu klausimu ir teikiate konkrečius siūlymus viešojo transporto paslaugos gerinimui.
    SĮ „Susisiekimo paslaugos“ Viešojo transporto organizavimo skyriaus specialistai vertino Jūsų siūlymą dėl A juostos nuo Rygos iki Viršuliškių gatvės įrengimo.
    Šiuo metu Vilniaus m. įrengta 36,2 km viešojo transporto juostų ir jų plėtrą planuojama įgyvendinti toliau. Vertinant A juostų įrengimo poreikį, vertinamos greitųjų autobusų trasos, analizuojami konkrečių atkarpų keleivių srautai, bendras viešojo transporto priemonių srautas, atkarpos įveikimo laikas, įrengus A juostą, gatvių atkarpų infrastruktūros lygis ir kiti rodikliai.
    Visa aktuali informacija, susijusi su viešojo transporto sistemos rodikliais, pateikta Vilniaus miesto savivaldybės atsakingiems specialistams. Toliau specialios modeliavimo programos pagalba duomenis sisteminami, bei A juostų įrengimo atkarpos suskirstomos pagal prioritetą. Taip pat svarbu paminėti, kad sudarant prioritetinį A juostų sąrašą, tikslinga užtikrinti jau esamų viešojo transporto juostų tęstinumą.
    Norime atkreipti dėmesį, kad Vilniaus miesto darnaus judumo priemonių plane iki 2030 m. yra numatyta padidinti viešojo transporto priemonių greitį magistralinėse viešojo transporto ašyse, atitinkamai mažinti kelionės trukmę. Šis tikslas padalintas į du etapus: pirmiausia (I etapu) viešojo transporto juostų plėtra turi būti numatyta tose vietose, kur keleivių skaičius viena kryptimi yra didesnis nei 1000 kel./val. ir (ar) atliekamų reisų skaičius per valandą yra didesnis nei 20 kartų. II etapu – įrengti viešojo transporto juostas likusiose magistralinėse ašyse.
    Jūsų siūlomos įrengti A juostos tarp Rygos ir Viršuliškių gatvių atkarpos ilgis apie 1 050 m. Vidutinis viešojo transporto keleivių skaičius per valandą rytinio piko metu yra 990 keleivių, vakarinio piko metu – 692 keleiviai. Viešojo transporto srautas rytinio piko metu yra 29 viešojo transporto priemonės per valandą, vakarinio piko metu tiek pat. Preliminariais skaičiavimais, įrengus A juostą Rygos–Viršuliškių stotelių atkarpoje, 2G maršruto autobusų keleiviai rytinio piko metu sutaupytų apie 0,7 min., o vakarinio piko metu – 1 min.
    Palyginimui norime paminėti, jog greitųjų autobusų trasose yra atkarpų, kuriose keleivių skaičius rytinio piko metu siekia apie 3000 keleivių ir įrengus jose A juostas, viešojo transporto keleivių kelionės laikas sutrumpėtų nuo 2 iki 6 min.
    Atsižvelgiant į aukščiau pateiktus duomenis, siūloma atkarpa yra aktuali, tačiau jos įgyvendinimas planuojamas ateityje. Pagal aukščiau minėta Vilniaus darnaus judumo planą, Rygos ir Viršuliškių stotelių atkarpoje įrengti A juostą numatyta iki 2030 m.
    Dar kartą dėkojame, kad teikiate siūlymus. SĮ „Susisiekimo paslaugos“ nuolat laukia keleivių siūlymų dėl viešojo transporto paslaugos gerinimo, siekiant jį padaryti kuo patrauklesnį keleiviams.
    1 komentaras. Kas įžvelgs atsakymą dėl nesančios "kišenės" stotelei ir 2G stovėjimą ten kur jam nėra numatyta stovėti, gaus iš manęs prizą.
    2 klausimas:
    Važiuojant Gel. vilko (GV) gatve iš centro Baltupių kyptimi susidaro užsikišimas nusukime į Didlaukio/Baltupio sankryžą. Ten yra dvigubi šviesoforai, dalis srauto suka į IKI parduotuvę ir Baltupio g. 37-47 namus. Taip pat yra nemažas pėsčiųjų srautas. Dalis mašinų suka minėtoje sankryžoje į kairę, Circle K kolonėlės kryptimi ir sustabdo kitas mašinas, kurios važiuotų teisiai į Didlaukio gatvę ar į dešinę, link Baltupio 37-47.
    Dažnai vakare darbo dienomis dėl užsikimšusios minėtos sąnkryžos automobiliai netelpa papildomoje GV juostoje už 60 km/h ženklo ir blokuoja pilnai pirmą GV juostą, taip ženkliai sumažindami GV pralaidumą bei formuodami kamščius iki Kazlausko gatvės.
    Siūlyčiau prailginti esamą papildomą juostą ir įrengti vienpusį vienos juostos nusukimą iš Gel. vilko g. tiesiai į Baltupio g. ties Baltupio gatvės posūkiu šalia 43/45 namų. Pėsčiųjų ten nėra iš viso, yra galima sakyti akligatvis.
    Šis patobulinimas galimas manyčiau tikrai su mažomis išlaidomis, bet ženkliai pagerintų eismo sąlygas GV, ypač vakare.
    Greitį iki 60 km/h mažinančio ženklo perkėlimas ~100 metrų centro kryptimi nesukeltų tiesiogiai esminės įtakos GV eismui.
    Atsakymas:
    Atsakydami į Jūsų pastebėjimus dėl šviesoforų veikimo informuojame, kad esamas eismo organizavimas pasirinktas įvertinus transporto ir pėsčiųjų eismo srautus. Piko metu, važiuojantiems G. Vilko g. bei sukantiems link Didlaukio g. (arba Baltupio g.) žalio signalo laikas dega kartu su G. Vilko g. (link Molėtų pl.) skirtu žalio šviesoforo signalu apie 48 proc. laiko (G. Vilko g. link Molėtų pl. žalio signalo vidutinis įjungimo laikas yra 81 s, sukantiems iš G. Vilko g. į Didlaukio g. (arba Baltupio g.) vidutiniškai 39 s, (šis laikas gali skirtis priklausomai nuo transporto priemonių srauto Didlaukio g., Baltupio g. bei pėsčiųjų srauto kertančio sankryžą (esant mažesniems srautams minėtose gatvėse bei nesant pėsčiųjų mygtukų nuspaudimo, žalio signalo laikas gali didėti) per 105 s ciklą (laiko tarpas, per kurį įjungiamas žalias šviesoforo signalas kiekvienai eismo krypčiai sankryžoje). Atkreipiame dėmesį, kad žalias šviesoforo signalas G. Vilko g.( link Molėtų pl.) įsijungia ciklo pradžioje, o išsukimui iš G. Vilko g. link Didlaukio g.(arba Baltupio g.) įsijungia ciklo viduryje. Būtina pažymėti, kad pakeitus žalio signalo išsukimui Iš G. Vilko g. pradžios laiką, (pavyzdžiui į ciklo pradžią ir įjungiant kartu su G. Vilko g.), pralaidumas sankryžoje nepasikeistų (pasikeistų tik automobilių sustojimo laikas cikle), o G. Vilko g. ir Baltupio g. perėjimas pėstiesiems prailgėtų iki 160 s, dėl to esamas eismo organizavimas šioje sankryžoje taikomas dėl didelio pėsčiųjų srauto šioje sankryžoje, įskaitant ir per įvažiavimą Jūsų minima Baltupio g. kryptimi link 37-47 pastatų.
    2 komentaras. Kas įžvelgs atsakyme paminėtus terminus papildoma juosta ir nusukimas, tas gaus iš manęs prizą.
    Bendras komentaras apie Susiekimo paslaugas. Ar ten išskirtinai glušai susirinko, ar juos VMS ten padėjo, kad atsakinėtų į bile kokius klausimus copy/paste metodu? Jei užklausčiau apie NSO nusileidimo A juostas, tai jie irgi atsakytų tuo pačiu metodu?
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    #2
    https://tvarkaumiesta.lt/problem/113313

    Mano pasiūlymas:
    išvažiavimas iš Geležinio Vilko g. nuo tilto per Nerį į A. Goštauto g. neturėtų būti organizuojamas dvejomis eismo juostomis
    Atsakymas dėl Geležinio Vilko g. ir Goštauto g. sankryžos:

    Laba diena, Gerb. Interesante

    Dėkojame už Jūsų laišką ir informuojame, kad Automatizuotos šviesoforinio reguliavimo ir valdymo sistemos centrui buvo pavesta įvertinti eismo srautus, ir buvo nustatytą, kad yra dideli eismo srautai iš Geležinio Vilko gatvės link A. Goštauto gatvės. Pažymėtina kad esama infrastruktūra leidžia eismą dvejomis eismo juostomis, todėl artimiausiu metu neplanuojama keisti eismo organizavimo tvarkos ir kelių juostų skaičiaus ir važiavimo krypčių.
    Galit pritart. Galit piktintis

    Comment


      #3
      Ar normalu prie reguliuojamos šviesoforinės perėjos pėstiesiems laukti žalio signalo ~4 minutes? Ar aš čia be reikalo kabinėjuosi?
      Veiksmo vieta: Vilnius.

      Comment


        #4
        Parašė John Rodyti pranešimą
        Ar normalu prie reguliuojamos šviesoforinės perėjos pėstiesiems laukti žalio signalo ~4 minutes? Ar aš čia be reikalo kabinėjuosi?
        Veiksmo vieta: Vilnius.
        2 min 50 s, trijų juostų, vienpusio eismo gatvėje yra normalu. Pats matavau laiką ir rašiau laišką savivaldybei, kai gavau baudą už ėjimą per raudoną.

        Comment


          #5
          Parašė rmss Rodyti pranešimą

          2 min 50 s, trijų juostų, vienpusio eismo gatvėje yra normalu. Pats matavau laiką ir rašiau laišką savivaldybei, kai gavau baudą už ėjimą per raudoną.
          Būtent taip dažniausiai ir darau, kai yra galimybė.

          Comment


            #6
            Parašė John Rodyti pranešimą
            Ar normalu prie reguliuojamos šviesoforinės perėjos pėstiesiems laukti žalio signalo ~4 minutes? Ar aš čia be reikalo kabinėjuosi?
            Veiksmo vieta: Vilnius.
            Nenormalu. Normalu yra 90 sec. Pageidautina 60 sec.

            Comment


              #7
              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Nenormalu. Normalu yra 90 sec. Pageidautina 60 sec.
              Aš maždaug taip ir galvojau. Nes 240 sekundžių laukt prie raudonos būtų biškį wtf net ir tokiame pėstiesiems nedraugiškam mieste, kaip Bankokas. Judrumo planai, walkable Vilnius, a-ūūū?

              Comment


                #8
                Parašė John Rodyti pranešimą
                Ar normalu prie reguliuojamos šviesoforinės perėjos pėstiesiems laukti žalio signalo ~4 minutes? Ar aš čia be reikalo kabinėjuosi?
                Veiksmo vieta: Vilnius.
                Kur?

                Comment


                  #9
                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                  Kur?
                  Kertant Geležiaką iš Žalgirio g. link naujo dviračių tako ties Rimi.

                  Comment


                    #10
                    Tiek laukti(4min.) aišku nenormalu. O bet ir srautui A kategorijos gatve leist judėt tik 30s(tarp pėsčiųjų inicijuotų mygtukų paspaudimų) kažkaip turbūr irgi permažai.

                    Comment


                      #11
                      Kažin ar neperreguliavo kažkads nesensi šviesoforų, nes jsu krrlis kartus pastaruoju metu paspaudus mygtuką tenks labai ilgai laukti žalio šviesogoro signalo. Šiandien Žalgirio-Linkmenų sankryžoje net du pilnus šbiesoforo ciklus prasuko prieš pėsčiuosius praleidžiant.
                      Post in English - fight censorship!

                      Comment


                        #12
                        Žalgirio/GV prie Rimi dar labai įdomiai padaryta, kad jeigu kartais pamiršai paspaust mygtuką - šviesoforas išvis neužsidegs. Mašinoms užsidegs, žmonėms ne. Kokia logika? Jokios. #smagu

                        Comment


                          #13
                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                          Kokia logika? Jokios. #smagu
                          Jeigu taip yra, tai turiu įtarimą, kad tai dėl atskiro posūkio su salele iš Žalgirio g. į Geležinio vilko g.
                          Visada įsijungiantis pėsčiųjų/dviračių šviesoforas sumažintų šios krypties pralaidumą.

                          John , o čia intensyvaus eismo metu (pikas ar pan.). Pastebėjau panašią tendenciją ties Santaros g. arba Skersinės g. su Geležiniu Vilku, kur įprastai laukti tenka iki 1 minutės, o esant intensyviam eismui, prailgsta smarkiai ilgiau.

                          Bet manau ganėtinai ilgi tarpai logiški vietose su mažu pėsčiųjų/dviračių eismu ir dideliu/svarbiu automobilių srautu.
                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                          Comment


                            #14
                            Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                            Jeigu taip yra, tai turiu įtarimą, kad tai dėl atskiro posūkio su salele iš Žalgirio g. į Geležinio vilko g.
                            Visada įsijungiantis pėsčiųjų/dviračių šviesoforas sumažintų šios krypties pralaidumą.
                            Aš irgi bandžiau ieškot logikos per tokius įtarimus, bet tokiu atveju per pačią GV turėtų įsijungt žalia, o atskiras posūkis turėtų labai greit persijungt nuo mygtuko paspaudimo.

                            Comment


                              #15
                              Pratęsiant pirmos žinutės istoriją. Klausimas:
                              Ačiū už atsakymą, bet kažkaip nematau jokio vertinimo, kad ten net nėra stotelės „kišenės“ ir 2G priverstas laukti, jei koks troleibusas sustoja, nors nestoja šiaip toje vietoje. Moksliškai nagrinėti gerai, bet su logika argumentai niekaip nesisieja ir netikiu, kad „kišenės“ ir A juostos nebuvimas rytinio piko metu lemia tik 42 sek. Vien stotelėje stovi tokį laiką.
                              Atsakymas:
                              Laisvės prospektas, kuriame įrengta Šaulių sąjungos stotelė, priskirtas C gatvių kategorijai. Pagal statybos techninį reglamentą STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ tokio tipo gatvėse viešojo transporto eismas galimas bendrame sraute su stotelėmis įvažose arba viešojo transporto juostose.
                              Siekiame, kad viešasis transportas būtų patogus ir komfortiškas, o keleivių vežimo paslaugos kokybiškos. Nuolat patys stebime situaciją mieste, fiksuojame neatitikimus ir problemas, taip pat šiais klausimais bendradarbiaujame su viešojo transporto keleivių vežėjais, Vilniaus miesto savivaldybe. Kadangi Šaulių sąjungos stotelė įrengta be įvažos, dėl šio klausimo taip pat kreipsimės į Vilniaus savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamentą. Departamentas be kitų funkcijų organizuoja susisiekimo komunikacijų rekonstrukciją, rengia susisiekimo komunikacijų projektavimo sąlygas, taip pat teikia siūlymus dėl transporto inžinerinės infrastruktūros tobulinimo bei plėtros.
                              Papildomai atkreipiame jūsų dėmesį, kad viešojo transporto priemonės stotelėse vidutiniškai užtrunka iki 20 sekundžių.
                              3 komentaras. Kas įžvelgs atsakyme paminėtą priverstinį 2G sustojimą dėl kito VVT stovėjimo stotelėje be kišenės, tas gaus iš manęs prizą.
                              Beliko parašyti komentarą į VVT gautą atsakymą:
                              Aš tikrai tikiu, kad pacituotas STR leidžia naudoti VT stoteles be įvažos ir iš viso gatves be A juostos.
                              Tai kam iš viso G maršrutai, jei nesugebama padaryti elementarių transporto situacijos patobulinimų ir vienos stotelės ruože prarandama iki 1,5 minutės remiantis Jūsų ir kolegės pateikta informacija, susumuojant vėlinimą dėl A juostos ir įvažos nebuvimo? Juk paprasčiau rašyti atsakymą nenorint atsakyti į esmę arba nutylint dalį klausimo. 2G juk ten nestoja visai.
                              Paminėtoje vietoje įmanoma įrengti papildomą A juostą siaurinant juostą tarp priešingų krypčių ir įrengiant įvažą be jokių sudėtingų projektų kaip kitose vietose padaryta. Bet kam to reikia, juk ir taip VVT gerai.
                              Paskutinis taisė Arunasx; 2019.09.26, 21:58.
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                #16
                                Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                                Bet manau ganėtinai ilgi tarpai logiški vietose su mažu pėsčiųjų/dviračių eismu ir dideliu/svarbiu automobilių srautu.
                                Įdomu, kokios priežastys, kad tokia logika negalioja, pavyzdžiui, Londone, Honkonge, Berlyne, Vienoje ar bet kuriame kitame civilizuotame pasaulio mieste, kur pėstiesiems prie šviesoforo niekada nereikia laukti ilgiau, nei 60-100 sekundžių? Tačiau tokia logika galioja Vilniuje, Astanoje, Taškente ir panašiuose miestuose

                                Comment


                                  #17
                                  Visų miestų neišanalizuosiu, bet pvz Londono TFL (Transport for London) prižiūrimose miesto arterijose tai tikrai gali tekti laukti ilgiau.
                                  "Case by case" reguliavimas priklausantis nuo aplinkybių ir rangovų. Pilnos inventorizacijos jie neturi, nevaldo visko be išimčių, o tobulina atsižvelgdami į pasiūlymus ir skundus, kaip ir pas mus.

                                  Tikiuosi pakankamai adekvatu lyginti jų arterinius kelius ir mūsų A kategorijos analogą, kuriuo per parą važiuoja apie 30 tūkstančių automobilių ir šalia nėra intensyvių viešojo transporto stotelių (vieną panaikino). Atitinkamai ir minėtos kitos jungtys su Geležiniu vilku.

                                  Kaip pavyzdys aktualiau pėstiesiems trumpesnė tokia sudėtinga sankryža kaip Kalvarijų-Ozo g., kur eismo intensyvumas labai didelis, bet ir vykstančių VT persėdimų daug.
                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                    Visų miestų neišanalizuosiu, bet pvz Londono TFL (Transport for London) prižiūrimose miesto arterijose tai tikrai gali tekti laukti ilgiau.
                                    "Case by case" reguliavimas priklausantis nuo aplinkybių ir rangovų. Pilnos inventorizacijos jie neturi, nevaldo visko be išimčių, o tobulina atsižvelgdami į pasiūlymus ir skundus, kaip ir pas mus.

                                    Tikiuosi pakankamai adekvatu lyginti jų arterinius kelius ir mūsų A kategorijos analogą, kuriuo per parą važiuoja apie 30 tūkstančių automobilių ir šalia nėra intensyvių viešojo transporto stotelių (vieną panaikino). Atitinkamai ir minėtos kitos jungtys su Geležiniu vilku.

                                    Kaip pavyzdys aktualiau pėstiesiems trumpesnė tokia sudėtinga sankryža kaip Kalvarijų-Ozo g., kur eismo intensyvumas labai didelis, bet ir vykstančių VT persėdimų daug.
                                    Niekur Londone nereikia laukti prie šviesoforo 4 minučių.

                                    Comment


                                      #19
                                      Prikeliant vasaros diskusiją dėl automobilių eismo kertant naująjį Kareivių dviračių taką.
                                      Automobilių eismas ten draudžiamas (nusukt nuo tilto žemyn draudžiama)
                                      Vasarą buvo akmenis ant kelio sustatę, buvo pakenčiamai. Dabar akmenis pašalino. Laksto tranzitu rytais ant 70kmh o gal ir greičiau.
                                      Savivaldybės atsakymai impotentiški: https://tvarkaumiesta.lt/problem/117216 ir https://tvarkaumiesta.lt/problem/102872

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė MantasMa Rodyti pranešimą
                                        Prikeliant vasaros diskusiją dėl automobilių eismo kertant naująjį Kareivių dviračių taką.
                                        Automobilių eismas ten draudžiamas (nusukt nuo tilto žemyn draudžiama)
                                        Vasarą buvo akmenis ant kelio sustatę, buvo pakenčiamai. Dabar akmenis pašalino. Laksto tranzitu rytais ant 70kmh o gal ir greičiau.
                                        Savivaldybės atsakymai impotentiški: https://tvarkaumiesta.lt/problem/117216 ir https://tvarkaumiesta.lt/problem/102872
                                        Dviračiu taku važiuoja mašinos ir niekas nieko? Neįtikėtina.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X