Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Kad pas mus šalia plento nuties ne suknistus dviračių takus sužvėrėjusiems dviratininkams, o normalius kelius vietiniams gyventojams važinėtis ir parkuotis, kaip Austrijoje?


    https://goo.gl/maps/SdSdmWSTbPN32YdQ6
    Na čia aš labiau akcentavau į tiesiog artėjimą prie žiedo ir kiek ir kokių ribojančių ženklų.
    O va lietuviškas maksimalus leistinas greitis 50km/h 178 – „Google“ žemėlapiai:
    Va todėl dažnai ir viršijamas maksimalus leistinas, kuris nustatomas iš "lempos".

    Comment


      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

      su tavim ginčytis beprasmiška, nes kaltę verti kitiems tik ne sau. Išpradžių nervina kurie nevažiuoja maksimaliu leistinu greičiu (kiek suprantu, tu supranti kad maksimalus leistinas greitis reiškia kad tokiu visi turi važiuoti, ir jei važiuoja 85 (per lietų) kur leidžiama 90, tai jau vilkimasis)

      Jeigu tau prilipę prie užpakalio tai tavo išeitis didinti greitį, deja tokie nepasiduoda jei tu padidinsi greitį +10, jis ir padidins, tada jau gaunasi, kad jūs važiuojate didesniu greičiu, bet tokiu pat atstumu, o laikytis atstumo įspėjimas šviesomis manau yra pats tas.

      Kažkaip ir labai abejoju kito forumiečio teiginiais, kad fūros kurios važinėja po Europą yra su neveikiančiais greičio ribotuvais.
      Pirmiausia aš tai bandau diskutuoti, o jei Jūs nusiteikęs ginčytis, tai tada bendrų požiūrio taškų niekaip nesurasim. Tuomet tikrai beprasmiška. Tad pirmiausia siūlau atidžiau perskaityti, kas rašoma o ne matyt priešininką.
      Prie ko čia lietus, kur aš tai minėjau? Kalba apie normalias gamtines sąlygas ir apie tuos kurie neaišku kuo kelyje užsiima.
      Ir apie kabėjimą ant užpakalio buvo kalba apie furas. Man padidinus ji jau nelabai turės iš ko didinti šiaip.
      O Lietuva ne Europa? Čia be ribotuvų galima?

      Comment


        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

        Taip aš kalbėjau apie šviesų mirksėjimą 2+2 keliuose, jeigu mane akina, aš priverstas prilėtinti, o gal mane nori perspėti, kad kažkas netvarkoje su mano mašina, tai ir prilėtinu

        Jeigu tau prilipę prie užpakalio tai tavo išeitis didinti greitį, deja tokie nepasiduoda jei tu padidinsi greitį +10, jis ir padidins, tada jau gaunasi, kad jūs važiuojate didesniu greičiu, bet tokiu pat atstumu, o laikytis atstumo įspėjimas šviesomis manau yra pats tas.
        Attached Files

        Comment


          Prilipėliais nusikratyti galima tik lėtinant greitį iki kol atstumas tarp mašinų tampa saugus esamam greičiui. Nesvarbu, ar kam nors tavo greitis yra problema ar ne, važiavimas neišlaikant saugaus atstumo visada yra blogai ir yra KET pažeidimas.

          Comment


            Parašė kuk Rodyti pranešimą
            Prilipėliais nusikratyti galima tik lėtinant greitį iki kol atstumas tarp mašinų tampa saugus esamam greičiui. Nesvarbu, ar kam nors tavo greitis yra problema ar ne, važiavimas neišlaikant saugaus atstumo visada yra blogai ir yra KET pažeidimas.
            Beveik kassavaitinė situacija:

            Vasara, šviesu, sausa. A1 link Kauno. Važiuoju pirma juosta maksimaliu leistinu 130km/h greičiu (sąlygos leidžia tą saugiai daryti). Priekyje važiuoja fūra, leistinu (ir apribotu jai 90km/h greičiu). Prieš ją važiuoja lengvoji, 80km/h greičiu. Gal žmogus nepabudęs, jis važiuoja pirma juosta, saugiu jam greičiu.

            Aš kaip pareigingas vairuotojas, važiuodamas +40km/h nuo fūros saugiai iš anksto persirikiuoju į antrą juostą, kad aplenkčiau ją. Tos lengvūškės nematau, ją užstoja fūra. Man priartėjus prie fūros, fūra pasiveja lėčiau važiuojantį, ir (kas būdinga fūristams), pradeda lenkti. Mano greitis +40km/h nuo fūros. Avarinė situacija.

            Pirmas klausimas: tas važiuojantis lėtai, saugiau jam greičiu prisideda prie eismo saugumo?

            Antras klausimas: ar visas eismas turi lygiuotis į lėčiausiai važiuojančius? Ar lėčiausiai važiuojantys turi lygiuotis į srauto greitį (leistiną?)

            Trečias klausimas: Kam tada sugalvotas ženklas 414?
            Attached Files

            Comment


              Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

              Beveik kassavaitinė situacija:

              Vasara, šviesu, sausa. A1 link Kauno. Važiuoju pirma juosta maksimaliu leistinu 130km/h greičiu (sąlygos leidžia tą saugiai daryti). Priekyje važiuoja fūra, leistinu (ir apribotu jai 90km/h greičiu). Prieš ją važiuoja lengvoji, 80km/h greičiu. Gal žmogus nepabudęs, jis važiuoja pirma juosta, saugiu jam greičiu.

              Aš kaip pareigingas vairuotojas, važiuodamas +40km/h nuo fūros saugiai iš anksto persirikiuoju į antrą juostą, kad aplenkčiau ją. Tos lengvūškės nematau, ją užstoja fūra. Man priartėjus prie fūros, fūra pasiveja lėčiau važiuojantį, ir (kas būdinga fūristams), pradeda lenkti. Mano greitis +40km/h nuo fūros. Avarinė situacija.

              Pirmas klausimas: tas važiuojantis lėtai, saugiau jam greičiu prisideda prie eismo saugumo?

              Antras klausimas: ar visas eismas turi lygiuotis į lėčiausiai važiuojančius? Ar lėčiausiai važiuojantys turi lygiuotis į srauto greitį (leistiną?)

              Trečias klausimas: Kam tada sugalvotas ženklas 414?
              Avarinę situacija įžvelgiu tik fūros elgesį, ne lengvosios važiuojančios leistinu 80 km/h greičiu. Šiuo atveju koks srauto greitis 90,100, 110, 120 ar 130 km/h?
              Autostradoje minimalus greitis automobiliams ir motociklams 60 km/h, maksimalus 130km/h.

              Comment


                Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                jeigu aš važiuoju leistinu maksimaliu greičiu ir kiti prilipę prie užpakalio, tai ne aš problema. Neišprovokuosi manęs viršyti greičio, nes kaip ir minėjau greitis tik padidės, o atstumai nesumažės.
                Norėčiau pamatyti kaip šia "taisyklę" taikai vidutinio greičio matavimo sektoriuose?

                Comment


                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                  Pirmiausia aš tai bandau diskutuoti, o jei Jūs nusiteikęs ginčytis, tai tada bendrų požiūrio taškų niekaip nesurasim. Tuomet tikrai beprasmiška. Tad pirmiausia siūlau atidžiau perskaityti, kas rašoma o ne matyt priešininką.
                  Prie ko čia lietus, kur aš tai minėjau? Kalba apie normalias gamtines sąlygas ir apie tuos kurie neaišku kuo kelyje užsiima.
                  Ir apie kabėjimą ant užpakalio buvo kalba apie furas. Man padidinus ji jau nelabai turės iš ko didinti šiaip.
                  O Lietuva ne Europa? Čia be ribotuvų galima?
                  kaip greitai pamiršti ką rašai 5 punktas, nemini lietaus? netgi pabrėži lietų

                  "5. Jei nereikėtų važiuoti įsirėmus į furos galą 85km/h, dar geriau per lietų."

                  Tai tik fūros tau baisios kurios nesilaiko atstumo?

                  Apie fūrų ribotuvus tai kai kas mato čia Lietuvoje skraidančias fūras didesniais nei 90 km/h greičiais, tai ir buvo retorinis klausimas ar tikrai?

                  Comment


                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                    Avarinę situacija įžvelgiu tik fūros elgesį, ne lengvosios važiuojančios leistinu 80 km/h greičiu. Šiuo atveju koks srauto greitis 90,100, 110, 120 ar 130 km/h?
                    Autostradoje minimalus greitis automobiliams ir motociklams 60 km/h, maksimalus 130km/h.
                    Čia ir problema, kad kelias 2 juostų (ta pačia kryptimi), o leistinų greičių skirtumas 70km/h. Todėl ir reikalingos 3 juostos (prie tokių greičių skirtumų), kad fūra, važiuojanti 91km/h galėtų aplenkti kitą fūrą važiuojančią 89km/h, nesukeldama pavojaus važiuojantiems 130km/h greičiu. Jau nekalbu apie lochus, važiuojančius autotostrada 60km/h.

                    Comment


                      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                      Beveik kassavaitinė situacija:
                      Daug važinėju autostradoj, nepamenu, kad teko kirsti per stabdžius dėl fūros,o va Lenkijoj, Vokietijoj per kiekvieną kelionę tokie fokusai.

                      Comment


                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                        Avarinę situacija įžvelgiu tik fūros elgesį, ne lengvosios važiuojančios leistinu 80 km/h greičiu..
                        Tik asilas su lengvąja važiuoja 80 km/h autostradoj dieną, geroms sąlygoms (išskyrus kažkokius gedimus).

                        Comment


                          Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                          Daug važinėju autostradoj, nepamenu, kad teko kirsti per stabdžius dėl fūros,o va Lenkijoj, Vokietijoj per kiekvieną kelionę tokie fokusai.
                          Kasdien važiuoju autostrada nuo Babtų iki Kauno. Kaip ir rašiau, tokie bajeriai beveik kassavaitiniai. Važiuoja rytais apsimiegoję, o fūros blaškosi bandydamos aplenkti

                          Comment


                            Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                            kaip greitai pamiršti ką rašai 5 punktas, nemini lietaus? netgi pabrėži lietų

                            "5. Jei nereikėtų važiuoti įsirėmus į furos galą 85km/h, dar geriau per lietų."

                            Tai tik fūros tau baisios kurios nesilaiko atstumo?

                            Apie fūrų ribotuvus tai kai kas mato čia Lietuvoje skraidančias fūras didesniais nei 90 km/h greičiais, tai ir buvo retorinis klausimas ar tikrai?
                            sėkmės dar kart skaityt... aš tai nieko nepamiršau. Kodėl rašei apie lengvąją per lietų, o dabar pritempei iki mano teiginio apie furas? Furos nebaisios, o tiesiog pavojingesnės šiaip. ir nėra saugu ir patogu važiuoti jos sukeliamuose pursluose. Lengvoji, kad ir pasėdės ant galo, kažkuriuo momentu apsilenks, o fura ir "kabės" nes lenkimui "smarvės" nepakaks.

                            O šiaip tai gal apsispręskit kiek tos furos važiuoja? Ne daugiau 80, ne daugiau 90? Labai jau blaškotės

                            Vakar eilinė kelionė Via Baltica: fura priekyje, aš iš paskos. Spidometras 97km/h, navigacija 92km/h ir taip 20km. Matyt "ne į Europa" važiuoja. Ar dar kokių faktorių neįvertinau? Nuokalnių, saulės vėjų, mėnulio fazės?

                            Comment


                              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                              jeigu aš važiuoju leistinu maksimaliu greičiu ir kiti prilipę prie užpakalio, tai ne aš problema.
                              Įdomu kiek iš tikro važiuoja maksimaliu greičiu o kiek tik mato tokį skaičių spidometre

                              -

                              Comment


                                Na taip, tau, matau, tenka pati gausiausia fūromis atkarpa (Via Baltica), tai dėl to ir patirtys skirtingos.

                                Comment


                                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                  O tai aplinkos vertinimas ne tas pats? Jei blaiviai vertini aplinką ir atitinkamai reaguoji, tai tuo pačiu ir netrukdai kitiems. Kiek atvejų Via Baltica kai važiuoja koks pulsuojančiai 80-90, ir išeina fura ant lenkimo. Ar sunku atleist pedalą ir padėt saugiai baigt lenkimą? Nea tai raketų mokslas.
                                  Bet tu kaip tik siūlai ne sumažinti greitį ir padėti saugiau baigti lenkimą, o pačiam viršyti greitį "kad fūra neprisivytų".
                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                  Kad pas mus šalia plento nuties ne suknistus dviračių takus sužvėrėjusiems dviratininkams, o normalius kelius vietiniams gyventojams važinėtis ir parkuotis, kaip Austrijoje?


                                  https://goo.gl/maps/SdSdmWSTbPN32YdQ6
                                  Yra ir pas mus, pvz kelyje šiauliai radviliškis ar panevežio aplinkelyje. Kur naujai stato kelius paprastai jau bųna tokie šalutiniai keliukai.
                                  Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                                  Pirmas klausimas: tas važiuojantis lėtai, saugiau jam greičiu prisideda prie eismo saugumo?

                                  Antras klausimas: ar visas eismas turi lygiuotis į lėčiausiai važiuojančius? Ar lėčiausiai važiuojantys turi lygiuotis į srauto greitį (leistiną?)

                                  Trečias klausimas: Kam tada sugalvotas ženklas 414?
                                  1. Prisideda, nes dėl jo tau tenka prilėtinti iki saugaus greičio.

                                  2. Turi lygiuotis į lėčiausiai viuojančius, kitaip bus nesaugu.

                                  3. Ar žinote vietą kur lietuvoje toks ženklas naudojamas?
                                  Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                  Čia ir problema, kad kelias 2 juostų (ta pačia kryptimi), o leistinų greičių skirtumas 70km/h. Todėl ir reikalingos 3 juostos (prie tokių greičių skirtumų), kad fūra, važiuojanti 91km/h galėtų aplenkti kitą fūrą važiuojančią 89km/h, nesukeldama pavojaus važiuojantiems 130km/h greičiu. Jau nekalbu apie lochus, važiuojančius autotostrada 60km/h.
                                  Pavojaus nesukelia, nebent jus galvjate kad stabdžiai yra skirti dėl vaizdo, o ne naudojimui.

                                  Comment


                                    Spidometras gali rodyti tiek mažiau, tiek ir daugiau. Policija matuoja tavo faktinį greitį, o ne žiūri kiek spidometras rodo.


                                    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                    O tai taisyklėse numatytas leistinas greitis pagal spidometrą, ar realus?

                                    Beje, pvz. Octavia Mk IV, spidometras rodo realų greitį, nėra jokios paklaidos.

                                    Comment


                                      Nežinau kodėl, aš ne girtekos fūrų mechanikas. Ir išvis su fūrom susijęs tik tiek, kiek pasižiūriu youtube Andriulio ar kitų fūristų vlogus. Jei įmonės politika yra "geriau lėčiau, bet pigiau (ekonomiškiau)" - manau normalu, kad riboja maks greitį daugiau, nei tą leidžia KET.

                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                      Idomu tada kodėl girtekos fūra mane šį mėnesį bandė lenkti panevežio aplinkelyje. Mano greitis buvo 90. Tiesa, aplenkti nesugebėjo, nes kelias susiaurėjo į 1 juostą. Tai po to už nugaros net mirksėti bandė.
                                      Tu esi tiesiog eilinis kelių gaidelis.

                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Mirksėjimas šviesomis yra vairuotojo akinimas. Akinamas vairuotojas turi sulėtinti iki saugaus greičio. Dažnai man tas saugus greitis gaunasi toks pat kaip fūros greitis, kol nustoja mirksėti.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        Bet tu kaip tik siūlai ne sumažinti greitį ir padėti saugiau baigti lenkimą, o pačiam viršyti greitį "kad fūra neprisivytų".
                                        Taip siūlau ir taip darau. Jei niekur neskubu, žinau, kad greit turėsiu išsukti iš kelio, visados duodu ženklą lenkt ir prilėtinu lenkiant. Nuo to man problemų nekyla.
                                        O kitais atvejais, kaip tik viršijant iki +10km/h atitolstu, kad ties sekančiu greičio ribojimu nespėtų prisivyti ir nereikėtų grožėtis žibintais.

                                        Comment


                                          Na tai gal nėra labai sumanu pagal vieną atvejį išvadas daryt? Čia variantų irgi gali būt įvairių, juolab greičių skirtumas keletas km/h. Gal tacho kalibravimas seniai darytas, padangos pasidėvėjo ar naujas užsidėjo ir prašau skirtumas.

                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                          O šiaip tai gal apsispręskit kiek tos furos važiuoja? Ne daugiau 80, ne daugiau 90? Labai jau blaškotės

                                          Vakar eilinė kelionė Via Baltica: fura priekyje, aš iš paskos. Spidometras 97km/h, navigacija 92km/h ir taip 20km. Matyt "ne į Europa" važiuoja. Ar dar kokių faktorių neįvertinau? Nuokalnių, saulės vėjų, mėnulio fazės?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X