Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 3 patinka
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Vakar teko važiuoti Kaunas - Vilnius ryte ir galiu pasakyti, kad labai daug streso kelia važiavimas 110km/h. .
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
gal nesiekia avaringumo?
https://ktti.maps.arcgis.com/apps/in...0916dc3b37314d
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąKodėl?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąKodėl?
Taip važiuoji arba 150kmh vasarą arba 130kmh žiemą, arba 90kmh pirma juosta.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
O kaip į tai žiūri policija? Nes formaliai - KET pažeidimas.Tas KET apie antrą eilę irgi neturi prieštarauti nuostatai tvarkingai važiuoti, pvz kai yra nemažai važiuojančių pirma eile, neturi nardyti vien tam, kad ten atsidurti. O šiuo atveju - jei ką, galima reikšti pretenzijas kelio savininkui (valstybei), kad nesudarytos sąlygos saugiai važiuoti pirma eile. Būtų įdomus precedentas, jei kam pavyktų tai įrodyt.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Nes reikia pastoviai laviruoti tarp juostų - pirma juosta važiuoja lėčiau, o antroje apstu lekančių greičiau, kuriuos reikia praleisti (nebent esi ant visko padėjęs antraeilininkas).
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąEsu kelis metus kone kasdien kursavęs Vilnius-Kaunas-Vilnius, tai nepasakyčiau, kad kelias nesaugus, gal tik atkarpa ties Rumšiškėm link Kauno prastoka, visa kita, įskaitant eismo intensyvumą, lakstūnus, sakyčiau vienas geriausių LT kelių. 140km/h važiuodamas antra juosta, gan retai trauktis į pirmą juostą tekdavo.
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Vakar teko važiuoti Kaunas - Vilnius ryte ir galiu pasakyti, kad labai daug streso kelia važiavimas 110km/h. Optimalus važiavimas yra arba 90km/h, kad nereiktų apvažinėti furų antra juosta arba 130km/h ir daugiau, kad nereiktų rikiuotis į pirmą juostą ir praleidinėti greičiau važiuojančių. Antrą variantą dažniausiai ir naudoju, tikrai tokiu atveju mažiau streso, jokių papildomų rikiavimusi į pirmą juostą ir praleidinėjimų greičiau važiuojančių. Vasara ta pati logika tik 150km/h arba 90km/h.
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
Vokietijoje taip ir važiuojama, nieko naujo. O jei važiuoji 110 žiemą ir 130 vasarą ir lenki fūrą, nieko nereikia praleisti, nes tie atlenkiantys viršija greitį.
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
Vokietijoje taip ir važiuojama, nieko naujo. O jei važiuoji 110 žiemą ir 130 vasarą ir lenki fūrą, nieko nereikia praleisti, nes tie atlenkiantys viršija greitį.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Vokišku atveju, jei važiuoji 110 vasarą, tave vistiek įleis aplenkt fūrą. Ir palauks kol apvažiavęs fūras grįši į pirmą juostą. Pas mus perdegs posūkio lemputė kol įleis. O apvažiavus fūrą, jei yra nedidelis tarpas iki kitos fūros, dažnai atsiranda debilų, kurie bando pirma juosta tave aplenkt.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Lietuvišku atveju irgi įleis aplenkti fūrą. Dar pasitikrins ar tolimosios šviesos veikia kol laukia
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąAutomagistrales aš kaip tik svarstyčiau daryti neribojamo greičio - eiti Vokietijos keliu arba link to. Jei riboti, tuomet bent pvz 150 kmh ribą pasiekti leistiną.
Kitas dalykas vokiečiai svarsto riboti greitį net ir turint tokias sąlygas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tokie važiuojantys 150 km/h stresą ir keliate.
150 km/h varo "stumėjai". Jų įprastinė pozicija kairiojoje juostoje. Bet dėl greičio jų "antraeilininkais" nevadina.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Taigi rašo, kad važiuoja pirma juosta 90 km/h. Nes kitaip reiki nardyti nesaugiai su dideliais greičio pokyčiais.
150 km/h varo "stumėjai". Jų įprastinė pozicija kairiojoje juostoje. Bet dėl greičio jų "antraeilininkais" nevadina.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Taigi rašo, kad važiuoja pirma juosta 90 km/h. Nes kitaip reiki nardyti nesaugiai su dideliais greičio pokyčiais.
150 km/h varo "stumėjai". Jų įprastinė pozicija kairiojoje juostoje. Bet dėl greičio jų "antraeilininkais" nevadina.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nereikia. Apvažiuojant fūrą 110 greičio keisti nereikia.-
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąKuodis jau n metų feisbuke propaguoja skaičiavimus, kad padidinus greitį teoriškai sutaupomas važiavimo laikas neatperka išaugusių kuro sąnaudų, grėsmių eismo įvykio atveju ir t.t. ir pan.
Comment
-
Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimąKuro sąnaudų atsiperkamumas yra reliatyvus teiginys. Neįsivaizduoju pagal ką čia jis skaičiavo, bet tiems kurių laikas brangesnis už porą litrų kuro atsiperka.
Gal pasenau, bet nepritariu greičio didinimui. Kuras, tarša, saugumas, ilgaamžiškumas. Kažkur mačiau palyginimą kad padangos 80 vs 120 kmh dyla dvigubai lėčiau.
Vienintelis lėto važiavimo neigiamas dalykas - ima miegas.-
Comment
Comment