Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    hmm, visi ereliai iš Vilniaus, kvepia ponas tendencingumu
    As much power as necessary, as much freedom as possible

    Comment


      Parašė Romas

      Taip, lieka tik pritarti.
      Draudikai jau pasidalino statistika, kad draudiminių įvykių sumažėjo kartais.

      Kam tos statistikos neužtenka, gali pažiūrėti Google ar Applle mobilumo pokyčius

      Mėgavimasis greičio viršijimo pažeidimų skaičiumi naudojant brangius ir nereikalingus naujus matuoklius šioje situacijoje geriausiu atveju yra beprasmis resursų švaistymas,
      Na taip, įvykių sumažėjo kartais (tarkim, 2 kartus). Nes automobilių sumažėjo dešimtimis kartų (tarkim, 10 kartų). Ergo, tuščiomis gatvėmis lakstantys kelių gaideliai yra 5 kartus pavojingesni nei statistinis vairuotojas.

      O brangus greičio matuoklis atsiperka turbūt per 1 mėnesį.
      Paskutinis taisė sankauskas; 2020.04.18, 10:55.
      If a lion could speak, we could not understand him.

      Comment


        va koks puikus pavyzdys kaip kyla melagienos: išburiame du skaičius visiškai iš Palubinsko (šiuo atveju 2 ir 10, pridedame tarkime dėl būrimo galimos paklaidos), tada gauname trečią (5), prie kurio "tarkime" jau nebereikia, nes įvertis kaip ir gautas apskaičiavus, taigi beveik visiškai tikslus. Bravo!
        As much power as necessary, as much freedom as possible

        Comment


          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
          hmm, visi ereliai iš Vilniaus, kvepia ponas tendencingumu
          Nagrinėji gatvę Vilniuje ir stebiesi kad visi įvikiai Vilniuje. What?

          Comment


            Parašė sankauskas

            Čia tiesiog buvo statistikos pradžiamokslis apie sample size ir absoliučius vs reliatyvius skaičius.
            Yra toks šiai diskusijai tinkantis posakis, bet teks išsiversti:
            --- when someone says something irrelevant and thinks he contributed ---

            As much power as necessary, as much freedom as possible

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              Panagrinėjau Justiniškių g. C kat. Čia kai važiuojama greičiau nei įprasta ar leistina:
              O kai perskaitai ne vien antraštes paaiškėja kad:

              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              Atlikdamas chuliganišką manevrą Vilniuje apsivertė automobilis „Audi“
              2011-12-09 https://kauno.diena.lt/naujienos/nel...is-audi-277004
              Audi vairuotojas stačiu kampu iš antros juostos sugalvojo pasukti į degalinę ...

              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              Vilniuje apvirto automobilis: ir vėl kaltas kažkas kitas
              2016-02-23 https://www.15min.lt/naujiena/aktual...-585909?copied
              ...„Peugeot“ avariją matęs liudininkas 15min teigė, kad mašina vertėsi nuo mikroautobuso „Fiat“ smūgio į galą. Pastarasis nespėjo laiku pristabdyti, nes nesilaikė saugaus atstumo ir nesitikėjo, kad taip staigiai stabdys „Peugeot“...


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              Vilniuje – girto BMW vairuotojo skrydis: išdaužė tvorą, trenkėsi į automobilį ir vertėsi
              2020-04-13 https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1303170?copied
              ...Paaiškėjo, kad BMW vairuotojas nemažai išgėręs, į alkoholio matuoklį jis įpūtė 1,85 prom. ...


              Comment


                Važiuojant lėtai visos tos avarijos tebūtų maži eismo įvykiai, o ne apvirtimai, išlėkimai ir išdaužymai.
                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                  Važiuojant lėtai visos tos avarijos tebūtų maži eismo įvykiai, o ne apvirtimai, išlėkimai ir išdaužymai.
                  Koks leistinas greitis su 1.85 prom.? Turiu omeny vairuojant, ne krovinio teisėmis.

                  Comment


                    Gal kas turi patarimų ar rekomendacijų, kaip reikia įdavinėti KET pažeidėjus, naudojant registratoriaus video medžiagą, kaip įrodymą? Įsigijau filmavimo įrenginį, bet noriu būti tikras, kad pavojingiems pažeidėjams liktų kuo mažiau galimybių kaip nors išsisukti dėl ne maksimaliai teisingai pateiktos įvykio medžiagos.

                    Comment


                      Jei kas nors pavojingai pažeidinėja, aišku, sveika pranešti policijai

                      Bet pas patį pranešinėjimas tampa panašus į sportą, teikiantį malonumą dėl paties pranešinėjimo - kad tik kam nors blogiau būtų.

                      Ir iš kur toks noras pralenkti Pavliką Morozovą?

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Jei kas nors pavojingai pažeidinėja, aišku, sveika pranešti policijai

                        Bet pas patį pranešinėjimas tampa panašus į sportą, teikiantį malonumą dėl paties pranešinėjimo - kad tik kam nors blogiau būtų.

                        Ir iš kur toks noras pralenkti Pavliką Morozovą?
                        Jokiu būdu ne "kam nors", o tik tiems, kurie tyčia ir grubiai pažeidžia taisykles, taip sukeldami pavojų kitiems. Kur kas keisčiau atrodo liguistas noras tokius dangstyti. O kas tas Pavlikas Marozovas, tiesą sakant, nelabai įsivaizduoju. Kažkoks Tarybinių filmų herojus?

                        Comment


                          IMHO geriau rašyti sovietinių, o ne Tarybinių.

                          Comment


                            Aš kažkiek pritarčiau Jono iniciatyvai, jei jis filmuos:
                            - piktybinius antraeilininkus, važiuojančius kairėje juostoje trečia pavara ir
                            - sekcijose į kairę stovinčius su pusantros mašinos tarpais ir nepaliekančius vietos važiuojatiems tiesiai.

                            Comment


                              Parašė Romas
                              Aš kažkiek pritarčiau Jono iniciatyvai, jei jis filmuos:
                              - piktybinius antraeilininkus, važiuojančiua kairėje juostoje trečiapavara ir
                              - sekcijose į kairę stovinčus su pusantros masinos tarpais ir nepaliekančius vietos vaziuojatiems tiesiai.
                              Kovoti reiktų su priežastimis, o ne pasekmėmis. Šių pasekmių priežastis yra bloga infrastruktūra, kelianti baimes nepatyrusiems vairuotojams. Antraeilininkais tampama pagrinde dėl a) pirmoje juostoje esančių balų, šulinių ir t.t., b) nes reikės sukti kairėn, o dėl didelių greičių bijoma nespėti laiku persirikiuoti. Na ir tarpai tarp automobilių yra pagal rekomendacijas, tai čia nepažeidimas, o veikiau neatitinkantis srautų juostos ilgis.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                Antraeilininkais tampama pagrinde dėl a) pirmoje juostoje esančių balų, šulinių ir t.t., b) nes reikės sukti kairėn, o dėl didelių greičių bijoma nespėti laiku persirikiuoti. Na ir tarpai tarp automobilių yra pagal rekomendacijas, tai čia nepažeidimas, o veikiau neatitinkantis srautų juostos ilgis.
                                Dar reikėtų pridėti, kad vairavimo mokyklose turbūt neišmokoma laikytis dešinės juostos, o važiuojant juostoje - laikytis dešinės ar vidurio, o ne kairės.
                                Lenkiant paprastame kelyje dažnai tenka susidurti su tokiais ( ir tokiomis) kurie visiškai nejaučia dešinės pusės - kuo lėčiau važiuoja, tuo labiau lipa ant ašinės linijos ir užstoja matomumą.

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Aš kažkiek pritarčiau Jono iniciatyvai, jei jis filmuos:
                                  - piktybinius antraeilininkus, važiuojančius kairėje juostoje trečia pavara ir
                                  - sekcijose į kairę stovinčius su pusantros mašinos tarpais ir nepaliekančius vietos važiuojatiems tiesiai.
                                  Tai kad čia labai subjektyvūs (ne)pažeidimai, gal pirmas punktas jei kalbame apie magistralę be kairių posūkių ir susilauktų policijos dėmesio (ir tai turėtų būti pažeidimas itin aiškus ir ilgas laiko tarpe), kiti be šansų.
                                  Pražilsi jei bandysi informuoti kiekvieną tokį įvykį policijai, o ir kokia prasmė, jeigu jų policija netiria?

                                  Be to John minėjo jog fiksuos grubius pažeidimus, o tokių vadint grubiais tai net liežuvis neapsiverčia.

                                  Aš prieš kelias dienas važiuodamas dviračiu mačiau, kaip SUV dideliu greičiu nestodamas padarė dešinį posūkį per raudoną (ten net nėra žalios rodyklės). Jeigu būčiau dvidešimt metrų arčiau sankryžoje (man buvo žalia), tai už antroje juostoje stovinčių automobilių tikrai nebūtų manęs matęs ir galimai būtų net užmušęs (važiavau miesto dviračiu be šalmo). Sankryža deja nefilmuojama, bet dabar rimtai svarstau įsigyti kokį nors gopro, kad kitą kartą turėčiau įrodymus su kuriais galėčiau priduoti tokius potencialius žudikus policijai.
                                  Paskutinis taisė themanual; 2020.05.16, 09:25.

                                  Comment


                                    Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                    Tai kad čia labai subjektyvūs (ne)pažeidimai, gal pirmas punktas jei kalbame apie magistralę be kairių posūkių ir susilauktų policijos dėmesio (ir tai turėtų būti pažeidimas itin aiškus ir ilgas laiko tarpe), kiti be šansų. Pražilsi jei bandysi informuoti kiekvieną tokį įvykį policijai, o ir kokia prasmė, jeigu jų policija netiria?

                                    Be to John minėjo jog fiksuos grubius pažeidimus, o tokių vadint grubiais tai net liežuvis neapsiverčia.
                                    Aišku, kad antareilininkai ir perteklinis atstumas tarp mašinų yra smulkūs pažeidimai - kaip ir pvz., parkavimo taisyklių nesilaikymas; bet kai jų yra labai daug.
                                    Bet galima rasti būdą ir juos nuskalpuoti. Amerikoje al Caponę pasodino ne už mafijozinius darbelius, o už mokesčių nemokėjimą. Apie 30% važiuojančių per lėtai ir 50% stovinčių sankryžoje su pusantros mašinos tarpu kažką naršo savo telefonuose.

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Apie 30% važiuojančių per lėtai
                                      Čia apie minimalaus greičio ženklą? Neatsimenu kada jį paskutinį kartą kur nors mačiau.

                                      Click image for larger version

Name:	414_orig.jpg
Views:	19
Size:	12,1 kB
ID:	1802367
                                      If a lion could speak, we could not understand him.

                                      Comment


                                        Miestuose antraeilininkai neproblema, ten ir taip visi važiuoja išesmės tuo pačiu greičiu, beje mieste greitis turėtų būti iki 50 km/h, o ne 50+ km/h. Užmiestyje antraeilininku dažniausiai patampama kai nori apvažiuoti lėčiau jundančius už tave ir kai tave dasigina koks BMW su šviesiom rodantis trauktis jam iš kelio, kai persirikiavimas į pirmą juostą priverstu tave kirsti per stabdžius. Tokias sukelia viršyjantys greitį ir 3 juostos trūkumas autostradoj.

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Aš kažkiek pritarčiau Jono iniciatyvai, jei jis filmuos:
                                          - piktybinius antraeilininkus, važiuojančius kairėje juostoje trečia pavara ir
                                          - sekcijose į kairę stovinčius su pusantros mašinos tarpais ir nepaliekančius vietos važiuojatiems tiesiai.
                                          Šiaip kodėl gi ne, nes su tokiais ir pats susiduriu kai kuriuose keliuose. Bet iškart kyla klausimas, kokį KET punktą jie pažeidžia? Ir kokie šansai, kad vaizdo medžiaga su tokiais atvejais bus pripažįstama kaip įrodymas policijoje, dėl kurio tokie pažeidėjai (su sąlyga, kad jie kažką pažeidžia) bus nubausti?

                                          Kaip suprantu, pavyzdžiui, net ir už labai didelį greičio viršyjimą, net ir su GPS apskaičiuotu greičiu, rodomu ekrane, ko nors įduoti nepavyks, nes nesertifikuota ar kažkaip panašiai. Bet galima įduoti už ištisinės linijos kirtimą, raudono šviesoforo nepaisymą, pavojingą manevravimą ir panašius akivaizdžius pažeidimus, kurie aiškiai matosi video medžiagoje ir kurių negalima interpretuoti kaip nors kitaip, nei KET aprašytas pažeidimas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X