Taip, lieka tik pritarti.
Draudikai jau pasidalino statistika, kad draudiminių įvykių sumažėjo kartais.
Kam tos statistikos neužtenka, gali pažiūrėti Google ar Applle mobilumo pokyčius
Mėgavimasis greičio viršijimo pažeidimų skaičiumi naudojant brangius ir nereikalingus naujus matuoklius šioje situacijoje geriausiu atveju yra beprasmis resursų švaistymas,
Na taip, įvykių sumažėjo kartais (tarkim, 2 kartus). Nes automobilių sumažėjo dešimtimis kartų (tarkim, 10 kartų). Ergo, tuščiomis gatvėmis lakstantys kelių gaideliai yra 5 kartus pavojingesni nei statistinis vairuotojas.
O brangus greičio matuoklis atsiperka turbūt per 1 mėnesį.
va koks puikus pavyzdys kaip kyla melagienos: išburiame du skaičius visiškai iš Palubinsko (šiuo atveju 2 ir 10, pridedame tarkime dėl būrimo galimos paklaidos), tada gauname trečią (5), prie kurio "tarkime" jau nebereikia, nes įvertis kaip ir gautas apskaičiavus, taigi beveik visiškai tikslus. Bravo!
As much power as necessary, as much freedom as possible
...„Peugeot“ avariją matęs liudininkas 15min teigė, kad mašina vertėsi nuo mikroautobuso „Fiat“ smūgio į galą. Pastarasis nespėjo laiku pristabdyti, nes nesilaikė saugaus atstumo ir nesitikėjo, kad taip staigiai stabdys „Peugeot“...
Gal kas turi patarimų ar rekomendacijų, kaip reikia įdavinėti KET pažeidėjus, naudojant registratoriaus video medžiagą, kaip įrodymą? Įsigijau filmavimo įrenginį, bet noriu būti tikras, kad pavojingiems pažeidėjams liktų kuo mažiau galimybių kaip nors išsisukti dėl ne maksimaliai teisingai pateiktos įvykio medžiagos.
Jei kas nors pavojingai pažeidinėja, aišku, sveika pranešti policijai
Bet pas patį pranešinėjimas tampa panašus į sportą, teikiantį malonumą dėl paties pranešinėjimo - kad tik kam nors blogiau būtų.
Ir iš kur toks noras pralenkti Pavliką Morozovą?
Jokiu būdu ne "kam nors", o tik tiems, kurie tyčia ir grubiai pažeidžia taisykles, taip sukeldami pavojų kitiems. Kur kas keisčiau atrodo liguistas noras tokius dangstyti. O kas tas Pavlikas Marozovas, tiesą sakant, nelabai įsivaizduoju. Kažkoks Tarybinių filmų herojus?
Aš kažkiek pritarčiau Jono iniciatyvai, jei jis filmuos:
- piktybinius antraeilininkus, važiuojančius kairėje juostoje trečia pavara ir
- sekcijose į kairę stovinčius su pusantros mašinos tarpais ir nepaliekančius vietos važiuojatiems tiesiai.
Aš kažkiek pritarčiau Jono iniciatyvai, jei jis filmuos:
- piktybinius antraeilininkus, važiuojančiua kairėje juostoje trečiapavara ir
- sekcijose į kairę stovinčus su pusantros masinos tarpais ir nepaliekančius vietos vaziuojatiems tiesiai.
Kovoti reiktų su priežastimis, o ne pasekmėmis. Šių pasekmių priežastis yra bloga infrastruktūra, kelianti baimes nepatyrusiems vairuotojams. Antraeilininkais tampama pagrinde dėl a) pirmoje juostoje esančių balų, šulinių ir t.t., b) nes reikės sukti kairėn, o dėl didelių greičių bijoma nespėti laiku persirikiuoti. Na ir tarpai tarp automobilių yra pagal rekomendacijas, tai čia nepažeidimas, o veikiau neatitinkantis srautų juostos ilgis.
Antraeilininkais tampama pagrinde dėl a) pirmoje juostoje esančių balų, šulinių ir t.t., b) nes reikės sukti kairėn, o dėl didelių greičių bijoma nespėti laiku persirikiuoti. Na ir tarpai tarp automobilių yra pagal rekomendacijas, tai čia nepažeidimas, o veikiau neatitinkantis srautų juostos ilgis.
Dar reikėtų pridėti, kad vairavimo mokyklose turbūt neišmokoma laikytis dešinės juostos, o važiuojant juostoje - laikytis dešinės ar vidurio, o ne kairės.
Lenkiant paprastame kelyje dažnai tenka susidurti su tokiais ( ir tokiomis) kurie visiškai nejaučia dešinės pusės - kuo lėčiau važiuoja, tuo labiau lipa ant ašinės linijos ir užstoja matomumą.
Aš kažkiek pritarčiau Jono iniciatyvai, jei jis filmuos:
- piktybinius antraeilininkus, važiuojančius kairėje juostoje trečia pavara ir
- sekcijose į kairę stovinčius su pusantros mašinos tarpais ir nepaliekančius vietos važiuojatiems tiesiai.
Tai kad čia labai subjektyvūs (ne)pažeidimai, gal pirmas punktas jei kalbame apie magistralę be kairių posūkių ir susilauktų policijos dėmesio (ir tai turėtų būti pažeidimas itin aiškus ir ilgas laiko tarpe), kiti be šansų.
Pražilsi jei bandysi informuoti kiekvieną tokį įvykį policijai, o ir kokia prasmė, jeigu jų policija netiria?
Be to John minėjo jog fiksuos grubius pažeidimus, o tokių vadint grubiais tai net liežuvis neapsiverčia.
Aš prieš kelias dienas važiuodamas dviračiu mačiau, kaip SUV dideliu greičiu nestodamas padarė dešinį posūkį per raudoną (ten net nėra žalios rodyklės). Jeigu būčiau dvidešimt metrų arčiau sankryžoje (man buvo žalia), tai už antroje juostoje stovinčių automobilių tikrai nebūtų manęs matęs ir galimai būtų net užmušęs (važiavau miesto dviračiu be šalmo). Sankryža deja nefilmuojama, bet dabar rimtai svarstau įsigyti kokį nors gopro, kad kitą kartą turėčiau įrodymus su kuriais galėčiau priduoti tokius potencialius žudikus policijai.
Tai kad čia labai subjektyvūs (ne)pažeidimai, gal pirmas punktas jei kalbame apie magistralę be kairių posūkių ir susilauktų policijos dėmesio (ir tai turėtų būti pažeidimas itin aiškus ir ilgas laiko tarpe), kiti be šansų. Pražilsi jei bandysi informuoti kiekvieną tokį įvykį policijai, o ir kokia prasmė, jeigu jų policija netiria?
Be to John minėjo jog fiksuos grubius pažeidimus, o tokių vadint grubiais tai net liežuvis neapsiverčia.
Aišku, kad antareilininkai ir perteklinis atstumas tarp mašinų yra smulkūs pažeidimai - kaip ir pvz., parkavimo taisyklių nesilaikymas; bet kai jų yra labai daug.
Bet galima rasti būdą ir juos nuskalpuoti. Amerikoje al Caponę pasodino ne už mafijozinius darbelius, o už mokesčių nemokėjimą. Apie 30% važiuojančių per lėtai ir 50% stovinčių sankryžoje su pusantros mašinos tarpu kažką naršo savo telefonuose.
Miestuose antraeilininkai neproblema, ten ir taip visi važiuoja išesmės tuo pačiu greičiu, beje mieste greitis turėtų būti iki 50 km/h, o ne 50+ km/h. Užmiestyje antraeilininku dažniausiai patampama kai nori apvažiuoti lėčiau jundančius už tave ir kai tave dasigina koks BMW su šviesiom rodantis trauktis jam iš kelio, kai persirikiavimas į pirmą juostą priverstu tave kirsti per stabdžius. Tokias sukelia viršyjantys greitį ir 3 juostos trūkumas autostradoj.
Aš kažkiek pritarčiau Jono iniciatyvai, jei jis filmuos:
- piktybinius antraeilininkus, važiuojančius kairėje juostoje trečia pavara ir
- sekcijose į kairę stovinčius su pusantros mašinos tarpais ir nepaliekančius vietos važiuojatiems tiesiai.
Šiaip kodėl gi ne, nes su tokiais ir pats susiduriu kai kuriuose keliuose. Bet iškart kyla klausimas, kokį KET punktą jie pažeidžia? Ir kokie šansai, kad vaizdo medžiaga su tokiais atvejais bus pripažįstama kaip įrodymas policijoje, dėl kurio tokie pažeidėjai (su sąlyga, kad jie kažką pažeidžia) bus nubausti?
Kaip suprantu, pavyzdžiui, net ir už labai didelį greičio viršyjimą, net ir su GPS apskaičiuotu greičiu, rodomu ekrane, ko nors įduoti nepavyks, nes nesertifikuota ar kažkaip panašiai. Bet galima įduoti už ištisinės linijos kirtimą, raudono šviesoforo nepaisymą, pavojingą manevravimą ir panašius akivaizdžius pažeidimus, kurie aiškiai matosi video medžiagoje ir kurių negalima interpretuoti kaip nors kitaip, nei KET aprašytas pažeidimas.
Comment