Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    kad JAV nekazka su keliu saugumu. Europoje zymiai maziau zmoniu zusta auto ivykiuose / tukst. gyventoju nei ten.
    Skaičiuoti reikia ne pagal galvas, o pagal nuvažiuotas ridas (o kad su pačiomis ridomais reikia kovoti - jau kita tema).
    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Jeigu sukti į dešinę degant raudonai šviesai būtų nesaugu, tai Amerikoje tokios galimybės seniai nebūtų (arba lentelių priešininkai užmėtytų forumą nuorodomis į milijoninius ieškinius prieš Amerikos valdžią).
      Atsižvelgiant, kad amerikos eismas yra turbūt nesaugiausias iš ekonomiškai išsivysčiusių valstybių, tai nėra siektinas pavizdys.

      Comment


        Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

        Pfff ? Osle , kuriame gyvena apie 600 tūkst. ,o apylinkėse virš milijono, per 2019 m. nežuvo nė vienas pėstysis ( žuvo vienas vairuotojas ir tas girtas Rusijos diplomatas) . Manote, tai analogiškos Norvegijoje susisiekimo ministerijos nuopelnas, ar miesto politikų ir administracijos ? Lentelės neprivalomos, jų grąžinimas - tai jo ir dar kažkokio Mitalo tiesioginė iniciatyva. Todėl ,tai visų pirma būtų jo atsakomybė.
        Oslas turi metro.

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Skaičiuoti reikia ne pagal galvas, o pagal nuvažiuotas ridas (o kad su pačiomis ridomais reikia kovoti - jau kita tema).
          O prie ko čia ridos? Norite reabilituoti JAV, kad jie ten savo 4+4 juostų magistralėmis kasdien vyniodami šimtus mylių partrenkia mažiau pėsčiųjų, ten kur jų nėra?

          Comment


            Dabartinė LT eismo kultūra panaši į JAV, ką mačiau 2012-14 m. Praleidžiami pėstieji, panašus greičio viršijimas geresniuose miestų keliuose ir magistralėse, gal mažiau užkišimų.

            Comment


              JAV galėtų būti pavyzdys oportunizme, verslo prasme ir tam tikrų laisvių atžvilgiu, bet ne susisiekimo infrastruktūros vystymo prasme. Manau, mes šiais klausimais jau pasivijom JAV, tik nuorodas prasčiau ženkliname (bent jau autostradose). Tiesa, tam tikrais klausimais JAV eismas vis dar kultūringesnis, juo labiau, kad tai bendrai turtingesnė ir didesnę pridėtinę vertę už mus sukurianti šalis. Pats jų kapitalizmas matyt skatina per daug neišsidirbinėti, nes jie labiau priversti atsakyt už save negu mes Europoje.

              JAV neturėtų būti pavyzdys kaip vystyti infrastruktūrą ir eismo saugumą prieš Šiaurės Vakarų Europą.
              Tiesa, JAV daug dėmesio skiria automobilių komfortui, tai darydama kitų transportavimo būdų ir saugumo sąskaita, ką matom iš statistikų. Panašus mąstymas, kad Nr. 1 yra automobilio komfortas dabar yra Lietuvoje. Gelbėja ir gelbės mus faktas, kad priklausom bendrai politinei erdvei kaip Nyderlandai ir Vokietija, kurių transporto išsivystymas žymiai aukštesniam lygy nei JAV, tai turim šansų, juolabiau kažkoks judėjimas teigiama linkme yra su dviračių takais (nors su pėsčiaisiais dar situacija liūdnoka).
              Paskutinis taisė PoDV; 2020.01.09, 14:47.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                O prie ko čia ridos? Norite reabilituoti JAV, kad jie ten savo 4+4 juostų magistralėmis kasdien vyniodami šimtus mylių partrenkia mažiau pėsčiųjų, ten kur jų nėra?
                Aš ne reabilituoju (nes reabilituoti galima tik neteisėtai nuteistą), o tik darau prielaidą (kurią tu savo emociniu atsakymu patvirtinai 100%), kad eismo sauga JAV yra aukštesniame lygyje, nei Europoje. Greičio ribojimai JAV yra "ten kur tikrai reikia".
                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                Comment


                  Tai kad JAV žuvusių keliuose per capita gerokai daugiau, nei Lietuvoje ar bet kurioje kitoje civilizuotoje Europos šalyje. Apie eismo saugą JAV nelabai yra daugiau ką kalbėti.

                  Comment


                    O per nuvažiuotas mylias - mažiau. Ir greičio ribojimas prie mokyklų yra tik mokyklų darbo laiku, o ne 24/7 (kaip pas mus).
                    Paskutinis taisė Aleksio; 2020.01.09, 20:50.
                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      O per nuvažiuotas mylias - mažiau. Ir greičio ribojimas prie mokyklų yra tik mokyklų darbo laiku, o ne 24/7 (kaip pas mus).
                      O per sudeginto kuro litrus būtų dar mažiau. Tik kad keliuose žūna žmonės ar mylios?

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Aš ne reabilituoju (nes reabilituoti galima tik neteisėtai nuteistą), o tik darau prielaidą (kurią tu savo emociniu atsakymu patvirtinai 100%), kad eismo sauga JAV yra aukštesniame lygyje, nei Europoje. Greičio ribojimai JAV yra "ten kur tikrai reikia".
                        Nė velnio ji neaukštesniame lygyje. Reikia ne prielaidas daryti, o pasižiūrėti suvestines ir reitingus, kurie sudaromi reminatis aiškiai apibrėžtais ir pagrįstais kriterijais. Greičio ribojimai ir Europoje yra ten kur reikia. Čia nereikia imti Lietuvoje pridarytų nesąmonių su ribojimais, gatvių/kelių skerspjūviais ir t.t., bei traktuoti to kaip situacijos Europoje atspindžio. Jau ne kartą minėtos šalys (būtent iš Europos), kurios visame pasaulyje laikomos kaip saugaus ir darnaus eismo organizavimo pavyzdžiai. Tose pačiose JAV pritaikoma vis daugiau Europoje išbandytų ir pasiteisinusių priemonių organizuojant eismą ir užtikrinant jo saugą.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          O per sudeginto kuro litrus būtų dar mažiau. Tik kad keliuose žūna žmonės ar mylios?
                          Gal tada reiktų išvis žiūrėt absoliučius skaičius ir neperskaičiuoti tūkstančiui gyventojų? Ar visgi bandom palyginti kaip skirtinga infrastruktūra dirba su panašiu apkrovimu.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Gal tada reiktų išvis žiūrėt absoliučius skaičius ir neperskaičiuoti tūkstančiui gyventojų? Ar visgi bandom palyginti kaip skirtinga infrastruktūra dirba su panašiu apkrovimu.
                            Tada reiktų skaičiuot nuvažiuotas mylias tik miestų gatvėse, jei šnekam apie miestų infrastruktūrą, o ne greitkelius dykvietėse, vietoj ko paprasčiau yra žiūrėti per capita.

                            Comment


                              Parašė haveimooed Rodyti pranešimą

                              Tada reiktų skaičiuot nuvažiuotas mylias tik miestų gatvėse, jei šnekam apie miestų infrastruktūrą, o ne greitkelius dykvietėse, vietoj ko paprasčiau yra žiūrėti per capita.
                              Kas iš to paprasčiau jei statistika tampa pieno riebumo?

                              Kita problema, kad žiūrint pagal gyventojus neįskaičiuojamas tranzitas. Kas dažnai pamirštama žiūrint į JK, Airijos ar Norvegijos skaičius.

                              Comment


                                Nesuprantu kaip šita diskusija dar tęsiasi Net imant parankiausią USA statistiką mano patirtis yra patvirtinama faktais:
                                Road fatalities per 1 billion vehicle-km
                                USA 7.3
                                Denmark 3.9
                                skirtumas vos ne dvigubas (1.87 karto)

                                Comment


                                  Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                  Nesuprantu kaip šita diskusija dar tęsiasi Net imant parankiausią USA statistiką mano patirtis yra patvirtinama faktais:
                                  Road fatalities per 1 billion vehicle-km
                                  USA 7.3
                                  Denmark 3.9
                                  skirtumas vos ne dvigubas (1.87 karto)
                                  Bet skiriasi ar vos ne dvigubai ar daugiau nei 3x.

                                  Tuo tarpu lyginant su Čekija - pagal gyventojus Čekija 2x geriau, pagal kilometrus jau JAV 2x geriau. Gaila nedaug valstybių pateikia duomenis dėl kilometrų.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Bet skiriasi ar vos ne dvigubai ar daugiau nei 3x.

                                    Tuo tarpu lyginant su Čekija - pagal gyventojus Čekija 2x geriau, pagal kilometrus jau JAV 2x geriau. Gaila nedaug valstybių pateikia duomenis dėl kilometrų.
                                    Na tai buvo pasiūlyta imti statistiką pagal nuvažuotus km, kur galbūt teoriškai USA lenkia Lietuvą.
                                    Bet kokiu atveju aš nematau prasmės penketukininkui lygiuotis į šešetukininką kitam klasės gale, kai praktiškai suolo draugai dešimtukais varo.

                                    Comment


                                      JAV yra labai didelė ir skirtumai tarp skirtingų valstiju taip pat didžiuliai ir skiriasi net ne procentais, o kartais.

                                      Jei kam nors įdomu čia galima rasti statistika pagal valstijas: https://www.iihs.org/topics/fatality...state-by-state ir matom, kad yra valstijų kurių rezultatai panašūs į saugesnių Europos valstybių rezultatus ir taip pat turim valstijas, kurios tikrai siaubingai atrodo lyginant su kitomis panašų išsivystymo lygi turinčiomis šalimis.

                                      Kaip bebūtų, manau, kad tai iš dalies nulemta to, kad žmonės JAV važiuoja daug daugiau ir daug toliau ir automobilis visada buvo ir matyt liks nesaugiausia transporto priemone, o alternatyvios susisiekimo priemonės JAV daugelis neturi ir rezultate statistika ypač rural Amerikoj yra gana liūdna.

                                      Comment


                                        Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                        JAV yra labai didelė ir skirtumai tarp skirtingų valstiju taip pat didžiuliai ir skiriasi net ne procentais, o kartais.

                                        Jei kam nors įdomu čia galima rasti statistika pagal valstijas: https://www.iihs.org/topics/fatality...state-by-state ir matom, kad yra valstijų kurių rezultatai panašūs į saugesnių Europos valstybių rezultatus ir taip pat turim valstijas, kurios tikrai siaubingai atrodo lyginant su kitomis panašų išsivystymo lygi turinčiomis šalimis.

                                        Kaip bebūtų, manau, kad tai iš dalies nulemta to, kad žmonės JAV važiuoja daug daugiau ir daug toliau ir automobilis visada buvo ir matyt liks nesaugiausia transporto priemone, o alternatyvios susisiekimo priemonės JAV daugelis neturi ir rezultate statistika ypač rural Amerikoj yra gana liūdna.
                                        Tiesą sakant, man būtų patogiau žemėlapis. Greitai permetęs duomenis pastebėjau, kad geriausi rodikliai tose valstijose, kuriose įsikūrę pagrindiniai šalies ekonominiai centrai: Ilinojus (Čikaga), Niujorkas, Kalifornija ir kelios kitos. Ten situacija matyt yra netgi geresnė nei Lietuvoje. Blogiausi rodikliai yra pietinėse valstijose, patys blogiausi Misisipėje (net yra pasakymas "thank god for Mississippi"), ten statistika turbūt blogesnė kelis kartus nei Lietuvoje, jei imant, kad net JAV vidurkis yra žemesnis nei Lietuvos.

                                        Comment


                                          Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                          Nesuprantu kaip šita diskusija dar tęsiasi Net imant parankiausią USA statistiką mano patirtis yra patvirtinama faktais:
                                          Road fatalities per 1 billion vehicle-km
                                          USA 7.3
                                          Denmark 3.9
                                          skirtumas vos ne dvigubas (1.87 karto)
                                          Ji tęsiasi, nes reikia surasti kažkokių argumentų, kad būtų galima pasakyti "Vat JAV tai galima sukti per raudoną ir ten eismas saugesnis nei pas mus". Čia vienintelis dalykas kodėl kai kuriems yra įdomi eismo saugumo situacija už vandenyno. Kadangi bendrai paėmus, ten eismo ir infrastruktūros situacija visiškai skirtinga nuo Europos ir mes turime daug geresnių pavyzdžių visiškai šalia, tai dėl kitų sprendinių į juos žvalgytis nelabai yra poreikio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X