Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė Evier Rodyti pranešimą
Tau Lietuvoj šiukšlynai? Ar šiaip matai tik tai ką nori matyt? Ar jums Lietuvoj kada nors bus gerai?
Ir su eismu tas pats. Pas mus jis geresnis nei didelėje dalyje pasaulio, bet reikia siekti kad išnyktų nesulėtinimas prieš perėjas (kai pėstysis turi galvoti ar gali pereiti per perėją) ir šiaip durnai agresyvus vairavimas (kai debilas rikiuojasi per tris juostas, o po to aplenkęs dar kerta per stabdžius, nes jam kažkas nepatiko, kas vakar man nutiko pvz.).Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Kai baigiasi argumentai, Johnas meta seną gerą kozirį - kremlių. Jei į perėją įleki su riedučiais 20 km/h greičiu, tai taip ir sakyk
.
Atsiradus pagerėjimui, kuris, sutinku, įvyko ir yra pastebimas
Žuvusių vaikų skaičius per dešimtmetį sumažėjo 90 proc.
Policijos duomenimis, 2007-aisiais šalies keliuose žuvo 70 ir buvo sužeista 740 vaikų, o po dešimtmečio, 2017-aisiais, eismo nelaimėse žuvo 7 vaikai, sužeisti - 638 vaikai.
Sekantis komentaras bus, kad Respublika blogas laikraštis.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė RokasLT Rodyti pranešimąNa, Šilainiuose ir Kalniečiuose situacija su pėsčiųjų praleidimu pakankamai gera (kas 2-3 praleidžia). Gal Dainavoje dėl prekybos, pramonės koncentracijos ir žemesnio soc. sluoksnio žmon. apgyvendinimo situacija kitokia, lyginant su likusiu miestu (?)
Manau, blogą toną rajonui duoda ne tokia tvarkinga aplinka, ją apgyvendinę galimai vidutiniškai žemesni socialiniai sluoksniai (didesnė nei kitur bendrabučių koncentracija ir šiaip pigesni butai) ir eismo tvarka daugiabučių kiemuose. Žaliakalniui geresnį toną duoda didesnis aukštąjį išsilavinimą turinčių žmonių procentas, overall gan jauki aplinka, nuosavi namai, bet tik rajonui apie Ąžuolyną ir ant kalno virš Centro. Neesu didelis P. Kalpoko g. rajono (brazilkos) ir kitų šalia esančių rajonų fanas
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąKai baigiasi argumentai, Johnas meta seną gerą kozirį - kremlių. Jei į perėją įleki su riedučiais 20 km/h greičiu, tai taip ir sakyk
.
Pats pripažįsti, kad yra pagerėjimas, tai kam toliau zysti.
Žuvusių vaikų skaičius per dešimtmetį sumažėjo 90 proc.
http://www.respublika.lt/lt/naujieno...azejo_90_proc/
Sekantis komentaras bus, kad Respublika blogas laikraštis.
Grįžtame prie klausimo, ar mums pakanka būti šiek tiek geresniais, nei Rusija ir Baltarusija, ar 1990 kovodami už laisvę norėjom būti arčiau Švedijos ir Vokietijos?
Comment
-
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...56?comments&v3
Puiki iliustracija apie Eismo kultūrą Lietuvoje.
Vienintelis dalykas nuo ko šitame video šiaušiasi plaukai tai yra tipinė pėsčiųjų viktimizacija - Lietuvoje pats esi kaltas, jei einant per perėję tave nutrenkė, nes pasak seno besmegenio ir panašių esi kaltas kad perėjoje įžūliai iššokai voditeliui po ratais.
Filmuojama reguliuojamoje pėsčiųjų perėjoje, žmonės eina per perėją degant žaliai (nors kai kas ir per raudoną, bet čia atskiras atvejis) - ir vis tiek implikuojama jų kažkokia menama kaltė - klausė muzikos, ėjo su kapišonu ir panašūs absurdai.
Kam kilo klausimai kuo mes skiriamės nuo civilizuotų šalių - ten praleisti pėsčiąjį yra šventa - artėji prie perėjos, įsitikini kad niekas per ją nesiruošia eiti, ir TIK TADA važiuoji per perėją. Tokiame Londone gali eiti su su ausinėmis, kapišonu ir dar skėčiu, jei tik nori, gali būti tikras kad tave VISADA sustos praleisti. Lietuvoje sustos praleisti, sakykim, 9 iš 10. Na taip, geriau, seniau praleisdavo gal 7 iš 10, bet iki Vakarų mums dar labai ir labai toli.
O turint omenyje praėjusių metų teisinio reguliavimo ženklų žingsnį atgal, tas progresas link Vakarų nelabai spartės.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąGrįžtame prie klausimo, ar mums pakanka būti šiek tiek geresniais, nei Rusija ir Baltarusija, ar 1990 kovodami už laisvę norėjom būti arčiau Švedijos ir Vokietijos?
O norint vakarų Europos rytoj, tai reikia šiandien susikrauti lagaminą, ir rytoj sėsti į lėktuvą. O čia irgi tą lygį pasieksim, bet šiek tiek kantrybės. Jokio stebuklingo recepto kaip tokius pokyčius įgyvendinti greitai pasaulyje nėra. Jeigu ir yra, tai Lietuva viena iš tų valstybių, kurios jį gali išrašyti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Jonai, atsiprašau už tiesų klausimą.
Sakyk prašau, iš kur pas Tave tiek energijos trolinti visose iš eilės temose?
Nors kai koks nors psichopatas forume pakartotinai (t.y. kokį 20-ą kartą) pradeda švaistytis grąsinimais genocidu ir trėmimais į Sibirą, dingsti kaip į vandenį.
Aš dėl to tavo vietoje nesišvaistyčiau tokiomis replikomis, nes tu esi paskutinis žmogus, kuris turėtų tai daryti.
Atsakiau į tavo tiesų klausimą?
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąhttps://www.15min.lt/gazas/naujiena/...56?comments&v3
Puiki iliustracija apie Eismo kultūrą Lietuvoje.
Vienintelis dalykas nuo ko šitame video šiaušiasi plaukai tai yra tipinė pėsčiųjų viktimizacija - Lietuvoje pats esi kaltas, jei einant per perėję tave nutrenkė, nes pasak seno besmegenio ir panašių esi kaltas kad perėjoje įžūliai iššokai voditeliui po ratais.
Filmuojama reguliuojamoje pėsčiųjų perėjoje, žmonės eina per perėją degant žaliai (nors kai kas ir per raudoną, bet čia atskiras atvejis) - ir vis tiek implikuojama jų kažkokia menama kaltė - klausė muzikos, ėjo su kapišonu ir panašūs absurdai.
Kam kilo klausimai kuo mes skiriamės nuo civilizuotų šalių - ten praleisti pėsčiąjį yra šventa - artėji prie perėjos, įsitikini kad niekas per ją nesiruošia eiti, ir TIK TADA važiuoji per perėją. Tokiame Londone gali eiti su su ausinėmis, kapišonu ir dar skėčiu, jei tik nori, gali būti tikras kad tave VISADA sustos praleisti. Lietuvoje sustos praleisti, sakykim, 9 iš 10. Na taip, geriau, seniau praleisdavo gal 7 iš 10, bet iki Vakarų mums dar labai ir labai toli.
O turint omenyje praėjusių metų teisinio reguliavimo ženklų žingsnį atgal, tas progresas link Vakarų nelabai spartės.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ties 45s, kaip suprantu, mašina pravažiuoja sankryžą per raudoną? Bet kalti, aišku, pėstieji, nes "skubėjo". Gerai, kad neužmušė kokios mašinos ar sunkvežimio pakeliuiIf a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Puiki iliustracija apie Eismo kultūrą Lietuvoje.
Vienintelis dalykas nuo ko šitame video šiaušiasi plaukai tai yra tipinė pėsčiųjų viktimizacija - Lietuvoje pats esi kaltas, jei einant per perėję tave nutrenkė, nes pasak seno besmegenio ir panašių esi kaltas kad perėjoje įžūliai iššokai voditeliui po ratais.
Yra šiek tiek statistikos apie priežastis.
Dėl nepraleidimo perėjoje (vairuotojo atsakomybė) tik 13 proc. tragiškų įvykių. Dėl atšvaitų neturėjimo (pėsčiojo atsakomybė) irgi 13 proc. Gatvės perėjimas neleistinoje vietoje 15 proc. Kaip matyti, daugiau pasitempti turėtų pėstieji. Kai nustos apsirengę tamsiais drabužiais naktimis šlitinėti važiuojamojoje dalyje, tada ir aukų sumažės.
https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=78604823
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
Tai yra tipinis leftistinis silpnojo (pėsčiojo) išaukštinimas - maždaug jis yra silpnesnioji pusė, tai vairuotojai turi sustoti ir dar padėti kokiam girtam prašliaužti degant raudonam signalui. Nes jam gi sunku, gresia pavojus jo gyvybei, padėkime ir užjauskime. Kad pėstysis irgi yra eismo dalyvis ir turi laikytis taisyklių, leftistai nutyli.
Yra šiek tiek statistikos apie priežastis.
Dėl nepraleidimo perėjoje (vairuotojo atsakomybė) tik 13 proc. tragiškų įvykių. Dėl atšvaitų neturėjimo (pėsčiojo atsakomybė) irgi 13 proc. Gatvės perėjimas neleistinoje vietoje 15 proc. Kaip matyti, daugiau pasitempti turėtų pėstieji. Kai nustos apsirengę tamsiais drabužiais naktimis šlitinėti važiuojamojoje dalyje, tada ir aukų sumažės.
https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=78604823
Pėstieji Lietuvoje yra ypač atsargūs ir, sakyčiau, baikštūs. Atkreipkit dėmesį į daugelio pėsčiųjų elgesį perėjose - bandymas eiti greičiau ar net bėgte, kad greičiau pereiti gatvę (t.y. "netrukdyti" vairuotojams). Niekur į Vakarus nuo Lenkijos tokio vaizdo nepamatysime.
Manęs paties kokius 5 kartus vos nepartrenkė mašina vienoje specifinėje perėjoje (einant nuo Siemens arenos į Ozo Parką), nors nei įbėgau, nei kaip nors kitaip "netikėtai" įpuoliau į perėją - tiesiog ėjau normaliu ir stabiliu greičiu ir tiek. Kiekvieną kartą turėjau išklausyti mašinų signalinimo, cypiančių padangų ir ABS tra ta ta ta ta simfonijas iš 60km/h ir didesniu greičiu atvažiuojančių ypač skubančių vodzycelių (20km/h leistino greičio zonoje). Tai toje vietoje išsprendžiau problemą įrengdamas greičio mažinomo kalnelius, kurie dabar leidžia pėstiesiems jaustis saugiai. Bet ką daryti likusiose 5000 perėjų? Ypač tiems, kurie "netikėtai" įbėgę į antrą juostą dabar guli 6 feet deep?Paskutinis taisė John; 2019.02.03, 23:06.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąKai nustos apsirengę tamsiais drabužiais naktimis šlitinėti važiuojamojoje dalyje, tada ir aukų sumažės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPėstieji Lietuvoje yra ypač atsargūs ir, sakyčiau, baikštūs. Atkreipkit dėmesį į daugelio pėsčiųjų elgesį perėjose - bandymas eiti greičiau ar net bėgte, kad greičiau pereiti gatvę (t.y. "netrukdyti" vairuotojams). Niekur į Vakarus nuo Lenkijos tokio vaizdo nepamatysime.
Parašė John Rodyti pranešimąManęs paties kokius 5 kartus vos nepartrenkė mašina vienoje specifinėje perėjoje (einant nuo Siemens arenos į Ozo Parką), nors nei įbėgau, nei kaip nors kitaip
Parašė John Rodyti pranešimąBet ką daryti likusiose 5000 perėjų? Ypač tiems, kurie "netikėtai" įbėgę į antrą juostą dabar guli 6 feet deep?
Kaip pėstieji yra idiotai, kuriuos reikia saugoti kaip vienaragius šikančius vaivorykštėm, taip ir vairuotojai yra debilai. Kuriems reikia duot tokią infrastruktūrą, kad būtų sunku privelt klaidų. Visgi dažnai ir pėstysis, ir vairuotojas yra vienas ir tas pats asmuo. Kodėl tikėtis, kad jis iškart pasidaro protingesnis atsisėdęs į mašiną?
- 6 patinka
Comment
-
Su paskutiniu teiginiu ir sutinku ir nesutinku. Tas, kuriam teko vairuoti ir praleidinėti pėsčiuosius, išlipęs iš mašinos visiškai kitaip elgiasi eidamas per perėją, nes puikiai suvokia rizikas. Kita vertus, atsisėdęs už vairo, kažkodėl jau persimaino. Matomai pusantros tonos metalo krūva suveikia kažkaip psichologiškai ir verčia žiūrėti iš aukšto į visus lengvesnės svorio kategorijos eismo dalyvius. Net nebūtinai pėsčiuosius. Motociklininkai bai dviratininkai dažniausiai irgi lieka nepastebimi. Net tokiose rodos civilizuotose šalyse kaip Anglija ar JAV, vairuotojai dažnai net nesusimasto apie dviratininką, kaip lygiavertį eismo dalyvį. Jei pamato tokį priekyje, tai pavojingai lenkia arba pyksta ir pypina, mol ko čia šitas painiojasi.
P.S. Net pats atkreipiau dėmesį, kaip keičiasi aplinkinių vairuotojų elgesys, man keičiant automoblius, pagal jų dydį. Kuo mažesnis automobilis - tuo mažiau pastebimas. Įdomus fenomenas.
Comment
-
Ne tik kuo mažesnis, bet ir kuo senesnis/pigesnis. Tiesa, nuo tam tikros ribos atvirkščiai - ir nauji bemsai bijo supuvusių grabų, nes mato, kad anam px ir bus negaila įvažiuot
Gal protingi pėstieji tuo pačiu yra ir protingi vairuotojai? Abiejose pusėse yra tiek atsakingų, tiek psichų. Vargu ar visi psichai už vairo pasidaro atsakingais pėsčiaisiais, o atsakingi pėstieji sėdę už vairo puola naglavot.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąManęs paties kokius 5 kartus vos nepartrenkė mašina vienoje specifinėje perėjoje (einant nuo Siemens arenos į Ozo Parką)
https://www.google.com/maps/@54.7173...7i13312!8i6656
Vieną kartą visai neseniai apie 5 minutes stovėjau laukdamas žmogaus keliasdešimt metrų prieš šitą perėją. Tai per tą laiką pora atlėkę staigiai kirto ant stabdžių einant pėsčiajam, vienam pėsčiųjų (ačiū Dievui) nepasitaikė, tai jis iš vis nestabdydamas per visus kalnelius prasinešė ant kokių 70 km/h +.
Reikėtų prieš sankryžas susiaurinimo ir priverstinio išvingiavimo - pvz prieš sankryžą parkingas uždraustas ir susiaurėja į dešinę į pirmą juostą ir per sankryžą pravažiavimas antra juosta, kai pirma atitverta pėsčiajam ir jam reikia kirsti tik vieną juostą. Viršuj svarbu kaba kamera, kad būtų aišku kam atimt teises jei nuspręs surengti slalomo pratybas.
Aišku, ten dar daug kitų problemų visoj toj teritorijoj reikia išspręsti. Pvz, toj pačioj gatvėj paskutiniu metu per renginius parkuojama ne tik pirmoje juostoje dešinėje bet ir vienu ratu and techninio šaligatvio kairėje. Aš suprantu, kad darbuotojų Viešosios tvarkos skyriuje yra x ir jie visų teritorijų fiziškai neaprėpia apeiti subauduoti, o biudžeto taryba nedidina, bet pasiųsti ekipažą per kiekvieną didelį renginį Siemens'e manau būtų tikrai įmanoma.
Comment
-
Vieną kartą visai neseniai apie 5 minutes stovėjau laukdamas žmogaus keliasdešimt metrų prieš šitą perėją. Tai per tą laiką pora atlėkę staigiai kirto ant stabdžių einant pėsčiajam, vienam pėsčiųjų (ačiū Dievui) nepasitaikė, tai jis iš vis nestabdydamas per visus kalnelius prasinešė ant kokių 70 km/h +.
Comment
Comment