Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Variantai yra keli:
    1. Tu turi kažkokių supernatūralių galių.
    2. Meluoji.
    ​​​​​
    Na aš nevaikštau piko metu rytais, gal tai susiję. Dabar prisiminiau, kad kažkada ryte einant per perėją bandė automobilis ant manęs užvažiuoti.

    Comment


      Parašė Evier Rodyti pranešimą

      Tau Lietuvoj šiukšlynai? Ar šiaip matai tik tai ką nori matyt? Ar jums Lietuvoj kada nors bus gerai?
      Šiaip daug švariau nei bet kur piečiau Alpių ir ryčiau Lietuvos sienų (necivilizuotame pasaulyje), bet nepakankamai. Noriu Lietuvos be smėlio gatvėse vasarą ir be sofų ir klozetų šalia šiukšlių konteinerių.

      Ir su eismu tas pats. Pas mus jis geresnis nei didelėje dalyje pasaulio, bet reikia siekti kad išnyktų nesulėtinimas prieš perėjas (kai pėstysis turi galvoti ar gali pereiti per perėją) ir šiaip durnai agresyvus vairavimas (kai debilas rikiuojasi per tris juostas, o po to aplenkęs dar kerta per stabdžius, nes jam kažkas nepatiko, kas vakar man nutiko pvz.).
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Kai baigiasi argumentai, Johnas meta seną gerą kozirį - kremlių . Jei į perėją įleki su riedučiais 20 km/h greičiu, tai taip ir sakyk .

        Atsiradus pagerėjimui, kuris, sutinku, įvyko ir yra pastebimas
        Pats pripažįsti, kad yra pagerėjimas, tai kam toliau zysti.

        Žuvusių vaikų skaičius per dešimtmetį sumažėjo 90 proc.


        Policijos duomenimis, 2007-aisiais šalies keliuose žuvo 70 ir buvo sužeista 740 vaikų, o po dešimtmečio, 2017-aisiais, eismo nelaimėse žuvo 7 vaikai, sužeisti - 638 vaikai.
        http://www.respublika.lt/lt/naujieno...azejo_90_proc/

        Sekantis komentaras bus, kad Respublika blogas laikraštis .

        Comment


          Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
          Na, Šilainiuose ir Kalniečiuose situacija su pėsčiųjų praleidimu pakankamai gera (kas 2-3 praleidžia). Gal Dainavoje dėl prekybos, pramonės koncentracijos ir žemesnio soc. sluoksnio žmon. apgyvendinimo situacija kitokia, lyginant su likusiu miestu (?)
          Lyginau Žaliakalnį su Dainava. Manau, kad Dainava mažai skiriasi nuo Eigulių ar Šilainių savo vairavimo kultūra. Žaliakalnis juntamai ramesnis, o Dainavoje jau visi truputį skuba, nelabai žiūri, beje de facto (bet ne de jure) kiemuose automobiliai turi pirmumą prieš pėsčiuosius, tai turbūt dėl to ir nepraleidžia einančius per šaligatvį palei pagrindinę gatvę. Žaliakalnyje yra normalus gatvelių tinklas, kur by default matyt žmonės susigriebia praleist, o ir važiuoja lėčiau, matyt dėl užstatytų mašinų ir vietomis gulinčių policininkų.

          Manau, blogą toną rajonui duoda ne tokia tvarkinga aplinka, ją apgyvendinę galimai vidutiniškai žemesni socialiniai sluoksniai (didesnė nei kitur bendrabučių koncentracija ir šiaip pigesni butai) ir eismo tvarka daugiabučių kiemuose. Žaliakalniui geresnį toną duoda didesnis aukštąjį išsilavinimą turinčių žmonių procentas, overall gan jauki aplinka, nuosavi namai, bet tik rajonui apie Ąžuolyną ir ant kalno virš Centro. Neesu didelis P. Kalpoko g. rajono (brazilkos) ir kitų šalia esančių rajonų fanas

          Comment


            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
            Kai baigiasi argumentai, Johnas meta seną gerą kozirį - kremlių . Jei į perėją įleki su riedučiais 20 km/h greičiu, tai taip ir sakyk .


            Pats pripažįsti, kad yra pagerėjimas, tai kam toliau zysti.

            Žuvusių vaikų skaičius per dešimtmetį sumažėjo 90 proc.




            http://www.respublika.lt/lt/naujieno...azejo_90_proc/

            Sekantis komentaras bus, kad Respublika blogas laikraštis .
            Ne, sekantis klausimas, kodėl neįdedi lentelės iš Eurostato, kuris leistų pažiūrėti į Lietuvą kontekste, į kurį lygiuojamės ir kuriame gyvename t.y. ES.

            Grįžtame prie klausimo, ar mums pakanka būti šiek tiek geresniais, nei Rusija ir Baltarusija, ar 1990 kovodami už laisvę norėjom būti arčiau Švedijos ir Vokietijos?

            Comment


              /\ Jonai, atsiprašau už tiesų klausimą.
              Sakyk prašau, iš kur pas Tave tiek energijos trolinti visose iš eilės temose?
              Paskutinis taisė Romas; 2019.02.03, 21:34.

              Comment


                https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...56?comments&v3

                Puiki iliustracija apie Eismo kultūrą Lietuvoje.
                Vienintelis dalykas nuo ko šitame video šiaušiasi plaukai tai yra tipinė pėsčiųjų viktimizacija - Lietuvoje pats esi kaltas, jei einant per perėję tave nutrenkė, nes pasak seno besmegenio ir panašių esi kaltas kad perėjoje įžūliai iššokai voditeliui po ratais.

                Filmuojama reguliuojamoje pėsčiųjų perėjoje, žmonės eina per perėją degant žaliai (nors kai kas ir per raudoną, bet čia atskiras atvejis) - ir vis tiek implikuojama jų kažkokia menama kaltė - klausė muzikos, ėjo su kapišonu ir panašūs absurdai.

                Kam kilo klausimai kuo mes skiriamės nuo civilizuotų šalių - ten praleisti pėsčiąjį yra šventa - artėji prie perėjos, įsitikini kad niekas per ją nesiruošia eiti, ir TIK TADA važiuoji per perėją. Tokiame Londone gali eiti su su ausinėmis, kapišonu ir dar skėčiu, jei tik nori, gali būti tikras kad tave VISADA sustos praleisti. Lietuvoje sustos praleisti, sakykim, 9 iš 10. Na taip, geriau, seniau praleisdavo gal 7 iš 10, bet iki Vakarų mums dar labai ir labai toli.

                O turint omenyje praėjusių metų teisinio reguliavimo ženklų žingsnį atgal, tas progresas link Vakarų nelabai spartės.
                If a lion could speak, we could not understand him.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Grįžtame prie klausimo, ar mums pakanka būti šiek tiek geresniais, nei Rusija ir Baltarusija, ar 1990 kovodami už laisvę norėjom būti arčiau Švedijos ir Vokietijos?
                  Man atrodo, kad visi kaip ir sutinkam, kokia yra esama situacija, tik Jonas mato pusiau tuščią stiklinę, kai dauguma kitų mato pusiau pilną?

                  O norint vakarų Europos rytoj, tai reikia šiandien susikrauti lagaminą, ir rytoj sėsti į lėktuvą. O čia irgi tą lygį pasieksim, bet šiek tiek kantrybės. Jokio stebuklingo recepto kaip tokius pokyčius įgyvendinti greitai pasaulyje nėra. Jeigu ir yra, tai Lietuva viena iš tų valstybių, kurios jį gali išrašyti.

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    /\ Jonai, atsiprašau už tiesų klausimą.
                    Sakyk prašau, iš kur pas Tave tiek energijos trolinti visose iš eilės temose?
                    Romai, let's be fair, tu turi kažkokią obsesiją John'ui. Kėlinėji tau nepatinkančius pranešimus, skirstai vieną diskusiją po penkias skirtinags temas, tada vėl trini tau nepatinkančias nuomones, kurios prieštarauja tavo keistoms pažiūroms. Ir galų gale kitus apkaltini trolinimu. Čia kaip Osama bin Ladenas apkaltinų Estiją terorizmu

                    Nors kai koks nors psichopatas forume pakartotinai (t.y. kokį 20-ą kartą) pradeda švaistytis grąsinimais genocidu ir trėmimais į Sibirą, dingsti kaip į vandenį.

                    Aš dėl to tavo vietoje nesišvaistyčiau tokiomis replikomis, nes tu esi paskutinis žmogus, kuris turėtų tai daryti.

                    Atsakiau į tavo tiesų klausimą?

                    Comment


                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                      https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...56?comments&v3

                      Puiki iliustracija apie Eismo kultūrą Lietuvoje.
                      Vienintelis dalykas nuo ko šitame video šiaušiasi plaukai tai yra tipinė pėsčiųjų viktimizacija - Lietuvoje pats esi kaltas, jei einant per perėję tave nutrenkė, nes pasak seno besmegenio ir panašių esi kaltas kad perėjoje įžūliai iššokai voditeliui po ratais.

                      Filmuojama reguliuojamoje pėsčiųjų perėjoje, žmonės eina per perėją degant žaliai (nors kai kas ir per raudoną, bet čia atskiras atvejis) - ir vis tiek implikuojama jų kažkokia menama kaltė - klausė muzikos, ėjo su kapišonu ir panašūs absurdai.

                      Kam kilo klausimai kuo mes skiriamės nuo civilizuotų šalių - ten praleisti pėsčiąjį yra šventa - artėji prie perėjos, įsitikini kad niekas per ją nesiruošia eiti, ir TIK TADA važiuoji per perėją. Tokiame Londone gali eiti su su ausinėmis, kapišonu ir dar skėčiu, jei tik nori, gali būti tikras kad tave VISADA sustos praleisti. Lietuvoje sustos praleisti, sakykim, 9 iš 10. Na taip, geriau, seniau praleisdavo gal 7 iš 10, bet iki Vakarų mums dar labai ir labai toli.

                      O turint omenyje praėjusių metų teisinio reguliavimo ženklų žingsnį atgal, tas progresas link Vakarų nelabai spartės.
                      Ties 45s, kaip suprantu, mašina pravažiuoja sankryžą per raudoną? Bet kalti, aišku, pėstieji, nes "skubėjo". Gerai, kad neužmušė kokios mašinos ar sunkvežimio pakeliui

                      Comment


                        Vietoj šios keistos diskusijos geriau tiesiog pradėkim kiekvienas nuo savęs ir nuo aplinkinių (šeimos, draugų, pažįstamų) švietimo

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Ties 45s, kaip suprantu, mašina pravažiuoja sankryžą per raudoną? Bet kalti, aišku, pėstieji, nes "skubėjo". Gerai, kad neužmušė kokios mašinos ar sunkvežimio pakeliui
                          Ten mašina važiavo per žalią šviesą, tik ji dar nebuvo spėjus užsidegti. Arba jau buvo spėjus užgesti.
                          If a lion could speak, we could not understand him.

                          Comment


                            Puiki iliustracija apie Eismo kultūrą Lietuvoje.
                            Vienintelis dalykas nuo ko šitame video šiaušiasi plaukai tai yra tipinė pėsčiųjų viktimizacija - Lietuvoje pats esi kaltas, jei einant per perėję tave nutrenkė, nes pasak seno besmegenio ir panašių esi kaltas kad perėjoje įžūliai iššokai voditeliui po ratais.
                            Tai yra tipinis leftistinis silpnojo (pėsčiojo) išaukštinimas - maždaug jis yra silpnesnioji pusė, tai vairuotojai turi sustoti ir dar padėti kokiam girtam prašliaužti degant raudonam signalui. Nes jam gi sunku, gresia pavojus jo gyvybei, padėkime ir užjauskime. Kad pėstysis irgi yra eismo dalyvis ir turi laikytis taisyklių, leftistai nutyli.

                            Yra šiek tiek statistikos apie priežastis.
                            Dėl nepraleidimo perėjoje (vairuotojo atsakomybė) tik 13 proc. tragiškų įvykių. Dėl atšvaitų neturėjimo (pėsčiojo atsakomybė) irgi 13 proc. Gatvės perėjimas neleistinoje vietoje 15 proc. Kaip matyti, daugiau pasitempti turėtų pėstieji. Kai nustos apsirengę tamsiais drabužiais naktimis šlitinėti važiuojamojoje dalyje, tada ir aukų sumažės.

                            https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=78604823

                            Comment


                              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą

                              Tai yra tipinis leftistinis silpnojo (pėsčiojo) išaukštinimas - maždaug jis yra silpnesnioji pusė, tai vairuotojai turi sustoti ir dar padėti kokiam girtam prašliaužti degant raudonam signalui. Nes jam gi sunku, gresia pavojus jo gyvybei, padėkime ir užjauskime. Kad pėstysis irgi yra eismo dalyvis ir turi laikytis taisyklių, leftistai nutyli.

                              Yra šiek tiek statistikos apie priežastis.
                              Dėl nepraleidimo perėjoje (vairuotojo atsakomybė) tik 13 proc. tragiškų įvykių. Dėl atšvaitų neturėjimo (pėsčiojo atsakomybė) irgi 13 proc. Gatvės perėjimas neleistinoje vietoje 15 proc. Kaip matyti, daugiau pasitempti turėtų pėstieji. Kai nustos apsirengę tamsiais drabužiais naktimis šlitinėti važiuojamojoje dalyje, tada ir aukų sumažės.

                              https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=78604823
                              Ar UK yra leftistinė šalis? Kur vairuotojai sustoja, kai pėstytis yra už kelių metrų nuo važiuojamosios dalies? Sakyčiau, kuo daugiau tokio leftizmo reiktų ir pas mus, nes skaičiai rodo, kad jis veikia. Gelbėja daug gyvybių, be kita ko.

                              Pėstieji Lietuvoje yra ypač atsargūs ir, sakyčiau, baikštūs. Atkreipkit dėmesį į daugelio pėsčiųjų elgesį perėjose - bandymas eiti greičiau ar net bėgte, kad greičiau pereiti gatvę (t.y. "netrukdyti" vairuotojams). Niekur į Vakarus nuo Lenkijos tokio vaizdo nepamatysime.

                              Manęs paties kokius 5 kartus vos nepartrenkė mašina vienoje specifinėje perėjoje (einant nuo Siemens arenos į Ozo Parką), nors nei įbėgau, nei kaip nors kitaip "netikėtai" įpuoliau į perėją - tiesiog ėjau normaliu ir stabiliu greičiu ir tiek. Kiekvieną kartą turėjau išklausyti mašinų signalinimo, cypiančių padangų ir ABS tra ta ta ta ta simfonijas iš 60km/h ir didesniu greičiu atvažiuojančių ypač skubančių vodzycelių (20km/h leistino greičio zonoje). Tai toje vietoje išsprendžiau problemą įrengdamas greičio mažinomo kalnelius, kurie dabar leidžia pėstiesiems jaustis saugiai. Bet ką daryti likusiose 5000 perėjų? Ypač tiems, kurie "netikėtai" įbėgę į antrą juostą dabar guli 6 feet deep?
                              Paskutinis taisė John; 2019.02.03, 23:06.

                              Comment


                                Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                Kai nustos apsirengę tamsiais drabužiais naktimis šlitinėti važiuojamojoje dalyje, tada ir aukų sumažės.
                                Nenustos.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Pėstieji Lietuvoje yra ypač atsargūs ir, sakyčiau, baikštūs. Atkreipkit dėmesį į daugelio pėsčiųjų elgesį perėjose - bandymas eiti greičiau ar net bėgte, kad greičiau pereiti gatvę (t.y. "netrukdyti" vairuotojams). Niekur į Vakarus nuo Lenkijos tokio vaizdo nepamatysime.
                                  Kad čia ne baikštumas. Jei matau lėtėjančią mašiną - pereisiu greitesniu žingsniu, kad jai nereiktų sustot. Rūpinuosi ekologija

                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Manęs paties kokius 5 kartus vos nepartrenkė mašina vienoje specifinėje perėjoje (einant nuo Siemens arenos į Ozo Parką), nors nei įbėgau, nei kaip nors kitaip
                                  Ten problema infrastruktūroje. Jei padarysi ilgą nosies tiesumo gan plačią gatvę, kuri pagal jausmą yra kaip rimtas prospektas - natūralu, kad retas smaukysis antru bėgiu 20km/h. Vakaruose jau senai suprato, kad visų pirma turi būti tinkama infrastruktūra, kuri nesukeltų noro važiuoti per greitai.

                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Bet ką daryti likusiose 5000 perėjų? Ypač tiems, kurie "netikėtai" įbėgę į antrą juostą dabar guli 6 feet deep?
                                  Policija turėtų griežtai skalpuoti dėl sustojimo jei gretimoje juostoje auto stovi. Ir infrastruktūros prasme dar yra n+k tvarkyti su perėjom.

                                  Kaip pėstieji yra idiotai, kuriuos reikia saugoti kaip vienaragius šikančius vaivorykštėm, taip ir vairuotojai yra debilai. Kuriems reikia duot tokią infrastruktūrą, kad būtų sunku privelt klaidų. Visgi dažnai ir pėstysis, ir vairuotojas yra vienas ir tas pats asmuo. Kodėl tikėtis, kad jis iškart pasidaro protingesnis atsisėdęs į mašiną?

                                  Comment


                                    Su paskutiniu teiginiu ir sutinku ir nesutinku. Tas, kuriam teko vairuoti ir praleidinėti pėsčiuosius, išlipęs iš mašinos visiškai kitaip elgiasi eidamas per perėją, nes puikiai suvokia rizikas. Kita vertus, atsisėdęs už vairo, kažkodėl jau persimaino. Matomai pusantros tonos metalo krūva suveikia kažkaip psichologiškai ir verčia žiūrėti iš aukšto į visus lengvesnės svorio kategorijos eismo dalyvius. Net nebūtinai pėsčiuosius. Motociklininkai bai dviratininkai dažniausiai irgi lieka nepastebimi. Net tokiose rodos civilizuotose šalyse kaip Anglija ar JAV, vairuotojai dažnai net nesusimasto apie dviratininką, kaip lygiavertį eismo dalyvį. Jei pamato tokį priekyje, tai pavojingai lenkia arba pyksta ir pypina, mol ko čia šitas painiojasi.
                                    P.S. Net pats atkreipiau dėmesį, kaip keičiasi aplinkinių vairuotojų elgesys, man keičiant automoblius, pagal jų dydį. Kuo mažesnis automobilis - tuo mažiau pastebimas. Įdomus fenomenas.

                                    Comment


                                      Ne tik kuo mažesnis, bet ir kuo senesnis/pigesnis. Tiesa, nuo tam tikros ribos atvirkščiai - ir nauji bemsai bijo supuvusių grabų, nes mato, kad anam px ir bus negaila įvažiuot

                                      Gal protingi pėstieji tuo pačiu yra ir protingi vairuotojai? Abiejose pusėse yra tiek atsakingų, tiek psichų. Vargu ar visi psichai už vairo pasidaro atsakingais pėsčiaisiais, o atsakingi pėstieji sėdę už vairo puola naglavot.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Manęs paties kokius 5 kartus vos nepartrenkė mašina vienoje specifinėje perėjoje (einant nuo Siemens arenos į Ozo Parką)
                                        Spėju apie šitą perėją kalbi:
                                        https://www.google.com/maps/@54.7173...7i13312!8i6656

                                        Vieną kartą visai neseniai apie 5 minutes stovėjau laukdamas žmogaus keliasdešimt metrų prieš šitą perėją. Tai per tą laiką pora atlėkę staigiai kirto ant stabdžių einant pėsčiajam, vienam pėsčiųjų (ačiū Dievui) nepasitaikė, tai jis iš vis nestabdydamas per visus kalnelius prasinešė ant kokių 70 km/h +.

                                        Reikėtų prieš sankryžas susiaurinimo ir priverstinio išvingiavimo - pvz prieš sankryžą parkingas uždraustas ir susiaurėja į dešinę į pirmą juostą ir per sankryžą pravažiavimas antra juosta, kai pirma atitverta pėsčiajam ir jam reikia kirsti tik vieną juostą. Viršuj svarbu kaba kamera, kad būtų aišku kam atimt teises jei nuspręs surengti slalomo pratybas.

                                        Aišku, ten dar daug kitų problemų visoj toj teritorijoj reikia išspręsti. Pvz, toj pačioj gatvėj paskutiniu metu per renginius parkuojama ne tik pirmoje juostoje dešinėje bet ir vienu ratu and techninio šaligatvio kairėje. Aš suprantu, kad darbuotojų Viešosios tvarkos skyriuje yra x ir jie visų teritorijų fiziškai neaprėpia apeiti subauduoti, o biudžeto taryba nedidina, bet pasiųsti ekipažą per kiekvieną didelį renginį Siemens'e manau būtų tikrai įmanoma.

                                        Comment


                                          Vieną kartą visai neseniai apie 5 minutes stovėjau laukdamas žmogaus keliasdešimt metrų prieš šitą perėją. Tai per tą laiką pora atlėkę staigiai kirto ant stabdžių einant pėsčiajam, vienam pėsčiųjų (ačiū Dievui) nepasitaikė, tai jis iš vis nestabdydamas per visus kalnelius prasinešė ant kokių 70 km/h +.
                                          Ten nuošalesnė vieta, pėsčiųjų nedaug, vairuotojai jų nesitiki ir važiuoja greičiau. Turbūt reikalauti, kad pėstysis įvertintų situaciją ir eitų per perėją tik įsitikinęs, kad jį praleidžia, būtų žiauru ir nežmoniška? Geriau investuoti dar kažin kiek į infrastruktūrą, kad pėstysis galėtų drąsiai eiti nesidairydamas ir nestabčiodamas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X