Požiūris vakarietiškas ir demokratiškas, kol parkavimo problemos neišspręstos, tol nelogiška bausti, nes problemų baudos nesprendžia. Nebe sovietiniai laikai, kada visiems rūpėjo tik zadanijos ir įstatymų "vykdymai" nemąstant, kam jie reikalingi ir ką jie gina. .
Absoliučiai nepritariu. Ir, drįsčiau teigti, kad pasakėte nesąmonę. Turbūt neprieštarausite teiginiui, kad Vilniuje automobilių fiziškai tiesiog per daug. Iš to seka, kad vietų daugiau neatsiras, be to, nemokamų. Miestas ir visa infrastruktūra nėra guminė ir pritaikyta, kad kiekvienas turėtų po parkavimo vietą bet kur, kai komiblokuose gyvenančios šeimos turi po du automobilius nuo šeimos. Tai, pagal jūs, savivaldybė iš bendro kapšo turėtų įrenginėti tūkstančius parkavimo vietų, kad patenkintų kiekvieno norą turėti automobilį? Absoliuti nesąmonė. Baudos sprendžia problemą, nes baimė prarasti pinigus bet ką skatina nesielgti iracionaliai ir statyti automobilį ant vejos ar ant šaligatvio. Aš nematau pagrindo toleruoti automobilistų nenormalų siekį suniokoti bet ką, ką tik jie gali. Puikus pvz. mano kieme priešais namas. Gyventojai 2 metus rašinėjo, kad jiems perklotų palei namą šaligatvį, kuris atrodė baisiai. Perkolojo. Šiandien jo būklė nekokia, nes prekių išvežiotojai, krovėjai, šiaip gyventojai mėgsta dviem ratais užvažiuoti ant šaligatvio, sumalė kraštines plyteles, nes ne mašinom parkuotis apskaičuota. Tai nematau reikalo toleruoti nevalyvumą, degradaciją ir žmonių kvailumą. Aš kelčiau baudas iki tokio lygio, kad žmonems net į galvą neateitų mašinas statyti ant šaligatvių ar vejų. O dabar tiesiog visus tenkina tokia situacija. Ir, žinote, juokingiausia, kad tie, gyventojai, kurie taip elgiasi, paskui burnoja, kodėl šaligatviai išdaužyti kreivi. Žmonėms jokio kognityvinio disonanso nėra. Fantastika!
Absoliučiai nepritariu. Ir, drįsčiau teigti, kad pasakėte nesąmonę. Turbūt neprieštarausite teiginiui, kad Vilniuje automobilių fiziškai tiesiog per daug. Iš to seka, kad vietų daugiau neatsiras, be to, nemokamų. Miestas ir visa infrastruktūra nėra guminė ir pritaikyta, kad kiekvienas turėtų po parkavimo vietą bet kur, kai komiblokuose gyvenančios šeimos turi po du automobilius nuo šeimos. Tai, pagal jūs, savivaldybė iš bendro kapšo turėtų įrenginėti tūkstančius parkavimo vietų, kad patenkintų kiekvieno norą turėti automobilį? Absoliuti nesąmonė. Baudos sprendžia problemą, nes baimė prarasti pinigus bet ką skatina nesielgti iracionaliai ir statyti automobilį ant vejos ar ant šaligatvio. Aš nematau pagrindo toleruoti automobilistų nenormalų siekį suniokoti bet ką, ką tik jie gali. Puikus pvz. mano kieme priešais namas. Gyventojai 2 metus rašinėjo, kad jiems perklotų palei namą šaligatvį, kuris atrodė baisiai. Perkolojo. Šiandien jo būklė nekokia, nes prekių išvežiotojai, krovėjai, šiaip gyventojai mėgsta dviem ratais užvažiuoti ant šaligatvio, sumalė kraštines plyteles, nes ne mašinom parkuotis apskaičuota. Tai nematau reikalo toleruoti nevalyvumą, degradaciją ir žmonių kvailumą. Aš kelčiau baudas iki tokio lygio, kad žmonems net į galvą neateitų mašinas statyti ant šaligatvių ar vejų. O dabar tiesiog visus tenkina tokia situacija. Ir, žinote, juokingiausia, kad tie, gyventojai, kurie taip elgiasi, paskui burnoja, kodėl šaligatviai išdaužyti kreivi. Žmonėms jokio kognityvinio disonanso nėra. Fantastika!
Kadangi prie savo namų dar nuo vasaros pradžios užsiimu pažeidėjų raportavimu, pastebėjau, kad apie 60-70% pažeidėjų yra 'etatiniai'. Kai kurių net numerius įsiminiau visai to nebandydamas padaryti. Viena iš tokių parkuotojų kažkada įsigudrino net į jai nepriklausantį požeminį parkingą statyti mašiną ir netgi buvo užgrobusi mano vietą. Kai paprašiau patraukti mašiną per FB, ėmė dievagotis, kad tikrai galvojo, kad šita vieta niekam nepriklauso ir kad tikrai nežinojo. Tokie tipažai labai mėgsta pasiteisinimus, kaip kad:
- tikrai nežinojau, kad negalima
- tik 5 minutėms
- tik trumpam
- taigi niekam netrukdo
- o tai kur parkuoti
ir t.t.
Paprastai tie žmonės ir gyvenime elgiasi panašiai t.y. elgiasi chamiškai ir yra visiškai nesupratingi savo aplinkai. Tai postsovietinės erdvės bruožas, Ir tokių žmonių problemą išspręsti greituoju laikotarpiu gali ne Lettered minimas neapibrėžtų "parkavimo problemų sutvarkymas", o baudos. Nors tokio tipo pažeidėjai ir yra chamai bei dažniausiai nepasižymi dideliu gudrumu, bet turi polinkį pradėti mąstyti racionaliai, kai ateina reikalavimas susimokėti 50 Eurų.
Tai atliekamas ir kitas pažeidimas, važiuojama dviračių taku ir šaligatviu, kol privažiuojama ta nematoma veja. KET draudžia važiuoti tomis dangomis. Pagal padangų protektorių įspaustą sniege, galima labai lengvai nustatyti nemažai pažeidėjų.
Tai atliekamas ir kitas pažeidimas, važiuojama dviračių taku ir šaligatviu, kol privažiuojama ta nematoma veja. KET draudžia važiuoti tomis dangomis. Pagal padangų protektorių įspaustą sniege, galima labai lengvai nustatyti nemažai pažeidėjų.
Šiaip visa atkarpa nuo paveikslėlyje parodytos vietos Stanevičiaus g. ir Gelvonų g. (iki pat Akropolio) yra naudojama kaip nelegalus parkingas ištisus metus. Vasarą būna lygiai tas pats. Gal kiek mažiau mašinų, nes daug kas atostogauja. Galvoju, ką darytų policija, jei, tarkim, kiekvieną vakarą skambintume 112, pasakytume, kad laukiame ekipažo vietoje, kur vykdomas pažeidimas, eitume kiekvieną dieną kartu su pareigūnais ir rodytume pirštu į visus iš eilės į pažeidėjus, kurių ten būtų nuo keliasdešimties iki 100+ kiekvieną dieną? Ar toks būdas galėtų jiems padėti pradėti vykdyti tokią veiklą patiems be poreikio rodyti pirštu?
Tada reiktų kokį stiprų argumentą turėti. Ne tik, kad nelegaliai priparkuota, nes atsakymas policijos vienas: "juk nėra kur parkuoti" ir turi rimtesnių reikalų. Reikia pateikti jiems tą rimtesnį reikalą, tarkim, palei visą tą dviračių taką eiti su rulete ir argumentuoti, dėl saugos zonos neužtikrinimo, būtent dėl parkuotojų, t. y. jie kelia tiesioginę grėsmę eismo saugumui – gali bet kada netikėtai atsidaryti durelės ir būti sužalotas dviratininkas (minimalus saugus atstumas lygiagrečiai parkuojamiems automobiliams yra 0,75 m nuo dviračių tako). Tamsiu paros metu, vakare ar net vidurnaktį galima būtų kviesti, papildomai argumentuojant tamsiu paros metu ir dėl to suprastėjusiomis eismo sąlygomis, dėl ko jos tampa dar pavojingesnės. Prašyti reikia pareigūnų, kad ne baudą išrašytų, nes jiems gali pasirodyti, jog tu čia kerštauji kaimynams, o suradus šeimininkus per policijos duomenų bazę tiesiog lieptų vairuotojams patraukti automobilius. Kai teks kelias dienas iš eilės vaikyti tuos pačius asmenis, tai policija pati su mielu noru pradės išrašinėt baudeles.
Man atrodo, kad krizės metais marozams baigėsi litai ir tuo pačiu degalai penkialitrinėse tačkėse, pradėjo važinėti su mažalitražiais automobiliais arba emigravo, taip sumažindami žuvusiųjų skaičių.
O gal tiesiog netekę darbo lietuvoje išvarė į UK, kur dabar lietuviai garsūs kaip daugiausia girti padarantys avarijas, daugiau nei vietiniai, nors lietuvių ir daug mažiau.
prikolas prikolu, bet atsimenu pries kelis metus buvau panasu pranesima gaves kazkur privaciame parkinge nesumokejes rinkliavos. Grasino kad perduos nagrineti policijai, jei nesumokesiu jiems "baudos". Tuomet as jiems pabandziau paaiskint, kad jie ne policija ir "baudu" rinkt negali. Tuomet pasake, kad pirmam kartui man atleidzia. O kokia malone, taip ir issiskyrem.
Geresnis "prikolas" yra tame, kad už pastatymą svetimoje vietoje (parkinge) išvis nėra jokių baudų (nėra KET pažeidimas) ir policija tiesiog pasakys "kreipkis į teismą". Prieš BDAR dar policija padėdavo surasti savininki tel. numerį, galėdavai paprašyti patraukti, dabar sako BDAR neleidžia jiems to daryti nėbent automobilis kelią grėsme tavo saugumui.
Tai, pagal jūs, savivaldybė iš bendro kapšo turėtų įrenginėti tūkstančius parkavimo vietų, kad patenkintų kiekvieno norą turėti automobilį? Absoliuti nesąmonė. Baudos sprendžia problemą, nes baimė prarasti pinigus bet ką skatina nesielgti iracionaliai ir statyti automobilį ant vejos ar ant šaligatvio. Aš nematau pagrindo toleruoti automobilistų nenormalų siekį suniokoti bet ką, ką tik jie gali.
Su komuniblokiais tai aišku nieko nebepadarysi, bet savivaldybė turėtu neleisti statyti namų jeigu nėra įrengiama pakankamai parkavimo vietų. Tuo tarpu dabartinė savivaldybė elgiasi atvirkščiai - sumažino maksimalią leistiną parkavimo vietu ribą. https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=76713619
Su komuniblokiais tai aišku nieko nebepadarysi, bet savivaldybė turėtu neleisti statyti namų jeigu nėra įrengiama pakankamai parkavimo vietų. Tuo tarpu dabartinė savivaldybė elgiasi atvirkščiai - sumažino maksimalią leistiną parkavimo vietu ribą. https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=76713619
Šis jūsų komentaras dar kartą patvirtina, kad viskas, kas rašoma šitame forume, yra nereflektuojama net pačių dalyvių. O ko norėti iš kokių savivaldybės darbuotojų, kurie apskirtai sunkiai suvokia, kaip šiuolaikinis miestas turėtų funkcionuoti, tačiau visgi savivaldybė elgiasi teisingai. Daug nerašysiu, nes jau tiek čia prirašyta šiuo klausimu.
Tik įdėsiu Houstono (TX) nuotrauką, kad suvoktumėte, kas būtų, jeigu visiems būtų skiriamos vietos.
Su komuniblokiais tai aišku nieko nebepadarysi, bet savivaldybė turėtu neleisti statyti namų jeigu nėra įrengiama pakankamai parkavimo vietų. Tuo tarpu dabartinė savivaldybė elgiasi atvirkščiai - sumažino maksimalią leistiną parkavimo vietu ribą. https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=76713619
Tai naujove, kuri atejo is Vakaru. Nes ten taip mazinamas "automobilizmas". Kai nera vietu parkuotis, savaime auto islaikymas gaunasi labai brangus ir masina daznai tiesiog neperkama. Pas mus tai nekiek neveikia ir neveiks, nes galima statyti bet kur, kur randi ikist ir uz tai nebaudziama. Tai galiausiai tiesiog uzkisa masinas prie pat pereju, ivaziavimu, uzstato vejas ir tiek.
Šis jūsų komentaras dar kartą patvirtina, kad viskas, kas rašoma šitame forume, yra nereflektuojama net pačių dalyvių. O ko norėti iš kokių savivaldybės darbuotojų, kurie apskirtai sunkiai suvokia, kaip šiuolaikinis miestas turėtų funkcionuoti, tačiau visgi savivaldybė elgiasi teisingai. Daug nerašysiu, nes jau tiek čia prirašyta šiuo klausimu.
Tik įdėsiu Houstono (TX) nuotrauką, kad suvoktumėte, kas būtų, jeigu visiems būtų skiriamos vietos.
Kažkoks labai primityvus požiuris čia. Būtų parkavimas normalus, t.y. daugiaukštės įskaitant požemines aikštelės, problemų būtų daug mažiau, o ir tokie paveiksliukai parodo tik senovinį mastymą apie parkavimą.
O tikėtis kad modernus žmogus neturės automobilio tai čia kaip tikėtis kad vėl sugrįš arklių tempiami vežimai. Automobilių skaičius tik didėja ir šio trendo neapsuksite tokiais sprendimais, tik dar labiau paskatinsite suburbanizaciją kuri yra visiškas krachas miesto infrastrutūrai.
Pats su automobilių statymo vargais Kauno centre susidūręs kaunietis Audrius Kalvėnas nesupranta: ne jau vieni išties yra lygesni už kitus? Prieš pat didžiąsias metų šventes jis užfiksavo Kauno miesto savivaldybės automobilį, besivažinėjantį Laisvės alėja. Paaiškėjo, kad išskirtine panoro pasijusti Gričiupio seniūnė, kuri, kaip patikino Kauno valdžia, neliks už tai nenubausta.
Jeigu taip elgiasi žmonės, kurie teoriškai turėtų rodyti pvz., tai ko norėti iš rabotiagų, kurie vakarais grįžta į savo komiblokus ir, žiū, a kur parkuoci mašiną, John ?
Tyrimai rodo, kad Lietuvoje jaunų vairuotojų žūsta daugiau nei vidutiniškai Europos Sąjungoje. Taip pat mūsų jaunuoliai kelyje linkę važinėti agresyviau ir labiau rizikuoti. Kodėl taip yra – atsakymų ieško saugaus eismo ekspertai ir psichologai
Lietuvoje pradedančiųjų vairuotojų kelyje žūsta pusantro karto daugiau, nei yra Europos Sąjungos vidurkis. Aiškėja, kad mažesnį nei vienerių metų vairavimo stažą turintys vairuotojai mūsų šalyje sukelia 12 proc. visų eismo įvykių. „Tyrimais įrodyta, kad 90 proc. tai nulemia netinkama vairuotojo elgsena ir tik 10 proc. – nepakankami vairavimo įgūdžiai. Žinoma, nenorėčiau, kad būtų manoma, jog viską lemtų tik elgsena.
„Nuo pat pradžių pastebėjau daugybę skirtumų su Italija, tačiau pozityvių. Pirmiausiai, man pasirodė neįtikėtina eismo dalyvių kultūra: pėstieji visuomet turi pirmenybę, automobiliai sustoja, man tebestovint ant šaligatvio!“ – gyrė Lietuvą ji.
John kiek pamenu rašė, kad nelabai pėsčiuosius praleidžia. Kažkaip matyt jam nesekasi.
John kiek pamenu rašė, kad nelabai pėsčiuosius praleidžia. Kažkaip matyt jam nesekasi.
John žiūri į statistiką ir mato, kad numušta mažiau. Reiškia turi praleist. Nes nu negi tiesiog kitokia eismo kultūra tiek iš vairuotojų, tiek iš pėsčiųjų pusės. Jei pas mus kėgliai būtų drąsūs ir vikrūs kaip Italijoje ir vairuotojai taip pat gerai vairuotų, tai numuštų irgi neturėtume.
John kiek pamenu rašė, kad nelabai pėsčiuosius praleidžia. Kažkaip matyt jam nesekasi.
Būna žmonių, kurių ir į restoraną neįleidžia arba iš parduotuvės apsauga išlydi, bet tai ne aplinka kalta . Situacija perėjose žymiai pagerėjusi - vairuotojams jau įkalta į galvas, kad pėsčiuosius reikia praleisti. Dar reikėtų padirbėti su pėsčiaisiais, nes daug tokių, kuriems saugojimasis ir elementarus atsargumas neegzistuoja.
Būna žmonių, kurių ir į restoraną neįleidžia arba iš parduotuvės apsauga išlydi, bet tai ne aplinka kalta . Situacija perėjose žymiai pagerėjusi - vairuotojams jau įkalta į galvas, kad pėsčiuosius reikia praleisti. Dar reikėtų padirbėti su pėsčiaisiais, nes daug tokių, kuriems saugojimasis ir elementarus atsargumas neegzistuoja.
Tiksliau neBEegzistuoja. Seniau būdavo pavojinga ir visi saugodavosi. Nu kaip Italijoje dabar. Dabar įprato, kad gan saugu ir nesitiki pavienių psichų.
Comment