Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Laikausi tokių taisyklių autostradoje:
    • jei reikės nors truputį pristabdyti, kad praleisčiau atlekiantį veikėją prieš lenkdamas - rikiuojuosi ir man nusiš… ant jo
    • jei nereikės pristabdyti - praleidžiu ir tik tada rikiuojuosi lenkti
    • jei lenkiant kažkas iš galo laikosi saugaus atstumo - padidinu greitį
    • jei atstumo nesilaiko - nepadidinu (važiuoju ant 105-110 kmh, nes taupau)
    • jeigu atstumo nesilaiko ir dar mirksi - gerai nuplaunu langus (apmy… jį)
    • galinio vaizdo veidrodėlį visada laikau nusuktą į šoną

    Comment


      Parašė gerietis Rodyti pranešimą

      Būtant toks elgesys yra teisingas. Persirikiuoti į lėtesnę koloną vien tam, kad "mirksintį" praleistų . Jeigu patys nesugebate pamirksėti pirmajam avinui- eismo stabdytojui.

      Faktai:
      1. Visa 125 kmh kolona nori važiuoti greičiau, išskyrus pirmąjį aviną - eismo stabdytoją. Kitaip neatsirastų ta kolona.
      2. Praleisdamas "mirksintį", sudarysi jam galimybes nuvaryti į pimąją juostą tą pirmąjį aviną - eismo stabdytoją.
      3. Win-Win. Trukdo tik antros kolonos bukas užsispyrimas ir nepagarba kitiems eismo dalyviams.
      Mldc, nėr ko bachūrams kely maišytis, prasčiokai avinai tegu sėdi pirmoj juostoj su savo leistinu greičiu ir netrukdo 170kmh link los palangeles spaust.

      Comment


        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

        Greičio viršyjimas nardant po juostas 150-160 autostradoje nėra tas pats, kas važiavimas 60-70 mieste su srautu. Mieste avarijos dažniausiai būna techninės, autostradoje avarijos labai retai kada nesibaigia mirtimi. Skirtumą jauti?
        O aš ar sakiau kažkur kad nėra skirtumo?
        Greičio viršijimas ir greičio viršijimas + chuliganiškas vairavimas.

        Ir išvis kuo tai susija su tuo ką aš rašiau?

        Comment


          Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
          Laikausi tokių taisyklių autostradoje:
          • jei reikės nors truputį pristabdyti, kad praleisčiau atlekiantį veikėją prieš lenkdamas - rikiuojuosi ir man nusiš… ant jo
          • jei nereikės pristabdyti - praleidžiu ir tik tada rikiuojuosi lenkti
          • jei lenkiant kažkas iš galo laikosi saugaus atstumo - padidinu greitį
          • jei atstumo nesilaiko - nepadidinu (važiuoju ant 105-110 kmh, nes taupau)
          • jeigu atstumo nesilaiko ir dar mirksi - gerai nuplaunu langus (apmy… jį)
          • galinio vaizdo veidrodėlį visada laikau nusuktą į šoną
          Va dėl to mums dar toli iki vakarų Europos kultūros.
          Nulis tolerancijos ir visiškas savanaudiškumas vardan principų.
          Labanaktis
          Paskutinis taisė Kaid; 2024.08.09, 00:29.

          Comment


            Parašė Kaid Rodyti pranešimą

            Va dėl to mums dar toli iki vakarų Europos kultūros.
            Nulis tolerancijos ir visiškas savanaudiškumas vardan principų.
            Labakatis
            Būtent. Dėl to ir laikausi šių taisyklių. Geros ir ramios jums nakties.

            Comment




              Nereikia leistis į kraštutinumus. Vienas jaučiasi kelio valdovu, važiuodamas, cituoju, pagal taisykles ant 140. Kitas nepasivargins net kelioms sekundėms numesti autopiloto ir pasitraukti į pirmą juostą.

              Kažkada čia jau tai rašiau - daug važinėju Vakarų Europoje (Prancūzijoje, Belgijoje, Nyderlanduode, Vokietijoje) ir nėra tekę matyti tiek daug chamiškų situacijų, kiek jų būna Lietuvoje. Tiesą sakant, grįžęs vairuodamas kurį laiką jaučiuosi nejaukiai, ypač dėl to, kaip ignoruojami greičio limitai tiek miestuose, tiek už jų ir kaip pacukai (ne tik pagal amžių) jaučiasi autostrados šeimininkais. Šiuo atžvilgiu dar esame arčiau ruskyno nei Vakarų.

              Comment



                Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                Bet jai jau išvažiavai į lenkimą tai lenk. Nes yra tokių kurie kur leidžiama 130 km/h greitis į lenkimą išvažiuoja 105 km/h greičiu ir lenkia 5 minutes.
                Per tokius "lenkėjus" ir formuojasi paskui spūstys, nes išlysdami ir stabdydami eismą antra juosta priverčiate susidaryti greičiau važiuojančių mašinų koloną.
                Tiesiog turi būti eismo kultūra ir jei nori važiuoti lėčiau - važiuok bet ir nesimaišyk tiems kurie nori važiuoti greičiau.

                O lempomis - taip mirgalinsiu jei stabdysi eismą ir neadekvačiais elgsiesi kelyje.
                Greičio autopilote nekeičiu tam, kad apvažiuoti fūrą. Eismo kultūra yra nebūti nevispročiu kuriam visi važiuojantys lėčiau "maišo".

                Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                Aš pasitraukiu, man nesunku ir negaila kad jis važiuoja greičiau.
                Tau negaila, o normaliems žmonėms gaila kad žmogus kelia pavoju sau ir aplinkiniams.
                Parašė iPhone Rodyti pranešimą
                Nepykit, bet manau ne jums spręsti
                Mums.

                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                Būtant toks elgesys yra teisingas. Persirikiuoti į lėtesnę koloną vien tam, kad "mirksintį" praleistų . Jeigu patys nesugebate pamirksėti pirmajam avinui- eismo stabdytojui.

                Faktai:
                1. Visa 125 kmh kolona nori važiuoti greičiau, išskyrus pirmąjį aviną - eismo stabdytoją. Kitaip neatsirastų ta kolona.
                2. Praleisdamas "mirksintį", sudarysi jam galimybes nuvaryti į pimąją juostą tą pirmąjį aviną - eismo stabdytoją.
                3. Win-Win. Trukdo tik antros kolonos bukas užsispyrimas ir nepagarba kitiems eismo dalyviams.
                Už mirksįjimą (akinimą) tu netenki teisių, tai normalūs žmonės nemirksės. O mirksinčių nuomonė nieko verta. Nepagarba čia yra tik tų, kurie galvoja kad jie turi dievo duota teise lėkti.

                Comment


                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                  Būtant toks elgesys yra teisingas. Persirikiuoti į lėtesnę koloną vien tam, kad "mirksintį" praleistų . Jeigu patys nesugebate pamirksėti pirmajam avinui- eismo stabdytojui.

                  <...>
                  Tas "avinas eismo stabdytojas" dažnai būna 10 mašinų priekyje.
                  Prašau pacituok man KET punktą, kur tavo aprašyta procedūra numatyta.

                  _______
                  Ir dar kartą.
                  Jei kažkas atlekia paskui mane mirksėdamas, nors aš pats esu apvažiavimo manevre, kodėl jis įsivaizduoja, kad jo laikas yra brangesnis, nei mano? Apie kokią, po velniais, pagarbą čia galima kalbėti? Pagarba turi būti abipusė, todėl siūlau pradėti gerbti ir kitų laiką.
                  Jei aš lenkiu lėtą koloną, bet tai esu priverstas daryti kitoje kolonoje, mirksėtojas turi turėti nulį lūkesčių, kad aš imsiu stabdyti (kad suvienodinčiau greitį su lenkiama kolona), atliksiu manevrą vien tam, kad sutaupyti jam laiko, ir po to atliksiu antrą manevrą, kad grįžčiau į apvažiavimo juostą. Kiekvienas toks manevras sukuria naujas rizikas eismo įvykiui. Po velniais, iš kur pas skraidytojus toks susireikšminimas?

                  Ir tikrai neketinu mirksėti lėtai važiuojančiai kolonai, kai matau, jog eismą stabdo ne iš karto prieky manęs važiuojantis automobilis, o kažkur toli priekyje flegminantis. Tai yra absurdiška.

                  Aš nesuprantu, gal mes ne apie tą patį kalbame?
                  Man susidaro toks įspūdis, kad skraidytojai įsivaizduoja, jog čia agituojame 110-120 km/h važiavimą kairėje juostoje, kai taip nėra. Pats "standartu" nusistatau 135 km/h (faktiškai, apie 131 km/h pagal GPS), kai važiuoju dešine juosta.
                  Paskutinis taisė Riedutis; 2024.08.09, 10:39.

                  Comment


                    Parašė eigh Rodyti pranešimą


                    Nereikia leistis į kraštutinumus. Vienas jaučiasi kelio valdovu, važiuodamas, cituoju, pagal taisykles ant 140. Kitas nepasivargins net kelioms sekundėms numesti autopiloto ir pasitraukti į pirmą juostą.

                    Kažkada čia jau tai rašiau - daug važinėju Vakarų Europoje (Prancūzijoje, Belgijoje, Nyderlanduode, Vokietijoje) ir nėra tekę matyti tiek daug chamiškų situacijų, kiek jų būna Lietuvoje. Tiesą sakant, grįžęs vairuodamas kurį laiką jaučiuosi nejaukiai, ypač dėl to, kaip ignoruojami greičio limitai tiek miestuose, tiek už jų ir kaip pacukai (ne tik pagal amžių) jaučiasi autostrados šeimininkais. Šiuo atžvilgiu dar esame arčiau ruskyno nei Vakarų.
                    Teko pavažinėt Lenkijoj tarp Katowice ir Lodzės, ten kur autostrada su 140 leistinu. Tai ramiai atsipūtę lenda lenkti ant 110-115 ir net nebando trauktis į pirmą eilę, nors tarpų yra. O vat pasukus nuo Lodzės link Varšuvos kažkaip kultūringiau su praleisdinėjimais. Žodžiu visur visko pilna, pasaulis globalėja, kultūros po truputį maišosi

                    Comment


                      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                      atliksiu manevrą vien tam, kad sutaupyti jam laiko, ir po to atliksiu antrą manevrą, kad grįžčiau į apvažiavimo juostą. Kiekvienas toks manevras sukuria naujas rizikas eismo įvykiui.
                      Skaitau kad kad tokiems vairuotojams kuriems persirikiuoti - nepakeliamos rizikos "manevras", ne vieta gatvėse ir keliuose.

                      -

                      Comment


                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                        Skaitau kad kad tokiems vairuotojams kuriems persirikiuoti - nepakeliamos rizikos "manevras", ne vieta gatvėse ir keliuose.
                        "Skaityk", ką nori, nuo tavo "skaitymo" niekas nesikeičia. Jeigu tu tik tai iš visos mano žinutės tesugebėjai išskaityti, na tai čia nebėra diskusijos.

                        Comment


                          Prieš 2-3 mėnesius kelis kartus važiavau per 1/2 Lietuvos 70-80 km/h greičiu (vežiau ligonį, ne automagistralėm). Ir ką? Turiu pasakyti, kad man patiko. Riedi sau atsipūtęs, daugiau matai ir laiko ne tiek daug prarandi.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Kai važinėjau dyzeliu, dažnai irgi vilkdavausi paskui fūras kuro taupymo tikslu. Bet tuščiam kely stabdyti eismą neleisdavau sau.
                            Autostradoje važiuoti lėtai = pradėti dairytis į salis ir nematyti kelio arba užmigti ir nuvažiuoti į griovį.
                            -

                            Comment


                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                              Prieš 2-3 mėnesius kelis kartus važiavau per 1/2 Lietuvos 70-80 km/h greičiu (vežiau ligonį, ne automagistralėm). Ir ką? Turiu pasakyti, kad man patiko. Riedi sau atsipūtęs, daugiau matai ir laiko ne tiek daug prarandi.
                              Kol pora kartų per gyvenimą tai taip, egzotika (kaip ir važiavimas VVT). Bet jei reikėtų kas pora dienų taip važinėti (o juolabiau kai kiti darbai dar skubintų) tai greitai atsibostų vilktis. Man, kaip važinėjančiam daug, visos tos kelionės yra maksimalus laiko leidimas veltui. Nors ir stengiuosi tą laiką kažkaip išnaudoti (užsileidęs laidas ar audio knygą). Ir dauguma žmonių į tą žiūri taip pat pragmatiškai.

                              Comment


                                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                Skaitau kad kad tokiems vairuotojams kuriems persirikiuoti - nepakeliamos rizikos "manevras", ne vieta gatvėse ir keliuose.
                                Kaip ir tiems kurie neranda stabdžių pedalo.

                                Comment


                                  Vokiečio įspūdžiai apie eismą Kaune

                                  https://www.reddit.com/r/lithuania/s/z7rZxrjOmq

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                    Prieš 2-3 mėnesius kelis kartus važiavau per 1/2 Lietuvos 70-80 km/h greičiu (vežiau ligonį, ne automagistralėm). Ir ką? Turiu pasakyti, kad man patiko. Riedi sau atsipūtęs, daugiau matai ir laiko ne tiek daug prarandi.
                                    Kartais tenka važiuoti iš Vilniaus į Klaipėdą darbo reikalais ir jei važiuoju vienas ir turiu laiko, tai po Kauno suku link Jurbarko arba nuo Vilniaus per Prienus ir link Jurbarko arba Žemaičių plentu. Žiema aišku būna nuotykių su nevalytais keliais ir t.t., bet bendrai absoliučiai kita emocija, atrodo važiuotum amžinai Vnž. rekomenduoju

                                    Comment


                                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                                      Romukas toliau savo stiliuje, įdėjęs mano citata kuri nieko nereiškia šioje temoje.
                                      Dabar jau netrimituoja: "pažiurėkite Lenkijoje tai 1+1 eisme greitis 80km/h..." kas nėra tiesa ir ruože ties Lomža.
                                      Tai kodėl tame pačiame kelyje, atrodo identiškomis sąlygomis 1+1 vienoje vietoje greitis mažinamas iki 60 ir 50, o truputį toliau, kur upė užlieja pievas ir važiuojama tiltaisir viadukais greitis 80 ir 50? Greitis atkarpoje skiriasi 30km/h kas kai kuriems komentatoriaus atrodytų neįveikiama užduotis.
                                      Ajajai, koks įsižeidęs. Tai kodėl tada A5 Lietuvos pusėje tiesiog sukabinėti ženklai 70 visame 16km ruože jei visame jame nedirbama? Nustok rašyti tą patį per tą patį...

                                      Comment


                                        Tai, kad turi ta Varšuva aplinkelius bent jau tokį kaip Vilniaus Vakarinis tikrai ir naujus dar statosi.

                                        Comment


                                          Parašė ilgas
                                          Sveiki,kiek jus turit teises?
                                          Kas čia per delfio komentaro lygio kratinys? Ar pats bent perskaitei apie ką diskusija? ir dar logikos reik paieškot...
                                          O kiek reikėjo pakeliaut po Europą? Paskutiniai pora metų: iki Italijos, Austrijos, Vokietijos pakankamai? Ar dar reik kur prasukt?
                                          Ir nepamenu, ar buvo vietos, kur kiltų mintis "O ką ir nuo ko turėtų saugoti šis ženklas?"
                                          Greičiau pats lėčiau važiavau nei leidžiama, nes kažkaip nesaugu atrodo lietuviškais standartais.
                                          Ir buvo pateiktas ne vienas pavyzdys, kur nieks užtikrintai atsakyt nesugeba kam ribojimas. Gal nuo to, o gal nuo ano? Tai gal būsi pirmas tas, kuris tuos atsakymus žino?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X