Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 1252 Rodyti pranešimą

    Kuo dar dėl savo saugumo ir patogumo užsiimi? Eini nuo moco gliaudydamas siemkes, kad vėliau rastum kelią nuo durų iki moco?
    Greičiau parkuoja ant šaligatvio prie pat durų.

    Comment


      VYKSTA KARAS :O
      Visai šmaikštus straipsnis
      Greitų ir įsiutusių keliuose bus mažiau: policija stojo į kovą su nelegalių lenktynių dalyviais, nubausta apie 200 asmenų - LRT

      Policijos pareigūnai sudavė smūgį kelių chuliganams ir nelegalių gatvių lenktynių mėgėjams. Viešosios tvarkos biuro viršininko Vytauto Grašio teigimu, pastarąjį mėnesį vykdant specialiąsias priemones iš viso buvo užfiksuota daugiau kaip 200 grubių Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimo atvejų.

      Comment


        Parašė PukiS Rodyti pranešimą

        aha, nubrauk ašarėlę O realybė tokia, kad veidrodžiuose motociklas kažkodėl nematomas. Pypsinimus nereaguoja kai bando ant galvos persirikiuot, o va pergazavimas - labai padeda pabudinti autopilotu važiuojantį ofiso planktoną.
        Ir tada pagazavus galima iš karto į garažą važiuoti nes techniškai netvarkingas variklis (višijantis garso normas) praranda technine apžiūrą.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Ir tada pagazavus galima iš karto į garažą važiuoti nes techniškai netvarkingas variklis (višijantis garso normas) praranda technine apžiūrą.
          Negalima. Reikia išsikviest traliuką, nes transporto priemonė su negaliojančia technine apžiūra eisme dalyvauti negali.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Ir tada pagazavus galima iš karto į garažą važiuoti nes techniškai netvarkingas variklis (višijantis garso normas) praranda technine apžiūrą.
            Gal nereiktų šnekėti apie tai, ko visiškai nesupranti. Keliant apsukas, garso lygis didėja visoms transporto priemonėm su vidaus degimo varikliu. Ir tai toli gražu nereiškia, kad variklis yra techniškai netvarkingas, ar viršija garso normas. Fizika taip veikia jei ką.
            Net Škodoms (tos kur su šleikom seniau Kaune važinėdavo), didėjant apsukoms, garso lygis didėja. Nors ten varikliai elektriniai buvo.

            Comment


              Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
              zmogui pinigu neuztenka duslintuvo skyliu susivirinti ant savo tranto, matyt todel toks ir piktas
              Duslintuvas aftermarketinis konkrečiam motociklui ir technikinę po 2,5 metų praeis sava eiga be problemų. nes botanikai kaip tamsta nežino kad garso normos motociklams yra kitokios negu automobiliams Čia dar vienas pliusas sukelia nervinį tiką visokiem ekonaciam
              *censored*

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Greičiau parkuoja ant šaligatvio prie pat durų.
                va čia visų tokių kaip tamsta problema - visus pagal savo sugedimo lygį vertini. Akivaizdu kad mielai taip darytum, galvoj sukas, bet tiesiog bijai. O aš parkuoju ten kur skirtos vietos, ir niekada nematau paeit problemos kur toliau. Prekybcentrių parkinguos parkuoju toliausiam kampe kur nėra mašinų, nes banaliai "kultūringi" parkuotojai labai sėkmingai durelėm daužo kitas mašinas išlipinėdami ir kaiulės akis nustatę apsidairo ar kas nematė ir tepa mieles, Nesenai vienas toks daužytojas smagių reikalų su draudimu turėjo.
                *censored*

                Comment


                  Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                  Duslintuvas aftermarketinis konkrečiam motociklui ir technikinę po 2,5 metų praeis sava eiga be problemų. nes botanikai kaip tamsta nežino kad garso normos motociklams yra kitokios negu automobiliams Čia dar vienas pliusas sukelia nervinį tiką visokiem ekonaciam
                  mldc bachuras. jei visokem lopam ir mociutem nepatink mocuko garsus bezdejms ir riaugejms, tai lai kraustos in kaima gyvent

                  Comment


                    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                    va čia visų tokių kaip tamsta problema - visus pagal savo sugedimo lygį vertini. Akivaizdu kad mielai taip darytum, galvoj sukas, bet tiesiog bijai. O aš parkuoju ten kur skirtos vietos, ir niekada nematau paeit problemos kur toliau. Prekybcentrių parkinguos parkuoju toliausiam kampe kur nėra mašinų, nes banaliai "kultūringi" parkuotojai labai sėkmingai durelėm daužo kitas mašinas išlipinėdami ir kaiulės akis nustatę apsidairo ar kas nematė ir tepa mieles, Nesenai vienas toks daužytojas smagių reikalų su draudimu turėjo.
                    Dėl tamstos nežinau. Bet neseniai mačiau kaip motociklininkas važiavo šaligatviu iki bankomato. Nes nu pasistatyt aikštelėj ir paeit 10m problematiška.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Dėl tamstos nežinau. Bet neseniai mačiau kaip motociklininkas važiavo šaligatviu iki bankomato. Nes nu pasistatyt aikštelėj ir paeit 10m problematiška.
                      o aš mačiau kaip dviratininkas aprėkė bobutę šaligatvių einančią. jo, visi dviratinikai balvonai beje - pagal ket motociklą galima stumt šaligatviu, ir parkuot ant jo, netrukdant praeiti pėstėsiems.
                      *censored*

                      Comment


                        Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                        o aš mačiau kaip dviratininkas aprėkė bobutę šaligatvių einančią. jo, visi dviratinikai balvonai beje - pagal ket motociklą galima stumt šaligatviu, ir parkuot ant jo, netrukdant praeiti pėstėsiems.
                        Balvonai motociklininkai koreliuoja su mėgėjais pergazuot. Bet taip, ne visi pergazuotojai važinėja šaligatviais.

                        Comment


                          Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                          pėstysis turi į kelią įžengti įsitikinęs, kad tai daryti saugu. Taip nesielgdamas pėstysis bus teisus, bet biški nebesveikas. Kam nuo to geriau?
                          Kur ta riba tarp įsitikinimo, kad saugu ir postsovietinio pensininko paranojiškumo, bailumo ar paniatkių laikymosi, kai ratuotiems tiesiog moji ranka, rodydamas, kad praleidi ir „netrukdai“? Kodėl grįždamas iš praktiškai bet kokios Vakarų ar Centrinės Europos šalies ir apsipratęs, kad 99% vairuotojų smarkiai lėtina greitį už 100 metrų nuo perėjos, visada mane mato ir tikisi, kad bet kada nersiu į gatvę, Lietuvoje po pirmų kelių perėjų turiu iš naujo prisiminti, kad man vairuotojai perėjoje gali nors ir ant pėdų užvažiuoti prieš nosį? Ai, dar reikia prisiminti, kad pas mus reikia vos ne ristele per perėja prabėgti, nes kitaip kapotai pradės į šlaunis stumtis.

                          Comment


                            Parašė 1252 Rodyti pranešimą

                            Kur ta riba tarp įsitikinimo, kad saugu ir postsovietinio pensininko paranojiškumo, bailumo ar paniatkių laikymosi, kai ratuotiems tiesiog moji ranka, rodydamas, kad praleidi ir „netrukdai“? Kodėl grįždamas iš praktiškai bet kokios Vakarų ar Centrinės Europos šalies ir apsipratęs, kad 99% vairuotojų smarkiai lėtina greitį už 100 metrų nuo perėjos, visada mane mato ir tikisi, kad bet kada nersiu į gatvę, Lietuvoje po pirmų kelių perėjų turiu iš naujo prisiminti, kad man vairuotojai perėjoje gali nors ir ant pėdų užvažiuoti prieš nosį? Ai, dar reikia prisiminti, kad pas mus reikia vos ne ristele per perėja prabėgti, nes kitaip kapotai pradės į šlaunis stumtis.
                            Nėra viskas tuose Vakaruose puiku ir gerai, išskyrus galbūt Olandiją. Atkreipčiau dėmesį (pvz. Vokietija), kad ten eismo reguliavimas griežtesnis, žymiai daugiau zonų 30. Vaikščiojimas per gatvę ne per perėją pakankamai normalizuotas. Centrinės Europos šalyje Čekijoje su pėsčiųjų praleidimu per perėją situacija labai prasta ir Lietuvoje situacija tikrai geresnė. Net nesutikčiau, kad Lietuvoje situacija tokia, kaip aprašyta.

                            Comment


                              Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                              Nėra viskas tuose Vakaruose puiku ir gerai, išskyrus galbūt Olandiją. Atkreipčiau dėmesį (pvz. Vokietija), kad ten eismo reguliavimas griežtesnis, žymiai daugiau zonų 30. Vaikščiojimas per gatvę ne per perėją pakankamai normalizuotas. Centrinės Europos šalyje Čekijoje su pėsčiųjų praleidimu per perėją situacija labai prasta ir Lietuvoje situacija tikrai geresnė. Net nesutikčiau, kad Lietuvoje situacija tokia, kaip aprašyta.
                              Nesakau, kad puiku. Bet vairuotojų kultūra pėsčiųjų atžvilgiu pas mus yra visiška šūdų krūva. Aišku, idiotiška infrastruktūra irgi nepadeda „kultūrintis“. Šiaip ką išmokau per eilę metų, tai būti truputį „naglesniu“ pėsčiuoju: neskubinti žingsnio einant per perėją, nelaukti, kol mane kas nors „akivaizdžiai“ praleis, jei matau, kad vairuotojas pakankamai lėtai važiuoja, kad galėtų sustabdyti. Gal ir kiek rizikingiau elgiuosi (jaunesnis amžius, greitesnė reakcija irgi nepamaišo), bet kartais juokinga, kaip pensininkiškai atsargiai kai kurie bendraamžiai eina per perėjas. Ir net nevisada pavadinčiau tai atsargumu – greičiau kažkokiu indoktrinavimu, kad, neduok Dieve, sugaišinsi brangų vairuotojo laiką.

                              Comment


                                Parašė 1252 Rodyti pranešimą
                                Bet vairuotojų kultūra pėsčiųjų atžvilgiu pas mus yra visiška šūdų krūva.
                                Netiesa. Yra kur tobulėti, bet tikrai ne "visiška šūdų krūva".

                                Comment


                                  Na taip, Vilniuje šiek tiek geriau. Bet Vilnius dėl ilgametės (daugiausia vidinės) imigracijos (su protų nutekėjimu) jau atskira respublika darosi nuo likusios Lietuvos.

                                  Comment


                                    Parašė 1252 Rodyti pranešimą

                                    Kodėl grįždamas iš praktiškai bet kokios Vakarų ar Centrinės Europos šalies ir apsipratęs, kad 99% vairuotojų smarkiai lėtina greitį už 100 metrų nuo perėjos, visada mane mato ir tikisi, kad bet kada nersiu į gatvę,
                                    Va čia ir problema - bet kada nerti į gatvę. Reikia stebėti aplinką, ir eiti per gatvę saugiai. Skaudės tau, ne vairuotojui. Nes gali būti, kad vairuotojas tavęs nemato. Arba jam dzin ant tavęs. SKAUDĖS TAU.

                                    Parašė 1252 Rodyti pranešimą

                                    Šiaip ką išmokau per eilę metų, tai būti truputį „naglesniu“ pėsčiuoju: neskubinti žingsnio einant per perėją
                                    Kuom toks budulio elgesys gerina vairuotojų nuomonę apie pėsčiuosius, įskaitant patį?

                                    Parašė 1252 Rodyti pranešimą
                                    Kodėl grįždamas iš praktiškai bet kokios Vakarų ar Centrinės Europos šalies ir apsipratęs, kad 99% vairuotojų
                                    Dar gali papasakoti, kaip Amsterdame arba Diuseldorfe dviratininkai sustoja, padaro reveransą ir praleidžia poną, kai nori kirsti dviračių taką....

                                    Comment


                                      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                      Va čia ir problema - bet kada nerti į gatvę. Reikia stebėti aplinką, ir eiti per gatvę saugiai. Skaudės tau, ne vairuotojui. Nes gali būti, kad vairuotojas tavęs nemato. Arba jam dzin ant tavęs. SKAUDĖS TAU.
                                      Nuo ginklo man irgi skaudės. Bet vis tiek JAV nevaikščiočiau su šalmu neperšaunama liemene.

                                      Kuom toks budulio elgesys gerina vairuotojų nuomonę apie pėsčiuosius, įskaitant patį?
                                      Automarozų nuomonės aukštai nevertinu. Mano „buduliškas“ elgesys išsivystė tiesiog pripratus natūraliai vaikščioti (panašiai kaip vaikšto daugelis vietinių) įvairiuose Vakarų ir Centrinės Europos miestuose

                                      Dar gali papasakoti, kaip Amsterdame arba Diuseldorfe dviratininkai sustoja, padaro reveransą ir praleidžia poną, kai nori kirsti dviračių taką....
                                      ???

                                      Comment


                                        Parašė 1252 Rodyti pranešimą

                                        Nuo ginklo man irgi skaudės. Bet vis tiek JAV nevaikščiočiau su šalmu neperšaunama liemene.

                                        Automarozų nuomonės aukštai nevertinu. Mano „buduliškas“ elgesys išsivystė tiesiog pripratus natūraliai vaikščioti (panašiai kaip vaikšto daugelis vietinių) įvairiuose Vakarų ir Centrinės Europos miestuose

                                        ???
                                        Tipinis benzingalvių surengtą genocidą išgyvenęs pėstysis Elgiuosi šūdinai, o piktinuosi aplinkiniais. Kaip dabar madinga sakyti, gal Ponas pirma nuo savęs pradėk ir savo elgesiu rodyk kaip pagarbą reik užsitarnaut? o ne verkšlenk

                                        Comment


                                          Parašė 1252 Rodyti pranešimą
                                          Automarozų nuomonės aukštai nevertinu. Mano „buduliškas“ elgesys išsivystė tiesiog pripratus natūraliai vaikščioti (panašiai kaip vaikšto daugelis vietinių) įvairiuose Vakarų ir Centrinės Europos miestuose
                                          Attached Files

                                          Comment

                                          Working...
                                          X