Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Tipinis leftizmas, apie kurį buvau užsiminęs anksčiau . Dėl pėsčiųjų, kuriems neegzistuoja elementarios eismo taisyklės ir atsargumas, kyla avarijų, per kurias nukenčia ne tik jie patys, bet ir niekuo dėti aplinkiniai. Panašiai kaip į kelią iššokus briedžiui. Tai nereikia pėsčiųjų prilyginti gyvūnams, nepajėgiantiems nei įvertinti situacijos, nei apsidairyti, nei įsisavinti keleto eismo taisyklių.
    Aš manau kad apskritai KET taisyklės yra marksistų sugalvota nesąmonė.
    If a lion could speak, we could not understand him.

    Comment


      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
      Tipinis leftizmas, apie kurį buvau užsiminęs anksčiau . Dėl pėsčiųjų, kuriems neegzistuoja elementarios eismo taisyklės ir atsargumas, kyla avarijų, per kurias nukenčia ne tik jie patys, bet ir niekuo dėti aplinkiniai. Panašiai kaip į kelią iššokus briedžiui. Tai nereikia pėsčiųjų prilyginti gyvūnams, nepajėgiantiems nei įvertinti situacijos, nei apsidairyti, nei įsisavinti keleto eismo taisyklių.
      Beabejo, pėstysis niekada nežus, jei eis per gatvę apsidairęs, nors ir per raudoną ar autostradą, bet žmonės ne robotai ir visada darys klaidas, eismo saugumo tikslas toks ir turėtų būti, kad nežūtų ne tik tvarkingai einantys pėstieji, bet ir "žiopliai", o tą galima pasiekti tik su gera infrastruktūra pėstiesiems ir eismo kultūra. Manote tose šalyse, kuriose žūsta mažiausiai pėsčiųjų ar tų pačių vairuotojų, taip ir yra todėl, kad ten išsiblaškiusių žmonių yra mažiau?
      Flickr

      Comment


        Manote tose šalyse, kuriose žūsta mažiausiai pėsčiųjų ar tų pačių vairuotojų, taip ir yra todėl, kad ten išsiblaškiusių žmonių yra mažiau?
        Kad Lietuvos vairuotojų kultūrai yra kur gerėti, aš nesiginčiju. Aš tik nepritariu pėsčiojo, kaip silpno ir neįgalaus, kuriam viskas leidžiama ir atleidžiama, vaizdavimui. Infrastruktūra turi būti saugi ir patogi, bet brangiai kainuos tokia infrastruktūra, kad pėstysis gatvėje galėtų elgtis kaip miško gyvūnas ir išlikti sveikas bei gyvas. Daug pigiau yra kalti pėstiesiems į galvas bazines saugaus eismo taisykles, jei laikysim, kad jis už gyvūną šiek tiek protingesnis.
        Paskutinis taisė senasnamas; 2019.02.05, 10:28.

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Beabejo, pėstysis niekada nežus, jei eis per gatvę apsidairęs, nors ir per raudoną ar autostradą, bet žmonės ne robotai ir visada darys klaidas, eismo saugumo tikslas toks ir turėtų būti, kad nežūtų ne tik tvarkingai einantys pėstieji, bet ir "žiopliai", o tą galima pasiekti tik su gera infrastruktūra pėstiesiems ir eismo kultūra. Manote tose šalyse, kuriose žūsta mažiausiai pėsčiųjų ar tų pačių vairuotojų, taip ir yra todėl, kad ten išsiblaškiusių žmonių yra mažiau?
          Todėl vakaruose neįrengiamos pėsčiųjų perėjos su prioritetu pėstiesiems ten, kur nėra galimybės vairuotojams saugiai praleisti pėsčiųjų (pvz. Žirnių g.). Pėsčiasis visada įsitikins, kad saugu ir eis atidžiai, jei tai darys ten, kur neturi prioriteto ir jo niekas nepraleis. Todėl tokiose vietose gali būti palikti praėjimai pėstieisiems (tarpas atitvaruose ir tvorose su šaligatviu toje vietoje), bet jokiu būdu ne pažymėtos pėsčiųjų perėjos su "zebru" ir pėsčiųjų prioritetu.

          Comment


            John, šiandien "apturėjau" malonumą pasiginčyti su piliete, kuri stato belekur mašiną. Įvadas į situaciją: Prie Mindaugo g. "Maxima" yra didžiulė problema, kad žmonės stato ant pesčiųjų takeliuko automobilius, bet dabar jau stato net dviem eilėm, ant tako ir ant važiojamuosios kelio dalies. "TvarkauVilnių" kažkas jau kurį laiką bando kovoti su šiuo reiškiniu, kuris niekam neįdomus, tik pėstiesiems, kurie fiziškai negali praeiti: https://tvarkaumiesta.lt/problem/87351
            Tai šiand stovi auto ant tako ir šalia ant kelio dar papildomai moteris pasistatė. Kažkokia senyvo amžiaus moteris bandė su ja ginčytis, tai prisijungiau taip pat ir sužinojau kokius argumentus:
            1) "jums sunku praeiti? leiskite jūs pervesiu saugiai";
            2) "aš tik 5 min.";
            3) jūs ant manęs rėkiate, nes esu moteris, o ant kitų, kurie čia stato nieko nesakote". Tipo aš turėčiau žinoti, kas ten pastatė akis į akį...;
            4) "visi taip stato";

            Ir taip jau visi metai... Taip, Maximos infrastruktūra nėra "lidl" lygio, bet kas tų žmonių galvose. Pasikartosiu: jeigu atsiras toks kandidatas į merus, kuris pakelbs karą šitam parkavimo chaosui, jis bus pasmerktas pralaimėta absoliučiai viską, nes mūsų žmonės dar tik apie savo subinę galvoja.

            Comment


              Parašė R.D. Rodyti pranešimą
              John, šiandien "apturėjau" malonumą pasiginčyti su piliete, kuri stato belekur mašiną. Įvadas į situaciją: Prie Mindaugo g. "Maxima" yra didžiulė problema, kad žmonės stato ant pesčiųjų takeliuko automobilius, bet dabar jau stato net dviem eilėm, ant tako ir ant važiojamuosios kelio dalies. "TvarkauVilnių" kažkas jau kurį laiką bando kovoti su šiuo reiškiniu, kuris niekam neįdomus, tik pėstiesiems, kurie fiziškai negali praeiti: https://tvarkaumiesta.lt/problem/87351
              Tai šiand stovi auto ant tako ir šalia ant kelio dar papildomai moteris pasistatė. Kažkokia senyvo amžiaus moteris bandė su ja ginčytis, tai prisijungiau taip pat ir sužinojau kokius argumentus:
              1) "jums sunku praeiti? leiskite jūs pervesiu saugiai";
              2) "aš tik 5 min.";
              3) jūs ant manęs rėkiate, nes esu moteris, o ant kitų, kurie čia stato nieko nesakote". Tipo aš turėčiau žinoti, kas ten pastatė akis į akį...;
              4) "visi taip stato";

              Ir taip jau visi metai... Taip, Maximos infrastruktūra nėra "lidl" lygio, bet kas tų žmonių galvose. Pasikartosiu: jeigu atsiras toks kandidatas į merus, kuris pakelbs karą šitam parkavimo chaosui, jis bus pasmerktas pralaimėta absoliučiai viską, nes mūsų žmonės dar tik apie savo subinę galvoja.
              Mindaugo maximoj tas parkingų trūkumas man atrodo įtartinas. Kai nerasdavau vietos apačioje, visad ją rasdavau ant stogo. Skirtumas, kad ant stogo kontroliuojamas parkavimo laikas. Kažin ar ne sutapimas, kad vietos labiau trūksta ten, kur nėra laiko kontrolės? Kažin įvedus mokestį absoliučiai visur ar nepaaiškėtų, kad pusė vietų užima įstaigų darbuotojai, todėl atvykusiems tvarkytis reikalų niekada nelieka vietų?

              Comment


                Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                Atšvaitų/ryškių drabužių rekomendavimas maždaug tai ir atitinka. Bet, aišku, tai yra piliečių teisų pažeidimas ir orumo įžeidimas aiškinti, kaip jie turėtų rengtis.
                Šiaip tai striukių importuotojams ir gamintojams reiktų įvesti privalomą atšvaitų įsiuvimą į gaminį. Užsienyje dauguma taip ir daro, nieko neverčiami. Praktiškai neteko pastebėti žieminių rūbų be šio atributo, o Lietuvoje kiek tik nori.

                Comment


                  Mindaugo Maxima pagrindinis hemarojus yra čia (ir niekaip nepsrendžiamas). Stato bet kaip, praeiti neįmanoma, visiems tas pats. Click image for larger version

Name:	20181017_1539767190_802.jpg
Views:	109
Size:	163,8 kB
ID:	1698896Click image for larger version

Name:	20180308_1520509501_567.jpg
Views:	91
Size:	352,0 kB
ID:	1698897Click image for larger version

Name:	20180310_1520677843_676.jpg
Views:	88
Size:	363,3 kB
ID:	1698898Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	95
Size:	216,7 kB
ID:	1698899Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	96
Size:	241,3 kB
ID:	1698900
                  Foto ir schemas skolinuosi iš "tvarkau Vilnių" (autoriaus schemų nežinau, bet, matyt, užkniso žmogų)

                  Comment


                    Ko tikėtis iš eilinio vadzycelio, kai net pats meras Remigijus Šimašiaus paklaustas apie parkavimo chaosą ir nebaudžiamumą, nuleidžia akis ir pradeda teisinti įstatymų pažeidėjus bei meluoti, kad gal neturi kur kitur žmonės statyti mašinų. Žmogus pats teisininkas pagal išsilavinimą.

                    Man nesuprantamas mero ir savivaldybės požiūris teikti prioritetą betvarkei ir panetkėms, o ne įstatymams. Suprasčiau, jei tas šaligatvis būtų panaikintas ir vietoje jo įrengtos parkingo vietos. Arba vietoje žalių plotų ar dviračių takų atsirastų legalūs parkingai (pavyzdžiui Stanevičiaus g.). Arba bauskit už nelegalų parkavimą, arba, jeigu esama tvarka nėra logiška ir praktiška, ją keiskite ir legalizuokite. Arba viena arba kita ne?

                    Dabar pasirenkamas tiesiog visko ignoravimas. Sunku suprasti tokią logiką.
                    Paskutinis taisė John; 2019.02.05, 16:00.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Žmogus pats teisininkas pagal išsilavinimą.
                      Jis gi net Lietuvos teisingumo ministras buvo, tai, matyt, gina 'viešąjį interesą", t.y. voditelių teisę statyti kur nori.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Ko tikėtis iš eilinio vadzycelio, kai net pats meras Remigijus Šimašiaus paklaustas apie parkavimo chaosą ir nebaudžiamumą, nuleidžia akis ir pradeda teisinti įstatymų pažeidėjus bei meluoti, kad gal neturi kur kitur žmonės statyti mašinų. Žmogus pats teisininkas pagal išsilavinimą.
                        O kuris meras-kandidatas pazadejo, kad pazabos parkuotojus-nelegalus?

                        Comment


                          Man atrodo joks meras to nežadėjo, tik Kreivys žadėjo apriboti eismą senamiestyje. Toks pažadas bet kokį merą palaidotų, nes tie patys vodyteliai yra jų rinkėjai. Čia tinka geras rusiškas išsireiškimas: круговая порука.

                          Comment


                            Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

                            O kuris meras-kandidatas pazadejo, kad pazabos parkuotojus-nelegalus?
                            Problema nebuvo net iš tolo tokia išplitusi prie ankstesnių merų. Dabar tiesiog visiškai ignoruojami tiek kelio ženklai, tiek horizontalus žymėjimas, o Viešosios tvarkos skyrius niekada "neturi ekipažų". Tokios anarchijos ir chaoso Vilniuje dar nėra buvę.

                            Comment


                              Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                              John
                              3) jūs ant manęs rėkiate, nes esu moteris, o ant kitų, kurie čia stato nieko nesakote". Tipo aš turėčiau žinoti, kas ten pastatė akis į akį...;
                              Šiaip neginu moters, nes pažeidė taisykles, bet labai geras jos pastebėjimas. Kai moteris nusižengia, gali iškart net keliese prisistatyti sugėdinti. Jeigu taip mašiną numestų agresyvaus veido ambalas, turbūt niekas nieko jam nepasakytų. Čia visiems kurie eina išsirėkti ir
                              sugėdinti, reikia sau atsakyti - ar aš tą patį tokioj pačioj situacijoj pasakyčiau ambalui, ar tik dabar drąsiai einu, nes moteris, neagresyvus smulkesnio sudėjimo jaunuolis ar pan, jeigu taip - tai viskas ok, eik ir kalbėkis, jeigu ne - tai geriau susilaikyk nuo diskusijų, nes bandydamas padėti visuomenei, iš tikrųjų darai visuomenę tokią, kur agresyvus veidas ar elgesys tau leidžia gyventi geriau.

                              Comment


                                Tai va taip ir gaunasi. Neiseina but graziam ir protingam ir dar islikti poste. Zalieji koriai siai dienai skamba daug patraukliau abiem puses. Tol kol zmones nesuvoks ar jiems nebus isaiskinta, kad savivaldybei rupintis senu namu parkingais nepriklauso, tol geriau sitos temos net ir neliesti. Todel, nera sutapimas ar netiketumas, kad jos ir neliecia. Nenoriu but blogas pranasas, taciau John dar ilgai sapnuos situos kosmarus net ir atsimerkes.

                                Comment


                                  Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                  Šiaip neginu moters, nes pažeidė taisykles, bet labai geras jos pastebėjimas. Kai moteris nusižengia, gali iškart net keliese prisistatyti sugėdinti. Jeigu taip mašiną numestų agresyvaus veido ambalas, turbūt niekas nieko jam nepasakytų. Čia visiems kurie eina išsirėkti ir
                                  sugėdinti, reikia sau atsakyti - ar aš tą patį tokioj pačioj situacijoj pasakyčiau ambalui, ar tik dabar drąsiai einu, nes moteris, neagresyvus smulkesnio sudėjimo jaunuolis ar pan, jeigu taip - tai viskas ok, eik ir kalbėkis, jeigu ne - tai geriau susilaikyk nuo diskusijų, nes bandydamas padėti visuomenei, iš tikrųjų darai visuomenę tokią, kur agresyvus veidas ar elgesys tau leidžia gyventi geriau.
                                  Šiaip nematau jokio skirtumo. Svarbu visada būti mandagiems ir civilizuotiems, pasisveikinti, paklausti "ar ne galėtumėt patraukti mašinos" ir tolesnius sprendimus priimti pagal situaciją. Svarbu niekada neiti į jokius asmeniškumus ar įžeidinėjimus. Visada suveikia 100%.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Problema nebuvo net iš tolo tokia išplitusi prie ankstesnių merų. Dabar tiesiog visiškai ignoruojami tiek kelio ženklai, tiek horizontalus žymėjimas, o Viešosios tvarkos skyrius niekada "neturi ekipažų". Tokios anarchijos ir chaoso Vilniuje dar nėra buvę.
                                    Nebuvo tiek ir automobiliu kiek dabar. Kelio zenklai ignoruojami, nes griztam prie tasko A - nera kur statyt automobiliu. Kazkodel uz greiti lupa visi issisiepe, uz dirzus taip pat, o ties sita vieta yra uzsimerkiama. Nejau sutapimas.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Mindaugo maximoj tas parkingų trūkumas man atrodo įtartinas. Kai nerasdavau vietos apačioje, visad ją rasdavau ant stogo. Skirtumas, kad ant stogo kontroliuojamas parkavimo laikas. Kažin ar ne sutapimas, kad vietos labiau trūksta ten, kur nėra laiko kontrolės? Kažin įvedus mokestį absoliučiai visur ar nepaaiškėtų, kad pusė vietų užima įstaigų darbuotojai, todėl atvykusiems tvarkytis reikalų niekada nelieka vietų?
                                      Dažnai važiuoju į Mindaugo „Maximą“ apsipirkti. Labiausiai ten vietų trūksta darbo dienomis darbo valandomis, neretai ir aikštelė ant stogo būna pilna, o apačioje link jos nusidriekusi eilė nuo pat Algirdo g. Tokiu atveju, jei būtinai reikia ir reikia neilgam, statau geltonoj zonoj Algirdo g., bet ir ten tomis pačiomis valandomis dažnai nerasi nė vieno tarpelio iki pat sankryžos su Naugarduko g. Reikėtų kaip nors branginti stovėjimą piko valandomis tiek gatvėje, tiek ant stogo (visada turi galioti ta pati taisyklė – jei vietų dažnai trūksta, stovėjimas branginamas).
                                      O dėl pėsčiųjų tai ten situaciją išspręsti tikrai nesunku ir tą padaryti buvo gera proga rekonstrukcijos metu. Ryški perėja gerai nesimatytų žiemą, bet va tą perėją iškelti (infrastruktūros ties stotimi principu) būtų tikrai protingas sprendimas. Tik nelabai gilinausi, kam ta vieta priklauso, nes teritorija kaip ir „Maximos“, nors visa atkarpa yra Ševčenkos g. Kita vertus, manęs tas užstatymas ant tų geltonų linijų taip „netriggerina“ – nesukelia nervų priepuolio, kaip kitiems, nors pranešinėti apie pažeidimus galima ir tvarkyti reikia. Nervintis turėtų ribotos judėsenos žmonės, būtent dėl jų ir reikia kovoti, o ne šiaip iš pramogos. O neabejoju, yra daug tokių pranešinėtojų, kurie siųsdami nuotraukas apsimeta esą šventuoliai, o patys reikalui esant irgi numeta mašiną kur papuola.

                                      Comment


                                        Mašinų ir nebus mažiau, bet chaosas Vilniuje yra žiaurus. Sutinku su Jonu, kad kažkoks čia visiškas logikai nepasiduodantis dalykas. Automobiliai niokoja šaligatvius, vejas, bordiurus ir t.t., kas miestui kainuoja, nuolatiniai skundai. Tas niekad nesibaigs, kol tai tęsis toliau. Ar čia koks jų tarpusavio verslas, tipo leidžiam sumalti šaligatvį, o paskui iš miesto biudžeto jį taisom? Aš nesuprantu, čia kaip mėtyti akmenį sau į langą ir jį nuolat keisti. Jeigu toliau bus problema ignoruojama, tai miestas pavirs kažkokiu auto-getu. Pvz., man žiemą nieko nėra bjauriau už Vilnių, nes absoliutus chaosas - mašinos statomos bet kur (juk nebaus nieko pagal forumę: sniegas yra - žolės nesimato), automobiliai važinėja kaip tik nori, purvynai.

                                        Comment


                                          Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                          Mašinų ir nebus mažiau, bet chaosas Vilniuje yra žiaurus. Sutinku su Jonu, kad kažkoks čia visiškas logikai nepasiduodantis dalykas. Automobiliai niokoja šaligatvius, vejas, bordiurus ir t.t., kas miestui kainuoja, nuolatiniai skundai. Tas niekad nesibaigs, kol tai tęsis toliau. Ar čia koks jų tarpusavio verslas, tipo leidžiam sumalti šaligatvį, o paskui iš miesto biudžeto jį taisom? Aš nesuprantu, čia kaip mėtyti akmenį sau į langą ir jį nuolat keisti. Jeigu toliau bus problema ignoruojama, tai miestas pavirs kažkokiu auto-getu. Pvz., man žiemą nieko nėra bjauriau už Vilnių, nes absoliutus chaosas - mašinos statomos bet kur (juk nebaus nieko pagal forumę: sniegas yra - žolės nesimato), automobiliai važinėja kaip tik nori, purvynai.
                                          Tai mes visi su John sutinkam. Ir as ir tariamas kaimynas, kuris parkuojasi ant vejos, kad tai yra problema. Tik net ir kaimynas suka smegenis ir galvoja, kaip tai issprest, nes juk ir jam po tesla vaiksciot nepatinka Jis dar by default masto - as moku miestui mokescius, visokius gpm ir panasiai, o mane rurina uz tai, kad grizes po darbo neradau vietos ir pastaciau ant vejos. Tai ka, man stotelej reikejo palikt? Tai gal velniai rautu Simasius man zaliaji kori pastatys arba kur nors kokiu kiseniu pristampuos? Is kur man zinot, kaip ta sumauta urbanistika cia veikia

                                          Comment

                                          Working...
                                          X