Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parengiau sutvarkymo schemas atkarpai nuo Olandų iki Paco 5. Duodu jūsų įvertinimui. Galbūt ką nors matysite ką galima pagerinti, galbūt vietomis aiškesnią grafiką parinkti ir tt..

    Bordiūrą nusprendžiau traukti tik vienoje atkarpoje iš šių trijų schemų, nes pagalvojau, kad netampysiu geriau darbų vadovo už ūsų - jau ir taip bus gerai jei sutiks tiek padaryti. Bus kitose atkarpose kur reikia bordiūrą traukti tad čia daugiau neprašysiu, kad neužsirūstintų.
    Attached Files

    Comment


      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
      <...>
      Papildau. Kaip matėme iš Goštauto g./Neries krantinės pasitarimo protokolo, jie rengia kažkokias asfaltavimo schemas. Kalbindamas Grindą, kai asfaltavo senamiestyje, tai jokio projekto neturėjo, matyt tas schemas naudoja. 2018 metais Šimašius rengdavo dviračių takų įrengimo schemas (Lazdynuose, Kaoliniškėse, Justiniškėse).
      O kur būtų galima pamatyti tuos pasitarimo protokolus? Labai įdomu būtų, ar čia nėra kažkaip viešai prieinama?

      Comment


        Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

        O kur būtų galima pamatyti tuos pasitarimo protokolus? Labai įdomu būtų, ar čia nėra kažkaip viešai prieinama?
        Viešai prieinami:
        https://open.vilnius.lt/minutes

        Comment


          Parašė spekas Rodyti pranešimą
          Parengiau sutvarkymo schemas atkarpai nuo Olandų iki Paco 5. Duodu jūsų įvertinimui. Galbūt ką nors matysite ką galima pagerinti, galbūt vietomis aiškesnią grafiką parinkti ir tt..

          Bordiūrą nusprendžiau traukti tik vienoje atkarpoje iš šių trijų schemų, nes pagalvojau, kad netampysiu geriau darbų vadovo už ūsų - jau ir taip bus gerai jei sutiks tiek padaryti. Bus kitose atkarpose kur reikia bordiūrą traukti tad čia daugiau neprašysiu, kad neužsirūstintų.
          sitam dalykui reikia rekonstrukcijos projekto, viesuju pirkimu, viesinimo, pats projektas isbragsta.. todel daroma HIGIENA
          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


          - George W. Bush President of the USA

          Comment


            Parašė spekas Rodyti pranešimą
            Parengiau sutvarkymo schemas atkarpai nuo Olandų iki Paco 5. Duodu jūsų įvertinimui. Galbūt ką nors matysite ką galima pagerinti, galbūt vietomis aiškesnią grafiką parinkti ir tt..

            Bordiūrą nusprendžiau traukti tik vienoje atkarpoje iš šių trijų schemų, nes pagalvojau, kad netampysiu geriau darbų vadovo už ūsų - jau ir taip bus gerai jei sutiks tiek padaryti. Bus kitose atkarpose kur reikia bordiūrą traukti tad čia daugiau neprašysiu, kad neužsirūstintų.
            Nemanau, kad įrenginės naujus įvažiavimus ir aikšteles, reiktų tikslintis pagal sklypo ribas. Geriau pasiūlykit daryt takus viename lygyje su olandiško tipo įvažiavimo bordiūrais.
            Taip pat, per GSW matosi naujos apšvietimo atramos kairėje pusėje. Ar tilps takas? Nuo atramų 50 cm apsaugos zona.

            Comment


              Parašė Kaid Rodyti pranešimą

              Nemanau, kad įrenginės naujus įvažiavimus ir aikšteles, reiktų tikslintis pagal sklypo ribas. Geriau pasiūlykit daryt takus viename lygyje su olandiško tipo įvažiavimo bordiūrais.
              Taip pat, per GSW matosi naujos apšvietimo atramos kairėje pusėje. Ar tilps takas? Nuo atramų 50 cm apsaugos zona.
              Dėkui. Įvažiavimai ir sklypo ribos suderintos / atsižvelgta - tiesiog neatvaizdavau sklypu ribu, kad būtų mažiau vizualinio triukšmo.

              Ar galite numesti nuorodą į minimą bordiūrą? Būsiu dėkingas.

              Mano patirtis su savivaldybe įrengiant šaligatvius ar juos platinant remonto metu - jiems tas nerūpi - šaligatvio ribą veda palei pat gb stulpus (ypač tada kai nėra vietos kitaip padaryti) tad esu tikras, kad ir čia bus nesvarbu.

              Comment


                Parengiau sutvarkymo schemas per visą Paco ilgį. Jei turėsite pastebėjimų kaip būtų galima geriau padaryti prašau rašykit. Teliko išsiųsti darbų vadovui ir tikėtis, kad atsižvelgs.

                Važiuojamąją dalį siaurinti nuo 610 cm iki 570 cm siūlau tik vietomis kur tai yra būtina, arba labai naudinga, siekdamas neužrūstinti darbų vadovo. Susiaurinimas 40 cm nuo 610 cm sudaro mažiau nei 10% gatvės gabaritų pakitimo.
                Attached Files

                Comment


                  antra dalis
                  Attached Files

                  Comment


                    Parašė spekas Rodyti pranešimą
                    Gerbiami forumiečiai,

                    Gali prisireikti prašyti jūsų pagalbos išgelbėjant bent jau vieną gatvę nuo sovietmečio įbetonavimo. Paco gatvė. Gyvenu šalia. Darbų laukiu jau bent 20 metų. Už darbus atsakingas jau legenda mano akyse tapęs Eksploatacijos poskyrio darbuotojas Povilas Stelmokas (kuris, kai nutiesė šaligatvį tiesiai į stulpą, man yra sakęs, kad pėstieji nenumirs... tai tik vienas iš daugelio jo perlų).
                    Ko pristojai prie patyrusio specialisto, seno profesionalo?
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                      Ko pristojai prie patyrusio specialisto, seno profesionalo?
                      Ką turit minty?

                      Comment


                        Parašė spekas Rodyti pranešimą

                        ką turit minty?
                        „Jūs man neaiškinkit, kaip dyrbt, o aš nesakysiu, kur jums ait.“

                        Comment


                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                          Ar galite numesti nuorodą į minimą bordiūrą? Būsiu dėkingas.
                          Kas pardavinėja nesu radęs, tačiau savivaldybė yra užsakiusi ir turėtų pas Grindą būti

                          Pavyzdys iš A. Stulginskio g.:
                          Click image for larger version

Name:	20240421_165214.jpg
Views:	606
Size:	2,36 MB
ID:	2125574

                          Comment


                            Viršuliškių kieme kiek praplatinamas posūkis, kad tilptų šiukšlių išvežimo mašinos:

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20240421_162400.jpg
Views:	611
Size:	3,92 MB
ID:	2125591 Click image for larger version

Name:	IMG_20240421_162411.jpg
Views:	609
Size:	3,88 MB
ID:	2125592

                            Comment


                              mano kieme prieš porą metų praplatino su trinkelių salele. Tiesa, taip ir nesuprantu, kam ji reikalinga - galėjo tiesiog užlieti asfaltu, ant jos dabar 99% laiko priparkuoti auto.

                              Comment


                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                mano kieme prieš porą metų praplatino su trinkelių salele. Tiesa, taip ir nesuprantu, kam ji reikalinga - galėjo tiesiog užlieti asfaltu, ant jos dabar 99% laiko priparkuoti auto.
                                Čia bandyta kopijuoti greičio mažinimo priemonė, kai ir sunkusis išsuka ir lengvosios pristabdo. Kolkas ją taiko kažkur kiemuose, kur ir taip neįsibėgėsi, o normaliose gatvėse dar nedrįsta.
                                Paskutinis taisė Ginthus; 2024.04.22, 04:32.

                                Comment


                                  Prieštarauju! Čia tas pats, kas gatvėse. STR ar KET priede yra nurodyta, kad negalima ant jų užvažiuot, pvz. per Regitros egzaminą draudžiama net su fūra. Čia skirta "išimtiniais" atvejais netilpus. Tiek salelės žieduose, tiek šios "juostelės" (turi spec. pavadinimą) posūkių dešinėj:

                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Čia nauja dvirtakio atkarpa statoma vakarinėj (kitoj) gatvės pusėj. Net naują sankryžą siaurina ir dar granitu:
                                  Click image for larger version Name:	IMG_20240221_144931.jpg Views:	0 Size:	1,12 MB ID:	2112416
                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Sprendiniai su atskirais takais, saugumo salelėmis, bei netgi spindulio mažinimu su bruko danga naudotini C, o ne D kategorijos gatvėms. Jei ten tikrai D kategorija, tai veikiausiai tik kad išvengti ypatingo statinio statuso, o sprendiniai nesiskirs nuo C kategorijos
                                  P. S. Patikrinau, ta gatvė Pašiluose D kat.

                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Čia kieme tik dizainas kitoks, vietoj granito akmenų, trinkelės. Norint galit susirast terminą, kad draudžiama ten užvažiuot ir siųst skundus dėl užparkavimo.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    Prieštarauju! Čia tas pats, kas gatvėse. STR ar KET priede yra nurodyta, kad negalima ant jų užvažiuot, pvz. per Regitros egzaminą draudžiama net su fūra. Čia skirta "išimtiniais" atvejais netilpus. Tiek salelės žieduose, tiek šios "juostelės" (turi spec. pavadinimą) posūkių dešinėj.
                                    Galite pasakyti kuri KET dalis draudžia važiuoti ant dangos, kuri neatskirta jokiu ženklinimu?
                                    Pvz. aš Trakuose per žiedą važiuoju tiesiai, o ne ratu, t.y. kaip GSV matomas sunkvežimis. Ką pažeidžiu?

                                    Primenu kas parašyta prie ženklo „Eismas ratu“:
                                    410 Eismas ratu Leidžiama važiuoti tik rodyklių kryptimi
                                    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2024-04-22 151836.jpg
Views:	391
Size:	367,2 kB
ID:	2125698

                                    Comment


                                      Į mane galima kreiptis "tu". Pažeidi KET, Street View išvažinėta veja irgi nėra niekaip paženklinta kelio ženklinimu, bet nereiškia, kad gali ja važinėti. Tiek foto, tiek pats važiuoji ne ratu, kaip nurodo paties pateiktas KET ženklas, bet tiesiog lanku, t. y. tik darai lanką kairėn, o ne ratą dešinėn nurodytų rodyklių kryptimi. Beje, tas sunkvežimis ten tilptų neužlipęs. Čia geresnis apibrėžimas, lengviau susivokti:
                                      Click image for larger version  Name:	Screenshot (20).png Views:	0 Size:	18,1 kB ID:	2125730

                                      KET:
                                      107. Kai dėl savo gabaritų ar kitų priežasčių transporto priemonė negali pasukti (apsisukti) iš kraštinės padėties, sukti leidžiama ir ne nuo važiuojamosios dalies, skirtos važiuoti ta kryptimi, atitinkamo krašto, jeigu tai nesukliudys kitoms transporto priemonėms ir nesukels pavojaus kitiems eismo dalyviams.

                                      LIETUVOS AUTOMOBILIŲ KELIŲ DIREKCIJOS PRIE SUSISIEKIMO MINISTERIJOS DIREKTORIAUS
                                      Į S A K Y M A S
                                      DĖL ŽIEDINIŲ SANKRYŽŲ PROJEKTAVIMO METODINIŲ NURODYMŲ MN ŽSP 12 PATVIRTINIMO
                                      :

                                      5.31. Užvažiuojami plotai (užvažiuojama saugos salelė, užvažiuojama vidinė sala) – žiedinės sankryžos elementai, ant kurių, esant būtinybei galimas transporto priemonių užvažiavimas ir kurių dangos konstrukcija yra pritaikyta atlaikyti sunkiojo transporto apkrovas.
                                      5.33. Vidinė sala – žiedinės sankryžos centre esanti sala, kurią apvažiuoja transporto priemonės.
                                      5.34. Vidinis žiedas – žiedinės sankryžos dalis, ant kurios, esant būtinybei, galima užvažiuoti.

                                      Click image for larger version  Name:	Screenshot (19).png Views:	0 Size:	279,1 kB ID:	2125729
                                      Galvojat aš ten, kaip mėgėjas rengiau tuos "projektinius pasiūlymus" dėl Latvių g. pavertimo dviračių gatve su sugalvotu žiedu? Benkunskas suvoktų ką ten nupaišiau, tai seniausiai būtų paklausęs, pastatęs ir dar pasamdęs, sukūrus specialiąsias VMS pareigas, kaip "specialiąjam patarėjui".


                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        dondc.neįtikinai. Ant vejos užvažiuoti draudžiama, nes ten jau nebe važiuojamoji kelio dalis ir ji aiškiai atskirta bortu. Tuo tarpu užvažiuojama vidinė sala nereiškia jokių draudimų. Žiedinėje sankryžoje draudžiama tik važiuoti prieš eismą, o kokiu lanku ji bus įveikiama nurodoma nėra.

                                        Comment


                                          Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                          dondc.neįtikinai. Ant vejos užvažiuoti draudžiama, nes ten jau nebe važiuojamoji kelio dalis ir ji aiškiai atskirta bortu. Tuo tarpu užvažiuojama vidinė sala nereiškia jokių draudimų. Žiedinėje sankryžoje draudžiama tik važiuoti prieš eismą, o kokiu lanku ji bus įveikiama nurodoma nėra.
                                          Žiede kaip ir bet kokiam kitam vienpusiam kelyje nenustoja galioti taisyklė 119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X