Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nelabai seniai rašiau apie jau suniokotą dar neužbaigtą statyti dviračių taką Žygimantų g. Pažiūrėkim, kaip atrodo šaligatvio dalis toje pačioje atkarpoje. Mind you, čia dar neužbaigtas projektas ir šaligatvio plytelės/bordiūrai jau trupa į šipulius. Medžiagų kokybė visiškai apgailėtina. Ir kas norėtų lažintis, kad visas šitas mėšlas bus VMS sėkmingai priimtas ir po juo padėtas parašas kaip už gerą?



















    Comment


      o kur granitas?
      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


      - George W. Bush President of the USA

      Comment


        Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
        o kur granitas?
        Geležiake, Kalvarkėse, visokiuose random nuvažiavimuose ir t.t.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Geležiake, Kalvarkėse, visokiuose random nuvažiavimuose ir t.t.
          , gal baiges? neliko babkiu po katamaranu Nerimi pirkimo?
          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


          - George W. Bush President of the USA

          Comment


            Parašė spekas Rodyti pranešimą

            Grubiai, reikia apie 75 000 000 eur kad visame mieste turėti vientisą šiuolaikinius reikalavimus atitinkantį šaligatvių tinklą.
            kadangi Vilniaus valdymo stilius arteja prie kokios Astanos, jie veikiau prades milijardus kisti i metro nei 75 mln i saligatvius

            Comment


              Kaip suprantu šįmet ruošiamasi remontuoti Vasaros g..

              Pasidalinu užklausimu ir atsakymu. Ruošiuosi parengti sutvarkymo schemą ir pasidalinti ja su jumis įvertinimui prieš siunčiant savivaldybės atstovui.

              Paklausimas:

              Laba diena,
              Ar yra naujienų dėl Vasaros g remonto?

              Joje yra daugybė pėstiesiems pavojingų vietų ir kitų problemų, kurias būtina spręsti ir jei gatvė bus remontuojama, tas problemas palikti neišspręstas būtų didelis praradimas ir žala pėstiesiems (jais neapsiribojant, nes ir transportui pavojingų vietų yra). Galėsiu parengti brėžinius, kuriuose bus atvaizduota pasiūlymai kaip kur ką tvarkyti, kaip esu parengęs Paco gatvei.
              Iš anksto dėkoju.
              Atsakymas:

              Sveiki,

              Galite teikti savo siūlymus, tačiau atkreipiu dėmesį, kad yra numatytas Vasaros gatvės paprastasis remontas.
              Kaip žinote pagal Statybos įstatymą, statinio paprastasis remontas (atitinka Lietuvos Respublikos civilinio kodekso sąvoką „einamasis remontas“) – statyba, kurios tikslas – atnaujinti statinį jo nerekonstruojant ar kapitališkai neremontuojant. Taigi, platinimai ar kitokio pobūdžio gatvės rekonstravimai negalimi.

              Pagarbiai,

              Comment


                Senas vs naujas klojimas. Upės g. nuo Baltojo link Žaliojo tilto.

                Click image for larger version  Name:	IMG_2028.JPG Views:	2 Size:	1,68 MB ID:	2190098
                Click image for larger version  Name:	IMG_2029.JPG Views:	1 Size:	2,05 MB ID:	2190099

                Comment


                  Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
                  Senas vs naujas klojimas. Upės g. nuo Baltojo link Žaliojo tilto.

                  Click image for larger version Name:	IMG_2028.JPG Views:	2 Size:	1,68 MB ID:	2190098
                  Click image for larger version Name:	IMG_2029.JPG Views:	1 Size:	2,05 MB ID:	2190099
                  Man rodos reikia Benkunską į neįgaliojo vežimėlį sodinti.
                  Tegul pasivažinėja po Vilnių su jo tragiškais šaligatviais, infrastruktūra nepritaikyta riboto mobilumo žmonėms.
                  Norėčiau pažiūrėti kaip Benkunskas vežimėlyje pereis Savanorių žiedo perėjas, Viršuliškių kiemų laiptukus ir taip galima tęsti toliau apie bet kokią Vilniaus vietovę.

                  Comment


                    T'sakant, "inb4 tos plytelės visiškai sutrupės per 1.5-2 metų laikotarpį".

                    Comment


                      Ties Licėjaus st. link PC Ozas. Mažas, tačiau labai reikalingas žingsnelis pėsčiųjų patogumo link.

                      Click image for larger version

Name:	20250401_181533.jpg
Views:	345
Size:	2,30 MB
ID:	2191887
                      Click image for larger version

Name:	20250401_181528.jpg
Views:	347
Size:	2,31 MB
ID:	2191888 Click image for larger version

Name:	20250401_181619.jpg
Views:	345
Size:	2,05 MB
ID:	2191889

                      Comment


                        Wowowowow, nepamenu kada dar buvo padarytas takai pagal tai, kaip vaikšto pestieji :O Dar padarė tiesius ir be jokių "gi 90 laipsnių zigzagias yra įdomiau vaikščioti". Tik gaila takas į degalinę, bet taip sakant, baby steps

                        Comment


                          Na dar galėtų tuos 3 metrus prijungti prie esamo tako, tai būtų visai neblogai

                          Comment


                            Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
                            Wowowowow, nepamenu kada dar buvo padarytas takai pagal tai, kaip vaikšto pestieji :O
                            Čia pvz.:
                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Naujas šaligatvis palei Tujų gatvę:

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20200519_190934.jpg
Views:	2361
Size:	181,9 kB
ID:	1804444 Click image for larger version

Name:	IMG_20200519_190815.jpg
Views:	850
Size:	224,2 kB
ID:	1804446

                            Comment


                              Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
                              Wowowowow, nepamenu kada dar buvo padarytas takai pagal tai, kaip vaikšto pestieji :O Dar padarė tiesius ir be jokių "gi 90 laipsnių zigzagias yra įdomiau vaikščioti". Tik gaila takas į degalinę, bet taip sakant, baby steps
                              Daug kur jau senokai taip daro, nieko naujo. Tik klausimas ar tikrai tas takas į degalinės parkingą labai reikalingas... o dar ir konfliktinę situaciją sukurė ties dviračių taku.

                              Comment


                                Parašė Agas Rodyti pranešimą

                                Daug kur jau senokai taip daro, nieko naujo. Tik klausimas ar tikrai tas takas į degalinės parkingą labai reikalingas... o dar ir konfliktinę situaciją sukurė ties dviračių taku.
                                Pro tą degalinę eina srautas iš stotelės į Ozą.

                                Comment


                                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                  Ties Licėjaus st. link PC Ozas. Mažas, tačiau labai reikalingas žingsnelis pėsčiųjų patogumo link.
                                  Dar galėtų ir čia paplatinti (nuo perėjos iki Ozo įėjimo, palei gatvę).

                                  Comment


                                    Žiemos šaligatvių druskinimo padariniai. Pastebėjau, kad visiškai naujos (paklotos pernai vasarą ir vėliau) plytelės nerodo akivaizdžių paviršiaus irimo ženklų, tik druskos kristalų "raštai" išlikę ir laikosi. Bent kiek senesni "nauji" šaligatviai rodo paviršiaus irimo ženklus ten, kur būna tie druskų raštai. Šiaip, imho, akivaizdu, kad plytelės yra visiškai neatsparios druskai. Reiks bandyti išsireikalauti ir VMS tų plytelių dokus ir specifikacijas, nes dabar, panašu, yra naudojamas absoliučiai pigiausias įmanomas mėšlas, visiškai nepritaikytas mūsų klimatinėms sąlygoms ir naudojamoms priemonėms (druskai) žiemos metu, dėl ko plyutelės, geriausiu atveju, atlaiko vieną žiemą (neskaitant tų atvejų, kai jos ima byrėti dar neužbaigus kloti naujo šaligatvio, kaip Žygimantų g.)

                                    Druskos poveikis kelių metų senumo plytelėms (Žalgirio g.). Plytelės dar nerodo paviršiaus atviro trupėjimo žymių (nors jau yra Žalgirio g. ir tokių), bet matosi paviršiaus "nuėdimas" ir paviršiaus medžiagų išretėjimas


                                    Panašus procesas, tik metais ar dviem senesnis. Ima gilėti ir plėstis paviršiaus išgraužos (Geležiakas netoli Žalgirio g.)




                                    Lyg ir visiškai naujai atrodantis šaligatvis Šešuolių g. Paviršiaus pažeidimo žymių dar lyg ir nesimato, bet jau visiškai aišku, kur jos bus



                                    Identiška situacija kone visuose visiškai naujuose ir Šimašiaus kadencijų "naujuose" šaligatviuose t.y. skirtingo lygio aiškaus paviršiaus irimo ženklai nuo vos matomų iki normaliai ištrupėjusių plytelių. Vienas šaligatvis, kur nesimato absoliučiai jokio, net menkiausio, druskinimo poveikio (kaip, beje, ir sunkiasvorio transporto važinėjimo ir parkavimo poveikio), tai... jep, atspėjot, legendinis Arsenalo g. šaligatvis, kuriam daugiau, nei 20 metų ir kurio būklė dabar yra geresnė, nei daugelio "naujų" šaligatvių.

                                    Paskutinis taisė John; Vakar, 22:05.

                                    Comment


                                      Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
                                      Wowowowow, nepamenu kada dar buvo padarytas takai pagal tai, kaip vaikšto pestieji :O Dar padarė tiesius ir be jokių "gi 90 laipsnių zigzagias yra įdomiau vaikščioti". Tik gaila takas į degalinę, bet taip sakant, baby steps
                                      Pakako tik kokių 20 skundų ir kasdieninio šitos vietos raportavimo dėl žvyru apnešamo dviračių tako po kiekvieno lietaus. Jau anksčiau pasodino šiek tiek krūmų po analogiškų mano nesustojančių skundų toje pačioje vietoje. Bet ir tai blogai viską padarė. Gaila kad į skundus tokiais atvejais sureaguojama "taškiniu" būdu įjungus tunelinį matymą, bet visiškai ignoruojant kontekstą ir problemos root cause. Čia jau nebepakanka mano užsispyrimas po keliasdešimt kartų, metų metus, be perstojo VMS skųstis dėl vienos problemos.

                                      Tam iliustruoti užtenka pasižiūrėti į žemėlapį. Ten trūksta ištisos šaligatvio atkarpos, kurios, kaip jau matom, jie ir nesiruošia įrengti. Šaligatvį į Viadą nutiesė tiesiog į dviračių taką, nors šalia yra judri autobusų stotelė ir vieni didžiausių pėsčiųjų srautai visame Vilniuje, ypač piko metu.

                                      Net perėja ir dviračių pervaža kairiau yra padaryta idiotiškai, nes pėstieji, kertantys gatvę, toje perėjoje, iš esmės atsitrenkia į pievą ir yra priversti naudotis dviračių taku einant įstrižai per dviračių pervažą. Buvo galima tiesiog pastatyti tą trūkstamą šaligatvį. Taip pat praplatinti šaligatvį nuo stotelės link Ozo ir visų ofisų, kur visada yra labai dideli tiek pėsčiųjų, tiek dviratininkų srautai. Vietos ten yra daugiau, nei sočiai, nekalbant apie absoliučiai perteklinį važiuojamosios dalies plotį. Problema labai aiški, jos sprendimai irgi aiškūs. Vietoj to daromi kažkokie atsitiktiniai sprendimai, kurie visiškai ignoruoja kontekstą ir nesprendžia pagrindinės problemos iš esmės, nors ją išspręsti būtų galima turbūt per kelias dienas ir matyt be smarkiai didesnių investicijų, nei buvo padaryta tiesiant tuos šaligatvius į Viadą. Šiaip, susidaro įspūdis, kad šitie darbai daromi net neapsilankius vietoje ir net nepasižiūrėjus į jos žemėlapį ar nuotraukas, nekalabant apie kokias nors pėsčiųjų srautų analizes. Čia, be kita ko, ta pati intensyviai naudojama perėja, kurią tvarkydami VMS buvo literaliai įrengę tikrų tikriausią purvyną. Teko tada prašyti A. Nikitino, kad taip nepaliktų (ačiū jam, kad visgi sutvarkė). Šiaip, tiesiog klaiku, kaip apgailėtinai ir nekompetentingai viskas daroma. Atrodo, kad ten būtų visi girti arba apsišnioję LSD
                                      Paskutinis taisė John; Vakar, 22:22.

                                      Comment


                                        Toje vietoje pėstiesiems labai praverstų kairiojo posūkio į Ozo g. panaikinimas. Sutrumpėtų bent kažkiek visą amžinybę laukimas šviesoforo. Jis visiškai nereikalingas, kai yra didžiulė dobilo sankryža su GV ir plati Gerulaičio g. jungianti su Kalvarijų g. Plius sukelia avarines situacijas kai per kelias juostas bando rikiuotis į tą kairiąją.
                                        Paskutinis taisė Lettered; Šiandien, 06:49.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          To priežastis yra Kernavės g. srauto augimas, dėl ko vis daugėja tokių atvejų, kai bandoma rikiuotis per dvi juostas posūkiui kairėn. Bet juk kito pasirinkimo tai nėra – tas įvažiavimas į Kernavės g. iš buvusio visiškai nereikšmingo tapo didelį eisimą turinčią kvartalo jungtimi su Ozo g. Ir, aišku, dalijant NT vystytojams leidimus visiškai nebuvo galvojama apie išaugsiantį eismą ir jo sukeliamas problemas.

                                          Kernavės g. turėjo būti įjungta į sankryžą šalia Viados, kad būtų galima iš jos ramiai pasukti į Ozo g. Bet, kaip ir kitais planavimo į ateitį atvejais, turim visišką VMS nekompetenciją ir (galimai) korupciją.
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X