BVP padės samdyti daugiau pareigūnų, kurie bandys tramdyti žolininkus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Užtenka pasivaikščiot po eilinį rajono centrą ar net smulkesnį miestelį. Po to pasivaikščiot po Vilniaus centrą.
Jei pradės Vilnius (Kaunas, Klaipėda) išrinkinėt valdžią, greičiausiai galės didieji miestai geriau užsitikrinti lėšas, bet turbūt labai mažų miestelių sąskaita (daug kas kalba, kad daugumos mažų miestelių išgelbėti neįmanoma).
Aišku atokumas atokumui nelygus.
Vilniaus pasiekiamumo situaciją dar truputį gelbėja autostrados A1 ir A2, bet vis tiek kelionė +1 h nuo šalies centro jeigu reiktų apimti Žemaitiją ir pajūrį. Kai kalbame apie santykinai mažą šalį.
Vienareikšmiškai nėra atoki tik Pietryčių ir Rytų Lietuvai, bet ten gyvena mažiau gyventojų nei likusioje Lietuvoje.Paskutinis taisė PoDV; 2024.02.27, 16:14.
Comment
-
Tik priminsiu, kad NUTS2 administraciniame suskirstyme dabar Lietuva yra paskirstyta į du regionus - Sostinės regionas bei Vakarų ir Vidurio Lietuva. Pagal šį skirstymą yra dalinamos ES lėšos. Iš Eurostat'inių duomenų apžvelgiančių NUTS2 regionų BVP galime matyti, kaip ryškiai yra atitrūkęs Vilniaus BVP nuo likusios Lietuvos BVP. To pasekoje, visai likusiai Lietuvai ES lėšų gabalas padidėjo, kai Vilniuj sumažėjo - nes nu ir taip išsivystęs.
Nei estai, nei latviai neturi tokio skirstymo, nors tiek Ryga, tiek Talinas pilnai išpildytų kriterijus gauti atskirą skirstymą. Retrospektyviai, būtų įdomu suprasti šio sprendimo eigą ir prasmę iš Lietuvos perspektyvos ir kiek tai įtakoja dabartinę situaciją.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimąTik priminsiu, kad NUTS2 administraciniame suskirstyme dabar Lietuva yra paskirstyta į du regionus - Sostinės regionas bei Vakarų ir Vidurio Lietuva. Pagal šį skirstymą yra dalinamos ES lėšos. Iš Eurostat'inių duomenų apžvelgiančių NUTS2 regionų BVP galime matyti, kaip ryškiai yra atitrūkęs Vilniaus BVP nuo likusios Lietuvos BVP. To pasekoje, visai likusiai Lietuvai ES lėšų gabalas padidėjo, kai Vilniuj sumažėjo - nes nu ir taip išsivystęs.
Nei estai, nei latviai neturi tokio skirstymo, nors tiek Ryga, tiek Talinas pilnai išpildytų kriterijus gauti atskirą skirstymą. Retrospektyviai, būtų įdomu suprasti šio sprendimo eigą ir prasmę iš Lietuvos perspektyvos ir kiek tai įtakoja dabartinę situaciją.
Pagal idėją tai Vilnius pats turtingas būdamas turi ieškoti būdų gerint viešos infros finansavimą.Paskutinis taisė PoDV; 2024.02.27, 17:06.
- 1 patinka
Comment
-
Juokinga kaip cia visi diskutuoja kokia musu lokacija Europos santikiu ir kokia itaka daro musu infrastrukturos kokybei. Gal jau laikas susitaikyti su tuo kad tiesiog eiliniam Litofsui apart Bemvo ir parkingo po savo buto langais ar kokia pili pasistatyti laukuose be infrastrukturos daugiau niekas nerupi. Jau net miestai kaip Belgrade senu seniausia susitvarke savo elementaria pesciuju infrastruktura ir parkingo purvynus.
Pinigu tikrai yra, ir ES siulo nemazai pagalbos kas liecia VT ir susisiekimo infrastruktura - ko truksta tai politines valios. Aisku, dar yra nemazai debilu politiku kurie nenori nieko daryti nes zino kad uztruks laiko ir kazkas kitas ateis po kiek metu ir susirinks sau lauro lapus.Paskutinis taisė MindesAcc; 2024.02.27, 20:36.
- 7 patinka
Comment
-
Centrines Europos (Slovakija, Cekija, Slovenija) postkomunistine tranzicija buvo ikvepta Vakaru Europos, tad praktiskai niekas nebuvo leista isprichvatizuot keliems banditams, o buvo padalintos akcijos daug zmoniu. Tad, tas BVP ten yra labiau pasiskirtes, o Lietuvoje yra beprotiska nelygybe ir didzioji dalis to augimo nuteka keliems oligarchams, o likusi dalis keliems tukstanciams turtingiausiu zmoniu, kuriu verslams taikomi ypac mazi mokesciai.
Tuo tarpu, 65 procentai suaugusiu lietuviu gauna pajamas, mazesnes nei vidutine alga (https://www.facebook.com/share/v/18kETFhJYuDdX74Y/), o del oligarchams taikomu mazu mokesciu pinigu kazkokiems rimtiems projektams nera (stadionas atrodo kaip kazkas sunkiai igyvendinamo, o beginis transportas kaip "kosmosas").
Be to, konkreciai Vilniuje yra labai prastas governance, ypac buvo 2015-2023 metu laikotarpyje. Tad, ypac sokiruoja nuvaziavus i gerokai maziau turtingas salis nei Lietuva ar Slovakija (Serbija ar Bosnija pvz), kuriu miestai atrodo zymiai tvarkingiau nei Vilnius, tokiu istruoejusu saligatviu ar krentanciu balkonu niekur nereko matyt.Paskutinis taisė TIME; 2024.02.28, 11:47.
- 1 patinka
Comment
-
Džiugu dėl slovakų tvarkos ir kokie tai yra vakarai palyginus su Lietuva (na, apart Košičės) - lietuviškas mentalitetas pakišą koją besitvarkant, nors abejoju jog forumiečiai taip išnarsto kiekvieną plytelę svečiose šalyse, kaip tai daro Vilniuje.
Jau off-topic, tačiau jeigu kalbame apie medianas siūlyčiau kalbėti faktais, o ne kuriamais naratyvais.
Slovakija yra stagnuojančios valstybės pavyzdys, kurios atsilikimas nuo tos pačios Čekijos yra didelis. Tuo pačiu, jeigu tendencijos tęsis, Lietuva už 10 m. bus visiškai kitos lentynos šalis, kai dar 2014 m. į slovakus galėjome žiūrėti kaip į pavyzdingą šalį to, kokias pajamas uždirba vidurinis pilietis.
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąCentrines Europos (Slovakija, Cekija, Slovenija) postkomunistine tranzicija buvo ikvepta Vakaru Europos, tad praktiskai niekas nebuvo leista isprichvatizuot keliems banditams, o buvo padalintos akcijos daug zmoniu. Tad, tas BVP ten yra labiau pasiskirtes, o Lietuvoje yra beprotiska nelygybe ir didzioji dalis to augimo nuteka keliems oligarchams, o likusi dalis keliems tukstanciams turtingiausiu zmoniu, kuriu verslams taikomi ypac mazi mokesciai.
Tuo tarpu, 65 procentai suaugusiu lietuviu gauna pajamas, mazesnes nei vidutine alga (https://www.facebook.com/share/v/18kETFhJYuDdX74Y/), o del oligarchams taikomu mazu mokesciu pinigu kazkokiems rimtiems projektams nera (stadionas atrodo kaip kazkas sunkiai igyvendinamo, o beginis transportas kaip "kosmosas").
Be to, konkreciai Vilniuje yra labai prastas governance, ypac buvo 2015-2023 metu laikotarpyje. Tad, ypac sokiruoja nuvaziavus i gerokai maziau turtingas salis nei Lietuva ar Slovakija (Serbija ar Bosnija pvz), kuriu miestai atrodo zymiai tvarkingiau nei Vilnius, tokiu istruoejusu saligatviu ar krentanciu balkonu niekur nereko matyt.
Ir dėl gyvenamosios aplinkos tvarkingumo buvo gerokai kitokios tradicijos. Galima lyginti kokį 19 amžiaus Vilnių su 19 amžiaus miestais minimose vietose. Skirtumai truputi bus. Dar pridedam galimybę čia pat nuvažiuot pažiūrėt kaip už sienos gyvena žmonės ir turim ką turim.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ar šiais metais yra apskritai bent kokių šaligatvių tvarkymo projektų? Nes poreikis yra milžiniškas ir net "nauji" šaligatviai iš apgailėtinų medžiagų ir su atitinkama darbų kokybe, kurie buvo tvarkomi Šimašiaus kadencijų metu jau, iš esmės, reikalauja tvarkymo.
Rygos g. Trys poros laiptų greta, dar vieni seni neišardyti: old street view (latakai po kojomis buvo užbetonuoti anksčiau)
Turėklai nauji ir surudyję. Gal dažys:
old street view (ties šiais dvejais anksčiau latakai apačioje buvo atviri po kojomis):
Šių ketvirtų greta neliečia, nors kairėj geri, o dešinėj reiktų platint, nes neatitinka pločio laiptuota dalis: https://www.google.lt/maps/@54.71818...8192?entry=ttu
Žirmūnų g.: (kur Eurovelo 11 niekas neatnaujina kelio ženklinimo nuo Zuoko laikų, takų būklė jau čia prasta)
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Leoric Rodyti pranešimą
Įdomu, ar kas bandė užkelti/nuleisti vežimėlį su šia rampa. Kodėl negalima buvo viduryje įrengti laiptelius, arba padaryti trijų lygių kaip ir laiptus.
- 6 patinka
Comment
-
Lygį daro vieną, kad mažinti nuolydį. Tokius pandusus galima bent dviračiu įveikt. Nors gal ir ne vidutiniokui. Statesnius tripakopius aš asmeniškai irgi paimčiau, bet jau daug sunkiau. Šiaip tokie užvažiavimai realiausiai pritaikomi pensininkams užsivešt pirkinius iš parduotuvės ar keliautojams lagaminą išlipus iš VT. Nebūtina eiti pandusu, galima ir laiptais, o vešti ištiesus ranką. Būtų laiptukai centre, tai visi kiti nepasinaudotų, o kūdikiams vis tiek per statu (nebent krepšys atsiskiria, nusineši į viršų, palieki kūdykį, ir vežimą atskirai užsiveži).
Konkrečiai čia problemų nėra, nes visi 3 (4) laiptai yra gyventojams iš šių dviejų daugiabučių nuotraukos šonuose, tai neįgalieji, dviratininkai komfortiškai su mašinomis gali nusileist:
Paskutinis taisė dondc; 2024.03.03, 21:09.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Bičiuliai, kiek pats mačiau, tai Laisvės pr., Sacharovo skvere, Poligrafijos g., Latvių g., Vilniaus g. prie Kongresų rūmų ir kiti naujai sudėti šaligatviai yra visiškai kreivi, visi aukščiai šokinėja ir bendrai darbų kokybė apgailėtina. Kaip jums mintis, susurinkti keliems iš mūsų ir pakviesti į vietą (kad ir "prestižinę" Latvių gatvę VMSA Infraskturtūros skyriaus vadovą ir gyvai pabendrauti, paklausti nuomonės apie tokią darbų ir kokybę? O galbūt net pats meras sudalyvautų ir pakomentuotų? Nes kol kas, man asmeniškai, nereikia tokių "didžiausių istorijoje" tvarkymo darbų, po kurių šaligatvis susmenga ir kas antra plytelė iškilusi po centimetrą. Kas už tokios "eskursijos" idėją?Paskutinis taisė Nikas; 2024.03.05, 08:25.
- 13 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąBičiuliai, kiek pats mačiau, tai Laisvės pr., Sacharovo skvere, Poligrafijos g., Latvių g., Vilniaus g. prie Kongresų rūmų ir kiti naujai sudėti šaligatviai yra visiškai kreivi, visi aukščiai šokinėja ir bendrai darbų kokybė apgailėtina. Kaip jums mintis, susurinkti keliems iš mūsų ir pakviesti į vietą (kad ir "prestižinę" Latvių gatvę VMSA Infraskturtūros skyriaus vadovą ir gyvai pabendrauti, paklausti nuomonės apie tokią darbų ir kokybę? O galbūt net pats meras sudalyvautų ir pakomentuotų? Nes kol kas, man asmeniškai, nereikia tokių "didžiausių istorijoje" tvarkymo darbų, po kurių šaligatvis susmenga ir kas antra plytelė iškilusi po centimetrą. Kas už tokios "eskursijos" idėją?
Didesnė tikimybė būtų prikalbint ką nors iš opozicijos su kokiais žiniasklaidos atstovais. Nemunaitis gal neatsisakytų padrožt B&B dar vienu kampu.
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąBičiuliai, kiek pats mačiau, tai Laisvės pr., Sacharovo skvere, Poligrafijos g., Latvių g., Vilniaus g. prie Kongresų rūmų ir kiti naujai sudėti šaligatviai yra visiškai kreivi, visi aukščiai šokinėja ir bendrai darbų kokybė apgailėtina. Kaip jums mintis, susurinkti keliems iš mūsų ir pakviesti į vietą (kad ir "prestižinę" Latvių gatvę VMSA Infraskturtūros skyriaus vadovą ir gyvai pabendrauti, paklausti nuomonės apie tokią darbų ir kokybę? O galbūt net pats meras sudalyvautų ir pakomentuotų? Nes kol kas, man asmeniškai, nereikia tokių "didžiausių istorijoje" tvarkymo darbų, po kurių šaligatvis susmenga ir kas antra plytelė iškilusi po centimetrą. Kas už tokios "eskursijos" idėją?
- 5 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Būtų faina. Tik kokia tikimybė, kad toks didelis ponas kelių forumiečių prašymu ateitu?
Didesnė tikimybė būtų prikalbint ką nors iš opozicijos su kokiais žiniasklaidos atstovais. Nemunaitis gal neatsisakytų padrožt B&B dar vienu kampu.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Nemanau, kad reikėtų suteikti galimybę politikams, įskaitant ir opozicijos, užsidirbti politinių dividendų, nes iš pilietinės iniciatyvos tai gali labai greitai pavirsti į cirką.
Comment
-
Manyčiau, kad galima būtų bandyti surinkti visus šiuos brokus į sąrašą ir tada šio sąrašo pagrindu parengti raštą-kreipimąsi į žiniasklaidą ir išsiuntinėti žurnalistams. Galima bandyti įjungti ir Lietuvos pėsčiųjų asociaciją (LPA) ir kartu išsiuntinėti tokį raštą. Sąrašui reikėtų kokių 5-10 pozicijų. Tokios informacijos pagrindu žiniasklaida galėtų parengti reportažus. Raštą galėčiau surašyti pats ir pasistengčiau suderinti su LPA. Jeigu prisijungtų LPA kreipimasis turėtų daugiau svorio ir potencialiai galėtų pritraukti daugiau dėmesio.
- 3 patinka
Comment
Comment