Ahaha, blemba kokie šūdarankiai kaimiečiai, "naujasis miesto centras" su fakin ažūrinėm parkingo trinkelėm vietoje šaligatvio Tai dar ir su nuolydžiu, kad iš jų 8-9 iš 12 mėnesių piltųsi purvas Na tikrai jaukiai ir europietiškai
Ahaha, blemba kokie šūdarankiai kaimiečiai, "naujasis miesto centras" su fakin ažūrinėm parkingo trinkelėm vietoje šaligatvio Tai dar ir su nuolydžiu, kad iš jų 8-9 iš 12 mėnesių piltųsi purvas Na tikrai jaukiai ir europietiškai
Buvau per tvarkaumiestą parašęs. Atrašė kažkokį marmalą, kad neva toks buvo projektas (meluoja).
Tos vietos krūmams tai gal ir visai gerai, ypač, jeigu kokia kavinukė atsidarytų. Bet aukščių skirtumas tai kostmosas. Kada kažin lietuviai išmoks viską daryti gerai.
Tos vietos krūmams tai gal ir visai gerai, ypač, jeigu kokia kavinukė atsidarytų. Bet aukščių skirtumas tai kostmosas. Kada kažin lietuviai išmoks viską daryti gerai.
Tai problema ne lietuviuose, projekte net nėra šitų nesąmonių, pagal projektą turėjo būti vientisas šaligatvis be jokių purvo tarpų ir aukščio skirtumų. Problema yra Grindos subinrankiai ir VMS, kuri netikrina statybų eigos.
Tai problema ne lietuviuose, projekte net nėra šitų nesąmonių, pagal projektą turėjo būti vientisas šaligatvis be jokių purvo tarpų ir aukščio skirtumų. Problema yra Grindos subinrankiai ir VMS, kuri netikrina statybų eigos.
Baksnodamas į gatvės rangovą siūlai gatvės lygį pakelti iki šaligatvio nutiesto greta pastato?
Matyt Šimašius tamstai sutrukdė tinkamai situaciją įvertinti (ir vėl!)
Naujas šaligatvis Pavilnionių gatvėje, sujungiant su aplinkeliu:
Dviračių takas nutrūksta, nors vietos pratęsti užteko
Užsėta žolytė, kaži ar nenušals žiemą.
Dviračių takas vėl prasideda iš šaligatvio. Negi taip sunku buvo tą trūkstamą gabaliuką nutiesti darant šaligatviį tuščioje vietoje?
Nauja šviesaforinė sankryža į Prekybcentrį/kiemus. Dar neįjungta.
Šaligatvis ir dviračių takas tęsiasi link aplinkelio
Nauja perėja ties aplinkeliu, šviesaforas jau veikia
Šaligatvis baigiasi elektros skydine, užprogramuota problema su dviračių tako kirtimu.
Ermitažo daugiaaukštė automobilių stovėjimo aikštelė. Ypač prastai žiūrisi tas betono stulpas kuris laikys reklamą.
Deja tuo reportažą teko užbaigti, nes mano senas telefonas nusprendė kad 60% baterijos = 0% baterijos ir mirė.
Baksnodamas į gatvės rangovą siūlai gatvės lygį pakelti iki šaligatvio nutiesto greta pastato?
Matyt Šimašius tamstai sutrukdė tinkamai situaciją įvertinti (ir vėl!)
Norit pasakyt, kad Kernavės aveniu pastatus ir šaligatvius statė be VMS patvirtinto projekto? O gal kad projektuojant naują gatvę VMS neturėjo savo pačios patvirtinto Kernavės aveniu pastato ir šaligatvių projekto? Gal nerašykit pievų ir perskaitykit keliais pranešimais aukščiau esantį VMS atsakymą:
Buvau per tvarkaumiestą parašęs. Atrašė kažkokį marmalą, kad neva toks buvo projektas (meluoja).
Nemanot, kad jeigu tai būtų Kernavės aveniu vystytojų sukurta problema, savivaldybė tiesiog būtų juos privertusi ištaisyti klaidą ir nemeluotų, kad viskas padaryta pagal projektą, kuris yra viešai pasiekiamas ir kuriame visų šitų nesąmonių nėra?
Nemanot, kad jeigu tai būtų Kernavės aveniu vystytojų sukurta problema, savivaldybė tiesiog būtų juos privertusi ištaisyti klaidą ir nemeluotų, kad viskas padaryta pagal projektą, kuris yra viešai pasiekiamas ir kuriame visų šitų nesąmonių nėra?
Jeigu reiktų spėti, tai spėčiau, kad nenori klibinti tokių dalykų, nes realiai ir kokybiškai ištaisyti matyt kainuotų labai brangiai, santykiai su vystytojais pakankamai šilti. Be to, VMS tikrai nenori užsakytų straipsnių tirados apie tai, kaip vykdomas "NT vystytojų genocidas". Tai dabar ieško "sprendimo" dedant korius ar dar kažką. Gal net kokį mini projektėlį paskubomis susuks, kur galės būtų kažkokie krūmeliai ar laipteliai.
Ten toje vietoje, kur takas nutrūksta, visų pirma reikia išlyginti žemę, nes ten yra gili duobė. Čia turbūt jau per didelis kąsnis savivaldybei, tai paliko ateinantiems etapams. Bet tas elektros skydines tai turbūt elektros tinklai turėtų patraukti. Jei nepatrauks, galima rašyti, kad užstoja matomumą ir padaro perėją pavojinga.
Tai ten juk akivaizdžiai problema yra, kad reikia jungtis į atvirkščius takus po aplinkkeliu. Kas iš to, kad patrauks skydines ir takas vest iki pat gatvės, kai kitoje pusėje vis tiek atsidursi žolėje arba dviračių take? Čia iš principo reikėtų perdaryt takus po aplinkkeliu, kad eitų tech. juosta, tada dviračių takas ir tik tada pėsčųjų.
Tai problema ne lietuviuose, projekte net nėra šitų nesąmonių, pagal projektą turėjo būti vientisas šaligatvis be jokių purvo tarpų ir aukščio skirtumų. Problema yra Grindos subinrankiai ir VMS, kuri netikrina statybų eigos.
Klausimas Kernavės g. ar Kernavės aveniu projekte reiktų ieškoti šitos juostos žalumai. Jeigu būtų gražiai pasodinti krūmai, tai labai būtų geras sprendimas.
Kokia Grindos rolė visa šitame? Klausiu, nes nežinau. Techninis prižiūrėtojas?
Kas tą taką projektavo? Tokio atmestino darbo seniai neteko matyti Lietuvoje.
Na, Ermitazas/Maxima padare savo dali. Pavilnioniu Rimi savo, o apjungt galus jau savivaldybės darbas, pagal plana su Pavilnioniu g. pirmuoju etapu. Uztat dabar ir gavosi tokie kvaili laikini sujungimai, bet bent jau sujungimai.
Gal turit patarimą, kam reiktų siųsti oficialią užklausą į VMS dėl Kernavės g/Kernavės Aveniu šaligatvio? Na kad negalėtų lengvai nusimuilinti tvarkaumiesta stiliumi ir turėtų atsakyti tinkamai.
Gal turit patarimą, kam reiktų siųsti oficialią užklausą į VMS dėl Kernavės g/Kernavės Aveniu šaligatvio? Na kad negalėtų lengvai nusimuilinti tvarkaumiesta stiliumi ir turėtų atsakyti tinkamai.
Jeigu blogai padaryta ir nesilaikyta projekto, į Valstybinę teritorijų planavimo ir statybų inspekcija prie Aplinkos ministerijos Rytų Lietuvos statybos valstybinės priežiūros departamentą. Jeigu problemos su sprendiniais projekte, į VMS, nes jie išduoda statybą leidžiantį dokumentą.
Jeigu blogai padaryta ir nesilaikyta projekto, į Valstybinę teritorijų planavimo ir statybų inspekcija prie Aplinkos ministerijos Rytų Lietuvos statybos valstybinės priežiūros departamentą. Jeigu problemos su sprendiniais projekte, į VMS, nes jie išduoda statybą leidžiantį dokumentą.
Turiu omeny konkrečius VMS emailus. Valstybinės planavimo ten kažkokios tarnybos, manau, net neverta, nes ten išvis neaišku, ką ta inspekcija daro ir kam ji reikalinga. Nors gal įdėti į CC ir galima.
Turiu omeny konkrečius VMS emailus. Valstybinės planavimo ten kažkokios tarnybos, manau, net neverta, nes ten išvis neaišku, ką ta inspekcija daro ir kam ji reikalinga. Nors gal įdėti į CC ir galima.
Nu labas rytas John, Statybų inspekcija (VTPSI) kontroliuoja, tikrina visų statybų procesą, lengvai gali surašyti savavališkos statybos aktus ir t.t. Tai yra galingiausia ir Nr. 1 institucija Lietuvoje kalbant apie statytų kontrolę. O kad Jūs siųsite kažkam iš VMS emailus, tai niekam tai neįdomu, vis tiek bendra tvarka viskas persiunčiama registruoti į dokumentų valdymo sistemas kaip pvz. "Avilys", nes jeigu valstybiniame sektoriuje žmonės spręstų klausimus pagal gautus emailus, o ne oficialiai įrašytas rezoliucijas, dirbti būtų neįmanoma, nes tokių rašinėtojų yra VMS ne viena dešimtis.
Turiu omeny konkrečius VMS emailus. Valstybinės planavimo ten kažkokios tarnybos, manau, net neverta, nes ten išvis neaišku, ką ta inspekcija daro ir kam ji reikalinga. Nors gal įdėti į CC ir galima.
Eksploatacijos skyriui. Ten būna surašyti darbuotojai už kokius mikrorajonus atsakingi.
Comment