Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    O apie troleibusų kiekį pataisėte? Ar liks tas manipuliacinis 186?
    Teisingas variantas yra toks: Vilniuje yra apie 250 troleibusų, iš kurių realiai gatvėse važiuoja tik 177. Po pakeitimo troleibusų liks 205, tačiau gatvėse dirbs 185 troleibusai. Mažėja tik nereikalingas rezervas.
    pataisiau

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      Užsirovė SoulMulticast'as Tai noriu užjaust ir tuo pačiu pagirt su nauja el. svetaine. Atsakant į paskutinį teiginį: "Mažėja tik nereikalingas rezervas.", – tai tuo pačiu "didėja ir desperacijos perspektyva", t. y. netrukus, kai trulikai pasens, nenupirkus naujų, tai situacija iš esmės traktuotina, kaip blogesnė nei dabartinė, nes rezervo reikės ne mažiau nei dabar reikia.

      Kilo mintis, kaip ateityje galėtų atrodyti greitasis trūlų maršrutas – reiktų, pasirinkti pvz. 2 labiausiai apkrautus, pvz. 7'ą ir 2'ą trūlo trasas. Visiškai visu ilgiu padaryti A juostas, panaikint kalniukus, kaip Kęstučio g., ištiesinti kontaktinį tinklą, kaip pvz. pastarojoje foto matosi kampai, dar visur perdaryti tuos naujus iešmus, kad visada būtų greičiausia kryptis būtent tiems greitiesiems trūlų maršrutams skirta (pvz. dabar padaryta ties Spaudos rūmais 7'am trūlui lėčiausia konfiguracija, nes po estakada trūlas suka link centro, o 18'am trūlui greičiausia, nes jis tiesiai varo.
      “Greitojo troleibuso paprasto troleibuso pagrindu labai sudėtinga.
      Štai kodėl:
      1. Prie kiekvienos stotelės kur nestoja G troleibusas bus reikalingi 2 iešmai (prieš, kad G galėtų aplenkti ir po, kad grįžti į pagrindinius laidus.
      2. Padaryti A juostas visur ir paprastas troleibusas galės lėkti taip pat.
      3. Jeigu padaryti kokybišką KT atnaujinimą, priversti vairuotojus atidaryti visas duris, įvesti tokį dalyką kaip stotelės pagal pareikalavimą (Kauno pavyzdys kur visos stotelės pagal pareikalavimą) tai tas G maršrutas visoje trasoje taupys nedaugiau 3-5 minučių ir realiai nebus labai reikalingas.

      Comment


        Dar atsakau šioje temoje, nes nemažiau apie bendrą infrą visiems nei VT.

        Neturėjau minty, kad trūlai praleistų stoteles. Būtų galima PR'int, kaip tik, kad "greitieji" trūlai stojantys visur yra net geriau už dabartinius greituosius autobusus, nes kitomis priemonėmis proporciškai būtų galima pagerinti žymiai labiau nuo dabartinės padėties nei tik praleisti kelias stoteles. Visas greitis atsirastų dėl kontaktinio tinklo "greitinimo". Paminėjau ne "greitasis trūlo maršrutas", bet "greitoji troleibusų trasa", t. y. tos infros (tos greitosios trasos) vaisius skintų ne tik tie 2 konkretūs maršrutai, bet visi kiti maršrutai įriedėję į tą prasidubliuojančią trasą. Ten kaip tik reiktų išnaikinti visas įvažas, nes būtų vien A juostos, tada pagreitėtų ne tik 2 pasirinkti maršrutai, bet visi kiti dubliuojantys. Išskyrus ten, kur greitieji autobusai pravažiuoja, ir tai įverinti, ar negali jie persirikuoti toje atkarpoje, nes pvz. niekada nebūna sustojančių mašinų sankaupų. Dabar nuo Narbuto kalno ne greičio pedalas išminamas, net ne laisva eiga riedama žemyn, bet nuolat prilaikomas stabdis besileidžiant dėl kampuotų laidų.

        Esmė tokia: tais dviem kamieniniais maršrutais leisti važiuoti tik tiems patiems vairuotojams, kas didžiąja dalimi jau dabar yra. Juos koncentruotai išmokinti elgtis greitai arba surinkti labiausiai greitį mėgstančius vairuotojus. Stojimas kiekvienoj stotelėj būtų net geriau, nes patogiau keleiviui, laiko daug neatimtų, jei visur būtų A juosta ir praktiškai neliktų įvažų. Pvz. 7 trūlas dabar sutampa su G autobusu tik Narbute/Sietyno, kur G stoja ir nereikia įvažos, o Justiniškių g. kamščių laukuose ten nėra, tai laisvai gali greitasis apvažiuot antra juosta kur nestoja Sūduvių st. Pylimo g. (Reformatų st.) jau dabar apvažiuoja persirikiuodamas, nors ten kamščiai.

        Dėl kalniukų Kęstučio g. ir kitur:
        variantas gal iškilių nereguliuojamų perėjų vietose sudėt akmeninį grindinį / perpjautus riedulius? Reiktų tik mechaniškai pašiaušti, kad prireikus greitai stabdyt, būtų saugiau sustot nepraslydus. Galima perdaryt iškeltas pavienes perėjas ne sankryžose perpozicionuojant taip, kad "riedulinės perėjos" būtų visada už stotelių, tada trūlams pajudant iš kiekvienos stotelės, kai greitis visiškai minimalus, pravažiuojant per tokias perėjas nebūtų diskomforto. Jei reikia perėjų dažniau, kaip Kęstučio g., tai vis tiek nereiks trūlui stabdyt beveik iki nulio, kaip dabar. Na nuo riedulinio paviršiaus vibracija būtų prie greičio, bet taip stabdyti nereikėtų, o mašinas labiau paveiktų, tai prisabdytų, kaip dabar pristabdo prie iškiliųjų. Pėstiesiems (su ratukais) galima skersai lygias akmenų juostas sudėt, pvz. 1 neįgaliojo vežimo pločio perėjos centre.

        Reziume: trūlams ne dabartinį "greitojo autobuso maršruto standartą" taikyti, bet sukurti visiškai naują, "greitojo troleibuso trasos standartą", kur būtų tas tikrasis "VT kamienas". Ir bent čia turėtų būti A juostos 3,5 m STR'inio pločio, o ne 3,25 m.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Nieko nereikia išradinėti. Reikia:
          1) Naujų suleidžiamųjų iešmų, išlygintų KT kreivių. Permontuoti, kur jie atgrubnagiškai sumontuoti (prie Spaudos rūmų). Užpirkti ne tik simetrinių, bet ir asimetrinių iešmų.
          2) VT juostų ten kur piko metu stringama (Kęstučio g. – nuo sankryžos su A. Mickevičiaus g.).
          3) Pakoreguotų tvarkaraščių, kurie skatintų važiuoti greitai, o ne vilktis.
          4) Panaikinti perėjų iškėlimą, vietoje to prieš ir už perėjos (kad nekiltų noras zigzagu apvažiuoti) dėti gulinčius policininkus su tarpais tiksliai paskaičiuotais pagal troleibusių ašių pločius.

          Viskas.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Kažin, ar paliks tokią grubuvą? Pylimo g.

            Click image for larger version

Name:	20250324_144143.jpg
Views:	1366
Size:	2,56 MB
ID:	2190299

            Comment


              Viršilų g. sužymėta visa teritorija, matyt prasidės gatvės rekonstrukcijos darbai.

              Projektas (čia projektiniai pasiūlymai, bet galutinis projektas esmingai nesiskiria):

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Viršilų g. sužymėta visa teritorija, matyt prasidės gatvės rekonstrukcijos darbai.

                Projektas (čia projektiniai pasiūlymai, bet galutinis projektas esmingai nesiskiria):

                Kam projektuoti tiesią lygią gatvę, jei pagrindinis kelias nusuka šonan? Nu bent kokį vingį ar bent nepertraukiamą taką per šalutinę gatvelę... Ne?

                Comment


                  Vingis, bent šioks toks, bus.

                  Techninis projektas:

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Vingis, bent šioks toks, bus.

                    Techninis projektas:

                    Ai nu va, visgi keitėsi. Ir perėjos zebras pranyko

                    Comment


                      Dėl perėjos zebro nebūčiau tikras. Techniniame projekte nemačiau brėžinio su ženklinimu, tik tokį labiau techninį brėžinį pavyko rast.

                      Comment


                        Tiesa iškart matau 2 vietas, kur jau rėks, kad išsukti neįmanoma: išvažiuojant iš kiemo pasukus dešinėn pusėn trukdys salelės bordiūrai

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Vingis, bent šioks toks, bus.

                          Techninis projektas:

                          Man kyla tik vienas klausimas. Kam reikalinga tokia “A juosta”, vedanti į 2TP? Išlaipinimui galima buvo padaryti tiesiog įvažą, o su likusią dalimi pažaisti, kad tikrai nedaugiau nei 30km/h.

                          Comment


                            Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                            Man kyla tik vienas klausimas. Kam reikalinga tokia “A juosta”, vedanti į 2TP? Išlaipinimui galima buvo padaryti tiesiog įvažą, o su likusią dalimi pažaisti, kad tikrai nedaugiau nei 30km/h.
                            Išnešt stotelę per vieną juostą (pamirškit įvažas), o kitur padaryti stovėjimo vietas. Būtų easy, BET, vakarais visa antra juosta ir net sankryža su Justiniškių g. būna užimta autobusais laukiančias į degalinę. O būna vakarų, kai abi juostos užimtos transporto priemonėmis ir net depo valytojos eina per jas gatvėje. Jie čia taip procesus optimizavę

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Karaliaučiaus g. atkarpa, Vištyčio g., J. Bretkūno g. atkarpa



                              https://citify.eu/lt/karaliauciaus-g...uno-g-atkarpa/
                              Atkarpa beveik baigta, bet dar pilnai neatidaryta. Karaliaučiaus g. šalia J. Bretkūno g.:

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20250330_173854.jpg
Views:	663
Size:	2,08 MB
ID:	2191265 Click image for larger version

Name:	IMG_20250330_173857.jpg
Views:	635
Size:	1,64 MB
ID:	2191267 Click image for larger version

Name:	IMG_20250330_173901.jpg
Views:	641
Size:	1,80 MB
ID:	2191266 Click image for larger version

Name:	IMG_20250330_174020.jpg
Views:	651
Size:	2,13 MB
ID:	2191269 Click image for larger version

Name:	IMG_20250330_174016.jpg
Views:	637
Size:	2,06 MB
ID:	2191268

                              Comment


                                Click image for larger version

Name:	IMG_20250330_174247.jpg
Views:	637
Size:	2,00 MB
ID:	2191273 Click image for larger version

Name:	IMG_20250330_174243.jpg
Views:	655
Size:	2,14 MB
ID:	2191271 Click image for larger version

Name:	IMG_20250330_174252.jpg
Views:	635
Size:	1,79 MB
ID:	2191272
                                L. Rėzos al.:

                                Click image for larger version

Name:	IMG_20250330_174444.jpg
Views:	636
Size:	1,77 MB
ID:	2191274 Click image for larger version

Name:	IMG_20250330_174459.jpg
Views:	638
Size:	2,00 MB
ID:	2191276 Click image for larger version

Name:	IMG_20250330_174505.jpg
Views:	629
Size:	1,56 MB
ID:	2191275 Click image for larger version

Name:	IMG_20250330_174548.jpg
Views:	639
Size:	2,04 MB
ID:	2191277
                                Kairėje - M. Mažvydo g.:

                                Click image for larger version

Name:	IMG_20250330_174701.jpg
Views:	636
Size:	1,76 MB
ID:	2191278
                                Vaizdas atgal:

                                Click image for larger version

Name:	IMG_20250330_174720.jpg
Views:	638
Size:	1,84 MB
ID:	2191279
                                Link Pilaitės pr.:

                                Click image for larger version

Name:	IMG_20250330_174724.jpg
Views:	635
Size:	2,20 MB
ID:	2191280 Click image for larger version

Name:	IMG_20250330_174829.jpg
Views:	633
Size:	1,67 MB
ID:	2191281 Click image for larger version

Name:	IMG_20250330_174933.jpg
Views:	638
Size:	1,46 MB
ID:	2191282

                                Comment


                                  Nelabai suprantu iš nuotraukų, kaip važiuotų autobusas, jeigu Karaliaučiaus g. toliau veda į gruntinį vieškelį, o Bretkūno g. vidurinė dalis iš esmės neegzistuoja.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Nelabai suprantu iš nuotraukų, kaip važiuotų autobusas, jeigu Karaliaučiaus g. toliau veda į gruntinį vieškelį, o Bretkūno g. vidurinė dalis iš esmės neegzistuoja.
                                    Suksis pabaigoje. Per Citify galite pasižiūrėti, kad numatyta apsisukimo vieta.

                                    Comment


                                      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                      Suksis pabaigoje. Per Citify galite pasižiūrėti, kad numatyta apsisukimo vieta.
                                      Ten , kur "Karaliaučiaus g. atkarpa nuo Smalinės g."?

                                      Comment


                                        Taip. Tik lieka neaišku kada toji atkarpa bus tiesiama. Projektavimo metu tai lyg 50/50 finansavimo projektu kartu su vietiniais turėjo eit, bet dabar neaišku.

                                        Comment


                                          Sudervės kel. prasidėjo kažkokie remonto darbai, atrodo, bus esmingai pagerinta pėsčiųjų situacija. Projekto nebuvo viešinto. Darbai vyksta nuo YZY Kartos daugiabučio iki Buivydiškių g., kas galimai reiškia, kad čia yra sąlygos daugiabučių statytojui.



                                          Click image for larger version  Name:	24667ea96621ae6c9.79947934.jpeg Views:	1 Size:	1,82 MB ID:	2191433

                                          Click image for larger version  Name:	27767ea965bc53ba1.51154811.jpeg Views:	1 Size:	2,02 MB ID:	2191434


                                          Click image for larger version  Name:	38167ea967126c959.19749628.jpeg Views:	1 Size:	1,71 MB ID:	2191432

                                          Click image for larger version  Name:	39767ea966c2ef103.67297408.jpeg Views:	1 Size:	1,81 MB ID:	2191431

                                          Click image for larger version  Name:	53867ea96672b8a63.06075757.jpeg Views:	1 Size:	2,04 MB ID:	2191435

                                          Comment

                                          Working...
                                          X