Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Nuotrauka turbūt iš laikraščio.

    ...bet kokybė tokia, kad jei ne šviesoforas atrodytų kaip iš Tarpukario

    Patiko stilizuotos tvorelės.
    Iš Kauno dienos Tokio stiliaus tvorelės buvo Kaune sovietmečiu

    Comment


      Paskelbus kelių eismo taisyklių keitimo projektą, akivaizdu, kad Vilniuje netolimoje ateityje galime išvysti VT šviesoforus.

      KET projektas:

      https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAP/918a9b8188cf11eb998483d0ae31615c

      Taip turėtų atrodyti VT šviesoforai:

      Click image for larger version  Name:	VT signalai.jpg Views:	0 Size:	41,8 kB ID:	1871080
      Paskutinis taisė dsanto; 2021.03.20, 17:59.

      Comment


        dsanto Gal turi video pavyzdžių kaip tai galėtų veikti? Ypač su kokiu posūkiu į kairę
        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          Norėtųsi tokio sprendinio, kad autobusuose būtų įrengta įranga, kuri reguliuotų VT šviesoforus, o A juosta būtų atskirta nuo eismo visais atvejais, reguliuojama VT šviesoforais. Jeigu reikia pasukti į dešinę nemaršrutinėms tr. priemonėms, tai daroma esant leidžiamam signalui iš antros eismo juostos (kuri ne VT eismui yra pirma juosta). Įdomu kaip bus su A+ juostomis, galbūt šioms tr. priemonėms būtų atskiras šviesoforas šalia VT šviesoforo ir būtų galima pasukti tik į dešinę, arba važiuoti tiesiai.

          Comment


            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
            dsanto Gal turi video pavyzdžių kaip tai galėtų veikti? Ypač su kokiu posūkiu į kairę
            Čia pavyzdys, kaip prioritetas suteikiamas VT (nors video pradžioje matoma, kaip užsižioplinęs kartu su VT nuvažiuoja ir paprastas vairuotojas). Čia prioritetas VT suteikiamas, nes transporto priemonės, kitoje sankryžoje norinčios sukti į kairę, turi persirikiuoti į kairę per viduryje esančią VT juostą, todėl norint užkirsti kelią susikirtimams, numatytas atskiras reguliavimas:



            Čia šviesoforai tiesiai ir į kairę, bet nesimato, kaip važiuoja transporto priemonės:

            Comment


              Čia prieš 10 metų nufilmavau Taline. VT šviesoforo rodyklė tiesiai užsidega anksčiau nei transporto priemonėms, kad autobusas išvažiuotų iš kišenės. Dešinėje esančiame VT šviesofore perdegusi rodyklė tiesiai.

              Comment


                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                Norėtųsi tokio sprendinio, kad autobusuose būtų įrengta įranga, kuri reguliuotų VT šviesoforus, o A juosta būtų atskirta nuo eismo visais atvejais, reguliuojama VT šviesoforais. Jeigu reikia pasukti į dešinę nemaršrutinėms tr. priemonėms, tai daroma esant leidžiamam signalui iš antros eismo juostos (kuri ne VT eismui yra pirma juosta). Įdomu kaip bus su A+ juostomis, galbūt šioms tr. priemonėms būtų atskiras šviesoforas šalia VT šviesoforo ir būtų galima pasukti tik į dešinę, arba važiuoti tiesiai.
                Manau, kad bus sąlyga, jog VT šviesoforai gali būti įrengti tik tuomet, jei yra A, o ne A+ juosta.

                Comment


                  Smuko nekilnojamojo turto vertė...

                  Moteriai ramybės neduoda karštakošiai: dėl nuolatinio pypsenimo ne tik nebemiega – krito ir būsto vertė

                  Kaune, Raudondvario plente, prie nusukimo į Vakarinį aplinkkelį, gyvenanti Indrė J. kol kas nesėkmingai siekia priversti miesto savivaldybę šalia sankryžos pastatyti stendą, kuriame būtų išsamiai paaiškinta, kaip važiuoti. Problemos kilo įrengus papildomą, sukti dešinėn leidžiančią, šviesoforo sekciją. Pasak moters, užsidegus žaliai rodyklei ir tuo pačiu metu degant raudonam šviesoforo signalui kai kurie vairuotojai nedrįsta sukti, o už jų stovintys – be paliovos signalizuoja ir taip trikdo rimtį.
                  https://delfi.lt/auto/patarimai/article.php?id=86789577
                  Paskutinis taisė dsanto; 2021.03.27, 20:32.

                  Comment


                    Fabijoniškių žiede verkiant reikia pagrindinį kelią duot autobusams, nes jie ten turi antrą šalutinį. Visas mašinas turi praleist, kol gali išvažiuot iš to durno išvažiavimo.

                    Click image for larger version

Name:	zied.png
Views:	1066
Size:	1,15 MB
ID:	1873163

                    Comment


                      Siūlyčiau nusiųsti pasiūlymą.

                      Comment


                        Iš ortofoto atrodo panašu jog pakankamai vietos vienos juostos žiedui. Manau būtų geresnis sprendimas nei šviesoforas - pigiau, o lėtesnis eismas padarytų perėjas saugesnes.

                        Beje gal kas žino kiek kainuoja miestui viena vidutinio dydžio šviesoforinė sankryža per metus?

                        Comment


                          Kaunas. Viena pagrindiniu miesto sankryzu. Pritruko pinigu irengti vienodus sviesoforus, ar viena gavo dovanu is Berlyno?

                          Attached Files

                          Comment


                            ^^ Nesuprantu kame čia problema. Kad viename šviesofore žmogeliukas su išskėstomis rankomis, o kitame ne?

                            Comment


                              Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                              ^^ Nesuprantu kame čia problema. Kad viename šviesofore žmogeliukas su išskėstomis rankomis, o kitame ne?
                              Na taip, skirtingi sviesoforai vienoj sankryzoj. Man tai problema.

                              Comment


                                Vokietija:

                                Click image for larger version

Name:	1393271-383685911.jpg?itok=8GVV6imn.jpg
Views:	909
Size:	29,1 kB
ID:	1874720

                                Mumbajus:

                                Click image for larger version

Name:	mumbai%201596355425-1597112302.jpg?itok=UlGOK35o.jpg
Views:	882
Size:	29,1 kB
ID:	1874721

                                Mančesteris:

                                Click image for larger version

Name:	screen_shot_2018-08-22_at_12.11.50_pm.png?itok=NGkfT1ob&mtime=1534904823.png
Views:	878
Size:	303,5 kB
ID:	1874722

                                Viena:

                                Click image for larger version

Name:	RTX1CH5V.jpg?itok=nnvXxcRc.jpg
Views:	898
Size:	75,2 kB
ID:	1874723

                                O čia irgi didelė problema? Turbūt labai daug pėsčiųjų buvo suvažinėti nuo to

                                Comment


                                  Kaune tiesiog senose sankryžose, kurios įrengtos pagal seną standartą ir kuriose nudaužiami šviesoforai, šablonus deda tokius, kokius turi sandėly. Tai senose sankryžose gaunasi šiokia tokia įvairovė.

                                  Daug didesnė nei siluetų forma problema yra Vilniaus trijų sekcijų šviesoforai, kurių vis dar pilna Vilniuje. Vilniaus šviesoforų modernizacijos metu maždaug prieš 13 metų buvo pradėti įrenginėti trijų sekcijų transporto šviesoforai pėstiesiems (!). Jie veikė skirtingai nei transporto šviesoforai, skirti transporto priemonėms (!!!). Savivaldybė rodė į tuometinį standartą LST 1405, bet nesugebėjo paaiškinti, kodėl viena kryptimi įrengti transporto šviesoforai rodo skirtingus signalus.

                                  Click image for larger version

Name:	749O0024 (Copy).JPG
Views:	866
Size:	33,6 kB
ID:	1874751

                                  Click image for larger version

Name:	Vilnius Naugarduko - Pylimo7.jpg
Views:	855
Size:	36,8 kB
ID:	1874748

                                  Click image for larger version

Name:	Vilnius, Ausros vartu gale.jpg
Views:	865
Size:	30,3 kB
ID:	1874749

                                  Norėdama bent dalinai sumažinti nesusipratimus, savivaldybė ant trijų sekcijų šviesoforų, skirtų pėstiesiems, įrengė juodus žmogeliukus.

                                  Click image for larger version

Name:	2641f0b05930f702a260314fa9c7412f.jpg
Views:	865
Size:	22,6 kB
ID:	1874750

                                  Atkreiptinas dėmesys, kad juodus žmogeliukus iš tolo sunku įmatyti, o tamsoje iš tolo jų visai gali nesimatyti. Jau geriau būtų sudėję trafaretus spalvotiems žmogeliukams juodame fone.

                                  Click image for larger version

Name:	20200115_130623.jpg
Views:	858
Size:	39,1 kB
ID:	1874753

                                  Na dabar po truputį šiuos šviesoforus keičia į dviejų sekcijų, naudoja miestiečių pinigus klaidoms taisyti. Nekalbant apie tai, kiek jų išleista tūkstančiams bereikalingų geltonų sekcijų per daugelį metų.

                                  Click image for larger version

Name:	WP_20140211_005.jpg
Views:	848
Size:	29,9 kB
ID:	1874752

                                  Comment


                                    Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                                    Vokietija:

                                    Click image for larger version  Name:	1393271-383685911.jpg?itok=8GVV6imn.jpg Views:	36 Size:	29,1 kB ID:	1874720

                                    Mumbajus:

                                    Click image for larger version  Name:	mumbai%201596355425-1597112302.jpg?itok=UlGOK35o.jpg Views:	34 Size:	29,1 kB ID:	1874721

                                    Mančesteris:

                                    Click image for larger version  Name:	screen_shot_2018-08-22_at_12.11.50_pm.png?itok=NGkfT1ob&mtime=1534904823.png Views:	34 Size:	303,5 kB ID:	1874722

                                    Viena:

                                    Click image for larger version  Name:	RTX1CH5V.jpg?itok=nnvXxcRc.jpg Views:	34 Size:	75,2 kB ID:	1874723

                                    O čia irgi didelė problema? Turbūt labai daug pėsčiųjų buvo suvažinėti nuo to
                                    Na, sitie atrodo cool. Bet Kaune tiesiog panasu, kad sandely buvo skirtingi sviesoforai tai taip ir sudejo, be jokios minties. Tai tik simbolizuoja bardaka ir nevientisuma, o ne tvarka ar koki tai miesto identita, ar socialine zinute. Mano priekaistas tik del estetikos, cia ne apie veikima, funkcionaluma ar pan.

                                    Ir prie ko Rytu Vokietijos Ampelmännchen ir Kaunas? Jei jau Kaunas, tai galetu buti koks nors krepsininkas ar pan., ypac perejoje prie arenos.
                                    https://en.wikipedia.org/wiki/Ampelm%C3%A4nnchen

                                    Comment


                                      Tiesiog iš seniau turi visokių šablonų ir juos pamažu sunaudoja.

                                      Comment


                                        Šilutės pl. – Statybininkų pr. sankryžoje Klaipėdoje įrengta papildoma sekcija į dešinę. Briedis, ar gali būti, kad pirma juosta palikta važiuoti ir tiesiai, ir į dešinę?

                                        Click image for larger version  Name:	175089932_4432191223476930_3073128072517560326_n - Copy.jpg Views:	0 Size:	33,9 kB ID:	1879420

                                        https://www.facebook.com/klaipedos.s...tion&ref=notif

                                        Comment


                                          O gali but toks variantas kad jis užsidega kartu su pagrindiniu šviesoforu kai pesčiuju nera, o kai yra pėstieji dega tik pagrindinis? Ar vistiek reikalinga atskira juosta posukiui i dešine?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X