Galima būtų taip gal daryti kur raudonai papaišiau. Nors jeigu dabar trajektorijos nesikirs, kaip buvo su lentelėmis su žalia rodykle, tai gal neaktualu.
Salelę tikiuosi, kad padarys kažkokią iškilesnę, o ne balta juosta.
Galima būtų taip gal daryti kur raudonai papaišiau. Nors jeigu dabar trajektorijos nesikirs, kaip buvo su lentelėmis su žalia rodykle, tai gal neaktualu.
Salelę tikiuosi, kad padarys kažkokią iškilesnę, o ne balta juosta. Atvaizdas
Pamiršau nubraižyti šią salelę, ji ten bus Dėl srautų kirtimosi įdomi situacija. Kiek pamenu, Pramonės pr. prieš sankryžą yra kelio ženklas "Apsisukti draudžiama", bet įvažiavus į sankryžą antro ženklo kaip ir nėra, tad kairėje kelio juostoje gali apsisukti? Toje pačioje fazėje iš Savanorių pr. sukama į dešinę į Pramonės pr., tai salelė tokiu atveju kaip ir apsaugotų nuo susikirtimo.
O eismo juostų sankryžoje tiesiog neperbraižiau, manau, kad panašiai ir bus.
Neįprastas sprendimas Taikos pr. - Baranausko g. - Birželio 23-iosios g. sankryžoje. Atvažiavus nuo Savanorių pr. bus trys eismo juostos tiesiai ir vietoje dviejų liks tik viena juosta į kairę:
Neįprastas sprendimas Taikos pr. - Baranausko g. - Birželio 23-iosios g. sankryžoje. Atvažiavus nuo Savanorių pr. bus trys eismo juostos tiesiai ir vietoje dviejų liks tik viena juosta į kairę:
Labai dažnai važiuoju per šią sankryžą, nuo Savanorių pr., tačiau ne Taikos prospektu, o Birželio 23-osios gatve. Natūraliai pradžioj net nekilo mintis, kad kalbate apie atvažiavimą Taikos prospektu nuo aklųjų sankryžos. Juolab, kad nuo Telekomo iki Savanorių pr. per Birželio 23-osios g. bent puskilometriu arčiau . Natūraliai puoliau domėtis, kas čia Baranausko gatvę žada platint iki 3 juostų, kol daėjo, kad kalbate apie atvažiavimą nuo aklųjų
Beje, kalbėjau dėl Čiurlionio prietilčio sankryžos. Sakė, papildoma sekcija, planuojama, degs nuolat. Stebės situaciją, nebent tie sukantys į dešinę užkimštų sekančią sankryžą.
Labai dažnai važiuoju per šią sankryžą, nuo Savanorių pr., tačiau ne Taikos prospektu, o Birželio 23-osios gatve. Natūraliai pradžioj net nekilo mintis, kad kalbate apie atvažiavimą Taikos prospektu nuo aklųjų sankryžos. Juolab, kad nuo Telekomo iki Savanorių pr. per Birželio 23-osios g. bent puskilometriu arčiau . Natūraliai puoliau domėtis, kas čia Baranausko gatvę žada platint iki 3 juostų, kol daėjo, kad kalbate apie atvažiavimą nuo aklųjų
Dabar tik pastebėjau viršuje žinutes apie tai kad prie TEO liks tik viena liniją į kairę. Ne specialistas, bet keistai atrodo toks sprendimas, ypač kai ten posūkį daro troleibusas. Per vieną žalią spėja šiaip ne taip prakrypuoti vienas troleibusas ir kelios auto. Tai tokiu atveju pralaidumas labai sumažės
Dabar tik pastebėjau viršuje žinutes apie tai kad prie TEO liks tik viena liniją į kairę. Ne specialistas, bet keistai atrodo toks sprendimas, ypač kai ten posūkį daro troleibusas. Per vieną žalią spėja šiaip ne taip prakrypuoti vienas troleibusas ir kelios auto. Tai tokiu atveju pralaidumas labai sumažės
Pasiūliau savivaldybei numatyti dvi eismo juostas.
Jau mirksi geltonu budinčiu režimu nauji Raudondvario pl. - Batniavos g. sankryžos šviesoforai Kaune. Kas neįprasta - naujos formos gembės, lyg primena amerikietiškas - turbūt tokios bus ir visose naujose Raudondvario pl. sankryžose po rekonstrukcijos.
Jau mirksi geltonu budinčiu režimu nauji Raudondvario pl. - Batniavos g. sankryžos šviesoforai Kaune. Kas neįprasta - naujos formos gembės, lyg primena amerikietiškas - turbūt tokios bus ir visose naujose Raudondvario pl. sankryžose po rekonstrukcijos. Atvaizdas
Comment