Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Be grotų sudėtinga paimti reikiamą kiekį oro srauto. Reikia daryti ilgą "nosį" ir imti orą iš apačios. Krenta efektyvumas. Be baterijų, elektromobilyje yra jėgos elektronika, varikliai/generatoriai ir kondicionierius. Visiems reikia aušinimo, ypač galingiems.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Baterijos išskiria daug mažiau šilumos nei VDV. Na tokiam modelyje galbūt, bet kiti sugebėjo ir be grotų padaryti. Šiaip baterijas tipiniam vartojime dažniau tenka šildyto o ne šaldyti.
todėl teiginiai "galėjo nedaryti grotų" man skamba diletantiškai.-
- 1 patinka
Comment
-
Iš anksto atsiprašau už off topic, bet dar geriau kai atsisėdi į mikroautobusiuką (MPV) ir pamatai kad traukia geriau nei Ferrari Italia.Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Kalbu apie Zeekr 009 / Volvo EM90.
Comment
-
Gamintojų lenktynės, kurio elektrinis autobusiukas geriau traukia, yra juokingos ir pavojingos. Jeigu dievo siųsto 530d daug kas nesuvaldo, apie pigų 300kW turintį autobusiuką net nėra kalbos. Dabar įsivaizduokit visus neadekvačius sharaninius ir scenicinius diedus su 300kW autobusiukais - baisu.
- 3 patinka
Comment
-
NEVS Švedijoje nuo visiškai tuščio lapo ir beveik jokios elektromobilių patirties iki pilnai pabaigtų 6x demo automobilių nusigavo per 10 mėnesių.Parašė T-K-K Rodyti pranešimąLabai panašu kad EV yra minimum 10x lengviau gaminti nei VDV.
Aišku, masinė produkcija ir konkurencingos kainos yra visai kitas reikalas.
Bet visvien atrodo kad EV kūrimas ir gamyba yra stipriai paprastesnė. Labai stipriai.
Įdomus konceptas kur visas galingas variklis įdedamas į ratą/ ratlankį.




Daugiau nuotraukų:
https://www.mestmotor.se/automotorsp...nevs-emily-gt/
Comment
-
Kažin ar toks koncepcinis sprendimas man atrodo patikimas. Gaus ratas smūgį ir varikliui su didele tikimybe pypiec.
IMHO geriau kai variklis gyliau įkištas ir apsaugotas nuo tiesioginių smūgių.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Man irgi.Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Kažin ar toks koncepcinis sprendimas man atrodo patikimas. Gaus ratas smūgį ir varikliui su didele tikimybe pypiec.
IMHO geriau kai variklis gyliau įkištas ir apsaugotas nuo tiesioginių smūgių.
Nes tą ratą laikanti detalė gaus svorio ir krūvio.
Ypač prie didesnių greičių ar duobių ar...Paskutinis taisė T-K-K; 2023.08.26, 10:15.
Comment
-
Jeigu John gyventų JAV, vairuotų šitą – GMC Hummer EV
0-100 km/h per 3.0 sekundes
Čia panašiai kaip įvairių Lamborghini, Ferrari ar Aston Martin "special edition" automobiliai.
Visokie Superveloce, Superleggera ir panašiai
O sveria 4,5 tonas.
Beveik 4x Volkswagen Golf (apie 1200 kg)

Paskutinis taisė T-K-K; 2023.08.26, 10:45.
Comment
-
Kia EV5
Kia EV5 officially unveiled, check out the new compact electric SUV
https://electrek.co/2023/08/25/kia-e...-electric-suv/
Turėtų būti apie $40k


Comment
-
Xiaomi MS11
Masinė gamyba turėtų prasidėti 2024 pradžioje.
Bus labai įdomu jeigu pasitvirtins gandai dėl 25k-30k kainos.
Labiausiai įdomu bus didiesiems autogamintojams kurie iki dabar neturi nei vieno masiškai parduodamo EV.
Pvz. Renault (Megane EV nėra populiarus) arba Stellantis grupei (Fiat, Citroen, Maserati, Chrysler, Jeep ir saujelei kitų)


Paskutinis taisė T-K-K; 2023.08.27, 11:48.
Comment
-
O tai žieminėms padangom jei norėsi turėti su ratlankiu kad nereikėtu montuoti kiekvieną kartą iš naujo padangų tai turėsi antrą variklį pirkti? Ilgaamžiškumu taip pat nekvepia toks dizainas.Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
NEVS Švedijoje nuo visiškai tuščio lapo ir beveik jokios elektromobilių patirties iki pilnai pabaigtų 6x demo automobilių nusigavo per 10 mėnesių.
Įdomus konceptas kur visas galingas variklis įdedamas į ratą/ ratlankį.
- 1 patinka
Comment
-
Nežinau, įtariu kad kad šitas variantas yra labai išrankus kokie ratlankiai jam tinka.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O tai žieminėms padangom jei norėsi turėti su ratlankiu kad nereikėtu montuoti kiekvieną kartą iš naujo padangų tai turėsi antrą variklį pirkti? Ilgaamžiškumu taip pat nekvepia toks dizainas.
Tai su tinkančiais ratlankiais greičiausiai galima turėti atskirą ratų komplektą.
Nes ratlankis kaip ir atskiras, bet kaip ir suintegruotas su varikliu.
Comment
-
Clickbaitinės antraštės su kainom. Realiai paprasčiausias EX30 kainuoja nuo 38k EUR, o ta modifikacija kur šimtą per 3,6s pasiekia kainuoja nuo 53k EURParašė T-K-K Rodyti pranešimąPrasideda
Volvo EX30 changes the game with 3.6 sec. 0 to 100 kilometers/hour, starts at $35K
- 5 patinka
Comment





Comment