Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tokie gamintojai kaip Bentley, AM ar Maserati ne į masinės gamybos rinką taiko o b ūtent į tą segmentą kuris perka dėl dizaino vienetinius automobilius. Masinės gamybos segmente jie jau seniai nekonkuruoja (ar niekada ir nekonkuravo maserati atveju).

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      Tokie gamintojai kaip Bentley, AM ar Maserati ne į masinės gamybos rinką taiko o b ūtent į tą segmentą kuris perka dėl dizaino vienetinius automobilius. Masinės gamybos segmente jie jau seniai nekonkuruoja (ar niekada ir nekonkuravo maserati atveju).
      Būtent ką ir rašiau.

      Logika labai paprasta – dizainą ir ekskliuzyvą yra gerokai lengviau padaryti nei konkurencingą masinės gamybos elektromobilį. Ir jau yra Kinijos gamintojų kurie taikosi į šį segmentą – Denza, Maextro, Yangwang ir kt.

      Comment


        Daroma klaidinga prielaida, kad Bentley galintis įpirkti žmogus rimtai svarstys kažkokį Denzo ar kitą išvardintą kaip alternatyvą.

        Comment


          Manau daroma klaidinga prielaida kad Bentley yra šventas ir nepajudinamas.
          Internete randu kad Bentley Continental GT gamintojo rekomenduojama kaina (MSRP) yra nuo 329k eurų.

          Bentley neužilgo pradės gaminti EV.
          Sakykime atsiranda kinietiškas EV, kuris labai panašus dydžiu, funkcionalumu ir visais techniniais parametrais bet kainuoja mažiau nei 50%.
          Dabar tokios situacijos nėra, bet neabejoju kad bus.
          Va tada ir pasimatys ar "Bentley galintis įpirkti žmogus rimtai svarstys kažkokį kinietišką brendą".
          Manau kad taip, ir manau kad nėra abejonių.

          Comment


            Ar tikrai nėra? Nio ET9 jau kaip ir parduodamas, bent jau Kinijoje, kuri yra ir pagrindinė Bentley rinka.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Ar tikrai nėra? Nio ET9 jau kaip ir parduodamas, bent jau Kinijoje, kuri yra ir pagrindinė Bentley rinka.
              Sakyčiau kad ne ir tvirtas ne. Vienas iš pagrindinių Bentley ir Rolls Royce išskiriamųjų bruožų yra "road presence". Nio ET9 to "road presence" neturi. Sakyčiau kad jis yra arti Volvo ES90, Mercedes EQS, Xpeng P7 ir panašių.

              Ir Nio dar neturi kažkokios "halo car", viskas yra mass market, tame tarpe ir brangiausi modeliai. Nio ET9 dar nėra reali Bentley alternatyva.

              Iš to kiek žinau, sakyčiau kad Yangwang U9 arčiausiai segmento su Aston Martin, Maserati ar Bentley, bet dar irgi ne. Dar nebuvo "holy shit" momento, kaip mass market'e buvo su pvz. Xiaomi SU7 ir YU7.

              Paskutinis taisė DJ+; 2025.07.12, 11:19.

              Comment


                Kalbant apie "holy shit" momentus, mobiliųjų telefonų rinkoje tai buvo su OnePlus One (2014) ir Huawei P9 (2016).
                Nuo tada Kinijos gamintojai pradėjo labai sparčiai užiminėti pasaulinę telefonų rinką.
                Šiandien nekyla abejonių kad didelis procentas technologiškai geriausių telefonų yra iš Kinijos gamintojų, pvz:
                • Huawei Mate XT Ultimate
                • Oppo Find X8 Ultra
                • Honor Magic V5
                • Xiaomi Mix Flip 2
                • vivo X200 Pro mini
                • ir kt.
                Ir Kinijos gamintojai, nepaisant sankcijų ir muitų, turi daugiau nei 50% pasaulinės rinkos.

                Comment


                  Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
                  Manau daroma klaidinga prielaida kad Bentley yra šventas ir nepajudinamas.
                  Internete randu kad Bentley Continental GT gamintojo rekomenduojama kaina (MSRP) yra nuo 329k eurų.

                  Bentley neužilgo pradės gaminti EV.
                  Sakykime atsiranda kinietiškas EV, kuris labai panašus dydžiu, funkcionalumu ir visais techniniais parametrais bet kainuoja mažiau nei 50%.
                  Dabar tokios situacijos nėra, bet neabejoju kad bus.
                  Va tada ir pasimatys ar "Bentley galintis įpirkti žmogus rimtai svarstys kažkokį kinietišką brendą".
                  Manau kad taip, ir manau kad nėra abejonių.
                  Bentley niekas neperka dėl dizaino ar technologijų. Perkama dėl statuso savam smaukaratyje. Vargu ar kinietiška elektryčka artimiausiu metu taps statuso simboliu.

                  Čia kaip su telefonais. Kai kuriuose sluoksniuose mėgsta pasimatuot telefonais. Bet kiek teko matyt kaip taisyklė matuojamasi aifonais 1337 giga max. O kinietiški atitikmenys kažkaip nenaudojami pasimatavimui. Nors paieškojus turbūt būtų galima rast visokių paauksuotų ir t.t. ekskliuzyvų.

                  Comment


                    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

                    Būtent ką ir rašiau.
                    Jeigu lengva padaryti, tai kodėl jie taip daug kainuoja? Kodėl tada kiti gamintojai tokių pelningų negamina?

                    Comment


                      Naujas Pežas dega.

                      Paskutinis taisė RokasLT; Šiandien, 17:19.

                      Comment


                        Ne naujas, čia Spark'o e-208'as, daugumai jau 4-5 metai.
                        Spark aplamai iš viso carsharingo turi prasčiausios būklės autoparką, asmeniškai toks įvykis nenustebino.

                        Comment


                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                          Ne naujas, čia Spark'o e-208'as, daugumai jau 4-5 metai.
                          Spark aplamai iš viso carsharingo turi prasčiausios būklės autoparką, asmeniškai toks įvykis nenustebino.
                          Įdomu ar spėjo klientas nutraukti naudojimosi seansą?
                          Jei nespėjo, tai nuomos laikas suksis ilgai, nes negalės remote jau validuoti pabaigos
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                            Ne naujas, čia Spark'o e-208'as, daugumai jau 4-5 metai.
                            Spark aplamai iš viso carsharingo turi prasčiausios būklės autoparką, asmeniškai toks įvykis nenustebino.
                            Ta prasme pasakos moralas yra tas, jog visiškai nereikia stebėtis, jei "seni" 4-5 metų elektromobiliai pradės spontaniškai užsideginėti?

                            Comment


                              Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                              Ta prasme pasakos moralas yra tas, jog visiškai nereikia stebėtis, jei "seni" 4-5 metų elektromobiliai pradės spontaniškai užsideginėti?
                              Ne, nėra. Moralas tas, kad Spark techninė priežiūra yra apgailėtina. Nenustebintų, jei važinėjo su pažeistu dugnu ir užteko kažkur stuktelt Vrublevskio g., kad prakirstų bateriją.

                              Comment


                                na su tai sharingais gali būti kad kas nors pervažiavo per kokį iškylusi dalyką ir sutrenkė bateriją, NMC gan jautrios yra

                                Comment


                                  Šiandien pusė Vilniaus skendo, nenustebčiau, jei tas Sparkas per kokią gilią balą būtų pravažiavęs.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X