Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą


    man bloga skaityti tokus kliedesius. "AR TIKRAI?"

    pasidomėk galios mokesčiu, įvado statybos kaina, eksploatacijos kaštais.

    galų gale niekas netrukdo pasistatyti savo greitųjų stotelių tinklą ir nukonkuruoti sužvėrėjusius plėšikus savo teisingomis kainomis.

    niekas nesikrauna tose stotelėse 24/7, t.y. gausi per parą kelis eurus, kuriuos išleisi stotelės išlaikymui.

    Tiesiog reik vertinti vien elektros įvado proporcijas: Modulinė transformatorinė apie 140000 Eur., 2 galios transformatoriai dar 60000 Eur. Ir čia tik medžiagos be kabelių, movų, reikiamo atvesti atstumo, įrengimo darbų, automatinio valdymo diegimo.
    Pačios teritorijos įrengimas su visa įranga, čia jau dar viena atskira didelė pinigų kišenė.
    Tai ne dėžutės ant sienos ar prie gatvės įrengimas...

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

      Tiesiog reik vertinti vien elektros įvado proporcijas: Modulinė transformatorinė apie 140000 Eur., 2 galios transformatoriai dar 60000 Eur. Ir čia tik medžiagos be kabelių, movų, reikiamo atvesti atstumo, įrengimo darbų, automatinio valdymo diegimo.
      Pačios teritorijos įrengimas su visa įranga, čia jau dar viena atskira didelė pinigų kišenė.
      Tai ne dėžutės ant sienos ar prie gatvės įrengimas...
      Įdomumo dėlei kokios galios trafai tiek kainuoja? Transformatorinės kainą gerai nurodei, nes skamba kaip 0 perdaug?

      Comment


        Parašė transpondster Rodyti pranešimą

        Įdomumo dėlei kokios galios trafai tiek kainuoja? Transformatorinės kainą gerai nurodei, nes skamba kaip 0 perdaug?
        ne, neperdaug. va čia ir lenda internetų ekspertai, nei kainį įrangos, nei kaštų žino, bet va tiekėjo savikainas apskaičiuoja cento tikslumu
        *censored*

        Comment


          Parašė PukiS Rodyti pranešimą

          ne, neperdaug. va čia ir lenda internetų ekspertai, nei kainį įrangos, nei kaštų žino, bet va tiekėjo savikainas apskaičiuoja cento tikslumu
          Panevėžyje vyksta kariuomenės pratybos. Buvo vakar juokingai graudu skaityti komentarus facebooke, maždaug, "ką čia tie vaikai žaidžia, o ne eina elektros tinklų po audros tvarkyt". Maždaug, tegul virėja eina širdies persodint, jeigu medikų trūksta.
          Tai tie patys ekspertai ir žino kiek kas kainuoja.

          Comment


            Ekspertai jūs visų galų, kai paklausi kas galėtų paaiškinti iš ko susideda savikaina, tada 100€ valanda ir paaiškins. Pabandai pasamrotauti, tada tie brangiai apmokami ekspertai pradeda savo pasakas pasakoti...
            Pasakai viena, jie įsikerta kitą, aš spėju 20 kartų antkainis skiriasi, jis sako visą kainą.
            Aš sakau kad elektra kuo daugiau suvartoji tuo mažiau už kWh moka klientas, jis kalba apie galios kaina įvedant elektrą.
            Degalinės tikriausiai ir nieko nekainuoja, pastatomos už cnt, eksploatacijos kaštai ir minimalūs "tikrai mažesni" nei krovimo stotelių. Bet kai atvažiuoja fūra ir jį užsipila didesnį kiekį ji moka mažiau nei pildamasis tu su lengva.

            Comment


              Parašė thomcius Rodyti pranešimą
              Ekspertai jūs visų galų, kai paklausi kas galėtų paaiškinti iš ko susideda savikaina, tada 100€ valanda ir paaiškins. Pabandai pasamrotauti, tada tie brangiai apmokami ekspertai pradeda savo pasakas pasakoti...
              Pasakai viena, jie įsikerta kitą, aš spėju 20 kartų antkainis skiriasi, jis sako visą kainą.
              Aš sakau kad elektra kuo daugiau suvartoji tuo mažiau už kWh moka klientas, jis kalba apie galios kaina įvedant elektrą.
              Degalinės tikriausiai ir nieko nekainuoja, pastatomos už cnt, eksploatacijos kaštai ir minimalūs "tikrai mažesni" nei krovimo stotelių. Bet kai atvažiuoja fūra ir jį užsipila didesnį kiekį ji moka mažiau nei pildamasis tu su lengva.
              gal išsiblaivyk
              -

              Comment


                Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                Ekspertai jūs visų galų, kai paklausi kas galėtų paaiškinti iš ko susideda savikaina, tada 100€ valanda ir paaiškins. Pabandai pasamrotauti, tada tie brangiai apmokami ekspertai pradeda savo pasakas pasakoti...
                Pasakai viena, jie įsikerta kitą, aš spėju 20 kartų antkainis skiriasi, jis sako visą kainą.
                Aš sakau kad elektra kuo daugiau suvartoji tuo mažiau už kWh moka klientas, jis kalba apie galios kaina įvedant elektrą.
                Degalinės tikriausiai ir nieko nekainuoja, pastatomos už cnt, eksploatacijos kaštai ir minimalūs "tikrai mažesni" nei krovimo stotelių. Bet kai atvažiuoja fūra ir jį užsipila didesnį kiekį ji moka mažiau nei pildamasis tu su lengva.
                Na, transformatoriaus atveju, tai kuo daugiau jį naudosi, tuo greičiau jis suges ir jis iš savęs yra labiau precizinis dalykas nei kuro pompa. Kuo sunkiau jį naudosi - tuo labiau dar ges. Žemos įtampos industriniai sertifikuoti dalykai kainuoja daug, o kai prasideda vidutinė ar aukšta įtampa, tai ten išvis kosmosas. Industrijoje vien tik daiktų kainos yra didelės, tai ne 10A matblokį už 30 eurų iš Lemonos nusipirkt.

                Comment


                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                  Ekspertai jūs visų galų, kai paklausi kas galėtų paaiškinti iš ko susideda savikaina, tada 100€ valanda ir paaiškins. Pabandai pasamrotauti, tada tie brangiai apmokami ekspertai pradeda savo pasakas pasakoti...
                  Pasakai viena, jie įsikerta kitą, aš spėju 20 kartų antkainis skiriasi, jis sako visą kainą.
                  Aš sakau kad elektra kuo daugiau suvartoji tuo mažiau už kWh moka klientas, jis kalba apie galios kaina įvedant elektrą.
                  Degalinės tikriausiai ir nieko nekainuoja, pastatomos už cnt, eksploatacijos kaštai ir minimalūs "tikrai mažesni" nei krovimo stotelių. Bet kai atvažiuoja fūra ir jį užsipila didesnį kiekį ji moka mažiau nei pildamasis tu su lengva.
                  Savikainų skaičiuoojau: esi gordėjęs apie tonklo balansavimą? Bent jau suvoki, apie kokias galias šnekama, kai pvz. pradjus statyti krovimo parką, ten galia bus ar ne 2 MW. Ir ta galia ne pastoviai įjungta ( kaip koks fabrikas), o pyst reikia, čmok, nebereikia... O jei tokių parkų daug atsiranda....

                  Ir išvis - dar kartą sakau: gyvenam laisvoj rinkoj, pardavėjas yra laisvas nustatyti pardavimo kainą kokią nori. Kainas mažina konkurencija arba paklausos nebuvimas.

                  Comment


                    Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                    Įdomumo dėlei kokios galios trafai tiek kainuoja? Transformatorinės kainą gerai nurodei, nes skamba kaip 0 perdaug?
                    Na jei netiki, gali gamintojų užsiklausti kiek tų nuliukų.Už 14000 gali tik kaime moduliuką kelioms troboms pasistatyti. Trafai 1250kV. Modulinė 2x1000, be DEMK, be TSPĮ komplektacijoje. Konkretaus objekto ir pasiūlymų tikrai neviešinsiu.

                    Comment


                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                      Na jei netiki, gali gamintojų užsiklausti kiek tų nuliukų.Už 14000 gali tik kaime moduliuką kelioms troboms pasistatyti. Trafai 1250kV. Modulinė 2x1000, be DEMK, be TSPĮ komplektacijoje. Konkretaus objekto ir pasiūlymų tikrai neviešinsiu.
                      ooo, norėčiau savo automobilį pakrauti su 1250 kV įtampa...

                      Comment


                        Konkurencinėj rinkoj ne savikaina yra lemiamas faktorius, o suteikiama vertė. Kadangi skirtingai nuo VDV atsiranda faktorius kaip "bako pripildymo greitis", tai aišku, kad įtakos. Kol dabar tai tik nišinis mados reikalas, tai aišku temps pagal savikaina. Bet jei kada atsirastų kova dėl masinio vartotojo, turėtų stengtis greičiau aptarnauti, kad greičiau atlaisvint pakrovimo vietą kitam klientui. Galbūt net lėtas krovimas daugiau kainuos ala "saugai akumą lėtu krovimu, tai mokėk papildomai, kad užimi krovimo vietą". Visko gali būti. Ir čia jau verslas suksis ką reikia investuoti, kad kuo greičiau už kuo daugiau kWh pasiimt pinigų. O kad pritrauktų daugiau klientų bei greičiau juos aptarnautų, siūlys greitą krovimąsu nuolaida. Dzin čia tos visos išvardintos technologijos. Viskas bus išsprendžiama kaip sprendė ir su VDV. Kai tik atsiras ekonominė motyvacija, rinka tai sutvarkys. Bet tam reikia labai gero EV prisotinimo. Ir būtent tokių, kurie negali pasikraut namie arba yra labiau kelyje. Kol to nebus - tada jo, stumsimės į priekį džiaugdamiesi mažais žingsneliais

                        Comment


                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                          ooo, norėčiau savo automobilį pakrauti su 1250 kV įtampa...
                          Norėčiau pažiūrėt, kaip tu tiesiai nuo skirstomojo tinklo bandai krauti savo EV...

                          Comment


                            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                            ooo, norėčiau savo automobilį pakrauti su 1250 kV įtampa...
                            didžiai atsiprašau.. prasprūdo raidelė, einu keliais aplink forumo altorių... 1250kVA

                            Comment


                              Dauguma perkamų automobilių yra nenauji. Pažiūrėjau kokia parduodamų automobilių dalis yra elektriniai (mobile.de, bet procentai panašus ir autoplius):

                              ik 5000 eur => 0.1%
                              5000 eur - 10000 eur => 1.35%
                              10000 eur - 15000 eur => 3.6%
                              15000 eur - 20000 eur => 5.4%
                              daugiau nei 20000 eur => 7.5%

                              Kiek pamenu LT naudoto auto kaina apie 9K eur. Iki tokios sumos, net jei nori elektrinio auto, nelabai yra ką pirkti. Jei perki brangesnį nei 10K pasirinkimas auga, bet tik maža dalis gali pasikeisti iš VDV į elektrinį (tiesiog neturės ką daugiau pirkti). Klausimas kaip greitai nauji elektriniai auto nusileis iki "įperkamo naudoto". Turint omenyje, jog ne visi nauji yra elektriniai ir vis dar vyrauja ne ekonominės, o labiau premium klasės atrodo, kad nelabai greitai. Tarkim procesas truks 10 ar 15 metų kai dauguma "įperkamų" naudotų bus elektriniai auto. Nėra labai toli, bet tai reiškia, jog pasikrovimo punktų savininkai gali tikėtis "įprastų" pajamų už 10 ar daugiau metų. Abejoju, jog greitu metu pradės dygti pakrovimo stotelės, nebent bus parama, nes poreikis vargu ar taip greitai augs.
                              Paskutinis taisė andrius.at; 2024.08.03, 21:40.

                              Comment


                                Parašė andrius.at Rodyti pranešimą
                                Dauguma perkamų automobilių yra nenauji. Pažiūrėjau kokia parduodamų automobilių dalis yra elektriniai (mobile.de, bet procentai panašus ir autoplius):

                                ik 5000 eur => 0.1%
                                5000 eur - 10000 eur => 1.35%
                                10000 eur - 15000 eur => 3.6%
                                15000 eur - 20000 eur => 5.4%
                                daugiau nei 20000 eur => 7.5%

                                Kiek pamenu LT naudoto auto kaina apie 9K eur. Iki tokios sumos, net jei nori elektrinio auto, nelabai yra ką pirkti. Jei perki brangesnį nei 10K pasirinkimas auga, bet tik maža dalis gali pasikeisti iš VDV į elektrinį (tiesiog neturės ką daugiau pirkti). Klausimas kaip greitai nauji elektriniai auto nusileis iki "įperkamo naudoto". Turint omenyje, jog ne visi nauji yra elektriniai ir vis dar vyrauja ne ekonominės, o labiau premium klasės atrodo, kad nelabai greitai. Tarkim procesas truks 10 ar 15 metų kai dauguma "įperkamų" naudotų bus elektriniai auto. Nėra labai toli, bet tai reiškia, jog pasikrovimo punktų savininkai gali tikėtis "įprastų" pajamų už 10 ar daugiau metų. Abejoju, jog greitu metu pradės dygti pakrovimo stotelės, nebent bus parama, nes poreikis vargu ar taip greitai augs.
                                Mužikai ateityje net neturi turėti galimybės maišytis keliuose savo elektriniais sharanais. Mužikai labai tvariai ir ekologiškai judės tik autobusais arba dviračiais, o ponams nebereiks kaip dabar lėktuvais iš Vilniaus į Kauną skraidyt, nes keliai atsilaisvins

                                Comment


                                  Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                  Norėčiau pažiūrėt, kaip tu tiesiai nuo skirstomojo tinklo bandai krauti savo EV...
                                  Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240803_234633.png
Views:	613
Size:	71,2 kB
ID:	2144323

                                  Comment


                                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240803_234633.png
Views:	613
Size:	71,2 kB
ID:	2144323
                                    ir? tavo EV yra troleibusas? OK, tada..

                                    Comment


                                      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                      ir? tavo EV yra troleibusas? OK, tada..
                                      nesivargink, technika neįkandami dalykai. aršūs ev gerbėjai baisei nemyli vandenilio, nes jiem atrodo kad vandenilis per otto ciklą varymu užsiima (teisybės dėlei tojotą kažką tokio irgi eksperimentuoja)
                                      *censored*

                                      Comment


                                        Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                                        aršūs ev gerbėjai baisei nemyli vandenilio
                                        kaip mylėti tai ko nėra?

                                        P.S. baisiai
                                        -

                                        Comment


                                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                          kaip mylėti tai ko nėra?

                                          P.S. baisiai
                                          ok, nėra
                                          *censored*

                                          Comment

                                          Working...
                                          X