Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O šiaip klausimas kodėl nėra "brandinių" EV įkroviklių didesnių nei 22kW? Arba aš nematau. Pas mane įvadas 35kW, tai norint išnaudoti visus kW neišeis, nes pasiūloj tik iki 22kW, o visi kiti turbūt konstravimo būdu padaromi ar čia kažkur kitur yra apribojimas?

    Comment


      Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
      O šiaip klausimas kodėl nėra "brandinių" EV įkroviklių didesnių nei 22kW? Arba aš nematau. Pas mane įvadas 35kW, tai norint išnaudoti visus kW neišeis, nes pasiūloj tik iki 22kW, o visi kiti turbūt konstravimo būdu padaromi ar čia kažkur kitur yra apribojimas?
      Jeigu teoriškai žiūrint, tai 22kW AC kintamos įtampos ribojimas yra ne įkroviklyje (išorinėje rozetėje), o elektromobilyje esančiame inverteryje, kuris negali daugiau kaip 22kW galios invertuoti į DC nuolatinę įtampą ir pakrauti baterijos. Dėl to statomos DC stotelės, kad ir prie namų, kurios gali daugiau negu 22kW, tavo atveju 35kW.
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

        Jūs darbe ir telefono nesikraunat, ir į tualetą nevaikštot? jeigu darbas leidžia mašiną krautis dykai, tai nesinaudosit specialiai?



        Mes, kiek supratau, apie lengvuosius diskutuojam? ar jau apie fūras? Dar šimtas metų iki fūrų elektrifikacijos/vandenilizacijos su dabartiniais tempais. O lengvąją mašiną gali pirkti kad ir dabar. Ir eksploatuoti gali be problemų, priešingai negu su vandenilinėmis, kurią „krauti“ galima tik Rygoje
        tu kaip suprantu iš darbo kavą turšinukus ir cukrų namo velki? komunistėlis visame gražume.
        *censored*

        Comment


          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

          šiuo požiūriu teoriškai vienfazis 9 kW būtų geriau nei 9 trifazis, nes nereiktų balansuoti tarp fazių. Nu tipo 3kW EV kroviklis + virdulys 2kW, kaitlentė 2 ir orkaitė 2 ant vienfazio įvado dirbtų, o trifaziam jau viršytum 16A kažkurioje fazėje.
          Problema įvado galioje, o ne tame kad vienfazis.
          vienfazė įvedama max 5 kW (25A), tai vis tiek tektų vestis trifazę.

          Comment


            Parašė PukiS Rodyti pranešimą

            tu kaip suprantu iš darbo kavą turšinukus ir cukrų namo velki? komunistėlis visame gražume.
            Arba darbdavys leidžia dykai krautis, arba neleidžia. Čia jo reikalas. Gali prisikrauti powerbanką jam nematant, bet elektromobilio nelabai ar aš esu komunistėlis, jeigu naudojuosi tuo, ką man duoda? gal dar ir atostogų neiti?

            Comment


              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

              Krovimas nuo 32A trifazės nelabai yra lėtas naminis krovimas, čia jau neblogai pažengęs krovimas. O aš labiau lenkiu į lėtąjį krovimą nuo paprastos rozetės, tokio tikrai turėtų pakakti.
              Kai gyvenau tarpukariu statytame name, tai vienu metu galėjai arba siurbti grindis, arba plauti drabužius. abu vienu metu - nepakanka galios ir išmuša saugiklius. O jūs čia apie elektromobilių krovimą kalbate

              Comment


                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                Arba darbdavys leidžia dykai krautis, arba neleidžia. Čia jo reikalas. Gali prisikrauti powerbanką jam nematant, bet elektromobilio nelabai ar aš esu komunistėlis, jeigu naudojuosi tuo, ką man duoda? gal dar ir atostogų neiti?
                Turi suprasti, kad nemokamas krovimas tau duodamas kaip bonusas. Galbūt dėl to tau mažiau premijos skirs ar mažiau atlyginimą kels. Bent jau aš darbdavio vietoje taip daryčiau.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Kai gyvenau tarpukariu statytame name, tai vienu metu galėjai arba siurbti grindis, arba plauti drabužius. abu vienu metu - nepakanka galios ir išmuša saugiklius. O jūs čia apie elektromobilių krovimą kalbate
                  Įdomu kokia procento dalis Lietuvoje turi įvadą kuris net nepajėgia 3kW išbezdėti, spėju nelabai didelė.

                  Comment


                    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                    Turi suprasti, kad nemokamas krovimas tau duodamas kaip bonusas. Galbūt dėl to tau mažiau premijos skirs ar mažiau atlyginimą kels. Bent jau aš darbdavio vietoje taip daryčiau.
                    Aš suprantu, kad nemokamas krovimas yra duodamas kaip bandymas įmonei atrodyti žalesnei prieš tarptautinius investuotojus ir pan., nes tie krovikliai būna skirti visiems, nuo Petrutės, dirbančios registratūroje, iki direktoriaus.

                    Comment


                      Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                      Turi suprasti, kad nemokamas krovimas tau duodamas kaip bonusas. Galbūt dėl to tau mažiau premijos skirs ar mažiau atlyginimą kels. Bent jau aš darbdavio vietoje taip daryčiau.
                      Jei 10 proc. darbuotojų atvažiuoja EV ir krauna darbe, o bonuso sumažinimą paskirsto ant visų, tai tikrai apsimoka krautis EV. Plius kai didelės kompanijos, niekas ten necentauja iš atlyginimų, yra skirtingi biudžetai, tai gal nebus taip dažnai nemokamų vaisių ar pan.

                      Comment


                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                        Įdomu kokia procento dalis Lietuvoje turi įvadą kuris net nepajėgia 3kW išbezdėti, spėju nelabai didelė.
                        Nežinau, koks procentas, bet senesnės statybos namuose ir daugiabučiuose buvo populiaru tiesti mažą galią, nes buvo įsivaizduojama kad elektros apšveitimas yra praktiškai vienintelis dalykas kam bus naudojama.

                        Comment


                          Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                          Turi suprasti, kad nemokamas krovimas tau duodamas kaip bonusas. Galbūt dėl to tau mažiau premijos skirs ar mažiau atlyginimą kels. Bent jau aš darbdavio vietoje taip daryčiau.
                          Valstybinėse įstaigose kur atlyginimai reguliuojami ir gana maži, tokiais bonusais bando išlaikyti gerus darbuotojus. Todėl ir kels, ir skirs, ir draudimą pirks, ir dar galvos kaip legaliai padidinti patrauklumą. Vienas minusas kad stengiamasi dėl key darbuotojų, o bonusus gauna dauguma.
                          -

                          Comment


                            Click image for larger version

Name:	EnefitVolt320.png
Views:	485
Size:	2,08 MB
ID:	2142633

                            „Enefit“ elektromobilių vairuotojams turi gerų naujienų – šalia magistralės Kaunas-Klaipėda ruošia keturis naujus 320 kW galios įkroviklius. Jie bus įrengti prie viešbučio-restorano „Via Baltica“.

                            320 kW galios įkrovikliai transporto priemonę, priklausomai nuo jos modelio ir baterijos talpos, 100 km kelionei leidžia įkrauti vos per 5-8 minutes, skelbia bendrovė.

                            Projektui įgyvendinti prireiks daugiau nei metų. Tai bus viena pirmųjų Baltijos šalyse ir Lenkijoje vystomo „Enefit Volt“ elektromobilių įkrovimo erdvė, pasižyminti ne tik įkrovos galia, bet ir ypatingu dizainu – specialiose poilsio zonos stoginėse, teikiančiose prieglobstį nuo lietaus ar kaitros, planuojama sumontuoti saulės elektrines, kuriose generuojama elektros energija realiu laiku bus pasitelkiama elektromobiliams krauti.
                            Tikrai futuristiniai dalykai nusimato šalia Kauno

                            https://www.bustonaujienos.lt/kelyje...rovimo-taskai/

                            Comment


                              VST laidų nepaklojo, ar kame reikalas kad tokia baltoji zona už Kryžkalnio.


                              Click image for larger version

Name:	EV_Stotelės_Screenshot 2024-07-25 121047.png
Views:	416
Size:	810,5 kB
ID:	2142663
                              -

                              Comment


                                Parašė miurdock Rodyti pranešimą
                                Click image for larger version

Name:	EnefitVolt320.png
Views:	485
Size:	2,08 MB
ID:	2142633



                                Tikrai futuristiniai dalykai nusimato šalia Kauno

                                https://www.bustonaujienos.lt/kelyje...rovimo-taskai/
                                Futuristiniai tai futuristiniai. Bet kai ir kainą padaro futuristinę, tiksliau kosminę, tai atšoka noras krauti... Dar laidų nesugeba keisti kurie išdega ir varža didėja tai gražiai skamba tik ant popieriaus ir pradžioje.

                                Comment


                                  Tai gal nebus lubose ta kaina, konkurencinga, tiksliau normali jei užkraut kokį 100 km ir važiuot toliau kol dešrainį suvalgysite

                                  Comment


                                    Kitas Porsche Cayenne bus tik elektrinis.

                                    The fourth generation of the Porsche Cayenne will be all-electric.
                                    https://newsroom.porsche.com/en/2024...egy-36924.html

                                    Comment


                                      Nesutikčiau, jog tik elektrinis. Citata iš to paties straipsnio:

                                      At the same time, into the next decade our customers will still be able to choose from a wide range of powerful and efficient combustion and hybrid models.” The third generation of the Cayenne will be further upgraded and will continue to be offered alongside the fourth, all-electric generation.

                                      Comment


                                        Nesutikčiau kad kitas bus ne tik elektrinis.
                                        andrius.at Pacituotoje citatoje rašo kad toliau gamins ir senus tiems kas nori dūmijančių dyzelių.
                                        -

                                        Comment


                                          Kas nori dūmijančių dyzelių vargu ar toliau pirks naujus Porsche Cayenne nes nuo 3 kartos gaminami tik naudojantys benziną arba plugin hibridai (plius nuo 4 kartos bus galima gauti ir pilnai elektrinę versiją).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X