O šiaip klausimas kodėl nėra "brandinių" EV įkroviklių didesnių nei 22kW? Arba aš nematau. Pas mane įvadas 35kW, tai norint išnaudoti visus kW neišeis, nes pasiūloj tik iki 22kW, o visi kiti turbūt konstravimo būdu padaromi ar čia kažkur kitur yra apribojimas?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Jeigu teoriškai žiūrint, tai 22kW AC kintamos įtampos ribojimas yra ne įkroviklyje (išorinėje rozetėje), o elektromobilyje esančiame inverteryje, kuris negali daugiau kaip 22kW galios invertuoti į DC nuolatinę įtampą ir pakrauti baterijos. Dėl to statomos DC stotelės, kad ir prie namų, kurios gali daugiau negu 22kW, tavo atveju 35kW.Parašė ojojoj Rodyti pranešimąO šiaip klausimas kodėl nėra "brandinių" EV įkroviklių didesnių nei 22kW? Arba aš nematau. Pas mane įvadas 35kW, tai norint išnaudoti visus kW neišeis, nes pasiūloj tik iki 22kW, o visi kiti turbūt konstravimo būdu padaromi ar čia kažkur kitur yra apribojimas?AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
tu kaip suprantu iš darbo kavą turšinukus ir cukrų namo velki?Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Jūs darbe ir telefono nesikraunat, ir į tualetą nevaikštot? jeigu darbas leidžia mašiną krautis dykai, tai nesinaudosit specialiai?
Mes, kiek supratau, apie lengvuosius diskutuojam? ar jau apie fūras? Dar šimtas metų iki fūrų elektrifikacijos/vandenilizacijos su dabartiniais tempais. O lengvąją mašiną gali pirkti kad ir dabar. Ir eksploatuoti gali be problemų, priešingai negu su vandenilinėmis, kurią „krauti“ galima tik Rygoje
komunistėlis visame gražume.
*censored*
- 1 patinka
Comment
-
vienfazė įvedama max 5 kW (25A), tai vis tiek tektų vestis trifazę.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
šiuo požiūriu teoriškai vienfazis 9 kW būtų geriau nei 9 trifazis, nes nereiktų balansuoti tarp fazių. Nu tipo 3kW EV kroviklis + virdulys 2kW, kaitlentė 2 ir orkaitė 2 ant vienfazio įvado dirbtų, o trifaziam jau viršytum 16A kažkurioje fazėje.
Problema įvado galioje, o ne tame kad vienfazis.
Comment
-
Arba darbdavys leidžia dykai krautis, arba neleidžia. Čia jo reikalas. Gali prisikrauti powerbanką jam nematant, bet elektromobilio nelabaiParašė PukiS Rodyti pranešimą
tu kaip suprantu iš darbo kavą turšinukus ir cukrų namo velki?
komunistėlis visame gražume.
ar aš esu komunistėlis, jeigu naudojuosi tuo, ką man duoda? gal dar ir atostogų neiti?
- 2 patinka
Comment
-
Kai gyvenau tarpukariu statytame name, tai vienu metu galėjai arba siurbti grindis, arba plauti drabužius. abu vienu metu - nepakanka galios ir išmuša saugiklius. O jūs čia apie elektromobilių krovimą kalbateParašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Krovimas nuo 32A trifazės nelabai yra lėtas naminis krovimas, čia jau neblogai pažengęs krovimas. O aš labiau lenkiu į lėtąjį krovimą nuo paprastos rozetės, tokio tikrai turėtų pakakti.
Comment
-
Turi suprasti, kad nemokamas krovimas tau duodamas kaip bonusas. Galbūt dėl to tau mažiau premijos skirs ar mažiau atlyginimą kels. Bent jau aš darbdavio vietoje taip daryčiau.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Arba darbdavys leidžia dykai krautis, arba neleidžia. Čia jo reikalas. Gali prisikrauti powerbanką jam nematant, bet elektromobilio nelabai
ar aš esu komunistėlis, jeigu naudojuosi tuo, ką man duoda? gal dar ir atostogų neiti?
Comment
-
Įdomu kokia procento dalis Lietuvoje turi įvadą kuris net nepajėgia 3kW išbezdėti, spėju nelabai didelė.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kai gyvenau tarpukariu statytame name, tai vienu metu galėjai arba siurbti grindis, arba plauti drabužius. abu vienu metu - nepakanka galios ir išmuša saugiklius. O jūs čia apie elektromobilių krovimą kalbate
Comment
-
Aš suprantu, kad nemokamas krovimas yra duodamas kaip bandymas įmonei atrodyti žalesnei prieš tarptautinius investuotojus ir pan., nes tie krovikliai būna skirti visiems, nuo Petrutės, dirbančios registratūroje, iki direktoriaus.Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
Turi suprasti, kad nemokamas krovimas tau duodamas kaip bonusas. Galbūt dėl to tau mažiau premijos skirs ar mažiau atlyginimą kels. Bent jau aš darbdavio vietoje taip daryčiau.
Comment
-
Jei 10 proc. darbuotojų atvažiuoja EV ir krauna darbe, o bonuso sumažinimą paskirsto ant visų, tai tikrai apsimoka krautis EV. Plius kai didelės kompanijos, niekas ten necentauja iš atlyginimų, yra skirtingi biudžetai, tai gal nebus taip dažnai nemokamų vaisių ar pan.Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
Turi suprasti, kad nemokamas krovimas tau duodamas kaip bonusas. Galbūt dėl to tau mažiau premijos skirs ar mažiau atlyginimą kels. Bent jau aš darbdavio vietoje taip daryčiau.
- 1 patinka
Comment
-
Nežinau, koks procentas, bet senesnės statybos namuose ir daugiabučiuose buvo populiaru tiesti mažą galią, nes buvo įsivaizduojama kad elektros apšveitimas yra praktiškai vienintelis dalykas kam bus naudojama.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Įdomu kokia procento dalis Lietuvoje turi įvadą kuris net nepajėgia 3kW išbezdėti, spėju nelabai didelė.
Comment
-
Valstybinėse įstaigose kur atlyginimai reguliuojami ir gana maži, tokiais bonusais bando išlaikyti gerus darbuotojus. Todėl ir kels, ir skirs, ir draudimą pirks, ir dar galvos kaip legaliai padidinti patrauklumą. Vienas minusas kad stengiamasi dėl key darbuotojų, o bonusus gauna dauguma.Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
Turi suprasti, kad nemokamas krovimas tau duodamas kaip bonusas. Galbūt dėl to tau mažiau premijos skirs ar mažiau atlyginimą kels. Bent jau aš darbdavio vietoje taip daryčiau.-
Comment
-
Tikrai futuristiniai dalykai nusimato šalia Kauno„Enefit“ elektromobilių vairuotojams turi gerų naujienų – šalia magistralės Kaunas-Klaipėda ruošia keturis naujus 320 kW galios įkroviklius. Jie bus įrengti prie viešbučio-restorano „Via Baltica“.
320 kW galios įkrovikliai transporto priemonę, priklausomai nuo jos modelio ir baterijos talpos, 100 km kelionei leidžia įkrauti vos per 5-8 minutes, skelbia bendrovė.
Projektui įgyvendinti prireiks daugiau nei metų. Tai bus viena pirmųjų Baltijos šalyse ir Lenkijoje vystomo „Enefit Volt“ elektromobilių įkrovimo erdvė, pasižyminti ne tik įkrovos galia, bet ir ypatingu dizainu – specialiose poilsio zonos stoginėse, teikiančiose prieglobstį nuo lietaus ar kaitros, planuojama sumontuoti saulės elektrines, kuriose generuojama elektros energija realiu laiku bus pasitelkiama elektromobiliams krauti.
https://www.bustonaujienos.lt/kelyje...rovimo-taskai/
- 3 patinka
Comment
-
Futuristiniai tai futuristiniai. Bet kai ir kainą padaro futuristinę, tiksliau kosminę, tai atšoka noras krauti... Dar laidų nesugeba keisti kurie išdega ir varža didėja tai gražiai skamba tik ant popieriaus ir pradžioje.Parašė miurdock Rodyti pranešimą
Tikrai futuristiniai dalykai nusimato šalia Kauno
https://www.bustonaujienos.lt/kelyje...rovimo-taskai/
- 1 patinka
Comment
-
Kitas Porsche Cayenne bus tik elektrinis.
https://newsroom.porsche.com/en/2024...egy-36924.htmlThe fourth generation of the Porsche Cayenne will be all-electric.
Comment
-
Nesutikčiau, jog tik elektrinis. Citata iš to paties straipsnio:
At the same time, into the next decade our customers will still be able to choose from a wide range of powerful and efficient combustion and hybrid models.” The third generation of the Cayenne will be further upgraded and will continue to be offered alongside the fourth, all-electric generation.
Comment
-
Nesutikčiau kad kitas bus ne tik elektrinis.
andrius.at Pacituotoje citatoje rašo kad toliau gamins ir senus tiems kas nori dūmijančių dyzelių.-
Comment
Comment