Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Su Tesla labai įdomu, kad pavyzdžiui stabdžių skysčio nerekomenduoja profilaktiškai keist Matyt magišką stabdžių skystį naudoja, kuris neprirenka drėgmės. Priešingai nei visų kitų gamintojų. Ir tai nepriklauso nuo naudojimo, nes drėgmė patenka į stabdžių sistemą net ir stovint.

    Klausimas ar gerai idėja važinėt neprižiūrima mašina. Visgi variklis tik maža dalis mašinos. Ir pagal mano apturėtų gedimų sąrašą - palyginus gerai išdirbtas.

    Comment


      Parašė iPhone Rodyti pranešimą

      Taip, yra gedimų ir t.t. ir tai natūralu. Bet Teslai nėra jokių apžiūrų garantiniu laikotarpiu kai tarkim bet kuriam kitam naujam auto - turi varyti į autorizuotą servisą ir t.t.
      Smulkmena - bet tarkim stabdžių sistema dėvisi ženkliai mažiau, nes yra regeneracija ir mieste praktiškai nenaudoju stabdžių. Taip tai smulkmena bet..
      Jei važinėji su nekeistais tepalais 20 + k čia jau kitas klausimas, bet į tai nesigilinsiu.
      Jei nori lyginti - lyginam kokia 100 km kaina bus VDV su 330 kW galios varikliu ir visais varomais ratais?


      O dėl streso ir t.t. tai žinai yra žmonių kuriems ir kiaušinį išsivirti yra raketų mokslas ir stresas. Viskas yra požiūrio klausimas. Yra ir kam su VDV baigiasi benzinas nes nemoka susiplanuoti kada jo užsipilti.
      Kad trūksta infrastruktūros lietuvoje - taip jos tikrai trūksta.
      Bet jei klausimas ar įmanoma su EV keliauti lietuvoje - taip su normaliu EV tikrai įmanoma keliauti po lietuvą, pats tą darau ir nematau tame problemų.
      Na tai gal ties abejonėm dėl tepalų ir nustok ekspertizes dėliot, nes panašu kad žinios apie vd variklius baigės kokiais 2000 Kompas pagal darbo režimus pats sprendžia kada keist, plaukioja tarp 15k ir 30k. Neskaičiavau km kainos, bet draudimas pigesnis, padangos/pakaba gauna mažiau gauna apkrovos, taigi irgi ilgiau laiko. Koja sunki tai sanaudos jo, nedžiugina, tiesa kw tik 290, bet ką jau čia Ir palyginus kad tais pačiais pinigais gauni klase ar netgi dviem aukštesnę auto, tai pliusų sąrašas didelis. O va hibridam, taip, priešpastatyt kažką labai sunku.

      O koks požiūris su EV atleiskite turi būt? Infra šūdina kas susiveda į kažkokius komplikuotus planavimus, aš ir be to turiu ką veikt. Su benzu dėl kuro streso turėjau tik italijos kalnuos su mocukai užvirė ir pradėjo purkšt per visus galus Pasikartosiu - EV nišinis produktas šia dienai, kam patinka, valio, mėgaukitės. O kolkas elektrikai kaip veganai, puola aiškint koks gėris EV, o nei kam įdomu, nei kas klausė. Kaip sužinot kad kompanijoje yra ev vairuotojas ir veganas? Niekaip, patys pasakys per pirmas 5 minutes
      *censored*

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
        Su Tesla labai įdomu, kad pavyzdžiui stabdžių skysčio nerekomenduoja profilaktiškai keist Matyt magišką stabdžių skystį naudoja, kuris neprirenka drėgmės. Priešingai nei visų kitų gamintojų. Ir tai nepriklauso nuo naudojimo, nes drėgmė patenka į stabdžių sistemą net ir stovint.
        Lietuvoje turbūt kas antra 10+ metų mašina važiuoja su 5+ metų senumo stabdžių skysčiu. Nelabai kam įdomu, o ir nelenktyniaujant nelabai daug šansų užvirti.

        Comment


          Parašė PukiS Rodyti pranešimą

          Na tai gal ties abejonėm dėl tepalų ir nustok ekspertizes dėliot, nes panašu kad žinios apie vd variklius baigės kokiais 2000 Kompas pagal darbo režimus pats sprendžia kada keist, plaukioja tarp 15k ir 30k. Neskaičiavau km kainos, bet draudimas pigesnis, padangos/pakaba gauna mažiau gauna apkrovos, taigi irgi ilgiau laiko. Koja sunki tai sanaudos jo, nedžiugina, tiesa kw tik 290, bet ką jau čia Ir palyginus kad tais pačiais pinigais gauni klase ar netgi dviem aukštesnę auto, tai pliusų sąrašas didelis. O va hibridam, taip, priešpastatyt kažką labai sunku.

          O koks požiūris su EV atleiskite turi būt? Infra šūdina kas susiveda į kažkokius komplikuotus planavimus, aš ir be to turiu ką veikt. Su benzu dėl kuro streso turėjau tik italijos kalnuos su mocukai užvirė ir pradėjo purkšt per visus galus Pasikartosiu - EV nišinis produktas šia dienai, kam patinka, valio, mėgaukitės. O kolkas elektrikai kaip veganai, puola aiškint koks gėris EV, o nei kam įdomu, nei kas klausė. Kaip sužinot kad kompanijoje yra ev vairuotojas ir veganas? Niekaip, patys pasakys per pirmas 5 minutes
          Na kai ateina i EV tema ir bando itikinti kad EV yra sudas tai tiesiog bandai atsakyti kodel tai ne sudas. Nes adekvatumo kaimuriais pasisakymais tiesiog truksta (pvz. apie neprognozuojama baterija).

          Comment


            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

            Lietuvoje turbūt kas antra 10+ metų mašina važiuoja su 5+ metų senumo stabdžių skysčiu. Nelabai kam įdomu, o ir nelenktyniaujant nelabai daug šansų užvirti.
            Didesnė bėda ne užvirimas, o stabdžių sistemos korozija. Bet faktas, LT autoparkas yra labai prastos būklės. Tik įdomu, kad Tesla oficialiai propaguoja Vilniaus troleibusų parko lygio priežiūrą.

            Comment


              Parašė Taj Mahal

              Geras, nežinojau.
              Kiek kWh/100 km naudoja (ballpark estimate) prie -20 darant trumpą miesto kelionę, sakykime 5 km?


              Click image for larger version

Name:	99kWh_100km_416325204_921915052779709_7145875139246715051_n.jpg
Views:	357
Size:	147,6 kB
ID:	2104327
              -

              Comment


                Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                Na kai ateina i EV tema ir bando itikinti kad EV yra sudas tai tiesiog bandai atsakyti kodel tai ne sudas. Nes adekvatumo kaimuriais pasisakymais tiesiog truksta (pvz. apie neprognozuojama baterija).
                Su teksto suvokimu sunku? Keliais postais aukščiau rašiau kad technologiškia EV yra labai gerai. Tik va su tuo kas aplink jį - visiška šikna. O tai sistema, ir kai sistemos vienas komponentas geras, o kitas šūdinas - sistema neveikia.
                *censored*

                Comment


                  Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                  Su teksto suvokimu sunku? Keliais postais aukščiau rašiau kad technologiškia EV yra labai gerai. Tik va su tuo kas aplink jį - visiška šikna. O tai sistema, ir kai sistemos vienas komponentas geras, o kitas šūdinas - sistema neveikia.
                  Prieš dvejus metus persėdęs į naują elektromobilį, klebonas džiūgavo ir vardijo jo privalumus, tačiau suprato, kad komfortiškas automobilis netinka tolimoms kelionėms.

                  Skaitykite plačiau JP.lt:
                  https://jp.lt/krekenavos-klebonas-g-...525&fbclid=IwA R2YXUX18R96rcUdyWYKOozV2x2fUWKtNIQ_bDrPGbN6Ju4WPnI Z_J2e-Xw

                  Comment


                    Vat dar jums empyrines statistikos. Ofiso planktonas, keliones su EV labai trumpos, temperatura tarp -3 ir +3.

                    Comment


                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                      Prieš dvejus metus persėdęs į naują elektromobilį, klebonas džiūgavo ir vardijo jo privalumus, tačiau suprato, kad komfortiškas automobilis netinka tolimoms kelionėms.

                      Skaitykite plačiau JP.lt:
                      https://jp.lt/krekenavos-klebonas-g-...525&fbclid=IwA
                      Kaip supratau iš kitų straipsnių, tai klebonas vairavo ID.4 GTX, 77 kWh akumuliatorius.
                      Klebonas pasakoja jog Lietuvoje įkrovimo infrastruktūra yra neišplėtotas. Tai yra tiesa. Taip pat sako jog jam reikia skaičiuotis kilometrus, kad galėtų suvažinėti iš Krekenavos į Vilniaus seminariją. Bet šiame maršrute jau yra greitųjų įkroviklių ir ne vienas (plius šiame maršrute užtenka pasikrauti keliais procentais), net nelabai įsivaizduoju kaip būtų galima pagerinti šį maršrutą. Ko gero reiktų kad galutinis kelionės tikslas (ta seminarija) turėtų įkrovimo stotelę.

                      Comment


                        Parašė Taj Mahal

                        EV turbūt dar daug ką reikėtų pagerinti kad tvirtai iškonkuruotų VDV.
                        Baterijų energijos tankį, atsparumą šalčiui, pardavimo kainas ir t.t.

                        Ar tavo nuomone EV taptų patrauklūs Lietuvoje, jeigu įsikištų valstybė (kaip tą daro NO, DK, SE, US, DE ir kitur) ir strateginėse vietose išmėtytų apie 50 krovimo stotelių kuriose po 3 – 10 krovimo punktų?
                        Kai valstybė kišas - ypač taip nemokšiškai kaip pas mus, supisa gerą įdėją nepataisomai.
                        *censored*

                        Comment


                          Aš su 45 kWh baterija po Europą keliavau ir nepasakyčiau, kad didelis užsipisimas buvo (nuo Varšuvos apskritai ramu dėl infrastruktūros). Taip, lankstumo šiek tiek mažiau, reikia pasiplanuoti krovimus (ABRP appsas), bet ar tai kažkoks didelis galvos skausmas ir stresas - na ne. Bet esame skirtingi.

                          Be abejo nesiūlyčiau tokio automobilio kažkam, kas darbo tikslais kasdien po visą Lietuvą malasi, bet tai yra nišiniai atvejai ir yra daugybė žmonių, kuriems EV nesukeltų didelių nepatogumų su jų važinėjimo įpročiais. Ateiti į elektromobilių temą iš aiškinti, koks čia šūdas ir nišinis produktas, mano nuomone, nėra teisinga.
                          Paskutinis taisė Azure; 2024.01.16, 23:58.

                          Comment


                            Parašė Azure Rodyti pranešimą
                            Aš su 45 kWh baterija po Europą keliavau ir nepasakyčiau, kad didelis užsipisimas buvo (nuo Varšuvos apskritai ramu dėl infrastruktūros). Taip, lankstumo šiek tiek mažiau, reikia pasiplanuoti krovimus (ABRP appsas), bet ar tai kažkoks didelis galvos skausmas ir stresas - na ne. Bet esame skirtingi.

                            Be abejo nesiūlyčiau tokio automobilio kažkam, kas darbo tikslais kasdien po visą Lietuvą malasi, bet tai yra nišiniai atvejai ir yra daugybė žmonių, kuriems EV nesukeltų didelių nepatogumų su jų važinėjimo įpročiais. Ateiti į elektromobilių temą iš aiškinti, koks čia šūdas ir nišinis produktas, mano nuomone, nėra teisinga.
                            O čia tema apie elektromobilius - su galimybėm pasakyt nuomonę, kad ir neigiamą, ar tik elektromobilistų fanklubas ? Gal supainiojom kokios forumo paskirtys - dalintis informacija ir diskutuoti ? Ar kažką painioju ?

                            Comment


                              Parašė Azure Rodyti pranešimą
                              Aš su 45 kWh baterija po Europą keliavau ir nepasakyčiau, kad didelis užsipisimas buvo (nuo Varšuvos apskritai ramu dėl infrastruktūros). Taip, lankstumo šiek tiek mažiau, reikia pasiplanuoti krovimus (ABRP appsas), bet ar tai kažkoks didelis galvos skausmas ir stresas - na ne. Bet esame skirtingi.

                              Be abejo nesiūlyčiau tokio automobilio kažkam, kas darbo tikslais kasdien po visą Lietuvą malasi, bet tai yra nišiniai atvejai ir yra daugybė žmonių, kuriems EV nesukeltų didelių nepatogumų su jų važinėjimo įpročiais. Ateiti į elektromobilių temą iš aiškinti, koks čia šūdas ir nišinis produktas, mano nuomone, nėra teisinga.
                              Jeigu realybė kad tai kolkas nišinis produktas, tai kodėl to negalima įvardint? Su daiktų vadinimu tikraisiais vardais kažkaip sunku paskutiniu metu.
                              *censored*

                              Comment


                                Parašė Azure Rodyti pranešimą
                                Aš su 45 kWh baterija po Europą keliavau ir nepasakyčiau, kad didelis užsipisimas buvo (nuo Varšuvos apskritai ramu dėl infrastruktūros). Taip, lankstumo šiek tiek mažiau, reikia pasiplanuoti krovimus (ABRP appsas), bet ar tai kažkoks didelis galvos skausmas ir stresas - na ne. Bet esame skirtingi.

                                Be abejo nesiūlyčiau tokio automobilio kažkam, kas darbo tikslais kasdien po visą Lietuvą malasi, bet tai yra nišiniai atvejai ir yra daugybė žmonių, kuriems EV nesukeltų didelių nepatogumų su jų važinėjimo įpročiais. Ateiti į elektromobilių temą iš aiškinti, koks čia šūdas ir nišinis produktas, mano nuomone, nėra teisinga.
                                Tuo ir patvirtini, kad tai kol kas nėra visiems tinkama transporto priemonė. Malimasis po Lietuvą nėra kažkoks nišinis atvejis, jei automobilis naudojamas kaip darbinis gana nemažo žmonių skaičiaus.

                                Comment


                                  Man tai toks klausimas pasistojo. Sakykim nuvažiuojat pas gimines/draugus/trečias puses kitam mieste su elektryčka. Prireikia pasikraut. Prašot laido ar ieškot viešos stotelės? Jei prašot laido, susimokat? Ar tiesiog kaip už elektrą arbatai niekas neskaičiuoja, taip ant sąskaitos nepasijaučia ir elektryčkę duot pasikraut?

                                  Comment


                                    Parašė Taj Mahal
                                    Sakyčiau kad EV jau tapo masinės rinkos reikalas.
                                    2020 metų (apie 50k km):[LIST][*]VW ID.4 kainuoja 20-25k intervale (mobile.de)
                                    Gal galima nuorodą? man pigesnių nei 31k nerodo, net renkantis iki 100k km ridos.

                                    -

                                    Comment


                                      Supratau, aš žiūrėjau 2020 metų gamybos, kaip jūsų buvo parašyta. Tada buvo normalūs 150kW varikliai. O nuo 2021 matomai atsirado piguviniai 109/125 kW varikliai, atitinkamai ir kaina naujesnių mažesnė :-)
                                      -

                                      Comment


                                        Turint blogas elektros kainas, 100 km kelionės kuro (elektros) išlaidos virš 16 eurų.
                                        UK viešose stotelėse kainos būna ir po 0,8 svaro už kWh.

                                        -

                                        Comment


                                          Parašė Taj Mahal

                                          Ar tarp 150 kW ir 125 kW tikrai yra kažkoks esmnis skirtumas?
                                          Neturiu supratimo, galimai skiriasi ir komplektacija. Neatidaro man mobile.de individualių automobilių nuorodų, negaliu palyginti.
                                          P.S. dar daug "pigiųjų" ID.4 pas vieną pardavėją, galimai kažkokia autonuoma išsiparduoda ar pan.
                                          Paskutinis taisė gerietis; 2024.01.17, 18:49.
                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X