Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Parodykit tokį darbinį elektromobilį, kuis realiai nuvažiuoja žiemą bent 200 km.
    Ir prireikus pailsėti ne visur laukia greito krovimo stotelė.
    Norvegijos motor.no teste, visi žiemos sąlygomis testuoti EV padarė 300+ km. Buvo ir 500+ km.
    ​​​​

    Comment


      Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

      Visi su >75 kWh.
      75 kWh dažnai net nebūna didžiausia siūloma baterija.
      Konkrečiai, darbinis EV inžinieriui arba vadybininkui.
      -

      Comment


        Parašė gerietis Rodyti pranešimą
        Konkrečiai, darbinis EV inžinieriui arba vadybininkui.
        1. Tesla Model 3
        2. Skoda Enyaq
        3. Kia Niro
        4. MG 4
        5. BYD Tang
        6. Hyundai Kona
        Gal jau užteks ar dar 20x parašyti?

        Comment


          Užtenka, siūlau pasivažinėti Vilnius - Skuodas kai vėl atšals ir papasakoti įspūdžius.
          -

          Comment


            Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
            Kiek brendų išvis atpažįsti iš dabar įdėtų skelbimų Švedijoje?


            Click image for larger version

Name:	E1.png
Views:	446
Size:	912,2 kB
ID:	2103116 Click image for larger version

Name:	E2.png
Views:	429
Size:	747,1 kB
ID:	2103117 Click image for larger version

Name:	E3.png
Views:	434
Size:	527,6 kB
ID:	2103118 Click image for larger version

Name:	E4.png
Views:	429
Size:	1,42 MB
ID:	2103119 Click image for larger version

Name:	E5.png
Views:	428
Size:	1,02 MB
ID:	2103120 Click image for larger version

Name:	E6.png
Views:	433
Size:	1,21 MB
ID:	2103123 Click image for larger version

Name:	E7.png
Views:	428
Size:	1,33 MB
ID:	2103125 Click image for larger version

Name:	E8.png
Views:	434
Size:	1,14 MB
ID:	2103124 Click image for larger version

Name:	E9.png
Views:	418
Size:	1,92 MB
ID:	2103127 Click image for larger version

Name:	E10.png
Views:	429
Size:	1,01 MB
ID:	2103122 Click image for larger version

Name:	E11.png
Views:	431
Size:	1,23 MB
ID:	2103126 Click image for larger version

Name:	E12.png
Views:	433
Size:	1,01 MB
ID:	2103121
            triju

            Comment


              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

              Dabartiniai elektromobiliai nuvažiuoja toliau negu galima iškęsti nesustojus pailsėti.
              Nuvažiuoja 1000 km+?

              Sustojimas 2 minutėm pamankštinti kojas ir nueiti į toletą nesiskaito, per tiek laiko baterijos nepasikrausi.

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                Užtenka, siūlau pasivažinėti Vilnius - Skuodas kai vėl atšals ir papasakoti įspūdžius.
                Iki Skuodo nuo Vilniaus yra 340 km. Paties klausimas buvo apie 200. Perskaitau pasipiktinimą, bet mažai argumentų, Iš savo pusės - kokiai daliai žmonių reikia kas dieną važiuot 300 km? 1%?

                Comment


                  Parašė shimon Rodyti pranešimą

                  Iki Skuodo nuo Vilniaus yra 340 km. Paties klausimas buvo apie 200. Perskaitau pasipiktinimą, bet mažai argumentų, Iš savo pusės - kokiai daliai žmonių reikia kas dieną važiuot 300 km? 1%?
                  Kam pabrėžt kasdieną? Aš mašiną išvis naudoju ne kasdien. Bet dėl to nereiškia, kad man nereikia mašinos, nes ne kasdien išvis važiuoju kur nors. Asmeniškai užtenka ir kartą per mėnesį tolesnės kelionės, kad kol kas nežiūrėčiau į elektromobilius. Ypač su padorių variantų kainom. Su šilumos siurbliais ir t.t.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Nuvažiuoja 1000 km+?

                    Sustojimas 2 minutėm pamankštinti kojas ir nueiti į toletą nesiskaito, per tiek laiko baterijos nepasikrausi.
                    na tiems vienetams žmonių kuriems užtekdavo 2 minučių pavaikščiojimo 1000 kilometrų kelionėje teks pasiilsėti ilgiau, kaip visiems normaliems.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                      Kam pabrėžt kasdieną? Aš mašiną išvis naudoju ne kasdien. Bet dėl to nereiškia, kad man nereikia mašinos, nes ne kasdien išvis važiuoju kur nors. Asmeniškai užtenka ir kartą per mėnesį tolesnės kelionės, kad kol kas nežiūrėčiau į elektromobilius. Ypač su padorių variantų kainom. Su šilumos siurbliais ir t.t.
                      Visiškai suprantu.
                      Bet Švedijoje ar Norvegijoje žmonės gana dažnai važinėja ilgesnius atstumus nei kas įprasta Lietuvoje ir nemato problemos su elektromobiliais.
                      Kai Lietuvą padengs žymiai geresnis krovimo tinklas arba elektromobiliai turės didesnes baterijas, nebebus problemos. Ir automobilių baterijų dydžiai turėtų augti. Baterijų energetinis tankis auga, energijos kiekis pinga ir yra poreikis didesnėm. iPhone 3G turėjo 1220 mAh. Naujausia iPhone šeimyna turi 3274 – 4441 mAh. Tą patį matom ir su visai kitais gamintojais ir telefonais bendrai paėmus.

                      Comment


                        Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

                        Visiškai suprantu.
                        Bet Švedijoje ar Norvegijoje žmonės gana dažnai važinėja ilgesnius atstumus nei kas įprasta Lietuvoje ir nemato problemos su elektromobiliais.
                        Kai Lietuvą padengs žymiai geresnis krovimo tinklas arba elektromobiliai turės didesnes baterijas, nebebus problemos. Ir automobilių baterijų dydžiai turėtų augti. Baterijų energetinis tankis auga, energijos kiekis pinga ir yra poreikis didesnėm. iPhone 3G turėjo 1220 mAh. Naujausia iPhone šeimyna turi 3274 – 4441 mAh. Tą patį matom ir su visai kitais gamintojais ir telefonais bendrai paėmus.
                        Norvegijoje didelė dalis paskatos yra kaina. Dėl mokesčių elektromobiliai yra ne brangiau jei ne pigiau už VDV. Jei pas mus geras elektromobilis (šilumos siurblys, padori baterija ir t.t.) kainuotų tiek pat kiek tokios pat klasės/komplektacijos VDV, tada gal aš irgi pagalvočiau. Bet šiuo metu pas mus situacija truputi kitokia.

                        Ir būtų įdomu kažkokie duomenys kiek skandinavų važinėjančių reguliariai didesnius atstumus važiuoja su elektryčka. Gal tiesiog dažnai šeimoje yra du automobiliai - VDV tinkamas ir ilgesnėms kelionėms bei elektrinis labiau tinkamas miestui. Kiek girdžiu tai neretas variantas ir pas mus. Jei šeimoje būtų poreikis dviems automobiliams, tikrai galvočiau apie tokį variantą.

                        Comment


                          Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
                          Visiškai suprantu.
                          Bet Švedijoje ar Norvegijoje žmonės gana dažnai važinėja ilgesnius atstumus nei kas įprasta Lietuvoje ir nemato problemos su elektromobiliais.
                          Tikrai nemato, ar jūs nematot? Paskaitykite lietuviškas FB elektromobilių grupes, tai apie tokias problemas auto su VDV vairuotojai net nesusimąsto. Žodžiu, kol nebus baterijų, kur nuvažiuojamas teorinis atstumas 1000 km (o praktinis bent 700 km), tol EV bus tik antuziastų reikalas, žmonės nėra kvaili, ypač geriau uždirbantys ir perkantys naujus auto, todėl ir renkasi vis dar RAV4 vietoje ID4. Nebent aišku uždės tokius mokesčius kaip Norvegijoje, kad VDV kainuoja dėl mokesčių dvigubai brangiau nei EV analogas, nes kol kas LT net esamos subsidijos nepadeda.

                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Tikrai nemato, ar jūs nematot? Paskaitykite lietuviškas FB elektromobilių grupes, tai apie tokias problemas auto su VDV vairuotojai net nesusimąsto. Žodžiu, kol nebus baterijų, kur nuvažiuojamas teorinis atstumas 1000 km (o praktinis bent 700 km), tol EV bus tik antuziastų reikalas, žmonės nėra kvaili, ypač geriau uždirbantys ir perkantys naujus auto, todėl ir renkasi vis dar RAV4 vietoje ID4. Nebent aišku uždės tokius mokesčius kaip Norvegijoje, kad VDV kainuoja dėl mokesčių dvigubai brangiau nei EV analogas, nes kol kas LT net esamos subsidijos nepadeda.
                            Švedija turi 4 200 viešai prieinamų krovimo stotelių kuriose daugiau nei 27 tūkstančiai krovimo taškų.
                            https://www.energimyndigheten.se/kli...ktur-i-sverige

                            Virš keturių tūkstančių krovimo stotelių. Ir čia ne apie namines rozetes kalba vyksta.
                            Jeigu Lietuvoje būtų tiek pat per capita (t.y. 1100+), problemų būtų gerokai mažiau.
                            Bet taip, reikia EV kurie realiom salygom visada padarys 700+ km. Kadanors bus.

                            Švedija turi virš 70 Tesla Supercharger stotelių.
                            https://www.tesla.com/findus/list/superchargers/Sweden
                            Lietuva turi vieną. Jeigu turėtų tiek pat per capita, turėtų apie 20.

                            Švedijoje 2022 ir 2023 metais 40–50% visų parduotų automobilių buvo EV.
                            Jeigu skaičiuotume hibridus su vidine baterija, skaičius būtų dar gerokai didesnis.
                            Šaltinis: Mobility Sweden.

                            Jeigu Kaunas – Vilnius turi 10x greitojo krovimo stotelių su labai normaliom kainom, o Vilnius – Skuodas su savo 300+ kilometrų atstumu irgi kokių 20x greito krovimo stotelių, tai ir problemų beveik nelieka. Ar kažką praleidau?
                            Paskutinis taisė DJ+; 2024.01.11, 11:29.

                            Comment


                              Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
                              Kiek brendų išvis atpažįsti iš dabar įdėtų skelbimų Švedijoje?
                              Click image for larger version  Name:	E1.png Views:	101 Size:	912,2 kB ID:	2103116 Click image for larger version  Name:	E2.png Views:	93 Size:	747,1 kB ID:	2103117 Click image for larger version  Name:	E3.png Views:	93 Size:	527,6 kB ID:	2103118 Click image for larger version  Name:	E4.png Views:	95 Size:	1,42 MB ID:	2103119 Click image for larger version  Name:	E5.png Views:	90 Size:	1,02 MB ID:	2103120 Click image for larger version  Name:	E6.png Views:	94 Size:	1,21 MB ID:	2103123 Click image for larger version  Name:	E7.png Views:	91 Size:	1,33 MB ID:	2103125 Click image for larger version  Name:	E8.png Views:	90 Size:	1,14 MB ID:	2103124 Click image for larger version  Name:	E9.png Views:	93 Size:	1,92 MB ID:	2103127 Click image for larger version  Name:	E10.png Views:	93 Size:	1,01 MB ID:	2103122 Click image for larger version  Name:	E11.png Views:	93 Size:	1,23 MB ID:	2103126 Click image for larger version  Name:	E12.png Views:	92 Size:	1,01 MB ID:	2103121
                              Visus. Bet kai kuriuos (Maxus ir MG) atpažinau tik todėl kad parašyta ant priekio. Žinau kad kažkokie Maxus ir MG egzistuoja (MG gana populiarus), bet visų modelių nepažįstu. O šiaip pardavime yra dar daugiau EV prekinių ženklų, dar kokie 5–10 papildomi kurių nesimato nuotraukose ir kurių Lietuvoje dar nematyti.

                              Comment


                                Kai kurie Kinijos EV yra kuriami Geteborge, Švedijoje.
                                Toks vaizdas kad kažkur netoli Karlatornet dangoraižio.
                                Nes ten pastoviai visko prisižiūrėti gali, dar daug metų iki jiems pasirodant rinkoj.
                                Nuotraukos iš internetų. Turiu savo, bet ilgai užtruks nuskrolint ir surasti.


                                Click image for larger version  Name:	Lynk.jpeg Views:	1 Size:	297,7 kB ID:	2103319 Click image for larger version  Name:	Lynk3.jpeg Views:	1 Size:	564,3 kB ID:	2103320 Click image for larger version  Name:	Lynk6.png Views:	1 Size:	7,39 MB ID:	2103321
                                Paskutinis taisė DJ+; 2024.01.11, 11:47.

                                Comment


                                  Elektromobilius ryškiai lengviau gaminti nei automobilius su VDV.
                                  Turkijos gamintojo Togg T10F ateina į Europą.





                                  Comment


                                    JAV daugiausiai parduoti EV (2023).
                                    Visiškai dominuoja JAV gamintojai ir ypač Tesla.
                                    O kas ne JAV gamintojų, tai irgi gamina JAV – ID.4, Ioniq5.


                                    Comment


                                      Apple intensyviai testuoja savo self-driving EV.
                                      https://9to5mac.com/2024/01/10/apple...hicle-testers/

                                      Comment


                                        Parašė shimon Rodyti pranešimą

                                        Iki Skuodo nuo Vilniaus yra 340 km. Paties klausimas buvo apie 200. Perskaitau pasipiktinimą, bet mažai argumentų, Iš savo pusės - kokiai daliai žmonių reikia kas dieną važiuot 300 km? 1%?
                                        Kiekvienam poste kartoju žodį "darbinis". Tai reiškia kad važiuojama ne iki darbo, maksimos ir namo, o važinėjama per dieną, ne visada nuspėjamais maršrutais.
                                        Galit Teliai papasakoti kad jie durni kad nevažiuoja už miesto su nuostabybiškais elektomobiliais kurie "nuvažiuoja 544 km".

                                        Click image for larger version

Name:	Telia_EV_Screenshot 2024-01-11 210634.jpg
Views:	375
Size:	46,5 kB
ID:	2103478


                                        -

                                        Comment


                                          Parašė shimon Rodyti pranešimą

                                          Iki Skuodo nuo Vilniaus yra 340 km. Paties klausimas buvo apie 200. Perskaitau pasipiktinimą, bet mažai argumentų, Iš savo pusės - kokiai daliai žmonių reikia kas dieną važiuot 300 km? 1%?
                                          Argumentas paprastas - darbuotojai, persodinti į EV, padaro 1/3 mažiau darbų negu padarydavo su VDV. 200 ar 340 tai tik detalės.
                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X