Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    O taip būna? Kas apskaito?
    Apskaito "operatorius". Tai gali būti kažkas iš tiekėjų (Elinta, Inbalance, Stuart etc.), kurie pasiims savo kelis centus ar iki 10% maržą už apskaitą. Jei netingėtų tuo galėtų užsiimti ir bendrija ar administratorius.

    paprasčiau aišku kiekvienam savo stotelę įsirengti, kaip tame komunaliniame bute Odesoje, kur kiekvienas gyventojas bendroje vonioje turi savo lemputę, savo boilerį, savo praustuvo maišytuvą ir savo dušą.
    Paskutinis taisė gerietis; 2023.12.17, 19:41.
    -

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Kokia dalis iš daugiabučių butų Vilniuje turi nuosavas parkavimo vietas? Turbūt tai atsirado masiškai prieš kokius max 10 metų ir nuo bendro butų kiekio yra koks 1%. Reiškia atmetame šią išmtį, nes neturi esminės įtakos.
      Neturiu statistikos, kokia dalis, bet naujos statybos daugiabučiuose tai gana reikšminga dalis. O naujos statybos daugiabučių Vilniuje yra ne taip ir mažai. Kalba eina tikrai ne apie 1% ir turbūt ne apie 5%.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Neturiu statistikos, kokia dalis, bet naujos statybos daugiabučiuose tai gana reikšminga dalis. O naujos statybos daugiabučių Vilniuje yra ne taip ir mažai. Kalba eina tikrai ne apie 1% ir turbūt ne apie 5%.
        Net jei naujos statybos butai Vilniuje su savo asmenine parkavimo vieta po namu sudarytų net 3 ar 5%, tai negi tai ką nors keičia iš esmės? Juose vis tiek truks elektros galios ir t.t.
        Tai ir noriu pasakyti, kad butuose gyvenantiems elektromobai yra kažkoks hemorojus, o ne realus variantas už potencialiai panašų TCO. Ir dar šalsi žiemą kaip durnius ar kaisi vasarą, nes bijosi kondicionierių naudoti. Jei naudosi tai užmiestyje ženkliai ilgiau važiuosi, teks dažniau krautis ir t.t. Nebe karietų laikai kai bet kokiu oru važiuodavo be patogumų.
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Net jei naujos statybos butai Vilniuje su savo asmenine parkavimo vieta po namu sudarytų net 3 ar 5%, tai negi tai ką nors keičia iš esmės? Juose vis tiek truks elektros galios ir t.t.
          Tai ir noriu pasakyti, kad butuose gyvenantiems elektromobai yra kažkoks hemorojus, o ne realus variantas už potencialiai panašų TCO. Ir dar šalsi žiemą kaip durnius ar kaisi vasarą, nes bijosi kondicionierių naudoti. Jei naudosi tai užmiestyje ženkliai ilgiau važiuosi, teks dažniau krautis ir t.t. Nebe karietų laikai kai bet kokiu oru važiuodavo be patogumų.
          Taigi įrengia elektros tiekėjai įkrovimo stotelę bet kokiame daugiabučio parkinge. Kaip tik svarsčiau, ar nevrtėtų įsirengti, kol nekilo sujudimas ir nepuolė visi masiškai jas įsirenginėti. Mačiau ne vienas kaimynas jau pasidaręs. Bėda tik kad elektromobilio dar neturiu
          Paskutinis taisė John; 2023.12.17, 23:07.

          Comment


            P.S. Lietuva nėra vien tik nauja statyba Vilniuje

            Comment


              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
              Ir dar šalsi žiemą kaip durnius ar kaisi vasarą, nes bijosi kondicionierių naudoti. Jei naudosi tai užmiestyje ženkliai ilgiau važiuosi, teks dažniau krautis ir t.t.
              gal galima nustot nesąmones kartot? Ypač dėl vasaros ir užmiesčio, jei karšta reiškia oro pasipriešinimas mažesnis, aero dalis bus bent 20 kW, tarp 20 ir 29C gaunasi apie 600 W mažesnis vartojimas, panašiai kondicionierius ima ilgoj kelionėj.

              Comment


                Parašė transpondster Rodyti pranešimą
                gal galima nustot nesąmones kartot? Ypač dėl vasaros ir užmiesčio, jei karšta reiškia oro pasipriešinimas mažesnis, aero dalis bus bent 20 kW, tarp 20 ir 29C gaunasi apie 600 W mažesnis vartojimas, panašiai kondicionierius ima ilgoj kelionėj.
                Reiškia tada VDV šildydami priekinį stiklą taip pat sušildo orą prieš mašiną, jis praretėja ir susidaro mažesnis oro pasipriešimas kas akyvaizdžiai suteikia auto su VDV pranašumą
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  elektriniam dviračiui gal ir būtų bėda turėti šildymą ir šaldymą, bet elektriniam automobiliui tai nėra skirtumo, jeigu per valandą sunaudosi 0,6-0,8 kWh šilumos siurbiui, tai gausis gal vienas procentas (arba du jeigu mažas akumas).

                  Comment


                    Bėda ta, kad toli gražu ne visi elektromobiliai turi šilumos siurblius.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                      Bėda ta, kad toli gražu ne visi elektromobiliai turi šilumos siurblius.
                      kokią nusiperki, tokią ir turi.

                      Comment


                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                        kokią nusiperki, tokią ir turi.
                        Tai taip. Bet aiškinant kaip elektryčkos įperkamos dažnai tokie svarbūs momentai praleidžiami.

                        Comment


                          Šalia Kauno „Akropolio“ bus įrengta didžiausia elektromobilių įkrovimo aikštelė Baltijos šalyse
                          https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/12/...ltijos-salyse/

                          Comment


                            Parašė Taj Mahal

                            Jau galvojau nesismulkins, bet pasirodo 20 užtenka kad būtų didžiausia elektromobilių įkrovimo aikštelė Baltijos šalyse.
                            40 (tiek įrengs, bus rengiama 20 ir po to dar 20).
                            Jei ne 80 čia vertina (40 esamų + 40 naujų).

                            Comment


                              Rusija bando įšokti į sparčiai besivystačią elektromobilių rinką, kurią mėgins užkariauti su elektromobiliu Amber

                              Comment


                                Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                Rusija bando įšokti į sparčiai besivystačią elektromobilių rinką, kurią mėgins užkariauti su elektromobiliu Amber
                                Aš niekad negalvojau kad SUV galima padaryti dar bjauresniu

                                Comment


                                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                  Rusija bando įšokti į sparčiai besivystačią elektromobilių rinką, kurią mėgins užkariauti su elektromobiliu Amber
                                  Putka jau galės išbandyti ar tvirtai rankenėlės laikosi (net analogov v mire)

                                  Comment


                                    Turėsime EU gaminamų kiniečių - BYD statys gamyklą Šegede, Vengrijoje. ( P.S. Linkas geras :-) /africa/kenya/... )

                                    https://www.msn.com/en-xl/africa/ken...9a63e10a&ei=30

                                    Didžiausias Kinijos elektrinių automobilių gamintojas BYD Vengrijoje statys automobilių gamyklą, penktadienį pranešė bendrovė, kuri tęsia plėtros į Europą planus, nepaisant didėjančio susirūpinimo dėl sąžiningos konkurencijos.
                                    „BYD Europe“ teigė, kad gamykla pietiniame Segedo mieste bus „reikšmingas žingsnis link ekologiško mobilumo Europoje“, paskelbta X, anksčiau „Twitter“.
                                    Šių metų pradžioje įmonė tapo pirmąja pasauline gamintoja, įveikusia penkių milijonų ribą elektromobilių (EV) gamyboje ir apvainikavo save „pasaulyje pirmaujančia naujų energetinių transporto priemonių ir akumuliatorių gamintoja“.
                                    Vis dėlto buvo pradėta nagrinėti didėjanti Kinijos elektromobilių įmonių sėkmė užsienio rinkose.
                                    Kinijoje elektromobilių sektorius gavo naudos iš dešimtmečius Pekino suteiktų subsidijų susijusiose technologijų srityse.
                                    Europos Sąjunga šiais metais paskelbė apie šių subsidijų tyrimą, motyvuodama nesąžininga konkurencija.
                                    Tačiau Vengrijos ministro pirmininko Viktoro Orbano ilgalaikė politika „žiūrėti į rytus“ parodė, kad Azijos įmonės siūlė pelningas mokesčių lengvatas, infrastruktūros ir darbo vietų kūrimo subsidijas, kad priviliotų juos į jo šalį.
                                    Gamykla „bus viena didžiausių investicijų Vengrijos ekonomikos istorijoje“, – sakoma užsienio reikalų ministro Peterio Szijjarto pranešime, tačiau konkretaus skaičiaus nenurodė.
                                    BYD jau vykdo veiklą Vengrijoje, įskaitant elektrinių autobusų gamyklą.
                                    Įsteigdama naują automobilių gamyklą, bendrovė „tikisi paspartinti naujų energetinių keleivinių transporto priemonių patekimą į Europos rinką, dar labiau pagilinti (įmonės) pasaulinį išdėstymą ir aktyviai skatinti ekologišką pasaulinės energetikos struktūros transformaciją“, – rašoma pranešime. socialinė žiniasklaida.
                                    Gamykla bus statoma etapais ir tikimasi, kad joje bus sukurta tūkstančiai darbo vietų, nurodė BYD.
                                    Vengrija turėtų tapti pagrindine elektromobilių baterijų gamintoja – antra Europoje po Vokietijos – didžiulę gamyklą taip pat planuoja statyti Kinijos grupė CATL.
                                    Iš pradžių BYD specializavosi baterijų gamyboje, 2003 m. persikėlė į automobilių sektorių ir nuo tada tapo sunkiasvoriu elektromobilių gamyboje.
                                    Ji vis dar susiduria su stipria kelių vietinių prekių ženklų, įskaitant XPeng, Nio ir Geely, konkurencija, tačiau spalį vis tiek paskelbė rekordinį ketvirčio pelną.
                                    Užsienio automobilių pramonės lyderiai, tokie kaip „Tesla“, BMW, „Mercedes“ ir „Audi“, savo akumuliatoriais priklauso nuo BYD.
                                    Praėjusiais metais bendrovė nutraukė benzinu varomų automobilių gamybą, o dabar koncentruojasi tik į hibridinius ir elektrinius modelius.
                                    BYD pradėjo savo puolimą Europoje 2022 m. Paryžiaus automobilių parodoje ir siekia padidinti savo mažo visureigio „Atto 3“ ir „Dolphin“ hečbeko pardavimus.
                                    -

                                    Comment


                                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                      Rusija bando įšokti į sparčiai besivystačią elektromobilių rinką, kurią mėgins užkariauti su elektromobiliu Amber
                                      Multipla by ruZZia
                                      Galinėje dalyje be langų prikrauta GRUZ 200
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Parašė Taj Mahal
                                        Bet iš kur tas noras klijuoti plančetes be jokios integracijos į panelę....

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Bet iš kur tas noras klijuoti plančetes be jokios integracijos į panelę....
                                          Kam išvis tas ekranas kai yra elektroninis skydelis. Navigacija ir t.t. daug geriau ties akim, o ne šone. Carplay/Android auto geriau irgi integruotųsi į skydelį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X