O negi ar kažkas kalbėjo, kad jau dabar Norvegijoje ar Europoje CCP EV daugiausiai parduodama?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
man susidarė įspūdis, kas gal dar neparduodama, bet jie patys geriausi, pigiausi ir visi EU/JAV gamintojai nuo jų atsilieka, perka technologijas.Parašė Gator Rodyti pranešimąO negi ar kažkas kalbėjo, kad jau dabar Norvegijoje ar Europoje CCP EV daugiausiai parduodama?-
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąManau kalbant apie Kinijos EV bandymus patekti ir įsitvirtinti Europos rinkose šitas BYD Seagull gali tapti absoliučiu game changer'iu:
Kaina Kinijoje nuo €9400 (305km range versija) iki €11300 (405km versija), Europoje, bent jau pagal dabartinę informaciją, kainos turi prasidėti nuo €12600.
Aišku sunku patikėti, kad ES leis pardavinėti už tokias kainas, nes tai visiškai nužudytų ne tik EV konkurentus su visokiom primityviom Dacia Spring už €17500, bet ir visokius Fabia, Jazz, Yaris ir panašius įprastus city car pasirinkimus už žymiai aukštesnę kainą, todėl manau kainas bandys maksimaliai kelti, bet net jeigu kainuos ir kaip Dacia Spring, tai yra tiesiog visiškai kito lygio specs'ų EV su pusantro karto didesne real world range, su dvigubai greitesniu fast charge, su daugiau vietos gale ir su nepalyginamai geresniu salono interjeru.
Lietuvoje, manau, labai greitai taptų vienų iš pardavimų lyderių.
EU nenustatinėja minimalių automobilių kainų.
Lietuvoje šitas netapo pardavimų lyderiu, kodėl tokio lygio elektrinis kibiras turėtų tapti?
-
Comment
-
Pabėgo nuo Rusijos, užšoko ant Kinijos: Europa prarado pozicijas ir yra absoliučiai priklausoma
Europa praranda automobilių pramonės rinką
Šių metų tema – „Naujos vertybės senajam žemynui – Europa ant pokyčių slenksčio“. Anot pašnekovės, pokyčių tikrai reikia, kadangi Europa praranda dominuojančias pozicijas.
„Žiūrėjau praeitų metų TOP įmonių pasaulio dvidešimtuką – iš jo buvo 15 įmonių iš Amerikos, 4 iš Azijos ir tik viena įmonė, paskutinėje dvidešimtjoje vietoje buvo prancūzų „Louis Vuitton“. Ir tai ne kažkokia automobilių gamybos įmonė, tai mados namai. O juk Europa visada dominavo su savo automobilių gamybos koncernais Vokietijoje ir Prancūzijoje. O dabar matome, kad jie praranda savo svarbą“, - sakė pašnekovė.
Jos žiniomis, pirmą šių metų pusmetį „BMW“, „Audi“, „Mercedes“ pagamino puse milijono automobilių mažiau nei prieš metus, o „Volkswagen“ pagamina daugiau autombilių nei gali parduoti. . B. Čaplinska aiškina, kad taip yra dėl to, kad Azijos rinkoje atsiranda daug kiniškos liukso klasės automobilių, daugiausia – elektromobiliai. Be to, sako pašnekovė, europietiškos įmonės priklausomos nuo kinų - „Audi“ pagrindines dalis perka iš Kinijos.
„Deja, tas, kas buvo Europos variklis ir stipriausia pusė, to nebėra, Europa prarado savo pozicijas. 2020 metais kanclerė Angela Merkel jau tada automobilių koncernams skyrė 5 milijardus eurų paramos. Dabar jau yra kalbama apie 200 milijardų eurų argumentuodami, kad toks rėmimas yra būtinas.
Comment
-
Aš labai tikiuosi, kad tai yra sarkazmasParašė gerietis Rodyti pranešimą
Lietuvoje šitas netapo pardavimų lyderiu, kodėl tokio lygio elektrinis kibiras turėtų tapti?
- 1 patinka
Comment
-
Danai paskelbe Q1-3 pardavimu statistika. Tesla kala i klyna absoliuciai viskam. Pilna statistika https://www.bilimp.dk/nyregistreringer/
Idomu, kad tiek BMW tiek Audi populiariausi modeliai pagal pardavimus - EV.
Comment
-
-
Čia paimta iš tinklapio kuris fiksuoja tik EV pardavimus.Parašė jpou Rodyti pranešimą
Ar teisingai suprantu - NO TOP10 nei vieno ICE?
Nežinau kur Norvegijoje rasti visus, ne tik EV.
Bet Norvegijoje jau kuris laikas 80-90% visų parduodamų automobilių yra EV. (DN, NYT, CBS)
Labai tikėtina kad Norvegijos top 10 bus max 2 non-EV.
Švedijos statistika buvo visi, ne tik EV.
Comment
-
Įvarysit insultą ankščiau laiko su tokiais suvų pirkimaisParašė gerietis Rodyti pranešimą
P.S. ironiška kad pagal "clean technika" nešvariausi variantai populiariausi.
Comment
-
EV suv'ai yra ekologiški, todėl žmonės juos ir renkasi, nes ir patogu, ir erdvu, ir tvaru viename.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Įvarysit insultą ankščiau laiko su tokiais suvų pirkimais
P.S. ironiška kad pagal "clean technika" nešvariausi variantai populiariausi.
Comment
-
Said no one everParašė Lettered Rodyti pranešimą
EV suv'ai yra ekologiški, todėl žmonės juos ir renkasi, nes ir patogu, ir erdvu, ir tvaru viename.
Comment
-
EV suvai nėra ekologiškai kaip ir visi kiti suvai nes suvų didžiausia taršos dalis yra padangų dylimas dėl jų didelio svorio. Jie taip pat yra labai pavojingi pėstiesiems, dviratininkams, ypač vaikams.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
EV suv'ai yra ekologiški, todėl žmonės juos ir renkasi, nes ir patogu, ir erdvu, ir tvaru viename.
Comment
-
Svoris, dydis, saugumas viskas priklauso nuo konkretaus modelio, o ne pačio fakto, ar tai suv'as ar sedanas. Tesla Y modelis tiek saugesnis, tiek ekologiškesnis, tiek erdvesnis nei koks didelis dyzelinis sedanas.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
EV suvai nėra ekologiškai kaip ir visi kiti suvai nes suvų didžiausia taršos dalis yra padangų dylimas dėl jų didelio svorio. Jie taip pat yra labai pavojingi pėstiesiems, dviratininkams, ypač vaikams.
Comment
-
Jau kas kas bet ne tesla kibiras kuris subyra pusiaukelėje.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Svoris, dydis, saugumas viskas priklauso nuo konkretaus modelio, o ne pačio fakto, ar tai suv'as ar sedanas. Tesla Y modelis tiek saugesnis, tiek ekologiškesnis, tiek erdvesnis nei koks didelis dyzelinis sedanas.
Comment
-
Maži automobiliai pėstiesiems nesaugiausi, nes visą smūgį amortizuoja ne auto priekis, kuris tam sukurtas, o priekinis stiklas... Žodžiu geriau būti nutrenktam geliko nei kokio mažylio.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jau kas kas bet ne tesla kibiras kuris subyra pusiaukelėje.




- 1 patinka
Comment
-
Asmeniškai man tai yra vienas baisiausių, jeigu ne baisiausias naujas EV. Neįtikėtinai šlykšti išvaizda. Primena tuos laikus, kai aziejiečiai (apart japonų) bandė daryt mašinas su unikalia išvaizda, bet gaudavosi visokie ssangyong'ai...Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
Nuomonės?


Comment
Comment