Ryškiai geltona spalva truputį ne vietoje. Pradžioj net galvojau, kad tai laikina, jei tokia signalinė pavojus reiškianti.
Įsitikinęs, kad ryški geltona spalva pasirinkta neatsitiktinai. Vis gi tai daugiau inžinerinis statinys nei dekoratyvinis, todėl apsaugos elementai turi būti ir tvirti ir aiškiai matomi, kad žioplius ne tik sulaikyti, bet ir iš tolo įspėti. Man net priduoda žaismingumo nykiam techiniam kraštovaizdžiui.
Įsitikinęs, kad ryški geltona spalva pasirinkta neatsitiktinai. Vis gi tai daugiau inžinerinis statinys nei dekoratyvinis, todėl apsaugos elementai turi būti ir tvirti ir aiškiai matomi, kad žioplius ne tik sulaikyti, bet ir iš tolo įspėti. Man net priduoda žaismingumo nykiam techiniam kraštovaizdžiui.
Na, ypač esant tokiems orams, kaip dabar, gal ir jūsų tiesa.
prieš 4 dienas — Gruodžio 1 d. 19 val. Lentvaryje didelė šventė - miestelio (miesto, Lentvaris ne miestelis - mano pastaba) širdyje atidaromas tunelis, sujungsiantis dvi Lentvario puses.
Dviračiams numatytas trinkeles galėjo bent eglutės raštu išklot, kaip Vilniuje, Universiteto g. prie prezidentūros, kad „prasivaikščiojus“ pavojingai nesmigtų ratas.
Tai panašiai jau vos ne nuo darbų pradžios, čia aš nupiešiau pririšęs projekto brėžinį pagal pastatus. Paskui tik keletą kartų atnaujinau situaciją kai keitė transporto eismo schemą.
Savaitgalį išbandžiau Lentvario mazgą.
Viskas būtų gerai, tačiau su nuorodomis yra nekas. Ypač trūksta nuorodų ties išsukimais iš žiedų.
Gerai kad Trakuose prieš važiuodams pro Lentvarį pasižiūrėjau kur reikės pasukti.
Įnėrus žemyn į mazgą kokiams mažiau prityrusiam vairuotojui gali pasidaryti šiek tiek nejauku.
Yra Trakai, Grigiškės, Mūrinė Vokė, ir net Dabravolė. O kur VILNIUS?
Anksčiau lentvario Geležinkelio gatvėje išvis nebuvo nuorodų ir viskas buvo kaip ir gerai. Bet tai buvo išorėje , nuo Geležinkleio gatvės matėsi kelio trajektorija: alkūnė už pervažos - senasis Vilniaus Lentvario plentas, o į dešinę - kelias link A-16 Vilniaus Trakų plento.
Kai viskas yra suspaustoje erdvėje, orientuotis daug kam yra sunkiau.
Važiuojant iš Trakų į Vilnių senuoju keliu RK 4727 reikia du kartus sukti į kairę.
Pirmoje (pietinėje) sankryžoje reikia sukti į kairę (kaip ir anksčiau).
Ir taip aišku, kad reikia važiuoti po geležinkeliu
Kryptis Grigiškės / Mūrinė Vokė
O antroje (šiaurinėje) sankryžoje viskas kitaip nei buvo.
Reikia i sukti ne į dešinę (alkūnė), o į kairiausią posūkį
Kryptis važiuojant į kalną - Mūrinė Vokė (tačiau išsukimo nuorodų nėra ir reikai atsiminti prieš išvažiuojant
Važiuojant senuoju keliu iš Vilniaus į Trakus Lentvario gatve abrakadabrų yra mažiau - reikia du kartus sukti į dešinę:
Šiaurinėje žiedinėje sankryžoje vietoje kairės reikia sukti ne į kairę, kaip anksčiau, o į dešinę, kryptis Trakai / Dabravolė.
Pietinėje žiedinėje sankryžoje sukti į dešinę, kaip ir anksčiau, kryptis Trakai.
Comment