Panašu, kad čia susiduriame su nenorėjimu kažką spręsti, nes tam tiesiog trūksta kompetencijos.
Jei nori toliau šitą klausimą judinti, tai atsakymą, su jį paneigiančiais teiginiais, kad VT trukdys, siunti merui ir vicemerams. Jei tie nepadeda, bandyk Majauskui arba Tumeliui (jie tarybos nariai) siųst, tie bent atrašo ir sudaro įspūdį, kad mėgina spręst problemą, net jei ji neišsprendžiama. Nes dabar tavo siūlymas kokiai mergelei nugulė ant stalo, kuri nei vairuoja, nei VT važiuoja, ir apskritai per tą vietą gyvenime nėra važiavus
Na va, šiandien 17 val. kamštis nuo pat Maximos Bazės iki aplinkkelio. Galvojau avarija, bet nieko nepastebėjau. Nors įvažiavimo tvarką iš Oslo g. ir pakeitė, bet, matyt, nepadeda.
Vakar virš Vilniaus skrendant pavyko iš toli vieną kamštį nufotografuot, netyčia. Pasirodo Konstitucijos/Kalvarijų sankryža užstrigo. Foto per daug apmažinus nesimato detalių, tai palikau šiek tiek didesnį formatą:
Originalai ir kt Vilniaus foto, tame tarpe ir kitom temom galim pamatyt (statybos Užupyje ir kt), FB:
nesuprantu, kaip taip buvo įmanoma sugadinti sankryža. Šiandien 18h bandžiau išvažiuoti nuo gedvydžių g. pusės link ukmergės važiuojant pro naująją 'saugiausią, įdealiausia' sankryžą. Tai tiesa sakant toje mažoje atkarpėlėje prie lidlo link ukmergės g. teko stovėti 25min, dar 10min stovėjau iki tos atkapėlės, tai reziume per 35min įveikta ~250m kelio...
Kadaise šitos bėdos ten nebuvo, kai šviesoforas turėjo žalią rodyklę į ukmergės g. nejau taip ten buvo pavojinga kad teko ją nuimti? Nors tiesa sakant tai jo.. saugumas.. kas gi gali atsitikti baisaus kai važiuoji 1kmh greičiu? nežūsi, tai vadinasi saugu
O iš tiesų pastebėjau kodėl ten tiek laiko tenka praleisti. Kadangi dabar nėra žalios rodyklės, tai švieoforas žalias užsidega per 3min ir dega gal apie 10s, tačiau tuo pačiu žalia šviesa užsidega ir norintiems kirsti ukmergės g. pėstiesiems, tai dėl to per sankryžą pravažiuoja max 2 mašinos, tiesa sakant 1 jei kokia moteriškė pabijo "prašokti" jau per raudoną.
Tai kyla klausimas kokio velnio nuimta ta žalia rodyklė? juk ten yra įsiliejimo juosta padaryta į ukmergės plentą (nemeluojant - gatė ne plenas...), tai manau to užtektu kad visa kamšti pravalytu.
Nepykit labai kad taip išbarbenau čia savo nervus, bet manau normalu kad jie greit pakriksta kai skubant stovi vos ne 40 min ir niekur visai nejudi.
Jei reik link Ukmergės, tai kitą kartą suk pro degalinę arba pro BIG'o rampą.
Kitas dalykas. Tavo komentaras išsiųstas šiandien 18:09, bet tu rašei kad šiandien nuo 18h atkarpą įveikei per 35min. Kaip tai yra įmanoma?
Na čia su minimaliu apvalinimu, 18h turėjau omenyje įveikiau tą atkarpą, tada iškarto ir parašiau komentarą na +- galėjo būti įveikta 17:50. Bet kad ir kaip bebūtų, tai čia klausimas kiek laiko ta degalines atkarpa bus atvira, labai abejoju kad nesugalvos uždaryti to pravažiavimo, o tada pravažiuoti tą vietą misija neįmanoma...
Na čia su minimaliu apvalinimu, 18h turėjau omenyje įveikiau tą atkarpą, tada iškarto ir parašiau komentarą na +- galėjo būti įveikta 17:50. Bet kad ir kaip bebūtų, tai čia klausimas kiek laiko ta degalines atkarpa bus atvira, labai abejoju kad nesugalvos uždaryti to pravažiavimo, o tada pravažiuoti tą vietą misija neįmanoma...
O jei be "minimalaus apvalinimo", kiek realiai užtruko pravažiuoti tą sankryžą? 5-10 min?
Greitėjimo juostos įvažiuojant į Ukmergės g. ten nėra, nes Ukmergės g. tiesiai per sankryžą galima važiuoti visomis trimis eismo juostomis.
Na čia su minimaliu apvalinimu, 18h turėjau omenyje įveikiau tą atkarpą, tada iškarto ir parašiau komentarą na +- galėjo būti įveikta 17:50. Bet kad ir kaip bebūtų, tai čia klausimas kiek laiko ta degalines atkarpa bus atvira, labai abejoju kad nesugalvos uždaryti to pravažiavimo, o tada pravažiuoti tą vietą misija neįmanoma...
O kas ją turėtų uždaryt ir dėl ko? Ji yra skirta, pagrinde, degalinės klientams.
O jei be "minimalaus apvalinimo", kiek realiai užtruko pravažiuoti tą sankryžą? 5-10 min?
Greitėjimo juostos įvažiuojant į Ukmergės g. ten nėra, nes Ukmergės g. tiesiai per sankryžą galima važiuoti visomis trimis eismo juostomis.
Tiek ten ir truko pravažiuoti Na ten ne isiliejimo yra juosta, bet pasibaigianti pirma, kur ji isilieja į antrą. Tad galėtu jau prieš sankryža neleisti važiuoti iš pirmos juostos tiesiai, tad su žalia rodykle drąsiai visas eismas išjudėtu iš tos 'lidlo' atkarpos.
Straipsnyje rašo, kad stebės, kaip keitėsi kelionių įpročiai po šiaurinio aplinkkelio atidarymo, nors jis dar net nebaigtas.
Siekdama prisidėti prie miesto plėtros „Tele2“ artimiausiu metu parengs papildomą analizę. Remdamasi vartotojų duomenų srautais bendrovė įvertins, kaip naujasis Vilniaus Šiaurinis aplinkkelis pakeitė gyventojų judėjimo įpročius. Šią informaciją Vilniaus savivaldybė galės naudoti rengdama tolesnius plėtros planus.
Labai įdomu, pagal kokią informaciją sprendė. Teko rūpintis sprendimu, remiantis panašia informacija, tai tokios informacijos tikslumas - sąlyginis. Gali būti, kad labiau PR, su įvairiausiom prielaidom
Beje Bitė davė nemokamą duomenų trafiką Waze programai. Kažkaip ten atseit savivaldybė irgi įsitraukė:
„Kiekvienas vilnietis ar miesto svečias nori kuo greičiau pasiekti kelionės tikslą, ir nesvarbu ar tai piko valandos, ar vyksta masiniai renginiai, ar remontuojamas kelias. Kasdien į sostinės gatves išvažiuoja iki 260 tūkst. vilniečių automobilių, ir dar arti 40 tūkst. transporto priemonių atvažiuoja iš kitų miestų. Todėl sveikiname sprendimus, kurie sutrumpina vilniečių ir sostinės svečių keliones, padeda vairuotojams keliauti saugiau“, – sako Remigijus Šimašius, Vilniaus miesto meras.
Vilniaus miesto savivaldybė Lietuvoje pirmoji prisijungė prie savivaldybėms skirtos tarptautinės „Waze“ programos „Connected Citizens Partners“. Ši partnerystės programa suteiks galimybę gauti ir analizuoti vairuotojų užfiksuotą informaciją, pranešti vairuotojams apie eismo pokyčius švenčių, mugių, maratonų metu, informuoti apie remontuojamas gatves ar laikinai uždarytus kelio ruožus.
„Net ir menkiausias nesusipratimas kelyje gali turėti pastebimos įtakos tiek kelionės saugumui ir patogumui, tiek ir visam transporto srautui, – pastebi SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorė Modesta Gusarovienė. – Kiekvienam eismo dalyviui svarbu laiku pasiekti kelionės tikslą, ir naudodamiesi išmaniuoju „Waze“ sprendimu jie tai galės padaryti dar paprasčiau, matydami, kur susidariusios spūstys, eismo ribojimai ar kitos kliūtys jų kelyje.“
Galimybę jungtis prie „Waze“ partnerystės programos šiuo metu svarsto Kauno ir Klaipėdos savivaldybės; prie jos bet kuriuo metu gali prisijungti kitų miestų bei rajonų savivaldybės.
Prieš daugiau nei metus partnerystę su „Waze“ pradėjo ir Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD). „Sprendimo „Waze“ siunčiami duomenys mums leidžia operatyviai gauti informaciją apie spūstis, kelyje sustojusius automobilius, kitus eismo sutrikimus Lietuvos keliuose. Šis bendradarbiavimas yra abipusiai naudingas – Kelių direkcija taip pat teikia informaciją apie apribojimus dėl darbų, eismo įvykių, kliūčių ar renginių. Mūsų bendras tikslas – padaryti viską, kad eismo dalyviai būtų kuo geriau informuoti apie eismo sutrikimus ir galėtų pasirinkti saugiausią, patogiausią ir greičiausią maršrutą, o „Waze“ yra dar vienas puikus tokios informacijos pateikimo kanalas“, – pasakojo LAKD direktorius Egidijus Skrodenis.
Nuo šios žiemos LAKD teikia informaciją apie kelių priežiūros mechanizmų maršrutus, taip pat informaciją apie keliuose dirbančius barstytuvus ir valytuvus, o artimiausiu metu planuoja papildomai teikti informaciją apie sudėtingas oro sąlygas, įspėti vairuotojus apie avaringus ruožus, pervažas ar kitus pavojus.
p.s. gal kas nežino, 2013 m. kompaniją įsigijo „Google“ ir suintegravo realius, tikslius miestų gatvių ir magistralių žemėlapius. Štai tuomet prasidėjo naujas etapas.
Išmaniausius vilios prizais Anot P.Kuisio, žadančio į „Waze“ reklamą Lietuvoje investuoti iki 200 tūkst. eurų, ši programėlė daugeliui Rygos gyventojų padėjo iš naujo atrasti užmirštas gatves ir nuo pagrindinių arterijų nuėmė iki 20 proc. transporto srauto. Kaip Lietuvos vairuotojai bus pratinami prie „Waze“? „Bitė“ steigs prizus ir apdovanos aktyviausius bendruomenės narius. Pavyzdžiui, už pažymėtas didžiausias miestų duobes, kurių reikėtų saugotis. Tai pat nemokamai išdalins savo klientams 20 tūkst. nedidelių telefono laikiklių – kad naudotis „Waze“ būtų patogiau ir saugiau.
Birželio 25 d. nuo 6.00 iki 19.00 val. bus draudžiamas eismas T.Vrublevskio g., Šventaragio g., Barboros Radvilaitės g., Maironio g., Žygimantų g., Arsenalo g. ir T.Kosciuškos g., Gedimino pr., Tilto g.
Birželio 25 d. nuo 8.00 iki 12.00 val. bus draudžiamas eismas Upės g. atkarpoje nuo viešbučio „Radisson Blue Hotel Lietuva“ iki Gedimino Baravyko g.;
Bus rezervuotos automobilių aikštelės: – autobusams – Tymo kvartalas, Goštauto g.,
– lengviesiems automobiliams – prie „Siemens“ arenos.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment