Automobiliu Tauragė-Klaipėda trunka apie pusantros valandos. Traukinio Klaipėda-Šilutė reisas trunka apie valandą. Tai, traukinys Klaipėda-Tauragė stipriai nusileistu automobiliui laiko prasme. Klausimas kokia bėgių būklė link Pagėgių. Nebus taip, kad nuo Šilutės iki Tauragės traukinys šliaužtu mažu greičiu?
Ne, greičiai ten tvarkingi, vis dėl to kroviniai važiuoja pro ten ne siaubingai retai, dėl ko palaikoma būklė neblogai:
Automobiliu Tauragė-Klaipėda trunka apie pusantros valandos. Traukinio Klaipėda-Šilutė reisas trunka apie valandą. Tai, traukinys Klaipėda-Tauragė stipriai nusileistu automobiliui laiko prasme. Klausimas kokia bėgių būklė link Pagėgių. Nebus taip, kad nuo Šilutės iki Tauragės traukinys šliaužtu mažu greičiu?
Kad vidutinis greitis apie 50km/h, nors analogiškuose keliuose kur toks pats leistinasd greitis traukinių vid. greitis 70-98 km/h, spėčiau tapkės nespaudžia kad kuro daug nedegintų tokiam vietiniam trumpam maršrutui. imat vidutinį greitį kad ir 75 ir imant atstumą iki Tauragės 116km, trukmė būt apie 1.30h, tas pats kas automobiliu.
Įsivaizduočiau susisiekimą šiame regione taip: Klaipėda - Pagėgiai, kuris stoja visose stotelėse ir Klaipėda-Tauragė ekspresą, stojantį tik Šilutėje ir Pagėgiuose.
Įsivaizduočiau susisiekimą šiame regione taip: Klaipėda - Pagėgiai, kuris stoja visose stotelėse
O kokios tarpstotelės būtų tame maršrute? Aš galvoju kad būtų Klaipėdos LEZ, Rimkai, Gručeikiai, Dituva, Priekulė, Vilkyčiai, Saugos, Žemaitkiemis, Traksėdžiai, Šilutė, Verdainė, Juknaičiai, Usėnai, Stoniškiai ir Šilgaliai
O kokios tarpstotelės būtų tame maršrute? Aš galvoju kad būtų Klaipėdos LEZ, Rimkai, Gručeikiai, Dituva, Priekulė, Vilkyčiai, Saugos, Žemaitkiemis, Traksėdžiai, Šilutė, Verdainė, Juknaičiai, Usėnai, Stoniškiai ir Šilgaliai
Aš taip pat galvočiau, plius Priekulės miesto stotis įrengiant peroną prie Pamarių g. Taip pat būtų suderinti Priekulė-Svencelė, Priekulė-Kintai-Venta ir Šilutė-Rusnė autobusai su jungtiniu bilietu.
Kitavertus - 3 autobusai per dieną į Šilutę, 3 į Klaipėdą parodo, kad "rinka yra automobilizuota".
Iš tikrųjų yra netgi 7 autobusai per dieną kurie Šilutėje sustoja ir važiuoja į Klaipėdą (3 iš Šilutės AP, 2 iš „Kautra“ ir 2 iš „KKT“/„Transrevis“ 115 maršruto kuris dabar pasibaigia Klaipėdos pietuose) pavyzdžiui šeštadienį
Dar reikia nepamiršti 4 „LTG Link“ traukinius per dieną tos savaitės dienos metu (tai iš viso 9 arba 11 VT reisų per dieną) bet pagrindinė problema yra kad tie reisai baigiasi per anksti
Comment