Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąKą reiškia "buvo naudojama"? RB2 nebus baigta iki 2026-ų, o jau šiandien praleidžia bent po du krovininius traukinius per savaitę. Keleiviai nedomina, nes ne keleiviams ji skirta.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąKą reiškia "buvo naudojama"? RB2 nebus baigta iki 2026-ų, o jau šiandien praleidžia bent po du krovininius traukinius per savaitę. Keleiviai nedomina, nes ne keleiviams ji skirta.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Litch Rodyti pranešimą
Kaip jūs įsikibę tų dviejų traukinių per savaitę. Paprasta matematika metuose yra 52 savaitės, ty - 104 traukiniai per metus. Imam faktinį RB1 naudojimo laikotarpį nuo 2015 iki 2026 - 11 metų. 104 x 11, gaunam 1144 traukinių. RB1 360 mln kainą dalinam iš traukinių skaičiaus, ir gauname apie 315000 eur vieno traukinio vien infrastruktūros kaštus. Tikiuosi, kaip minimum sidabro tie traukiniai pakrauti buvo, kad atsipirktų.
Galų gale ir Mockavos terminalas, kurį Orlen Lietuva nesenai nusipirko už 45 mln ir ten krauna šimtus tūkstančių tonų naftos produktų per metus eksportui į Lenkiją ir Ukrainą ir naudojasi rekonstruotu ruoželiu iki sienos.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Koks skirtumas, kas buvo 2015? Jau 2017 to nebuvo ir nėra dabar. Koks tikslas apie tai kalbėti?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
RB1 buvo baigtas 2015 metais. Pirmas krovininis traukinys atvyko šiais 2021 metais (!). Prabėgo 6 metai (!), per tą laiką šiek tiek pavežiojo keleivius tuščiais traukiniais. Viskas. Net ir tie du krovininiai traukiniai per savaitę yra labai mažai. Dar 6 metai ir bus RB2. Žiūrėsim kaip bus ateity bet kolkas visiškas šnipštas ta RB1.
Šeštokai - Suwalki kroviniai judėjo nuo ~2016 metų. Gal ne taip intensyviai kaip norisi, bet čia jau LG lesyklėlės Basanaviačiaus g. problema., o ne geležinkelio.
Atsiverčiam maps.google.com; Mockavoje ant standartinės vėžės stovi cisternos, terminale ant rusiškos - irgi cistermos. Dar vienas sastatas - šalutinimae kelyje Trakiškėse, deja neįžiūriu kur jo galva.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2021.12.31, 18:44.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąGal baik juokinti žmones. Sprendimą tiesti ir kaip tiesti geležinkelį priėmė tikrai ne 2017 metais, nes geležinkelis jau buvo nutiestas 2015 metais. O apie Lenkijos planus 2015-ais ir dar anksčiau aš jau tau parašiau.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kalbant apie žmonių juokinimą. Tu net nežinai pro kur važiavo keleiviniai traukiniai į Bialystoką ir rašai kažkokius kliedesius apie 30km/h. Rašinėji visiškas nesąmones, neturi jokio supratimo apie projektą ir geležinkelio techninius parametrus ir visvien kiši savo trigrašį. Koks tikslas taip elgtis?
Na bet dėkoju už nemokamą forumo dalyvių linksminimą, nes kuo daugiau rašai, tuo kvailiau atrodai
- 1 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąNepataikiau su 1 trumpa atkarta. Ty nepataikė Latvijios Nacionalinis Transliuotojas kuris rėmėsi Lenkijos Infrastruktūros ministerija ir jos darbuotojais. Kieno konkrečiai informacija remiesi tu kad gali skelbti kas yra nesąmonė o kas ne? Tamsta išvis nieko nepateikė. Daug rašymo, daug triukšmo ir nulis informacijos. Nothing but hot air.
Na bet dėkoju už nemokamą forumo dalyvių linksminimą, nes kuo daugiau rašai, tuo kvailiau atrodai
Comment
-
Savaime aišku, kad RB1 buvo visiškas pinigų išmetimas ir sutikčiau pilnai su tuo įtarimu, kad tai galėjo būti Masiulio ir MG Baltic eilinė korumpuota afera, kurią būtinai reikia ištirti.
Ką mes gavome iš tų šimtų milijonų tiksliai? Anksčiau kroviniai iš Lenkijos užlipdavo ant rusiškos vėžės prie sienos ir taip patekdavo į Lietuvos geležinkelių tinklą bei važiuodavo tiesiai į tikslą. Pastačius RB1, kroviniai techniškai galėdavo važiuoti tiesiai iki Kauno keleivinės stoties, bet ten jiems nebuvo ką veikti, tad, be kelių parodomųjų reisų, kroviniai ta vėže nevažiavo ir toliau važiuodavo taip pat, kaip anksčiau.
Jei europinė vėžė iš karto būtų buvus pastatyta iki Palemono, o ne keleivinės stoties, būtų gal ir buvę galima apsimesti, kad RB1 buvo statoma kroviniams, bet dabar nėra likę absoliučiai jokio pateisinimo. Galimybė kroviniams keliauti iki Palemono atsirado labai neseniai, bet ir tai tik pro didžiausią Lietuvos geležinkelių sistemos 'butelio kakliuką' (Kauno tunelį). Dabar gal jau bus ir galima pamatyti vieną kitą krovininį traukinį kreivai šleivai važiuojantį europinę vėže pro tunelį iki Palemono, bet tokie traukiniai bus skirti daugiausia maršrutų išbandymui, o reikšmingų srautų ten nematysime kol nebus pastatyta RB2 su pilna signalizacija ir kt. dalykais.
Dėl RB1 infrastruktūros panaudojimo RB2 - what? Tai yra vieno kelio infrastruktūra tai ją reikės dvigubinti visur, o didesnė dalis carinės vėžės yra nepakankamai tiesi tam projektui. Gal ir susitaupys keli procentai projekte, bet ne daugiau, o to 'sutaupymo' kaina bus naujos trasos pritempinėjimas prie RB1 trasos (ką neišvengiamai darys projektuotojai).
Bet kokiu atveju, tai yra potencialiai viena didžiausių korupcijos bylų Lietuvos istorijoje ir būtų labai, labai smagu, jei į ją rimčiau pasižiūrėtų teisėsauga.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
FUD.
Šeštokai - Suwalki kroviniai judėjo nuo ~2016 metų. Gal ne taip intensyviai kaip norisi, bet čia jau LG lesyklėlės Basanaviačiaus g. problema., o ne geležinkelio.
Atsiverčiam maps.google.com; Mockavoje ant standartinės vėžės stovi cisternos, terminale ant rusiškos - irgi cistermos. Dar vienas sastatas - šalutinimae kelyje Trakiškėse, deja neįžiūriu kur jo galva.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąBet kokiu atveju, tai yra potencialiai viena didžiausių korupcijos bylų Lietuvos istorijoje ir būtų labai, labai smagu, jei į ją rimčiau pasižiūrėtų teisėsauga.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąGal galima tokias nesąmones kuo nors pagrįsti? Kaip jau rašiau, net Šarūnas Černiauskas nelabai rado korupcijos, gal jūs turite kažkokių įrodymų?- visiška nekompetencija
- korupcija
Comment
-
Parašė Litch Rodyti pranešimą
Kaip jūs įsikibę tų dviejų traukinių per savaitę. Paprasta matematika metuose yra 52 savaitės, ty - 104 traukiniai per metus. Imam faktinį RB1 naudojimo laikotarpį nuo 2015 iki 2026 - 11 metų. 104 x 11, gaunam 1144 traukinių. RB1 360 mln kainą dalinam iš traukinių skaičiaus, ir gauname apie 315000 eur vieno traukinio vien infrastruktūros kaštus. Tikiuosi, kaip minimum sidabro tie traukiniai pakrauti buvo, kad atsipirktų.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąSavo 'nesąmonėms' pagrįsti parašiau nemažą postą. Kad buvo iššvaistyti keli šimtai milijonų yra faktas.
- 1 patinka
Comment
-
Truputis istorijos
Panoramos archyvai. Baltijos ekspresas važiuos trumpiau. 1995-01-31
https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...ziuos-trumpiau
Darbo grupė, kurią sudarė Estijos, Latvijos, Lietuvos ir Lenkijos susisiekimo ministerijų, muitinių, pasienių ir geležinkelių ternybų atstovai, tiesiog sėdo į "Baltijos ekspresą" (Estijos geležinkeliams priklausantį traukinį) Taline ir per 22 valandas 40 minučių pasiekė Šeštokus. Priminsime, kad toks kelias tai galimas ViaBalticos-2 geležinkelio variantas.
https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...balt-rail-2000
Per Lietuvos-Lenkijos pasienyje esančią Šeštokų geležinkelio stotį pernai pervežta netoli 200 tūkst. keleivių. Sutrumpinus prastovas pasienio ir muitų kontrolėj iš Talino į Varšuvą važiuojančio "Baltijos ekspreso" kelionės laikas sutrumpėjo beveik pustrečios valandos. Keleiviams sudarytos geros sąlygos persėsti į Berlyno traukinį. Tačiau šito per maža - įgyvendinant Balt-Rail-2000 projektą Lietuvai, kaip ir kaimyninėms šalims, reikia iš esmės modernizuoti linijas, kuriomis važinėtų tarptautiniai traukiniai.
https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...ni-gelezinkeli
Apie galimybę įsilieti į Europos geležinkelių sistemą pratęsiant joje įprasto pločio geležinkelio vėžes (dabar jo teturime 22 kilometrus nuo Lenkijos sienos iki Šeštokų) Lietuvoje kalbama jau senokai. Tačiau ši idėja konkretizuoti pradėta tik po to kai tarptautiniu mastu buvo patvirtintas vadinamojo pirmojo transporto koridoriaus šiaurė-pietūs geležinkelio variantas. Dabar jau žinome, kad europinę vėžę pirmiausia turėsime iki Kauno, o toliau toks geležinkelis bus tiesiamas iki Rygos ar net Talino.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNėra faktas. Prašome įrodymų, jei taip teigiate. Nes kelias pastatytas, jei būtų iššvaistyta, jo nebūtų, arba jis neveiktų. Jis veikia (lėtai, nes be signalizacijos, bet jau atsibodo tą kartoti).
- 3 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Tokiais principais besivadovaujant, galima pastatyti 100 milijardų kainuojantį 1 km. geležinkelį, paleisti juo traukinį vieną kartą per 100 metų su trimis žmonėmis ir sakyti "aha, jis veikia, įrodykit, kad čia kažkas negerai". Dabartiniais eurais skaičiuojant, tam ruožui buvo išleista apie 400 milijonų eurų. Palyginimui, Tamperė pernai pasistatė dvi modernaus light rail linijas už 300 milijonų eurų. Tai yra labai rimti pinigai. Ką mes gauname už juos? Kad tarp 2022 ir 2026 ten GAL pravažiuos du traukiniai per savaitę iki Palemono? Gal tai nėra šimtaprocentinis pinigų išmetimas, bet koks 98% tai tikrai. Labai tikiuosi oficialių institucijų tyrimo šituo klausimu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė luknas Rodyti pranešimą
Gal turite konkrečių faktų, kuriais galėtumėte padėti tyrimui? Kokia Jūsų manymu tarnyba turėtų atlikti šį tyrimą?- Korupcija (Masiulio ir MG Baltic ryšiai?)
- Nekompetencija
- Pasikeitusi situacija, t.y. kažkokios priežastys dėl kurių tas projektas galėjo atrodyti kitaip jį pasirašant nei atrodo dabar (neįsivaizduoju, kas tai galėtų būti, bet niekada negali žinoti)
- 1 patinka
Comment
Comment