Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiek tiek apie naujus traukinius LRT

    Šitas sukėlė šypsnį (Lietuvos susisiekimo ministras):
    Tiesa, pats E. Sabutis pripažino, kad traukiniais keliauja itin retai. „Galiu meluoti, bet nemeluosiu. Tikrai retai važinėju traukiniais. Paskutinį kartą kaip keleivis važiavau 2020 metais“, – atskleidė jis.
    Galėtų tiriamaisiais tikslais bent po kartą kitą per metus nuvažiuoti iki įvairių stočių. O jei dar pasiėmęs dviratį ar vaikišką vežimėlį.

    Klausimas tiems, kas labiau žino: kas per naujo traukinio testavimus atliekame? Kodėl jie tike ilgai trunka? Teigia, jog keleiviams paruošti bus tik kitų metų antroje pusėje.

    Comment


      Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
      Šiek tiek apie naujus traukinius LRT

      Šitas sukėlė šypsnį (Lietuvos susisiekimo ministras):


      Galėtų tiriamaisiais tikslais bent po kartą kitą per metus nuvažiuoti iki įvairių stočių. O jei dar pasiėmęs dviratį ar vaikišką vežimėlį.

      Klausimas tiems, kas labiau žino: kas per naujo traukinio testavimus atliekame? Kodėl jie tike ilgai trunka? Teigia, jog keleiviams paruošti bus tik kitų metų antroje pusėje.
      Todėl, kad kiekvienas sąstato tipas yra tam tikra prasme gaminio prototipas. Kaip ir kiekvienas pastatas.

      Kiekvienas naujas gaminys testuojamas pagal toje industrijoje priimtus metodus. Pvz pastatui visi reikiami bandymai ir protokolų surinkimas trunka nuo 3 mėn.

      Comment


        Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
        LRT straipsnis apie naujus Stadlerius, apart kas jau žinoma, įdomus sakinys:


        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...iams-brangesni
        Kaip čia tai žadama pasiekt? Nauji maršrutai, S-Bahn Vilniuje?
        Tiesiog dabar paklausa viršija pasiūlą neretu atveju. Spėju (ir labai viliuosi), kad bus tiesiog didinami dažniai Vilnius-Klaipėda ir gal kituose maršrutuose. Tai ir surinks tuos keleivių skaičius nesunkiai. Na ir patogiais traukiniais bus šiaip daugiau norinčių važiuoti, nes dabar daug ką atbaido senos DRkės ar tampomi vagonai, į kuriuos sunku užlipti nuo žemų peronų. 10 mln. iki 2030 toks gana konservatyvus estimate, nes galėtų būti ir daugiau.

        Comment


          Norint didinti keleivių skaičių, reikia daugiau naujų riedmenų. Dabar užsakyti intercity tipo traukiniai lyg ir skirti Vilnius-Klaipėda. Dar Vilnius-Kaunas reikėtų naujų riedmenų, o esamas Škodas paleisti priemiesčio/miesto susisiekimui prie didžiųjų miestų.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Tiesiog dabar paklausa viršija pasiūlą neretu atveju. Spėju (ir labai viliuosi), kad bus tiesiog didinami dažniai Vilnius-Klaipėda ir gal kituose maršrutuose. Tai ir surinks tuos keleivių skaičius nesunkiai. Na ir patogiais traukiniais bus šiaip daugiau norinčių važiuoti, nes dabar daug ką atbaido senos DRkės ar tampomi vagonai, į kuriuos sunku užlipti nuo žemų peronų. 10 mln. iki 2030 toks gana konservatyvus estimate, nes galėtų būti ir daugiau.
            LTG Infra skaidrėse apie elektrifikavimą buvo minima, kad Vilnius - Klaipėda “Traukinių skaičius per parą:
            32 poros prekinių traukinių ir 10 porų keleivinių traukinių”
            Kažkur dar girdėjau apie tai, kad piko metu nori jungti 2 traukinius į vieną (5+5 vagonai)

            Comment


              Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

              LTG Infra skaidrėse apie elektrifikavimą buvo minima, kad Vilnius - Klaipėda “Traukinių skaičius per parą:
              32 poros prekinių traukinių ir 10 porų keleivinių traukinių”
              Kažkur dar girdėjau apie tai, kad piko metu nori jungti 2 traukinius į vieną (5+5 vagonai)
              Traukiniai užsakyti su galimybe sujungti 3 į vieną sąstatą esant poreikiui. Nemanau kad labai dažnai tiek sujunginės, bet vasarą savaitgaliais į Klaipėdą tikriausiai bus.

              Comment


                Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                Traukiniai užsakyti su galimybe sujungti 3 į vieną sąstatą esant poreikiui. Nemanau kad labai dažnai tiek sujunginės, bet vasarą savaitgaliais į Klaipėdą tikriausiai bus.
                Vasara tikrai bus bent 2 sujungiami bent kai kuriais reisais. Mokslo metu galbūt piko valandomis bus 2 į vieną jungiami.

                Comment


                  Tiesa, pats E. Sabutis pripažino, kad traukiniais keliauja itin retai. „Galiu meluoti, bet nemeluosiu. Tikrai retai važinėju traukiniais. Paskutinį kartą kaip keleivis važiavau 2020 metais“, – atskleidė jis.
                  Tai labai daug paaiškina apie mūsų ministrus bendrai. Tas pats su įmonių vadovais, LTG vadovas tais traukiniais nevažinėja, o koks VVT bosas be prezentacijų, nėra lipęs į tuos bomžvežius.

                  Comment


                    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                    Tai labai daug paaiškina apie mūsų ministrus bendrai. Tas pats su įmonių vadovais, LTG vadovas tais traukiniais nevažinėja, o koks VVT bosas be prezentacijų, nėra lipęs į tuos bomžvežius.
                    Na apie VVT taip nesakyčiau. Pagal pažįstamo vairuotojo pasakojimą vadovas važinėja jūsų vadinamais “bomžvežiais”. Tas pats ir su Benkunsku, bent kartą per savaitę važinėja VT. Pačiam net teko pamatyti jį 119 autobuse.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      esamas Škodas paleisti priemiesčio/miesto susisiekimui prie didžiųjų miestų.
                      Kokiuose elektrifikuotuose ruožuose įsivaizduojate priemiesčio/miesto susisiekimą?

                      Comment


                        Parašė eigh Rodyti pranešimą

                        Kokiuose elektrifikuotuose ruožuose įsivaizduojate priemiesčio/miesto susisiekimą?
                        Vilniuje nuo Lentvario ir Juodšilių. Jau kitoje temoje aptarti galimi maršrutai ir reikalingos stotelės.
                        Šiauliai - Radviliškis ir pan.

                        Jeigu kažkur neelektrifikuota, tai galima ir elektrifikuoti, nes artimiausiais metais ir tos Škodos be papildomo įdirbio neatsilaisvintų.

                        Comment


                          Parašė eigh Rodyti pranešimą

                          Kokiuose elektrifikuotuose ruožuose įsivaizduojate priemiesčio/miesto susisiekimą?
                          Radviliškis - Šiauliai laisvai būtų galima, Klaipėdos apylinkėse gal kažkiek (realiai reikėtų iki Šilutės elektrifikacijos kad būtų efektyvu, bet Kretinga - Rimkai su kokia papildoma stotele tarp Klaipėdos ir Rimkų galėtų veikti) ir galima šalia Vilniaus ratus sukioti. Bet visais atvejais reiktų kooperacijos iš miestų/savivaldybių pusės kad įrengti papildomų stotelių ir pan. Realiai nematau kaip puikių šansų.

                          Comment


                            Sukūriau žemėlapiuką kaip galėtų suburbijos traukiniai atrodyti Lietuvoje su stotelėmis perspektyviose statybai vietose : https://metrodreamin.com/edit/QVJUYn...hwbGlnQjU0Mnw3

                            Comment


                              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                              Radviliškis - Šiauliai laisvai būtų galima, Klaipėdos apylinkėse gal kažkiek (realiai reikėtų iki Šilutės elektrifikacijos kad būtų efektyvu, bet Kretinga - Rimkai su kokia papildoma stotele tarp Klaipėdos ir Rimkų galėtų veikti) ir galima šalia Vilniaus ratus sukioti. Bet visais atvejais reiktų kooperacijos iš miestų/savivaldybių pusės kad įrengti papildomų stotelių ir pan. Realiai nematau kaip puikių šansų.
                              VMS su LTG gi pradėjo bendradarbiavimą. Manau bus koks Grigiškės/Lentvaris (priklauso nuo finansavimo) - Vilnius - Naujoji Vilnia ir Vilnius - Oro Uostas - Valčiūnai maršrutai. Ruožas iki Valčiūnų elektrifikuojamas todėl galimi variantai.

                              Comment


                                Parašė eigh Rodyti pranešimą

                                Kokiuose elektrifikuotuose ruožuose įsivaizduojate priemiesčio/miesto susisiekimą?
                                Jau daug kartų apie tai buvo kalbėta. Kena/N. Vilnia - Trakai/Vievis galėtų būti pagrindinis priemiestinis susisiekimo tinklas. Klaipėda - Kretinga/Palanga taipogi turėtų būti, bent jau vasaros sezonu būti vietinių traukinių.

                                Comment

                                Working...
                                X