Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
O sakykit, ką veiksit Klaipėdoje ar Palangoje nuo 6 ryto, kai daugumoje įsiregistravimas į viešbučius ar apartamentus be 13 ar net 14 valandos, net neprasideda ?Aišku čia diskusija vardan diskusijos, bet faktas jog naktinis traukinys poilsiautojams ar juo labiau verslininkams nebus toks populiarus, kaip kad norėtųsi.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Nepatikėsi, bet kai kurie žmonės dar ir dirba.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
Kur ryte dirbsi? Ant suoliuko basankėj išsitraukęs makbuką?
Comment
-
Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
Kur ryte dirbsi? Ant suoliuko basankėj išsitraukęs makbuką?
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai kam komentuoji?
Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Dabar yra geras pavyzdys, kiek trunka kelionė tarp Kauno ir Klaipėdos:
17.00 Kaunas - 19.04 Šiauliai
19.12 Šiauliai - 21.04 Klaipėda (Vilnius-Klaipėda traukinys)
Taigi, keturios valandos. Galbūt būtų galima kelioms minutėms sutrumpinti sustojimą Šiauliuose, panaikinti Kaunas-Šiauliai atkarpoje tris mažareikšmes stoteles, bet esmė išlieka ta pati - 3.50 val. ar panašiai, lyginant su 2.30 val. autobusu.
Manau, kad geriau būtų dažninti susisiekimą Kaunas-Šiauliai ir suderinti su Klaipėdos link vykstančiais traukiniais, kad norintieji į Klaipėdą, Kretingą, Plungę ar Telšius galėtų patogiai persėsti. Juolab, kad tiesioginis traukinys Kaunas-Klaipėda atkarpoje Jonava-Klaipėda sukurtų neproporcingai didelį dažnumą.
O paversti 2 val. kelionę automobiliu arba 2.30 val. kelionę autobusu naktiniu traukiniu būtų stipru ir - neabejotinai - nekonkurencinga.
Vat kodėl amžinai pilnas Vilnius-Klaipėda važiuoja kas tris valandas arba kodėl konkurencingas maršrutas Kaunas-Šiauliai iki šiol važiuoja kartą ar du per dieną - išlieka klausimas. Tarp tokių miestų kaip Kaunas ir Šiauliai traukiniai apskritai turėtų važiuoti taktiniu tvarkaraščiu kas dvi valandas, kartą ar du per dieną pridedant papildomus lėtuosius regioninius traukinius stojančius kiekviename kaime. Populiariuoju Vilnius-Klaipėda taip pat.Paskutinis taisė eigh; 2025.05.05, 12:47.
- 8 patinka
Comment
-
Naktinis Klaipėda-Vilnius gal ir būtų patogus vykstantiems į komandiruotę Vilniuje, kuriems reikia būti 8-9 val. ryto. Klausimas kiek tokių yra. Ar yra poreikis iš Vilniaus į Klaipėdą tokiu laiku. O daryti turistams didelį naktinį traukinį-restoraną "saulėlydis-saulėtekis" poreikis turbūt nedidelis.
Comment
-
Man apskritai atrodo, kad viena Lietuva per maža naktiniams maršrutams. Kad būtų bent kažkiek logiškas, Vilnius-Klaipėda turėtų išvykti iki vidurnakčio ir atvykti bent jau 6 val. ryto, taigi, kelionė turėtų trukti mažiausiai 6 val., kai dabar kelionė trunka plius minus 4. Kur ištraukti kelias papildomas valandas? Dirbtinai lėtinti važiavimą? Tuščiai stoti kiekviename kaime? Ilgai stovėti Šiauliuose ar kitur? Jeigu taikyti į 8-9 ryto, traukinys apskritai turėtų išvykti kokią 2-3 val. ryto - kas norės pusę nakties nemiegoti ir atvykti į Klaipėdą/Vilnių pavargęs ir nesiprausęs? Kas išvis yra tie mistiniai verslininkai, kuriems žūtbūt reikia būti Klaipėdoje/Vilniuje ryte, o ne susiskambinti per Zoom, ir dėl kokių priežasčių jie rinksis naktinę kelionę traukiniu, o ne iš vakaro arba anksti ryte per 3 val. nuvažiuoti automobiliu?
Vienintelis teorinis panašus maršrutas galėjo būti Minskas (arba tolesni Baltarusijos miestai)-Klaipėda. Tuomet atstumas ir alternatyvų nebuvimas gal ir pateisintų turistinį naktinį traukinį vasarą. Bet dėl visiems suprantamų priežasčių tai neįmanoma ir kažin ar artimiausioje ateityje bus - ir labai gerai.Paskutinis taisė eigh; 2025.05.05, 13:32.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąKaunas-Varšuva ir Vilnius-Kaunas-Ryga-Talinas būtų tinkami naktiniams maršrutams.
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Ir ką veikti atvažiavus Rygoje tarp 3 val. ir 4 val. nakties?
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Ir ką veikti atvažiavus Rygoje tarp 3 val. ir 4 val. nakties?
Ekskursija po Senamiestį.
Taip, buvau pakeliui įTalllinnnąąąą.
Ten kažkaip ankstokai ryte turėjom atvyki į Helsinkio keltą, tai didelio pasirinkimo nebuvo ką veikti. Jūroje naktį maudytis pavojinga, ypač kaip pusė autobuso laipsniuose.
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Ir ką veikti atvažiavus Rygoje tarp 3 val. ir 4 val. nakties?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąMan apskritai atrodo, kad viena Lietuva per maža naktiniams maršrutams. Kad būtų bent kažkiek logiškas, Vilnius-Klaipėda turėtų išvykti iki vidurnakčio ir atvykti bent jau 6 val. ryto, taigi, kelionė turėtų trukti mažiausiai 6 val., kai dabar kelionė trunka plius minus 4. Kur ištraukti kelias papildomas valandas? Dirbtinai lėtinti važiavimą? Tuščiai stoti kiekviename kaime? Ilgai stovėti Šiauliuose ar kitur? Jeigu taikyti į 8-9 ryto, traukinys apskritai turėtų išvykti kokią 2-3 val. ryto - kas norės pusę nakties nemiegoti ir atvykti į Klaipėdą/Vilnių pavargęs ir nesiprausęs? Kas išvis yra tie mistiniai verslininkai, kuriems žūtbūt reikia būti Klaipėdoje/Vilniuje ryte, o ne susiskambinti per Zoom, ir dėl kokių priežasčių jie rinksis naktinę kelionę traukiniu, o ne iš vakaro arba anksti ryte per 3 val. nuvažiuoti automobiliu?
Kai važinėdavau naktiniu Klaipėdos traukiniu, visada būdavo gan daug keleivių. Ir jie nelipdavo Kaune, bet labiau taikydavos į Žemaitėją. Išskyrus tuos, kurie išlipdavo Pravieniškėse, bet ten kita istorija.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąTai jei jau naktinį tai gal tada Kaunas-Vilnius-Daugpilis-Ryga-Tartu-Talinas
- 1 patinka
Comment
Comment