Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Atvažiuos elektriniai, atsilaisvins visos Pesos, DRakonams poreikio nebeliks.

    Comment


      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
      Atvažiuos elektriniai, atsilaisvins visos Pesos, DRakonams poreikio nebeliks.
      Visos Pesos yra su viršridą.

      Comment


        Valkininkų stotyje. Dvi vagone iš Marcinkonių. Motrisė į Varėną
        Attached Files

        Comment


          Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
          Valkininkų stotyje. Dvi vagone iš Marcinkonių. Motrisė į Varėną
          Norite pasakyti, kad ant tiek nusiritome, kad vietoj 3 vagonų Drakono leidžiama motrisė? LTG LINK WTF???

          Comment


            Tam tikrais grafikais į Varėną tikrai srautas nebūna didelis, tad motrisė susitvarko. Aišku, jei būtų 2x 630Ml, būtų geriau.

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
              Tam tikrais grafikais į Varėną tikrai srautas nebūna didelis, tad motrisė susitvarko. Aišku, jei būtų 2x 630Ml, būtų geriau.
              Motrisė apskritai nelabai ir skiriasi nuo drakono. Ir drakonas, ir motrisė neturi kondicionieriaus, bei įėjimas tragiškas visomis prasmėmis. Sėdynės tai kaip papulsi, bet vistiek +- tas pats.

              Comment


                O tai drakonai visiškai užsimušė, kad nebesiunčiami? Ir iš kurių maršrutų imami 620m ir 630ml? Ar jie dažniausiai rezerve stovi ir nedirba?

                Comment


                  Teko gegužės 1 važiuoti 10:30 į Marcinkonis. Ir kaip pavydu buvo žiūrėti į žmones kurie važiuoja į oro uostą ir turi net dviejų vagonų traukinį.
                  Mes aišku gavome patį didžiausią LTG turimą riedmenį PESA 610M. Jis yra tikrai labai komfortiškas, mano ūgis 185 cm, prieš mane sėdėjo panašaus ūgio žmogus, tai tikrai teko intymiai bendrauti su jo keliais ir krepšiu iki Varėnos. Mano draugui po tokio važiavimo net pradėjo skaudėti nugarą. Galvoju, kad tiems kurie stovėjo ar sėdėjo ant savo kuprinių buvo komfortiškiau Aišku, trūko dar kokių 20 keleivių, kad ir stovintiems būtų galima intymiau pabendrauti, tada tikrai būtume kaip šprotai konservų dėžutėje.. Kai Varėnoje viskas aplaisvėjo, tai buvo taip malonu pastovėti, nes jau ir mano kūnas nebeišlaikė to kelionės komforto... Šiaip turiu pasiūlymą LTG, reiktų išmontuosi šiame riedmenyje vienoje pusėje sėdynes, tai tilptų daugiau stovinčių, tada gal net į Kauną galima būtų leisti.
                  p.s. kaip smagu atgal šiandien grįžti namo automobiliu, nes nesinorėjo vėl rizikuoti būti užkonservuotu. Su tokiais traukiniais tikrai nereikia stebėtis, kad keleivių mažėja, nes tikrai kažkas turi būti blogai žmogui, kad jis dvi valandas kratytųsi tokiu š gabalu, nes bent jau senam "drakone" dar bent galėjai ant nieko neužlipdamas pasivaikščioti.
                  Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!

                  Comment

                  Working...
                  X