Išsaugoti negalima sunaikinti
Panašu, kad pastangos, jog originalus ir išskirtinis geležinkelių riedmuo atsidurs muziejuje, bliūkšta.
LTG interneto puslapyje paskelbta informacija, kad šiuo metu vyksta naudotų riedmenų pardavimo aukcionas. Viešai prieinamuose aukciono dokumentuose galima pamatyti ir dyzelinę automotrisę AR2.
Galbūt paklausite, kuo ji išskirtinė? Tuo, kad tai nėra serijiniu būdu gamintas riedmuo. Šiek tiek prisimenant istoriją, 1997 metais pagal Lietuvos (LG) ir Latvijos (LDz) geležinkelių užsakymą Rygos vagonų gamykla (RVR) pagamino dvi AR2 serijos automatrises AR2-01 (perduota Latvijos geležinkeliams) ir AR2-02 (perduota Lietuvos geležinkeliams).
Ilgą laiką automotrisė AR2-02 buvo eksploatuojama Kauno lokomotyvų ceche, keleivius vežiojo maršrutais Kaunas - Jonava ir Kaunas - Marijampolė. Vėliau po 2012 metų perduoda Vilniaus dyzelinių traukinių depui, kur dar porą metų epizodiškai vežiojo keleivius maršrutais Vilnius - Oro Uostas, Vilnius - Jašiūnai, Vilnius - Varėna ir kt. Apie 2014-2015 metus baigta šios automotrisės eksploatacija, automotrisė ilgą laiką stovėjo patvoryje su viltimi būti perduota Geležinkelių Muziejui.
Reziumuojant galima daryti išvadą, kad šiais laikais istorinė atmintis ir technikos palikimas neturi prasmės. Svarbiausia "efektyvinti", "išgryninti" veiklas ir uždirbti kuo daugiau pinigų.
Panašu, kad pastangos, jog originalus ir išskirtinis geležinkelių riedmuo atsidurs muziejuje, bliūkšta.
LTG interneto puslapyje paskelbta informacija, kad šiuo metu vyksta naudotų riedmenų pardavimo aukcionas. Viešai prieinamuose aukciono dokumentuose galima pamatyti ir dyzelinę automotrisę AR2.
Galbūt paklausite, kuo ji išskirtinė? Tuo, kad tai nėra serijiniu būdu gamintas riedmuo. Šiek tiek prisimenant istoriją, 1997 metais pagal Lietuvos (LG) ir Latvijos (LDz) geležinkelių užsakymą Rygos vagonų gamykla (RVR) pagamino dvi AR2 serijos automatrises AR2-01 (perduota Latvijos geležinkeliams) ir AR2-02 (perduota Lietuvos geležinkeliams).
Ilgą laiką automotrisė AR2-02 buvo eksploatuojama Kauno lokomotyvų ceche, keleivius vežiojo maršrutais Kaunas - Jonava ir Kaunas - Marijampolė. Vėliau po 2012 metų perduoda Vilniaus dyzelinių traukinių depui, kur dar porą metų epizodiškai vežiojo keleivius maršrutais Vilnius - Oro Uostas, Vilnius - Jašiūnai, Vilnius - Varėna ir kt. Apie 2014-2015 metus baigta šios automotrisės eksploatacija, automotrisė ilgą laiką stovėjo patvoryje su viltimi būti perduota Geležinkelių Muziejui.
Reziumuojant galima daryti išvadą, kad šiais laikais istorinė atmintis ir technikos palikimas neturi prasmės. Svarbiausia "efektyvinti", "išgryninti" veiklas ir uždirbti kuo daugiau pinigų.
Comment