Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė DKL Rodyti pranešimą

    Baisu... bet gal pasimatuojame keleivių kilometrais per metus

    PV 693 mln. vs LTG Link 537 mln.

    Mažiau baisiai atrodo?
    Vis tiek, tiek kilometrais, tiek pačiu keleivių skaičiumi lenkia gana stipriai, o latvių milijonu mažiau nei lietuvių. Teko lankytis Rygoj geležinkelių muziejuj, tai akivaizdu, kad istoriškai Ryga buvo žymiai svarbesnis geležinkelių mazgas, o pvz tarpukariu jei per Kauną dar vykdavo judėjimas, tai Vilnius lenkų buvo išvis paliktas kažkur nuošaly. Todėl ir nestebina, kad latvių geresnė infrastruktūra, bet Lietuva toli gražu neišnaudoja savo geležinkelių taip kaip latviai, ypač su priemiestiniais maršrutais.

    Comment


      Parašė Aiwux Rodyti pranešimą

      Vis tiek, tiek kilometrais, tiek pačiu keleivių skaičiumi lenkia gana stipriai, o latvių milijonu mažiau nei lietuvių. Teko lankytis Rygoj geležinkelių muziejuj, tai akivaizdu, kad istoriškai Ryga buvo žymiai svarbesnis geležinkelių mazgas, o pvz tarpukariu jei per Kauną dar vykdavo judėjimas, tai Vilnius lenkų buvo išvis paliktas kažkur nuošaly. Todėl ir nestebina, kad latvių geresnė infrastruktūra, bet Lietuva toli gražu neišnaudoja savo geležinkelių taip kaip latviai, ypač su priemiestiniais maršrutais.
      Tai, o jums nesakė, kad Ryga buvo Pabaltijo respublikų geležinkelių centru, kuriame sovietmečiu (o gal ir net carinėje Rusijoje? Reikia nepamiršti, kad Rusijos imperijoje Ryga buvo trečias pagal dydį miestas) buvo sprendžiama geležinkelių tinklo plėtra? Štai jums ir atsakymas, kodėl geležinkelių tinklas Latvijoje išvystytas plačiausiai.

      Comment


        Parašė Perfect Rodyti pranešimą

        Tai, o jums nesakė, kad Ryga buvo Pabaltijo respublikų geležinkelių centru, kuriame sovietmečiu (o gal ir net carinėje Rusijoje? Reikia nepamiršti, kad Rusijos imperijoje Ryga buvo trečias pagal dydį miestas) buvo sprendžiama geležinkelių tinklo plėtra? Štai jums ir atsakymas, kodėl geležinkelių tinklas Latvijoje išvystytas plačiausiai.
        Būtent, spėju iš esamo tinklo pastatyta per paskutinius 35 nepriklausomybės metus tik labai maža dalis esamų bėgių. Taip pat pat kaip ir tramvajai miestuose.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Pabandykite iki Klaipėdos su automobiliu važiuoti po Kėdainius ir Šiaulius kaip traukinys ir dar paprastas siauras kelias, visai kita kelionės ir trukmė ir komfortas gaunasi.
          Kodėl taip apsunkti kelionę? Kuo netinka Žemaičių plentas arba kelionė panemune?

          Comment


            Parašė Perfect Rodyti pranešimą

            Tai, o jums nesakė, kad Ryga buvo Pabaltijo respublikų geležinkelių centru, kuriame sovietmečiu (o gal ir net carinėje Rusijoje? Reikia nepamiršti, kad Rusijos imperijoje Ryga buvo trečias pagal dydį miestas) buvo sprendžiama geležinkelių tinklo plėtra? Štai jums ir atsakymas, kodėl geležinkelių tinklas Latvijoje išvystytas plačiausiai.
            Diskusija buvo apie tai AR Latvijos geležinkelių tinklas yra išvystytas geriau, ir yra teigiančių, kad taip nėra. Tavo pranešimas yra atsakymas į hipotetinį teiginį, kad Latvija išvystė savo tinklą nepriklausomybės laikotarpiu, t.y. į teiginį, kurio niekas šitoje temoje nepateikė, nes visiems yra akivaizdu, kad taip nebuvo (net jei ir latviai atitolo nuo Lietuvos per tą laiką). Visiems aišku, kad tiek Latvija, tiek Lietuva paveldėjo savo geležinkelius iš gerokai senesnių laikų.

            Tokia argumentavimo taktika yra vadinama ‘šiaudinė baidyklė’ (angl. strawman).

            Comment

            Working...
            X