Dar vienas gyvas pvz., kad nereikia pulti pjaustyti senų riedmenų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Buvusios TSRS šalių geležinkeliai
Collapse
X
-
Tuo tarpu Moldovoje pradėjo trūkti D1 traukinių. Keli iš jų užsilenkė. Modernizaciją ištiko pravalas - keli modernizuoti jau nevažinėja virš metų, nes išaiškintos kelios rimtos projektavimo klaidos, dėl ko užsilenkia variklis ir pavara. Vietoje D1 kai kuriose linijose paleido šilumvežius su vagonais, net dvi automotrises iš D1 galvų sukabino + šilumvežis ir paleido. LG gi savo D1 pardavė į metalo laužą...
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąDar vienas gyvas pvz., kad nereikia pulti pjaustyti senų riedmenų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTuo tarpu Moldovoje pradėjo trūkti D1 traukinių. Keli iš jų užsilenkė. Modernizaciją ištiko pravalas - keli modernizuoti jau nevažinėja virš metų, nes išaiškintos kelios rimtos projektavimo klaidos, dėl ko užsilenkia variklis ir pavara. Vietoje D1 kai kuriose linijose paleido šilumvežius su vagonais, net dvi automotrises iš D1 galvų sukabino + šilumvežis ir paleido. LG gi savo D1 pardavė į metalo laužą...
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTai ką jūs siulot, imt pavyzdį iš tokių valstybių kaip Azerbaidžianas ir Moldova????
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTai ką jūs siulot, imt pavyzdį iš tokių valstybių kaip Azerbaidžianas ir Moldova????
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąBet jie gi parduodami aukcione, kas trukdė pirkt??? Jei manevrinius perka, manau domisi ir kitų riedmenų įsigyjimu.Paskutinis taisė Al1; 2015.05.30, 21:36.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kas tau nepatinka? Neparduoti vien dėl to, kad tai Moldova ar Azerbaidžanas... Nu tai Lietuva niekada gerai ir negyvens su tokia politika. Deja ir negyvena, nes tokią vykdo - geriau tegul būna nuostoliai, negu parduoti. Ar "moralė" neleidžia?
Comment
-
Jie tą daro ne iš gero gyvenimo. Nors dalis estų ER2 ne tokie ir seni. Dar gali tarnauti 15 metų. Šiaip Azerbaidžane priemiestinis susisiekimas geležinkeliais išnaikintas net 2 milijonus turinčio Baku priemiestyje. Šie ER2 tikriausiai bus naudojami kaip ekspresai tarpmiestiniam susisiekimui.Paskutinis taisė Al1; 2015.05.30, 21:40.
Comment
-
Manau nepakenks , kad įmesiu nuorodą. Kažkoks kaimas Rusijoje , kuriame atvažiavimas iki jo - tik geležinkeliu. Foto yra įdomios , nuofotografuoti įvairūs TY7 .Pažiūrėkite , atrodo gyvenam lyg ir XXI a. ...
http://www.15min.lt/galerija/niuri-r...kiniai-71838#_Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Vietiniai gyventojai šį rajoną vadiną Šanchajumi.
https://www.youtube.com/watch?v=Rzuiopwo0ts
https://www.youtube.com/watch?v=NUkD-mCTcO8
Kaip suprantu, tai yra pravažiuojamas kelias į naftos perdirbimo gamyklą.
Comment
-
Azerbaidžanas, Gruzija ir Turkija baigia tiesti geležinkelį Baku - Tbilisis - Karsas. Atidarymas jau šią vasarą. Iš tiesų tai yra geležinkelio linijos nuo Baku iki Tbilisio ir nuo Tbilisio iki Achalkalakio (Gruzijoje) rekonstrukcija. Toliau iki Karso - nauja linija. Nauja linija - 98 km, iš jų 30 km Gruzijoje, likę Turkijoje. Nauja linija kalnuose. Turkijoje nuo Karso link Gruzijos bus naudojama apie 10 km geležinkelio linijos, kuri eina į Armėniją. Tie 10 km rekonstruojami.
Tiems, kas nežino - Karso sritis iki Pirmojo pasaulinio priklausė Rusijai, Turkija ją užkariavo. Geležinkelis į į Karsą buvo nutiestas iš Giumrio Armėnijoje dar caro laikais. Tarybiniais metais veikė, bet po TSRS žlugimo dėl visiems žinomų armėnų ir turkų santykių geležinkelis buvo uždarytas.
Geležinkelio linija nebus "europinės" vėžės. Gruzijoje bus 1520 mm. Turkijoje, aišku, 1435 mm. Keleiviniams susisiekimui pagaminti vagonai su keičiama ratų vėže. Vagonai priklauso Azerbaidžano geležinkeliams.
Žinoma, trumpesnis variantas buvo nutiesti geležinkelį per Armėniją, būtų tereikėję iš esmės tik rekonstruoti esamus geležinkelius, bet vėlgi, dėl Armėnijos ir Azerbaidžano bei Turkijos santykių tai neįmanoma.
Lietuvoje praėjusių metų pabaigoje išleista knyga apie šį geležinkelio projektą anglų k. Vienas iš autorių - lietuvis.
http://www.1news.az/politics/20161206025300616.htmlPaskutinis taisė Al1; 2017.04.11, 07:23.
Comment
-
Sveiki
http://www.trains-worldexpresses.com/500/515.htm
Radau nuotrauka Vladivostok - Moscow with French-built FR-37
Ar USSR naudojo vakarietiskus lokomotyvus?
Comment
Comment