Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Nesupratau kodėl mane pacitavote bet neatsakėte nei į vieną klausimą. Taigis, dar kartą:
    Kokia prasmė Druskininkus jungti skirtingomis vėžėmis? Ar Druskininkams/Vilniui/Kaunui/Alytui geriau kad iš Vilniaus arba Kauno atvažiavę traukiniai negali važiuoti toliau?
    Kol pastatys trasą (ar išvis statys) Kaunas-Alytus-Druskininkai, tai Vilnius-Marcinkonys jau bus maksimaliai nusidėvėjęs, tad bet kokiu atveju reiks rekonstrukcijos.
    Tad manau statant naujas trasas reiktų žiūrėti į europinę vėžę, o laikui bėgant senas rusiškas modernizuoti i europines. Su priešingu požiūriu taip ir liksime su rusišku geležinkeliu.

    Comment


      Parašė B.S. Rodyti pranešimą
      Gal ir bus tiesioginis Vilnius-Druskininkai (per aplinkui), bet toks traukinys stos visur. Čia panašiai kaip fantazuoti apie traukinį Vilnius-Joniškėlis stojantį kiekvienoje Aukštaitijos stotelėje, bet po to nuo Kauno ekpsresas iki Vilniaus.
      ​​​​​
      Teko važiuoti panašiu iš Romos į Neapolį. Kol išvažiavo iš Romos priemiestinių zonos - lėkė kaip elektrinis. O paskui - stojo ant kiekvieno kampo.

      Comment


        Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
        Nebus Jokio Vilnius-Kaunas-Druskininkai. Kaip nėra jokio Kybartai-Kaunas-Vilnius ar Marijampolė-Kaunas-Vilnius. Iš Marijampolės yra Vilnius-Mockava, bet tai traukinys į Lenkiją. Kol tokio nebuvo niekas nesvarstė Vilnius-Kaunas-Marijampolė. O tos 38 min. tai tas pats kaip dar prieš 20 metų kalbos, kad Vilnius-Klaipėda visą trasą važiuos 160 km/h greičiu.
        Nėr nes ne elektryčkos iki Marės važiuoja. Savu laiku anksčiau leisdavo tiesioginį dyzeliuką

        Comment


          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

          Kol pastatys trasą (ar išvis statys) Kaunas-Alytus-Druskininkai, tai Vilnius-Marcinkonys jau bus maksimaliai nusidėvėjęs, tad bet kokiu atveju reiks rekonstrukcijos.
          Tad manau statant naujas trasas reiktų žiūrėti į europinę vėžę, o laikui bėgant senas rusiškas modernizuoti i europines. Su priešingu požiūriu taip ir liksime su rusišku geležinkeliu.
          Aš su tuo sutinku. Juk dėl to ir skudžiuosi, ieškodamas logikos tame žemėlapyje. Nematau jokios logikos Druskininkus pajungti dviem skirtingomis vėžėmis. Anot kai kurių, vilniečiai galės važinėti ratais per Kauną, lyg tai būtų kažkoks pliusas, kai žemėlapis rodo kad galima bus nuvažiuoti tiesiogiai.
          Ir išvis, Kaunas-Alytus-Druskininkai atrodo logiškai tik jeigu vėžė toliau bus pratęsiama iki Gardino.

          Comment


            Parašė B.S. Rodyti pranešimą

            Aš su tuo sutinku...
            Ir išvis, Kaunas-Alytus-Druskininkai atrodo logiškai tik jeigu vėžė toliau bus pratęsiama iki Gardino.
            iki Gardino europietišką vėžę???

            Comment


              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

              iki Gardino europietišką vėžę???
              Su dabartine situacija turbūt nelabai logiška. Bet šiaip tai nuo Lenkijos iki Gardino yra ir standartinė vežė ir visai neseniai buvo aktyviai naudojama PKP traukinių.

              Comment


                https://www.facebook.com/share/15ybR...ibextid=wwXIfr
                «LTG grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ nuo pernai metų vasaros testavusi dinaminės kainodaros projektą populiariausiame maršrute Vilnius–Kaunas–Vilnius, naujovę pradės taikyti kituose maršrutuose: iki 40 proc. pigiau bilietus nuo balandžio 14 dienos galima bus įsigyti į Vilnius–Kaunas–Vilnius reisus, dinaminė kainodara bus taikoma maršrutuose Kaunas–Šiauliai–Kaunas, Kaunas–Marijampolė–Kaunas, Vilnius–Trakai–Vilnius ir Vilnius–Varėna–Marcinkonys–Varėna–Vilnius. Šiais maršrutais naudojasi daugiau nei 50 procentų visų traukinių keleivių.»

                Comment


                  Norėčiau užduoti vieną klausimą.
                  Gal kas žino atsakymą į klausimą kiek +- testuoja naujus traukinius? Tada galima būtų pabandyti spėti kada +- nauji traukiniai pasieks Lietuvą.

                  Comment


                    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                    Norėčiau užduoti vieną klausimą.
                    Gal kas žino atsakymą į klausimą kiek +- testuoja naujus traukinius? Tada galima būtų pabandyti spėti kada +- nauji traukiniai pasieks Lietuvą.
                    Girdėjau jog pirmas keleivinis traukinys planuojamas šiais metais dar, kažkur link metų galo labiau.

                    Comment


                      Iš vakar dienos interviu apie Rail Baltica:

                      – Iš to, ką jūs kalbate, panašu, kad net ir 2030-ais ar po jų su europine vėže ir „Rail Baltica“ susiję darbai nesibaigs. Turbūt pilnai Baltijos šalių integracijai su Europa reikia ir dvikelio geležinkelio, ir daugiau europinės vėžės atšakų. To, ką mes planuojame turėti 2030 metais, tai integracijai turbūt nepakanka?

                      – Tikrai taip, čia yra platesnė tema. Europos Komisija su nauju vadinamu TEN-T, transeuropinio transporto tinklo reglamentu išėjusi su sprendimais, kad Europoje vėžė turi būti standartinė visur, visose valstybėse.

                      Kaip mes kalbėjome, jeigu pasižiūrėtume Lietuvos istoriją, jeigu mes atsiverčiame ir pasižiūrime, kokio pločio geležinkelis, galime pasakyti, kam mes priklausome – ar Rusijos imperijai, ar Vokietijai, ar dar kažkam. Dabar yra iškreipta realybė – mes priklausome Europos Sąjungai, o bėgiai sako ką kita.

                      Kai prasidėjo Ukrainos karas, Europos Komisija labiau suprato saugumo dalykus, nes iki tol, tiesą pasakius, buvo gana sudėtinga kalbėtis apie tuos visus geopolitinius dalykus. Visai neseniai buvome bendros įmonės „RB Rail“ stebėtojų taryboje, kur dalyvauja ir Suomijos atstovai. Jie informavo, kad jau priėmė pirmus sprendimus, susijusius su perėjimu į europinę vėžę.

                      Ir LTG („Lietuvos geležinkeliai“ – BNS) taip pat yra suplanavusi pirmą žingsnį – perėjimą prie europinio tinklo „Rail Baltica“. Antras žingsnis yra europinės vėžės linija į Klaipėdą. Po to bus trečias, ketvirtas ir penktas ar kiti žingsniai.

                      Šiuo metu vyksta vadinama infrastruktūros architektūros studija, kur yra paprašyta konsultantų pateikti siūlymų, kada, kokiais etapais būtų geriausias variantas konvertuoti Lietuvos geležinkelį. (...) Matyt, tas antrasis „Rail Balticos“ etapas po 2030-ųjų metų vyks lygiagrečiai su darbais į Klaipėdą.
                      Įdomu dėl Suomijos, kažkaip patyliukais viskas vyksta ar čia iš serijos "drambliuko svajonės"?

                      Comment


                        Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
                        Iš vakar dienos interviu apie Rail Baltica:
                        Įdomu dėl Suomijos, kažkaip patyliukais viskas vyksta ar čia iš serijos "drambliuko svajonės"?
                        Kol kas atrodo drambliuko svajonės - jiems *realios* naudos iš perėjimo į europinę vėžę nelabai yra nes jie turį tik vieną geležinkelio jungtį su kitomis šalimis naudojančiomis 1435mm šiuo metu, ir ta jungtis su Švedija potencialo daug neturi (tarp Helsinkio ir Stokholmo dabar ~3h greičiau yra plaukti laivu nei važiuoti traukiniu). Realiai nauda kažkokia atsirastu nebent kai tunelį tarp Talino ir Helsinkio pastatytų, bet ir tai vargu ar įvyks. Bet jei labai norėtų iš politinio įvaizdžio pusės tai daryti, tai gal ir galėtų - daug logikos tame nematau, bet jei yra noro, galima. Bet veiksmais kol kas nesimato.

                        Comment


                          Įdomu dėl Suomijos, kažkaip patyliukais viskas vyksta ar čia iš serijos "drambliuko svajonės"?
                          Suomiai pakolkas planuoja 1435 vėžę iš Švedijos į Rovajarvi poligoną už Rovaniemio ir didžiausią Suomijos šiaurės miestą Oulu.

                          Comment

                          Working...
                          X