Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Esmė manau, kad vieną praėjimą lengviau kontroliuoti (užtenka 1 apsaugos darbuotojo) nei 3-4 praėjimus
    Kad nėra ką ten kontroliuoti pastoviai. Stotyje ir taip budi apsauga nuolatos ir ne vienas žmogus, tai čia visai ne problema.
    Traukinyje padarius plastikines sėdynes kaip miesto autobuse irgi būtų lengviau jį prižiūrėti bei išvalyti, tik tas nedaroma dėl tikriausiai elementarių priežasčių - patogumo. Tai kodėl patekimo į stotį ir traukinius patogumui keliami kažkokie kitokie kriterijai ir jo atsisakoma vardant apsaugos skyriaus įgeidžių.

    Comment


      Kam tiek daug konsperologijų dėl tilto/viaduko? Ar jūs dabar investuotumėte į kažką, kas "greit greit" turėtų būti kapitaliai pertvarkyta?
      Viskas yra daug paprasčiau ir senai aptarta forume, kad laiptai į peronus buvo panaikinti dėl avarinės būklės, o pandusai atsirado dėl tilto pritaikomumo neįgaliesiems, kaip yra reikalaujama tokio tipo konstrukcijoms ir susisiekimui, ir kaip išsireikalavo dviejų rajonų bendruomenė.Uždarykite šitą klausimą iki super duper connect įgyvendinimo.

      Comment


        Parašė Robyla Rodyti pranešimą
        Kam tiek daug konsperologijų dėl tilto/viaduko? Ar jūs dabar investuotumėte į kažką, kas "greit greit" turėtų būti kapitaliai pertvarkyta?
        Viskas yra daug paprasčiau ir senai aptarta forume, kad laiptai į peronus buvo panaikinti dėl avarinės būklės, o pandusai atsirado dėl tilto pritaikomumo neįgaliesiems, kaip yra reikalaujama tokio tipo konstrukcijoms ir susisiekimui, ir kaip išsireikalavo dviejų rajonų bendruomenė.Uždarykite šitą klausimą iki super duper connect įgyvendinimo.
        Tik bėda, kad neskaitant vizulkių su ofisynais ir kitokiais pastatais aplink ir be šio viaduko, pats Vilnius Connect (stoties projektas) šio viaduko nesiekia ir greičiausiai situacija su juo niekaip nepasikeistų įgyvendinant tą connect. Tai daugiau laiptų niekam nebūtų pakenkę.

        Comment


          Nekalbant apie tai kad mažiausiai 10 metų nebus jokių connect

          Comment


            Tai va ir priimkime tą faktą, kad jokių papildomų laiptų nebus.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Kad nėra ką ten kontroliuoti pastoviai. Stotyje ir taip budi apsauga nuolatos ir ne vienas žmogus, tai čia visai ne problema.
              Traukinyje padarius plastikines sėdynes kaip miesto autobuse irgi būtų lengviau jį prižiūrėti bei išvalyti, tik tas nedaroma dėl tikriausiai elementarių priežasčių - patogumo. Tai kodėl patekimo į stotį ir traukinius patogumui keliami kažkokie kitokie kriterijai ir jo atsisakoma vardant apsaugos skyriaus įgeidžių.
              Atsisakyta, bet čia spėčiau, dėl neįgaliųjų, kad nereikėtų įrenginėti liftų. Nes saugų laiptų išdėstymą, kaip kokio apžvalgos bokšto ar tako, įrengti abejoju ar būtų buvusi neįveikiama kliūtis.

              Tai faktoriais išlieka "draudiminė" rizika, kai dėl tų laiptų įvyktų kažkoks nelaimingas įvykis, ir antra - skalė, kiek vadovams (ne)rūpi keleivinis vežimas ir patiems eiti agituoti už investicijas į tam tinkamiausius sprendimus.

              Comment

              Working...
              X