Parašė avs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Deja, taip. Gerokai netilps.Parašė John Rodyti pranešimąTikrai netilps ant to paties pylimo.
Comment
-
Ką ten išnaudot, kai nėra keleivių toje stotyje?Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
neisnaudojama tiesiog.. bet cia LG problema daugiau..
Šiaip paskutinius kelis kartus kai traukiniu važiavau į/iš Kauno, tai į stoties pastatą neužėjau, kaip ir dauguma kitų išlipusių iš traukinio: tiesiai iš perono į gatvę ar stotelę, arba tiesiai iš gatvės į peroną ir traukinį. Svarbiausia patogus patekimas iš gatvės į peronus, bei stogas virš galvos peronuose. Daugiau nieko toje stotyje nereikia, nebent į tualetą užeit ar kokį buteliuką vandens nusipirkt.
- 3 patinka
Comment
-
Kiek žinau tai kai kurios patalpos iš vis nenaudojamos, tai tik įveiklinti esamą stotį reikia ir patogaus patekimo į peronus reikia su stogais.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
neisnaudojama tiesiog.. bet cia LG problema daugiau..
- 1 patinka
Comment
-
Dėl Kauno - jei Lietuvos transportininkai nebūtų buvę visiški obliai ir kaušai, Rail Baltica derybų metu jie būtų:
- išsiderėję naują stotį Kaune (kaip buvo galima neišsiderėti jos kai Ryga ir Talinas 'gavo' stotis nuo pat pradžių aš neįsivaizduoju)
- suplanavę normalią jungtį su KUN oro uostu (be jokių persėdimų į autobusą) - pro KUN važiuotų traukiniai ir pagrindine linija, ir iš Vilniaus, darant jį savotišku hub'u ir galiausiai gaunant tarptautinės stoties statusą
- miesto ir miesto VT plėtra būtų planuojama aplink stotį
Kauno naujoji stotis:
- turėtų tikslą tapti lengviausiai pasiekiamu tašku vidutiniam kauniečiui ir pirmuoju tikru transporto hub'u Lietuvoje
- jos apylinkėse būtų formuojamas gerai integruotas autobusų (ateityje ir tramvajų) mazgas, į kurį būtų itin lengva patekti iš stoties dengtu praėjimu ir nekertant kelių
- ji būtų integruota dar geriau su autobusu stotimi, jei ne autobusų stoties perkėlimu, tai bent dengtais praėjimais, travelatoriais, bendru žymėjimu ir pan. sprendimais
- joje būtų integruoti mikromobilumo sprendimai
- bendra bagažo sistema su KUN
- Kiss and Ride integracija
- Modernios srautų valdymo sistemos
- Laukiamojo salės
- Modernūs inžineriniai sprendimai
Prioritetinės miesto plėtros kryptys būtų nustatomos pagal stoties pasiekiamumą. Suburbija būtų sistematiškai kreipiama palei geležinkelio bėgius ir esamas lėtojo Vilnius - Kaunas traukinio stotis, galimai formuojant dvi ar tris naujas.
Visa tai yra daroma Rygoje ir Taline ir visą tai buvo galima padaryti Kaune vos pajudinus pirštą. Bet gyvename automarozų šalyje, kurioje supratimas apie transporto sistemą ir jos reikšmę miestų plėtrai yra nulinis, dėl to atsakingose pozicijose turime krūvą avinų, kurie nuoširdžiai nesupranta, kas yra negerai su Kauno (ar ypač Vilniaus) stotimis. Nu tAiGI gALimA įLipTi iR išLipTi, ko tu dar nori.
Bet kokiu atveju - Kaunas vis tiek turės geriausias galimybes Lietuvoje ištaisyti šias klaidas ir laimėti iš Rail Baltica plėtros, nes prie jos bus vis tiek prijungtas (anksčiau ar vėliau). Dėl Vilniaus nebūčiau toks tikras.Paskutinis taisė VLR; 2024.05.30, 20:01.
- 4 patinka
Comment
-
Niekas netrudo ir netrukdė planuoti jungties per KUN. Noro nėra.Parašė VLR Rodyti pranešimąDėl Kauno - jei Lietuvos transportininkai nebūtų buvę visiški obliai ir kaušai, Rail Baltica derybų metu jie būtų:
- išsiderėję naują stotį Kaune (kaip buvo galima neišsiderėti jos kai Ryga ir Talinas 'gavo' stotis nuo pat pradžių aš neįsivaizduoju)
- suplanavę normalią jungtį su KUN oro uostu (be jokių persėdimų į autobusą) - pro KUN važiuotų traukiniai ir pagrindine linija, ir iš Vilniaus, darant jį savotišku hub'u ir galiausiai gaunant tarptautinės stoties statusą
- miesto ir miesto VT plėtra būtų planuojama aplink stotį
Ir ko gero poreikio. Ne tam važiuoji 3 valanda išTalllinnnooo, kad persėstum į Rynair. Ir "Tarptautinė stotis" Šengeno kontekste?
Gražu. Kaip kokiais 1970–ais.Parašė VLR Rodyti pranešimąKauno naujoji stotis:
- turėtų tikslą tapti lengviausiai pasiekiamu tašku vidutiniam kauniečiui ir pirmuoju tikru transporto hub'u Lietuvoje
- jos apylinkėse būtų formuojamas gerai integruotas autobusų (ateityje ir tramvajų) mazgas, į kurį būtų itin lengva patekti iš stoties dengtu praėjimu ir nekertant kelių
- ji būtų integruota dar geriau su autobusu stotimi, jei ne autobusų stoties perkėlimu, tai bent dengtais praėjimais, travelatoriais, bendru žymėjimu ir pan. sprendimais
- joje būtų integruoti mikromobilumo sprendimai
- bendra bagažo sistema su KUN
- Kiss and Ride integracija
- Modernios srautų valdymo sistemos
- Laukiamojo salės
- Modernūs inžineriniai sprendimai
Prioritetinės miesto plėtros kryptys būtų nustatomos pagal stoties pasiekiamumą. Suburbija būtų sistematiškai kreipiama palei geležinkelio bėgius ir esamas lėtojo Vilnius - Kaunas traukinio stotis, galimai formuojant dvi ar tris naujas.
Visa tai yra daroma Rygoje ir Taline ir visą tai buvo galima padaryti Kaune vos pajudinus pirštą. Bet gyvename automarozų šalyje, kurioje supratimas apie transporto sistemą ir jos reikšmę miestų plėtrai yra nulinis, dėl to atsakingose pozicijose turime krūvą avinų, kurie nuoširdžiai nesupranta, kas yra negerai su Kauno (ar ypač Vilniaus) stotimis. Nu tAiGI gALimA įLipTi iR išLipTi, ko tu dar nori.
Kodėl Kaunas nieko nedaro ta linkme? Nes RB čia niekuo dėta, ypač dėl prioritetinių plėtros krypčių.
- 3 patinka
Comment
-
VLR
Tamstai nepabodo rašyti paklodžių ir vardinti savo pageidavimų sąrašą? Gerai būtų jeigu būtų. Jei turi 20 milijardų visoms šioms problemoms išspręsti - pirmyn, niekas tamstos nestabdys. Realiam pasaulyje Lietuvai priklauso apie 4 milijardus iš RB biudžeto, tai prašom, verskis per galvą ir įgyvendink visus savo pageidavimus. Vietoj kitų vadinimo automarozais. Pinigų po tavo išlietos pagiežos nepadaugės.Paskutinis taisė B.S.; 2024.05.30, 21:10.
- 4 patinka
Comment
-
Su RB galėjo būti prastumta praktiškai nemokama milžiniška centrinio mazgo ir jo apylinkių pertvarka, kuri būtų sukūrus Kauno stoties rajonui visiškai kito lygio gravitaciją ir gausybę naujų priežasčių miestą planuotį būtent aplink jį. To nebuvo padaryta tik dėl Lietuvos pusės visiško apsileidimo. Latviai ir estai tokius mazgus išsiderėjo ir juos jau intensyviai stato.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąKodėl Kaunas nieko nedaro ta linkme? Nes RB čia niekuo dėta, ypač dėl prioritetinių plėtros krypčių.
Lietuvai buvo skirta tiek, kiek Lietuva išsiderėjo. O išsiderėjo - smarkiai per mažai ir mažiau nei kaimynai nepaisant savo geografinio pranašumo derybose.Parašė B.S. Rodyti pranešimąRealiam pasaulyje Lietuvai priklauso apie 4 milijardus iš RB biudžeto
Gerų projektų ir jų valdymo Lietuvoje nepadaugės po tavo ir tavo bendraminčių paklodžių, kurios tik teisina viską, kas yra daroma, Lukašenkos gerbėjų stiliumi. Geros valstybės pagrindas yra pilietiški žmonės, kurie sugeba konstruktyviai kritikuoti, o ne tie, kurie žarsto vienas kitam prieštaraujančius argumentus norint bet kokia kaina pateisinti savo šalies ar miesto sprendimus.Parašė B.S. Rodyti pranešimąautomarozais. Pinigų po tavo išlietos pagiežos nepadaugės.
- 2 patinka
Comment
-
Kaunas Connect – reikalingas dalykas. Man labiausiai norisi, kad paslėptų tą baisią Čiurlionio gatvę po žeme ir padarytų prieš stotį gražią aikštę pėstiesiems su paspirtukais, dviračiais, VT mazgu. Bet bagažo integracija yra toks trečiaeilis klausimas! Jei būtų, nežinau ar naudočiausi, ir vien oro uostai sugeba lagaminus pamest, dar jei į tai ir geležinkelius įtraukt, rizika negaut bagažo padidės keletu kartų. Ir šiaip Ryanairas išdresavo žmones keliaut lengvai, mažai kas bagažą ir tepriduoda. Tačiau kodėl tai turi būt kartu su HSR bėgiais ar net prieš juos?
- 7 patinka
Comment
-
VLR
Gal tamsta iseikite i lauka, ir ikvepkite gryno oro.
Svaidotes izeidimais kaip koks muzikas.
As jusu 20 kartu klausiau, kaip jus siulote padalinti pinigus. Tai butu kontruktyvu ir verta debatu. Taciau visi jusu atsakymai sukasi apie tai kokie debilai visi yra.
Na nebus daugiau pinigu iki 2031-u metu. Tai dabar 7 metus cia dalinsites savo multi-milijardinemis svajonemis ir liesite tulzi? Ir visa tai uzvadinsite "konstruktyvumu" ir "pilietiskumu"?
- 8 patinka
Comment
-
Na, tas bagažo dalykas yra viena tūkstantoji to, ką buvo galima įgyvendinti praktiškai už dyką. Nežinau, ar tai veiktų, bet buvo galima pabandyti (kaip Ryga pabandys) - tačiau dabar jau niekada nesužinosime.Parašė alga Rodyti pranešimąKaunas Connect – reikalingas dalykas. Man labiausiai norisi, kad paslėptų tą baisią Čiurlionio gatvę po žeme ir padarytų prieš stotį gražią aikštę pėstiesiems su paspirtukais, dviračiais, VT mazgu. Bet bagažo integracija yra toks trečiaeilis klausimas! Jei būtų, nežinau ar naudočiausi, ir vien oro uostai sugeba lagaminus pamest, dar jei į tai ir geležinkelius įtraukt, rizika negaut bagažo padidės keletu kartų. Ir šiaip Ryanairas išdresavo žmones keliaut lengvai, mažai kas bagažą ir tepriduoda. Tačiau kodėl tai turi būt kartu su HSR bėgiais ar net prieš juos?
Comment
-
Būtų dar geriau panaikinti visas netoliese esančias (ne geležinkelio) požemines perėjas (nes Vilnius ir Šiauliai neturi jų stoties vietoje; Klaipėda dar turi pakankamai platų kelią netoli stoties su neapsaugotomis pėsčiųjų perėjomis kas yra nelabai gerai) ir saugiai prijungti stoties vietą su Laisvės alėjaParašė alga Rodyti pranešimąMan labiausiai norisi, kad paslėptų tą baisią Čiurlionio gatvę po žeme ir padarytų prieš stotį gražią aikštę pėstiesiems su paspirtukais, dviračiais, VT mazgu.
- 1 patinka
Comment
-
Tai čia kai iš traukinio išlipama jau lauke tai normaliose stotyse to gi nebūtų. Ten visur išliptum po stogu ir pereitum stotį kad patekti į gatvę.Parašė sleader Rodyti pranešimąŠiaip paskutinius kelis kartus kai traukiniu važiavau į/iš Kauno, tai į stoties pastatą neužėjau, kaip ir dauguma kitų išlipusių iš traukinio: tiesiai iš perono į gatvę ar stotelę, arba tiesiai iš gatvės į peroną ir traukinį.
- 1 patinka
Comment
-
Grįžtant prie temos: Talino naujajame hub'e Ülemiste vakar buvo padėtas kertinis akmuo. Savo kalboje, klimato ministras Kristen Michal minėjo, kad:
https://www.baltictimes.com/cornerst...nger_terminal/"This year is significant for Rail Baltica's construction. Besides laying the cornerstone for the Ülemiste terminal, the main track construction has also begun. By the end of this year, work will be underway on one-third, nearly 70 kilometers, of the main track, and nearly half, or 105 kilometers, will be covered by contracts,"
Iš esmės, Estijoje prasideda darbai trečdalyje trasos, o praktiškai pusei visos atkarpos Estijoje jau yra pasirašyti kontraktai.
Gal kas žinote panašią statistiką Lietuvoje, šalyje, kuri nuo pat pradžių koncentravosi į kelių tiesimą ir nešvaistė brangaus laiko visokioms nesąmonėms kaip stotys, tad, neabejoju, yra smarkiai įsiveržus į priekį?
- 1 patinka
Comment
-
VLR pastatys naują, kuri bus pilnaParašė avs Rodyti pranešimąStatyti stotis.
Kauno stotis vidurdienį prie porą savaičių.-
- 6 patinka
Comment
-
Kuo geriau papildomas praėjimas per stotį, kad išeitum į gatvę vietoj iškart išėjimo į gatvę?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai čia kai iš traukinio išlipama jau lauke tai normaliose stotyse to gi nebūtų. Ten visur išliptum po stogu ir pereitum stotį kad patekti į gatvę.
Tarkim dabar užtvertų išėjimą ir visus varytų tik per stotį - kuo būtų geriau?
- 5 patinka
Comment
-
Kodėl nebūtų? Pilna stočių, kur gali iš gatvės patekti tiesiai į peronus. Dažnai būna koks tunelis ar viadukas, kad ateiti prie peronų iš kitos pusės. Čia tik pvz. Ispanijoje (ir kai kur kitur), jei važiuojama greituoju traukiniu reikia praeiti patiką, tai patekimas tik iš pačios stoties. Tik nežinau ar čia patogumas.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai čia kai iš traukinio išlipama jau lauke tai normaliose stotyse to gi nebūtų. Ten visur išliptum po stogu ir pereitum stotį kad patekti į gatvę.
Taip pat, reikia susitarti ką vadinsime stotimi. Ar tai stoties pastatas: parduotuvės, kasos, laukimo salės, tualetai ir pan., ar tiesiog dengti peronai didžiuliu stogu. Iš keleivio perspektyvos man geriau kuo trumpesnis, greitesnis kelias iš gatvės į reikiamą peroną.
Esminis poreikis šioje vietoje tik toks, kad peronai būtų uždengti stogu ir viskas. Ką galima padaryti ir tame pačiam Kaune ar bet kurioje kitoje stotyje, be jokių grandiozinių statybų.
Pvz. Balstogėje pastaruoju metu įrengė stogus virš peronų:
https://upload.wikimedia.org/wikiped...C5%82ystok.jpg
Atsiprašau, bet sakinį "By the end of this year, work will be underway on one-third, nearly 70 kilometers, of the main track, and nearly half, or 105 kilometers, will be covered by contracts" aš suprantu, kad iki metų galo pradės darbus ir bus pasirašytos sutartys, o ne tai, kad jau yra pasirašyta ar kažkas vyksta. Dar daugiau nei pusmetis šiemet likęsParašė VLR Rodyti pranešimąIš esmės, Estijoje prasideda darbai trečdalyje trasos, o praktiškai pusei visos atkarpos Estijoje jau yra pasirašyti kontraktai.
Mūsiškiai pernai irgi buvo kalbėję, kad iki metų galo bus paleisti konkursavimai, bet dalis jų dar iki šiandien neįvykę.
Paskutinis taisė sleader; 2024.05.31, 11:50.
- 1 patinka
Comment
-
Geriau yra kai traukinys atvažiuoja į pastatą, o ne paleidžia lauke, tada natūraliai pastatą ir praeini kad išeiti į gatvę.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kuo geriau papildomas praėjimas per stotį, kad išeitum į gatvę vietoj iškart išėjimo į gatvę?
Tarkim dabar užtvertų išėjimą ir visus varytų tik per stotį - kuo būtų geriau?
Comment
-
Kuo geriau eiti ilgiau per pastatą į lauką nei trumpiau be pastato į lauką?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Geriau yra kai traukinys atvažiuoja į pastatą, o ne paleidžia lauke, tada natūraliai pastatą ir praeini kad išeiti į gatvę.
Comment
-
Tuo, kad tai pastatas (t.y. nelyja ant gavos, nešviečia saulė, yra paslaugos kaip toletai ar parduotuvės.)Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kuo geriau eiti ilgiau per pastatą į lauką nei trumpiau be pastato į lauką?
Comment
Comment